Adatok
GibiDani
1 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ahogy a közösségi média egyre erősebb és egyre nagyobb a befolyásoló ereje, úgy fogja egyre jobban formálni a reklám nyitottságát, elérhetőségét. A reklám eddig ugyanis szinte minden esetben pénz befektetéssel járt. A legegyszerűbb megoldás is pénzbe került, legyen szó…..
GibiDani
2010.03.25 00:55:38
@Atisp: Pedig erről van szó.. Ezeket a csatornákat (mert nem eszközök) nem azért találták ki, hogy pénzt tapsoljunk rajtuk.. A nevükben is benne van, hogy miért jöttek létre. Kapcsolatépítésre, kapcsolattartásra (2 irányúra) és szórakoztatásra lehet használni őket. Ez kell az embereknek. És itt ők választanak! A kkv-k ugyanúgy és könnyebben érnek el több embert (a célcsoportjukat), mint a nagyok. Hatékonyabban és olcsóbban, mint a szuperinfo magazin 14. oldalával.. És pénzzel bizony (hacsak nem ppc-re és app fejlesztésre gondolsz) nem érsz el többet.. 3millió > 30, igazad van, de annak a cégnek a célközönsége is sokkal nagyobb.. Az egész az ötletről és a kreativitásról szól inkább, mint a pénzről.. Ja, és aki továbbra is költségként fogja fel a marketinget az ne csodálkozzon, ha rövid időn belül a süllyesztőben találja magát..
Talán ezzel a két szóval tudom legjobban jellemezni a TV2 megújuló weboldalát. Kaptam még a múlthéten egy telefonhívást tőlük, aztán egy előzetes levelet, hogy készüljek, mert a holnapi élesítés előtt még ma kapok linket az új oldalra.És kaptam is, természetesen. Az első…..
Ma kivettem a postaládából egy fecni szórólapot. Igénytelen egyszínű vacak, fehér papíron világosbarnássárgás színnel lett nyomva. Így kezdődött: INGYEN!Nagy, hatalmas betűkkel ott visított a képembe: ingyen! Ingyen! INGYEN!A folytatás pedig, sokkal kisebb betűkkel: ...mi sem…..
GibiDani
2010.01.24 18:58:45
@$Norbert$: Az a baj, hogy az ilyen "ingyen" dolgok, csak figyelmet hívnak fel és továbbolvasásra ösztönöznek, de a következő szónál ismét fordulóponthoz érkezünk, hogy tovább olvassuk-e a hirdetést. Én ezt nem nevezném kreatívnak. Nem elolvasás, hanem kapcsolat, valamilyen szintű párbeszéd, érdeklődés és értékesítés generálása a cél.
És nem hiszem, hogy a "nagy arányú nem felháborodás" sikeres lenne.. De különbözőek vagyunk és így szép az élet. :)
Így teljesen egyet kell értenem Konráddal, nálam is a szemetesben landolt volna a szóban forgó "kreatív".
És nem hiszem, hogy a "nagy arányú nem felháborodás" sikeres lenne.. De különbözőek vagyunk és így szép az élet. :)
Így teljesen egyet kell értenem Konráddal, nálam is a szemetesben landolt volna a szóban forgó "kreatív".
Köszönjük szépen az idei év reklámzabálóinak, hogy az ifjú penge tehetségkutató verseny témájának pont a reklám szükségességét választották. Hajrá ifjú pengék!!! Szavazzatok ti is ITT !!! ..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz