Adatok
Hota
0 bejegyzést írt és 31 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet
Kicseréltük a tömítéseket, mert onnan okádta az olajat és ugye a forró olaj nem a primer megoldás a vezérműszíj élettartamának növelésére. Mintha olvastam volna, hogy újabban az autógyártók…..
Olajkályha kirakat managereknek
Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy csepp ítélőképessége (nekem nem volt)az nyugodtan számoljon utána, hogy az év 365 napjából hány napon tudja ezt igénybe venni, a többin viszont marad a plusz egy liter,…..
Kis rohadék
Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy Peugeot 205-be nem ebbe a csodába amiből nincs igazán sok az országban. A vételár olcsó volt de már a hazahozatalnál kiderült hogy valószínű ipari tanulók gyakorlóeszköze…..
Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy japánautó-találkozóba. Hiszen éppen mindenki fotózza a wankeles RX-7-est, aztán a következő pillanatban...
(A videóért köszi Eckhardt Balázs cimborámnak.)
..
Hota
2015.06.22 19:52:11
Azért a japóknak is tudnak V8-at építeni, ha akarnak.
www.youtube.com/watch?v=gN8cN1CRXOE
Plusz ezt nem kell két 400m-es gyorsulás után újraépíteni :D
www.youtube.com/watch?v=gN8cN1CRXOE
Plusz ezt nem kell két 400m-es gyorsulás után újraépíteni :D
Hota
2015.06.23 14:59:47
@R!ck4: a probléma ezzel ott van, hogy majdnem ugyanazt csinálják 80 éve :D
Ezzel most nem leszek népszerű, de bevallom, sosem rajongtam a Nissan GT-R-ért. Szép dolog, hogy a Nissan ekkora menést ennyire olcsón mér, de talán pont emiatt nem találok benne semmi izgalmasat. A motorjával és az összkerékhajtásával, mintha túlságosan magától értetődne,…..
Hota
2015.04.29 21:44:28
@Make Valamit: aha, igen, és a golfban mit kell cserélni egy drag weekend után? Tudom, tudom, az 1.9 TD mindent kibír... És mivan ha esetleg kanyarodni is kéne majd valamikor a géppel? Mindegy hagyjuk inkáb... :D
Hota
2015.04.30 07:20:37
@Make Valamit: kanyarban mit tud a tádé golf? Hja tudom, az autózás jövőjét már most elhozza nekünk, szépen repül :D
Belsőség
A terepjáró, amelyik nem jön le a padkáról és a másik, amelyikkel felborultunk - Opel Adam Rocks, Polaris RZR XP1000
2015.02.19 20:40:38
Akad közös pontjuk: vicc mindkettő. A különbség a poénban rejlik. Mert csak az egyiken lehet őszintén nevetni. ..
Szokásosan vicces promó, Vályi Pista, macskák lassított felvételben - engem megvettek. Kilóra. (Kénytelen vagyok javítani, mert ösmerem a kommentelőket, szóval) - nekem kurvára bejön. Az első adás holnap lesz 16:00-tól a Spektrumon.
..
Hota
2014.11.28 21:09:22
@Bambano: Én nézném :D Igaz a matek nem túl látványos, de eléggé brutális :D
Teljesen jó, aki szidja valami széthajtott romot fogott ki...
Elöljáróban annyit, hogy imádtam mikor megvettem és még ma is akárhányszor ránézek csak mosolyogni tudok, annyira gyönyörű és jó autó.
Hűséges, megbízható társ
Amikor eladtam, olyan érzésem volt, mintha…..
Hota
2014.10.19 11:40:26
Suzuki? Fő a biztonság :D
www.youtube.com/watch?v=Gt-EZkXpWds
Az ülés hátulja emberestől mindenestül gyógyult egybe a kormánnyal, műszerfallal, tűzfallal.
De van légzsák, szóval legalább amikor a kormányoszlop kinyomja a belső szerveinket, akkor nem piszkítjuk össze a kocsi belsőt, mert a légzsákba hányhatjuk bele a kifröccsenő cuccost :D
Az én 23 Nissanom is kb. így gyűrődne rám, de egy másodpercig sem ámítom magam azzal, hogy biztonságos. Sőőt....
www.youtube.com/watch?v=Gt-EZkXpWds
Az ülés hátulja emberestől mindenestül gyógyult egybe a kormánnyal, műszerfallal, tűzfallal.
De van légzsák, szóval legalább amikor a kormányoszlop kinyomja a belső szerveinket, akkor nem piszkítjuk össze a kocsi belsőt, mert a légzsákba hányhatjuk bele a kifröccsenő cuccost :D
Az én 23 Nissanom is kb. így gyűrődne rám, de egy másodpercig sem ámítom magam azzal, hogy biztonságos. Sőőt....
A szerencsétlenül járt motorost Tim Sleethnek hívják, és Ausztráliából jött. Burma, Kambodzsa, India, Indonézia, Irán, Laosz, Malajzia, Nepál, Omán, Tájföld, az Egyesül Arab Emirátusok és Törökország után érkezett Budapestre, ahol tegnap ellopták 2006-os Suzuki DRZ400S…..
Hota
2014.10.10 21:47:03
@pandius:
Pár éve Tirolban béreltünk bringákat, a napi túránkhoz. Kaptunk is 3 db cirka 200 ezer Ft-ot érő bringát. Kérdeztük, hogy lakat hol van hozzá? Nem értették mit akarunk. Mondtuk hogy kellene lakat, hogy ha ott hagyjuk valahol lezárhassuk. Csak értetlenül lestek, hogy mit szeretnénk, és minek nekünk lakat. Végül az üzlet valami hátsó eldugott szegletéből, kiguberáltak nekünk egy ott hentergő elfekvő lakatot, de továbbra sem értették, mért ragaszkodunk mi ehhez.
Pár éve Tirolban béreltünk bringákat, a napi túránkhoz. Kaptunk is 3 db cirka 200 ezer Ft-ot érő bringát. Kérdeztük, hogy lakat hol van hozzá? Nem értették mit akarunk. Mondtuk hogy kellene lakat, hogy ha ott hagyjuk valahol lezárhassuk. Csak értetlenül lestek, hogy mit szeretnénk, és minek nekünk lakat. Végül az üzlet valami hátsó eldugott szegletéből, kiguberáltak nekünk egy ott hentergő elfekvő lakatot, de továbbra sem értették, mért ragaszkodunk mi ehhez.
Igazi élményroadster. A hétköznapokban is.
Az autót amúgy mindenki megnézi, legyen csaj vagy fiú, fiatal vagy idősebb, egyszerűen a rikító piros szín és a gyári króm dolgok vonzzák a tekintetet.
„Feeling Bus” a retro korszak ismeretlen ikonja
Eredetileg tűzoltó busz,…..
Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot. Úgy látszik, szereti ezt a témát. Fogadjátok szeretettel:
Sziasztok!Érdekességből küldök pár fényképet, ami két egymás mellett álló autóban feltűnt…..
Kényelmes hodály
Előző autóm után (Evo 3, 1.6 benzin, 110 Le + 60-as kipufogó, sportlégszűrő, sport gyertya, ültetve) kombit akartam mert "megkomolyodtam"+kutya miatt. A piacon a többi számomra elérhető árú kombi vagy ronda volt, vagy felszereltségben szegény, vagy még…..
Robotizált rettenet
Magyarországon az automata váltóra sokan értelmetlen amerikai őrültségként gondolnak. Jellemzően azok vélekednek így, akik még soha nem vezettek automata váltós autót. Jómagam azonban biztos voltam benne, hogy saját használatra kizárólag ilyen váltóval…..
Diesel
Többen írják az elöző ítéletekben hogy nem jó terepen stb na ez nem igaz csak el kellene olvasni a kezelési leírást megtanulni mi hogy működik benne nem csak tudatlan parasztként széttaposni aztán pedig a saját tudatlanságát az autó hibájának feltüntetni.
Kék…..
Hota
2013.10.27 18:43:28
@Pityubácsi: 2-2.5 liter 4 hengeres kategóriában bőven elfogadható fogyasztással el lehet járni egy benzines kocsival is. 20 éves Nissan 2.0, átlagos tempóval vegyesben 7.5 liter, országúton 7. Ha nagyon odafigyelek és úgy megyek hogy még a nyugdíjasok is le akarnak tolni, akkor 6.5 liter. Persze ha tolom neki akkor 8-10 liter.
Ismerős Peugeot 2.2i, normál tempóval 7.5 körül jár, pedig az egy 15 mázsás gép.
Cserében nem kerreg, nem karattyol, ha forgatod vigyort csal az arcodra a hangjuk, és bőven felveszik a versenyt bármelyik szétchippelt dízellel, de hát tudjuk, hogy a TDI VW 190 utazónál is ötfelet eszik....
Ismerős Peugeot 2.2i, normál tempóval 7.5 körül jár, pedig az egy 15 mázsás gép.
Cserében nem kerreg, nem karattyol, ha forgatod vigyort csal az arcodra a hangjuk, és bőven felveszik a versenyt bármelyik szétchippelt dízellel, de hát tudjuk, hogy a TDI VW 190 utazónál is ötfelet eszik....
Nagy a pörgés, talán ezért sem fűznénk hosszú magyarázatot a mai adáshoz. Elég alaposan körbejárta a két tévés majom. És csajok is vannak!
..
Hota
2013.10.17 00:15:14
Mindenki, egyszerűen mindenki ilyet szeretne, az is, aki tagadja. Aztán vagy a pénz, vagy a bátorság hiányzik.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Egérkamion
A menetteljesítményről annyit, hogy a VTI Civiceket reggelire fogyasztja a lámpánál, az X5-ös bömbiket meg követi és letolja a Mecsekben. :D
Imádnivaló nagyság
Életem első autója, egy Chrysler Condorde Lx. Nagyon olcsón vettem /420e/, szerelő tulajdonostól,…..
Hota
2013.04.28 13:11:55
@Puskát kellett volna hozni: Teljesen igazad van! Határozottan kell közlekedni és akkor nincs probléma. Napi szinten hajtok futár autóként egy B Corsat. Szánalmas egy kocsi, de én elég dinamikusan hajtom, így ledudálgatni nem szoktak. Ha valaki jön szembe és nem akar lehúzódni, akkor rá kell húzni a kormányt egy kicsit, mivel nem akarja megkarcolni a csili-vili autóját, hamar megtalálja a helyes nyomvonalat az úton. Sávváltáskor ha meg nem akar beengedni senki, akkor ki kell használni hogy ez egy kis autó: Ha van két méter hely az X6 előtt, be kell szúrni az orrát oda, mivel ő sem szeretné megkarcolni a kocsiját, hamar meg lesz a hely az átsoroláshoz. Az embernek lehet emlegetik a felmenőit e módszerek alkalmazásakor, de ha valaki magától nem veszi észre magát, akkor ezt kell tenni :D
A Digó Limó újra támad
Miután a kirojtolódott idegszálaimat összecsomóztam, eljöttem Újvárosba, van itt egy ürge, ő csak Fiatokkal foglalkozik. Istenen, vannak még rajtam kívül is aberrált barmok...Betettem a kocsiba az oldalbordát (ő szép), magamat (én közepes), és…..
Hota
2013.04.14 21:49:53
@becseit: válasz az előző bejegyzésemben, csak lemaradt a vonatkoztatás
Hota
2013.04.15 09:03:52
@becseit: A legfélelmetesebb az, hogy sokszor a fuvarozó cégek is a gumin spórolnak, mert hát több milliós tétel felgumizni egy nyerges vontatót. Egyik ismerős kamion sofőr, 40 tonnás nyergest vezetett, tavaly hívott, hogy nézzem meg milyen gumikkal kell közlekednie. Elképzeltem, hogy majd látok egy kicsit lenyalt 2-3mm-es futófelületű gumit, de NEM: ahhoz képest ami azon a kamionon volt az F1-es slick az terep gumi volt. Ultimátumot adott a főnökének, új gumik egy héten belül, különben felmond, mert nem kívánta hogy a lelkén száradjon mondjuk egy négy tagú család halála, egy esős novemberi napon. Nos azóta nem dolgozik már ott, sofőr pedig lett másik a kamionra.
1.6 Puritánból 2.0 Ínyencség
Feltünt, hogy a víz sose melegszik fel, mondom valamit csináljunk már vele, ez tuti nem egészséges, de szülők szerint az olasz autónak ennyi az üzemi hőfoka, szóval én kérdeztem meg a szerelőt...másnap ment az új termoszért, voálá, víz…..
Hota
2013.01.27 21:21:18
@...::: Flúgos Kamionos :::...:
A menetdinamikát, annyira nem is illik felemlegetnem, főleg, hogy egy 2.0-s autóból ültem át az 1.6-ba, de a lényeg, hogy a 102 Le-t nem igazán érezni ki belőle.
Azt is aláírom, hogy a beltér az jó minőségű, csendes, kényelmes, nem zörög, jók az anyagok. De az a váltó... azt még nem sikerült megemésztenem.
A menetdinamikát, annyira nem is illik felemlegetnem, főleg, hogy egy 2.0-s autóból ültem át az 1.6-ba, de a lényeg, hogy a 102 Le-t nem igazán érezni ki belőle.
Azt is aláírom, hogy a beltér az jó minőségű, csendes, kényelmes, nem zörög, jók az anyagok. De az a váltó... azt még nem sikerült megemésztenem.
Hota
2013.01.27 21:29:07
@Ciri:
Hogy miért írtam ide:
1)
Ha a két kocsiban teljesen eltérő motor illetve váltó dolgozik, akkor elnézést kérek, ebben az esetben az írásom teljesen alaptalan egy Jettához. Viszont ha jól tudom a két autó műszaki tartalma eléggé hasonló, megkockáztatom ugyanaz.
2)
A Jettás cikk, meg igazából nem is a Jettáról szólt, hanem az egy óda a Volkswagenhez. Akkor én meg most írtam egy ellen-ódát, egy másik Volkswagennel kapcsolatban :D
Hogy miért írtam ide:
1)
Ha a két kocsiban teljesen eltérő motor illetve váltó dolgozik, akkor elnézést kérek, ebben az esetben az írásom teljesen alaptalan egy Jettához. Viszont ha jól tudom a két autó műszaki tartalma eléggé hasonló, megkockáztatom ugyanaz.
2)
A Jettás cikk, meg igazából nem is a Jettáról szólt, hanem az egy óda a Volkswagenhez. Akkor én meg most írtam egy ellen-ódát, egy másik Volkswagennel kapcsolatban :D
Hota
2013.01.27 21:43:05
@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Valószínűleg nem jobbak a többiek sem. A formavilág elég visszafogott a legtöbb modellen, de így valószínű jóval időt állóbb is. Nagyon nem bizserget meg egyik sem de, mondjuk egy Golf IV, Passat CC, meg Eos, ezek szép autók.
Amit viszont nem értek az az óriási felhajtás, és egekbe magasztalás a VW körül. Mert ha megfordítjuk az összehasonlítást, akkor viszont a VW sem jobb a többinél annyival, mint amennyivel nagyobb hype van körülötte.
Valószínűleg nem jobbak a többiek sem. A formavilág elég visszafogott a legtöbb modellen, de így valószínű jóval időt állóbb is. Nagyon nem bizserget meg egyik sem de, mondjuk egy Golf IV, Passat CC, meg Eos, ezek szép autók.
Amit viszont nem értek az az óriási felhajtás, és egekbe magasztalás a VW körül. Mert ha megfordítjuk az összehasonlítást, akkor viszont a VW sem jobb a többinél annyival, mint amennyivel nagyobb hype van körülötte.
The complete sports car
Hatéves lehettem... szerelem volt első látásra pedig matt fekete volt, ecsettel vagy teddy hengerrel lefestve, forgatott felnikkel és ültetve...
Feel the sunshine
Akkori árát kicsit borsosnak tituláltam, de egy próbakanyar után ki is derült, hogy mi kerül…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
20-25 éve még az alsóbb kategóriás autókban is alap volt olyan dolog, ami manapság már csak a felső-közép kategória kiváltsága: Puha műszerfal, puha ajtókárpit, egy szövettel bevont ajtókárpit meg manapság lassan már luxuscikk lesz. 25 éves alsó kategóriás Nissanomban ezek mind benne vannak. Egy mai 4-5 millánál olcsóbb kocsiban ezek mind egy darab fröccsöntött műanyagból vannak, amit ha meg kell bontani retteg az ember, hogy mit fog eltörni, mert az anyagvastagság is épp csak annyi, hogy elbírja magát, hogy spóroljanak a súllyal meg persze az alapanyaggal.