Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Hota

0 bejegyzést írt és 31 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2015.07.26 07:24:02
Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket, mert onnan okádta az olajat és ugye a forró olaj nem a primer megoldás a vezérműszíj élettartamának növelésére. Mintha olvastam volna, hogy újabban az autógyártók…..
Hota 2015.07.26 10:43:21
@bigpond:

20-25 éve még az alsóbb kategóriás autókban is alap volt olyan dolog, ami manapság már csak a felső-közép kategória kiváltsága: Puha műszerfal, puha ajtókárpit, egy szövettel bevont ajtókárpit meg manapság lassan már luxuscikk lesz. 25 éves alsó kategóriás Nissanomban ezek mind benne vannak. Egy mai 4-5 millánál olcsóbb kocsiban ezek mind egy darab fröccsöntött műanyagból vannak, amit ha meg kell bontani retteg az ember, hogy mit fog eltörni, mert az anyagvastagság is épp csak annyi, hogy elbírja magát, hogy spóroljanak a súllyal meg persze az alapanyaggal.
Belsőség Heti merítés 2015.07.19 07:41:54
Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy csepp ítélőképessége (nekem nem volt)az nyugodtan számoljon utána, hogy az év 365 napjából hány napon tudja ezt igénybe venni, a többin viszont marad a plusz egy liter,…..
Belsőség Heti merítés 2015.07.05 07:13:42
Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy Peugeot 205-be nem ebbe a csodába amiből nincs igazán sok az országban. A vételár olcsó volt de már a hazahozatalnál kiderült hogy valószínű ipari tanulók gyakorlóeszköze…..
Hota 2015.07.05 23:33:54
A BMW-s írással nem lett volna semmi gond, ha nincsenek konkretizálva az összegek. Bár úgy sem lenne túl illendő, de ha a saját, tisztességes úton megkeresett pénzből jött volna össze az autó, akkor még elmenne, mellesleg gratula és elismerés lenne (ilyenre aki irigy az hülye), de Apuci pénzével villogtatni az összegeket netto tuskóság, és arcoskodás (mire?). Úgy meg pláne az, hogy külön le van írva, hogy valami csicsa pack neki simán megéri a másfél millát (amiért egy átlag magyar egy évet robotol 3 műszakban a gyárban). Naná, hogy megéri, nem kellett érte dolgozni. Az meg hogy a jeles érettségiért kapta, hát nem tom, én adott munkáért aránytalan díjazást nem fogadok el. Nagyszüleim nekem is odaadtak volna egy kisebb vagyont, minden egyes 5-ös vizsgáért az egyetemen, de nem fogadtam el sosem, mert nem éreztem arányosnak az összeget az elvégzett munkával. Akkor az volt a dolgom, hogy tanuljak, és én tanultam.
A 30d amúgy kegyetlen nagyot tol, ezt úgy is el kell ismernem, hogy nálam az autó benzinnel megy, a többi az csak traktor :D Az úttartása viszont nekem furcsa volt egy kissé. Ott van az úton nagyon, és nagyon agyatlannak kell lenni, hogy a masszív gázadást leszámítva az elektronika közbeavatkozzon, de közben valahogy mégsem éreztem stabilnak, a terhelésváltásoknál, és az úthibákból is elég érdekes bólogatásokkal jött ki. Lehet hogy csak hozzá vagyok szokva a feszesebb futóművű és jóval könnyebb kocsihoz, ami nincs ennyire elszigetelve a külvilágtól, minden esetre a 3-as szériától nagyobb fickósságot vártam a futómű terén. Játszadozásra csak a motorerő hívogat és a seggtolás, a futómű kevésbé.
Az meg hogy félévente akad ellenfél? ...inkább hagyjuk, ellenfél van bőven, egy közepes hibrid lexus is megfingatja rendesen, max nem akar mindenki vérre menni.
Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy japánautó-találkozóba. Hiszen éppen mindenki fotózza a wankeles RX-7-est, aztán a következő pillanatban... (A videóért köszi Eckhardt Balázs cimborámnak.) ..
Hota 2015.06.22 19:52:11
Azért a japóknak is tudnak V8-at építeni, ha akarnak.

www.youtube.com/watch?v=gN8cN1CRXOE

Plusz ezt nem kell két 400m-es gyorsulás után újraépíteni :D
Hota 2015.06.23 14:59:47
@R!ck4: a probléma ezzel ott van, hogy majdnem ugyanazt csinálják 80 éve :D
  Ezzel most nem leszek népszerű, de bevallom, sosem rajongtam a Nissan GT-R-ért. Szép dolog, hogy a Nissan ekkora menést ennyire olcsón mér, de talán pont emiatt nem találok benne semmi izgalmasat. A motorjával és az összkerékhajtásával, mintha túlságosan magától értetődne,…..
Hota 2015.04.29 21:44:28
@Make Valamit: aha, igen, és a golfban mit kell cserélni egy drag weekend után? Tudom, tudom, az 1.9 TD mindent kibír... És mivan ha esetleg kanyarodni is kéne majd valamikor a géppel? Mindegy hagyjuk inkáb... :D
Hota 2015.04.30 07:20:37
@Make Valamit: kanyarban mit tud a tádé golf? Hja tudom, az autózás jövőjét már most elhozza nekünk, szépen repül :D
Akad közös pontjuk: vicc mindkettő. A különbség a poénban rejlik. Mert csak az egyiken lehet őszintén nevetni. ..
Szokásosan vicces promó, Vályi Pista, macskák lassított felvételben - engem megvettek. Kilóra.  (Kénytelen vagyok javítani, mert ösmerem a kommentelőket, szóval) - nekem kurvára bejön. Az első adás holnap lesz 16:00-tól a Spektrumon.  ..
Hota 2014.11.28 21:09:22
@Bambano: Én nézném :D Igaz a matek nem túl látványos, de eléggé brutális :D
Belsőség Heti merítés 2014.10.19 09:01:19
Teljesen jó, aki szidja valami széthajtott romot fogott ki... Elöljáróban annyit, hogy imádtam mikor megvettem és még ma is akárhányszor ránézek csak mosolyogni tudok, annyira gyönyörű és jó autó. Hűséges, megbízható társ Amikor eladtam, olyan érzésem volt, mintha…..
Hota 2014.10.19 11:40:26
Suzuki? Fő a biztonság :D

www.youtube.com/watch?v=Gt-EZkXpWds

Az ülés hátulja emberestől mindenestül gyógyult egybe a kormánnyal, műszerfallal, tűzfallal.
De van légzsák, szóval legalább amikor a kormányoszlop kinyomja a belső szerveinket, akkor nem piszkítjuk össze a kocsi belsőt, mert a légzsákba hányhatjuk bele a kifröccsenő cuccost :D

Az én 23 Nissanom is kb. így gyűrődne rám, de egy másodpercig sem ámítom magam azzal, hogy biztonságos. Sőőt....
A szerencsétlenül járt motorost Tim Sleethnek hívják, és Ausztráliából jött. Burma, Kambodzsa, India, Indonézia, Irán, Laosz, Malajzia, Nepál, Omán, Tájföld, az Egyesül Arab Emirátusok és Törökország után érkezett Budapestre, ahol tegnap ellopták 2006-os Suzuki DRZ400S…..
Hota 2014.10.10 21:47:03
@pandius:
Pár éve Tirolban béreltünk bringákat, a napi túránkhoz. Kaptunk is 3 db cirka 200 ezer Ft-ot érő bringát. Kérdeztük, hogy lakat hol van hozzá? Nem értették mit akarunk. Mondtuk hogy kellene lakat, hogy ha ott hagyjuk valahol lezárhassuk. Csak értetlenül lestek, hogy mit szeretnénk, és minek nekünk lakat. Végül az üzlet valami hátsó eldugott szegletéből, kiguberáltak nekünk egy ott hentergő elfekvő lakatot, de továbbra sem értették, mért ragaszkodunk mi ehhez.
Belsőség Heti merítés 2014.08.03 08:22:08
Igazi élményroadster. A hétköznapokban is. Az autót amúgy mindenki megnézi, legyen csaj vagy fiú, fiatal vagy idősebb, egyszerűen a rikító piros szín és a gyári króm dolgok vonzzák a tekintetet. „Feeling Bus” a retro korszak ismeretlen ikonja Eredetileg tűzoltó busz,…..
Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot. Úgy látszik, szereti ezt a témát. Fogadjátok szeretettel: Sziasztok!Érdekességből küldök pár fényképet, ami két egymás mellett álló autóban feltűnt…..
Belsőség Heti merítés 2013.12.08 08:54:53
Robotizált rettenet Magyarországon az automata váltóra sokan értelmetlen amerikai őrültségként gondolnak. Jellemzően azok vélekednek így, akik még soha nem vezettek automata váltós autót. Jómagam azonban biztos voltam benne, hogy saját használatra kizárólag ilyen váltóval…..
Hota 2013.12.08 13:27:27
A merítéshez kicsit OFF, de a felmerült francia fikázáshoz:

Nemrég volt szerencsém szétszerelni egy Renault Safrane-t. Hát akik tervezték, azok csuklottak egy hétig az tuti.
Egy-két szösszenet amitől a hajamat téptem:

- olyat hogy fixre hegesztett anya olyat nem ismernek. Első lengőkar levételkor olyan helyeken kellett ellenfogni egy-egy csavarnak, hogy 5 percet nézegettem előtte, hogy hogy fogom oda befűzni a kulcsot, miközben az anyát lehegesztve (ahogy az összes többi kocsiban) fél kezes művelet lett volna.
- a tank be van téve hátul a hátsó bölcsőszerűség fölé. Tank kivétel: Kézifék, hátsó futómű, lengőkarostól, lengéscsillapítóstól ki, utána komplett bölcső ki, kipufogó rendszer ki, és így már hozzáférni. Az összes eddigi kocsinál amihez szerencsém volt, a tank útjában max egy kézifék kötél volt.
- a legtöbb kocsiban ha a szervo szivattyút leveszed a blokkról, onnantól az a rendszer az külön van, a motorkivételben nem gátol. Nah ebben a szervó csővel körbe volt tekerve a motor, valahogy bele volt fűzve még a szívósorba is, beletekerték a vízhűtő csövek közé is, majd így ért oda a kormányműhöz.

Általánosságban elmondható, hogy minden cső meg vezeték megy mindenhol, össze-vissza, látszik hogy tényleg nem volt egy globálisan átgondolt koncepció. Kb mindegyik részleg csinálta a maga dolgát, de össze nem beszéltek, majd a végén meg valahogy összekalapálták eggyé.

Olyat már meg sem említek hogy állítani akartam az elektromos ülésen, de az ülés nem mozdult, cserében elindult a digitális klíma. Hogy ez a két rendszer hol a ..csába van összefüggésben egymással és MIÉRT??? arról azóta sincs fogalmam :D

Amúgy az autó érzetre össze volt rakva rendesen, meg benne volt minden földi jó amit akkoriban el lehetett képzelni, ehhez nagyon értenek a franciák, a kényelemről nem is beszélve. A megvalósítás tökéletesítése viszont nem az erősségük :D
Belsőség Heti merítés 2013.10.27 09:57:42
Diesel Többen írják az elöző ítéletekben hogy nem jó terepen stb na ez nem igaz csak el kellene olvasni a kezelési leírást megtanulni mi hogy működik benne nem csak tudatlan parasztként széttaposni aztán pedig a saját tudatlanságát az autó hibájának feltüntetni. Kék…..
Hota 2013.10.27 18:43:28
@Pityubácsi: 2-2.5 liter 4 hengeres kategóriában bőven elfogadható fogyasztással el lehet járni egy benzines kocsival is. 20 éves Nissan 2.0, átlagos tempóval vegyesben 7.5 liter, országúton 7. Ha nagyon odafigyelek és úgy megyek hogy még a nyugdíjasok is le akarnak tolni, akkor 6.5 liter. Persze ha tolom neki akkor 8-10 liter.
Ismerős Peugeot 2.2i, normál tempóval 7.5 körül jár, pedig az egy 15 mázsás gép.

Cserében nem kerreg, nem karattyol, ha forgatod vigyort csal az arcodra a hangjuk, és bőven felveszik a versenyt bármelyik szétchippelt dízellel, de hát tudjuk, hogy a TDI VW 190 utazónál is ötfelet eszik....
Belsőség Heti merítés 2013.04.28 08:46:48
Egérkamion A menetteljesítményről annyit, hogy a VTI Civiceket reggelire fogyasztja a lámpánál, az X5-ös bömbiket meg követi és letolja a Mecsekben. :D Imádnivaló nagyság Életem első autója, egy Chrysler Condorde Lx. Nagyon olcsón vettem /420e/, szerelő tulajdonostól,…..
Hota 2013.04.28 13:11:55
@Puskát kellett volna hozni: Teljesen igazad van! Határozottan kell közlekedni és akkor nincs probléma. Napi szinten hajtok futár autóként egy B Corsat. Szánalmas egy kocsi, de én elég dinamikusan hajtom, így ledudálgatni nem szoktak. Ha valaki jön szembe és nem akar lehúzódni, akkor rá kell húzni a kormányt egy kicsit, mivel nem akarja megkarcolni a csili-vili autóját, hamar megtalálja a helyes nyomvonalat az úton. Sávváltáskor ha meg nem akar beengedni senki, akkor ki kell használni hogy ez egy kis autó: Ha van két méter hely az X6 előtt, be kell szúrni az orrát oda, mivel ő sem szeretné megkarcolni a kocsiját, hamar meg lesz a hely az átsoroláshoz. Az embernek lehet emlegetik a felmenőit e módszerek alkalmazásakor, de ha valaki magától nem veszi észre magát, akkor ezt kell tenni :D
Belsőség Heti merítés 2013.04.14 08:52:55
A Digó Limó újra támad  Miután a kirojtolódott idegszálaimat összecsomóztam, eljöttem Újvárosba, van itt egy ürge, ő csak Fiatokkal foglalkozik. Istenen, vannak még rajtam kívül is aberrált barmok...Betettem a kocsiba az oldalbordát (ő szép), magamat (én közepes), és…..
Hota 2013.04.14 21:49:53
@becseit: válasz az előző bejegyzésemben, csak lemaradt a vonatkoztatás
Hota 2013.04.15 09:03:52
@becseit: A legfélelmetesebb az, hogy sokszor a fuvarozó cégek is a gumin spórolnak, mert hát több milliós tétel felgumizni egy nyerges vontatót. Egyik ismerős kamion sofőr, 40 tonnás nyergest vezetett, tavaly hívott, hogy nézzem meg milyen gumikkal kell közlekednie. Elképzeltem, hogy majd látok egy kicsit lenyalt 2-3mm-es futófelületű gumit, de NEM: ahhoz képest ami azon a kamionon volt az F1-es slick az terep gumi volt. Ultimátumot adott a főnökének, új gumik egy héten belül, különben felmond, mert nem kívánta hogy a lelkén száradjon mondjuk egy négy tagú család halála, egy esős novemberi napon. Nos azóta nem dolgozik már ott, sofőr pedig lett másik a kamionra.
Belsőség Heti merítés 2013.01.27 09:52:58
1.6 Puritánból 2.0 Ínyencség Feltünt, hogy a víz sose melegszik fel, mondom valamit csináljunk már vele, ez tuti nem egészséges, de szülők szerint az olasz autónak ennyi az üzemi hőfoka, szóval én kérdeztem meg a szerelőt...másnap ment az új termoszért, voálá, víz…..
Hota 2013.01.27 21:21:18
@...::: Flúgos Kamionos :::...:
A menetdinamikát, annyira nem is illik felemlegetnem, főleg, hogy egy 2.0-s autóból ültem át az 1.6-ba, de a lényeg, hogy a 102 Le-t nem igazán érezni ki belőle.

Azt is aláírom, hogy a beltér az jó minőségű, csendes, kényelmes, nem zörög, jók az anyagok. De az a váltó... azt még nem sikerült megemésztenem.
Hota 2013.01.27 21:29:07
@Ciri:
Hogy miért írtam ide:
1)
Ha a két kocsiban teljesen eltérő motor illetve váltó dolgozik, akkor elnézést kérek, ebben az esetben az írásom teljesen alaptalan egy Jettához. Viszont ha jól tudom a két autó műszaki tartalma eléggé hasonló, megkockáztatom ugyanaz.

2)
A Jettás cikk, meg igazából nem is a Jettáról szólt, hanem az egy óda a Volkswagenhez. Akkor én meg most írtam egy ellen-ódát, egy másik Volkswagennel kapcsolatban :D
Hota 2013.01.27 21:43:05
@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Valószínűleg nem jobbak a többiek sem. A formavilág elég visszafogott a legtöbb modellen, de így valószínű jóval időt állóbb is. Nagyon nem bizserget meg egyik sem de, mondjuk egy Golf IV, Passat CC, meg Eos, ezek szép autók.

Amit viszont nem értek az az óriási felhajtás, és egekbe magasztalás a VW körül. Mert ha megfordítjuk az összehasonlítást, akkor viszont a VW sem jobb a többinél annyival, mint amennyivel nagyobb hype van körülötte.
Belsőség Heti merítés 2013.01.20 09:33:48
The complete sports car Hatéves lehettem... szerelem volt első látásra pedig matt fekete volt, ecsettel vagy teddy hengerrel lefestve, forgatott felnikkel és ültetve... Feel the sunshine Akkori árát kicsit borsosnak tituláltam, de egy próbakanyar után ki is derült, hogy mi kerül…..