Adatok
Metal 2021
29 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Ma a Rákóczy út az egyik legforgalmasabb, buszközlekedésű utcája, a 7-es buszcsalád ezen az utcán megy végig. A 1900-as évek elején indult 44-es és 67-es villamosokat a '90-es években felszámolták, mert a 4-es metrót akarták helyette. Persze a metró nem jött ki sem Újpalotáig, sem a Bosnyák térig.…..

Üdvözlünk a megújult Busz Budapest blogon. Ha szereted a tömegközlekedést, neked való ez a blog. Itt lesz szó villamosokról, buszokról és trolikról. Vélemények, leírások, és segítségek, akár kérésre is válaszolunk (kérdést kommentben fogadunk). Jelenleg a blogot ketten vezetjük: Én, a…..

Nos, tudjuk, hogy az Ikarus közúti járművei nagyon tartósak voltak, és még mindig azok. De bizony voltak járműveik, amelyek nem közúton közlekedtek, hanem sínen! Lássuk is melyek voltak ezek:
Ikarus 260➡sínbusz
Az első jármű nem más, mint egy 260-asból átalakított, sínbusszá lett Ikarus.…..

Minden Ikarus rajongó álma egy Ikarus találkozó. Budapesten már harmadszorra kerül megrendezésre az Aeroparkban! Idén október másodikán, szombaton, és október harmadikán, vasárnap lesz a III. Ikarus találkozó Ferihegyen. Reméljük a vírus nem avatkozik bele :)
..

Születés, család, szakma, háttér:
Labancz Anna 1966, október 25-én született a Borsod megyei Sajópetri községben. Valamikor 1960 áprilisában édesapját, Labancz Jánost ismeretlen tettesek meggyilkolták. Miután az édesapa meghalt, a család vagyoni szempontból veszélybe került, ezért a testvéreknek…..

--------------------------------------------------------------------------------------------------I
soha ne add meg senkinek a jelszavad! I
ne írj sértő,megalázó kommenteket mert kileszel tiltva I
kérleg ne…..
Metal 2021
2021.06.13 17:02:17
Nem tom mi akar ez lenni, de a szerver nem mükszik, azt tudom

Ebben a cikkben megnézzük a Budapesten gyakran látható két narancssárga-zöld trolit és buszt.
Először is elmondjuk, hogy a busz Ikarus 412 a troli pedig Ikarus 411T. A kettő nem ugyanaz, csak testvér változatok.
A 74-es különlegessége: Ikarus 411T
Ebből a típusból az egész világon csak egy…..

Erről a járműről már egy korábbi cikkünkben írtunk. Ha kedved van olvasd el :)
De most nem a füstölésükről, hanem a különböző időszakban gyártott járművekről, és a máig megmaradt példányokról fogunk írni, főleg arról, hogy tegyél köztük különbséget.
2004-ben gyártott:
Legfőbb ismertetője a…..

Az Ikarus 270 a korabeli sajtó szerint luxus és biztonsági busz. Na, de nézzük is meg miről beszélünk:
Már ránézésre is furcsa, és figyelemkeltő: (nem saját fénykép)
A sofőr ugyanis pár centivel lejjebb utazott. Miért? Furcsa választ kapunk: Hogy a sofőrnek ne alakulhasson ki…..

Ebben a cikkben megnézzük, mi a helyzet Budapest két legritkább buszával az Ikarus 415-tel és a 405-tel. Először pár kép az első szériás 415-ről:
Ikarus 415
Egy eredeti állapotára visszaállított Ikarus 415Jelenleg nosztalgiabuszként üzemel
(Wikipédia képe)
Ugyanez a busz a II.…..

Ha Ikarusra vadászol, ez a cikk neked való: elmondjuk, melyik járaton találsz 280-ast és 435-öst. Lássuk is:
Ha a 7-es buszcsaládnál keresnél:
Nagyon ajánljuk a 7E járatot, mert hét közben, többnyire délután szolgálatba állnak a járaton Ikarus 435 és 280 típusú autóbuszok. Általában 4 Ikarus…..

Ebben a cikkben az Ikarus 222 típusú buszt nézzük meg, azt is átvizsgálva, hogy a címben miért szerepel "ZZZ" kifejezés.
Az Ikarus 222 egy prototípus autóbusz az Ikarus gyárból, mindössze 3 darab készült el belőlük. 1975-ben készültek el, K1, K2 és K3 jelzéseket kaptak. A K1 például szép zöld…..

Sok felé megfigyelhető, hogy a Volánbusz járművei nem éppen a legtisztábbak. Többnyire az oldalukra és a hátuljukra rakódik réteges sárréteg. Van, hogy már az ablakon sem látni ki, mert a 4-5 centi sár mindent eltakar. Az oldalukon néha olyan mennyiségben van rászáradva a sár, hogy tényleg, néha…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz