Adatok
R100
0 bejegyzést írt és 27 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A motorizált kétkerekűvel közlekedő ember megnevezése: MOTOROS. Ez a gyűjtőszó nagy szelete az emberiségnek, ki ezért, ki azért motorozik. Mindenki szeret tartozni valahová, és büszke is a választott irányzatra. Rengeteg különböző stílus van, mindenki másért rajong, teszek egy kísérletet…..
R100
2020.02.21 20:59:16
GS tulaj vagyok, szégyelljem magam?
R100
2020.02.22 12:11:27
@Misi Mágus:
"Én szerény, jó fej GS tulajdonossal még nem találkoztam" írod, majd néven nevezed az egyetlen kivételt aki a szabályt erősíti. Oké Te így látod, én furcsállom, hogy egy nyomorult tárgy birtoklása automatikusan egy negatív kasztba helyez, de szíved joga, a Te blogod.
Én ismeretlenül is (ezek szerint egyoldalúan) jó fejnek tartalak, ezért olvasom írásaid, de nem fárasztalak tovább innen az alantas kasztomból.
"Én szerény, jó fej GS tulajdonossal még nem találkoztam" írod, majd néven nevezed az egyetlen kivételt aki a szabályt erősíti. Oké Te így látod, én furcsállom, hogy egy nyomorult tárgy birtoklása automatikusan egy negatív kasztba helyez, de szíved joga, a Te blogod.
Én ismeretlenül is (ezek szerint egyoldalúan) jó fejnek tartalak, ezért olvasom írásaid, de nem fárasztalak tovább innen az alantas kasztomból.
Sokakkal ellentétben nem tartom ördögtől valónak, hogy a Miniszterelnökség és hazánk mindenkori kormányfője a budavári karmelita kolostorba költözik. E jelentőségteljes, önmagán messze túlmutató cselekedet révén nemcsak a hatalom forradalmi, jakobinus-bolsevik ihletésű egységének tanával szakít a…..
Az első pillantás Füzérre
Nyári szabadságunkra beterveztük az ország egyik északi csücskének, a Zempléni Tájvédelmi Körzetnek felfedezését. Feleségem foglalt szállást, én a látnivalókat vettem sorra. A szállás foglalás eredménye rejtve maradt előttem, feleségem titokban tartotta. Vizsoly volt az…..
R100
2018.08.09 16:53:52
Egyszer beszélgettem egy informatikus sráccal, aki feldobta, hogy nem akarom-e valami profibb helyre költöztetni a blogot. Állítólag a profiság egyik eleme, hogy gyorsabb az oldal, a másik eleme, hogy több képpel boldogul mint a blog.hu. Nem léptem az ügyben, mert gondoltam, hogy úgysem használok…..
(Szolgálati közlemény: most már nem csak itt a blog.hu-n lehet követni a blogot, de időközben a Moped blog Facebook-oldala is elindult. Szóval lehet nagy lendülettel lájkolni és interaktívkodni.)
A nagymotorosok és a robogósok között vitathatatlanul szimbolikus harc zajlik a…..
Igen, mégsem vagyok teljesen hülye, nem képzelgek letűnt korok gépeiről. Pár hónapja a sörözőben szóba kerültek a szörnyűséges kétütemű versenymotorok, akkor próbáltam elmagyarázni a srácoknak, hogy olvastam valami régi angol dögről, amit a világverő német versenymotorok…..
R100
2013.01.08 22:20:30
@EL-GO Tornado 426 Hemi Quattro:
Az, hogy '42 és '45 között "minden versenyt megnyert" nem sokat mond, egy apró világégés miatt nem voltak versenyek...Fő riválisa a kétütemű "éneklő fűrész", a DKW lett volna, de ők érthető okokból a fenti időszakban nem indultak angliai (sem más) versenyeken.
Az, hogy '42 és '45 között "minden versenyt megnyert" nem sokat mond, egy apró világégés miatt nem voltak versenyek...Fő riválisa a kétütemű "éneklő fűrész", a DKW lett volna, de ők érthető okokból a fenti időszakban nem indultak angliai (sem más) versenyeken.
Komoly szakemberek megannyi folyamatábrát rajzoltak. Fogytak a flipchart oldalai. A hetvenöt oldalas prezentáció képe egyre fakult, ahogy a projektor közelített a végelgyengülés felé. Az exceltáblák kifogytak az oszlopokból. De mindez nem számít, itt kérem projektterv van!
A…..
MV Agusta 175
A fordulatszámmal együtt emelkedik a pulzus, a forduló motorral együtt mozog az objektív: a Millenáris Velodrom betonteknője idén is izgalmas helyszíne volt az év egyik legjobb veterános rendezvényének.
Jawa Perák 250 stéher vezeti a bicajost
Az egykor aktívabban…..
R100
2011.09.22 18:29:21
Ez a sztori mindenkinek kötelező. Akinek volt autója a rendszerváltás előtt, annak emlékezni, akinek nem volt autója, vagy talán nem is élt, annak tudni. Mai cikkünk blogposztja...
A kamionok előzési tilalmát a legkorlátoltabb, legostobább döntésnek tartom. És ami még rosszabb: ezzel gyakorlatilag az országutak, lakott területek közlekedésbiztonságát rontják. Hogy miért? Kommentelje az azonos című írásunkat és ennek ellenvéleményét!..
Rettegők, stréberek, buzgó mócsingok, rohanjatok téligumiért, különben biztos halál vár rátok. Mindenki más hallgasson a józan eszére. Vélemények az azonos című írásunkról...
Elkezdődött az OT Expo – mögöttem egy Lotus versenyautót túráztatnak az osztrákok, előttem pedig autók és öreg motorok kupacai. Nemrég nyíltak meg a kapuk, de már most másodpercenként változnak a fényviszonyok a folyamatosan villogó vakuktól; egyre érkeznek az emberek.…..
Néhány napig nem láttunk mást Csikósból, mint egy fülhallgatós fejet. Szeme még jobban kidülledt, sűrűn hullottak hajszálai. Monitorján szemcsés házi videók pörögtek és kék füst gomolygott – fülkagylója felől halk sivítás és ötjegyű fordulatszámra utaló neszek…..
R100
2010.02.22 20:48:30
@bervas:
Bécsben kb 6-7 éve volt egy kiállítás régi versenymotorok témakörben. Ott láttam egy '38-as évjáratú kompresszoros darabot vízhűtéssel! Valószínúleg a nyálamtól átázott a födém...
Bécsben kb 6-7 éve volt egy kiállítás régi versenymotorok témakörben. Ott láttam egy '38-as évjáratú kompresszoros darabot vízhűtéssel! Valószínúleg a nyálamtól átázott a födém...
R100
2010.02.22 21:21:51
@Csikós Zsolt:
Elbizonytalanítottál?! A képek még filmes gépre készültek, most nem túrom elő, de lehet, hogy igazad van és a bervas által mutatott motor volt. Viszont az általad is jegyzett AMVeteránban is volt egy cíkk (sőt teszt Alan Cathart-al)a V3-as DKW-ról, igaz, az már a háború utáni változat volt.
Elbizonytalanítottál?! A képek még filmes gépre készültek, most nem túrom elő, de lehet, hogy igazad van és a bervas által mutatott motor volt. Viszont az általad is jegyzett AMVeteránban is volt egy cíkk (sőt teszt Alan Cathart-al)a V3-as DKW-ról, igaz, az már a háború utáni változat volt.
A beavatottak tudják: a világ legnagyszerűbb motorkerékpárja a Vincent Black Lightning. Arányai tökéletesek, hangja semmivel sem téveszthető össze – az alkotmányos rendet is megdönteném, csak valaha birtokolhassak egyet. Kevés esélyem van rá, az ezres V2-esek már gyártásuk…..
Nem az idei, hanem még a tavalyi imolai börzén MV Agusta-tulajdonos lettem. Ez, mint mindannyian tudjuk, Agostini óta a legmagasabb szintje a motortulajdonlásnak. Szétvetett a büszkeség, ezért még azon a börzén gyorsan vettem is magamnak egy agustás pólót és egy agustás kitűzőt.…..
Napjaink motorkerékpársportja a kifogásokról szól. Nincs pótmotor, béna a szerelő, nem tapad a gumi, rossz a beállítás vagy haragszik a gyár: a tehetség másodlagossá vált – babérkoszorú helyett kétes nemi identitást tükröző táskákkal és napszemüvegeben tündöklik az…..
A BMW fotópályázat segítségével keresi az inspiráló képeket a 2010-es naptárához. A téma „Utazás BMW motorkerékpáron”, a részvétel minden amatőr és profi fotós számára nyitott. A kiválasztott tizenhárom győztes (tizenkét hónap plusz a címlap) különleges…..
Előzmény: Kombit kendácsoló kontárok A minap kiírt Hacsiroku kombi virtuáltuning-pályázat első néhány jelöltje már befutott. Ez volt az első. Ez nagyjából az a szintje a virtuáltuningnak, ami még nekem is menne. A művész simán elvágta az eredeti autót, és hátrahúzta…..
Hallottak már kiskölyköket rozsdás lábossal pléhhordót csapkodni? Pont olyan hangot adott a motor minden váltás után. „Kellett neked indiait venni” - mondta bajsza alatt vigyorogva Gyuribaá, a mester. „De tegnap még jó volt” - védekeztem, mire Gyuribaá…..
R100
2009.02.28 20:39:12
@ZON: Csak hiszed! Nekem volt SR 500-am, meg Norton ES2-m is (tiszta Enfield), nem ugyanaz. Az SR "puha",kényelmes, 50-nél gyorsítva csak a láncot csapkodja, bár kétségtelenül (sokkal) kevésbé csavarhúzós mint az angol. Berugni is sokkal egyszerűbb (segít a főtengely pozicióját jelölő ablak). Az ősi angol nagykalapácsok nem hasonlíthatók a maiakhoz! Persze az SR is lassan harminc éves lesz, igazi klasszikus, de más kategória.
Az év második felében kirobbanó gazdasági válság miatt hivatalos adatok szerint 11,4 % mínusszal zárt a magyar motorkerékpár piac. A negatív hatások ellenére a Suzuki méltó módon ünnepelte 100. születésnapját: közel két és félezer eladott motorkerékpárral 31,6%…..
Már semmi sem a régi, mondhatnánk, ha az új Royal Enfield Bulletre pillantunk. Az igazi retró külső ellenére ez már nem ugyanaz a több évtizedes konstrukció, a régi nyomórudas blokk helyett itt a teljesen újratervezett ötszázas. Azért ne ijedjünk meg, nem kell hipermodern…..
Sokan félre szokták érteni a félig blogposzt, félig cikk Autonániát. Pedig ez valójában csak egy álmodozós rovat, valahol ki kell ereszteni néha a gőzt, amikor már túl sokat néztük a hasznaltauto.hu-t, a mobile.de-t, az ebay.akármit, és fejben megvettünk már negyven ócskaságot…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz