Adatok
Tommys
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Avagy valóban „Egyértelmű, hogy az M9-es sztrádának Pécsen és Mohácson át kell futnia Szegedig”?
Vendégszerzőnk, dr. Rigó Mihály (ny. mérnök) írása
Kiinduló állapot és az új nyomvonal
Az első térképen a 2030-ra tervezett gyorsforgalmi úthálózat látható (forrás)
A második képen (forrás) pedig…..
Tommys
2021.03.19 14:31:29
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
- Az M9 jelenleg használható szakaszán (M6-51. sz. főút) elő van készítve az autópálya másik fele (másik oldali 2+1 sáv helye kialakítva felüljáróknál, kereszteződéseknél, Duna-hídnál). Ez menne a kukába?? Micsoda pénzkidobás ez?
- Mint írta/tudjuk, Pécs jelenleg is elérhető autópályán. Nem értem: a terv szerint ez az M60 szakasz az M9 része lenne?
- "Készüljön bajai híd M6 és az 51 sz. főút között, kétsávos hídként.." ??? Híd most is van Baján (ráadásul vasúti átkelőként is funkcionál - igen gyéren kihasználva). Arra gondolt, hogy ezt + a kapcsolódó 55 sz. főutat kellene felújítani/kiszélesíteni az M6-ig? Elég macerás a Gemenci tájvédelmi körzetben ezt elvégezni...
- Nem lenne célszerűbb/olcsóbb/egyszerűbb az - egyébként borzalmas/helyenként életveszélyes állapotú - 51 sz. főút Baja - M9 közötti szakaszának felújítása vagy 2×2 gyorsforgalmúvá bővítése?
- Tévedek, ha úgy gondolom, hogy az M8 és az M9 legfontosabb forgalmi feladata az M5-ön Győr-Hegyeshalom irányba tartó/onnan érkező tranzit forgalom Budapestről (M0-ról) való elterelése lenne? Máris lenne értelme az M6 déli szakaszának, és Szegedre is könnyebb lenne az ország közepéről és déli részéről eljutni.