Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Billabong5050

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sakkozz mindennap! Bejegyzés 2021.11.14 01:00:00
Az élet könyvébe. Világos lép! A megoldást a hozzászólásokhoz várom!..
Billabong5050 2021.11.15 12:54:33
Sakkozz mindennap! Nemzetek 2021.10.15 01:00:00
Micsoda nézés! Sötét lép! A megoldást a hozzászólásokhoz várom!..
Billabong5050 2021.10.16 08:51:03
@COVIDKILLER:
1 ........ , Fg4;
2. Vxg4, Vd3+
3. Kf3, Hg4
4. Fxd3 ...........mindkét vezér leütve és még hol a vége?
Billabong5050 2021.10.17 08:20:42
@Zod tábornok:
Miért pont ez lenne a megoldás?
A Vxg4 a hxg4 helyett éppen arra lenne jó a világosnak, hogy a királynak legyen menekülő útvonala és ne legyen beszorítva.
Sakkozz mindennap! Alapítvány 2021.10.13 01:00:00
Asimov remekműve immáron filmen is elérhető. Világos lép! A megoldást a hozzászólásokhoz várom!..
Billabong5050 2021.10.15 13:52:23
@Zod tábornok: 1. Vc4 Bxc4 Bxe8 Kf7 Bf8 Kg6 e8V +-
Ez még nem matt! Kg5.....
Sakkozz mindennap! Politika 2021.10.09 01:00:00
Lehet szeretni. Világos lép! A megoldást a hozzászólásokhoz várom!..
Billabong5050 2021.10.11 12:45:01
@LA_harper: "és világos kap egy vezért"....a sarokba állítva. És utána? Hogyan tovább?
Sakkozz mindennap! Titkosügynök 2021.08.24 01:00:00
Van egy a házban. Világos lép! A megoldást a hozzászólásokhoz várom!..
Billabong5050 2021.08.25 13:37:45
@Zod tábornok:
"a megoldás: 1. He6+ dxe6 Fg5+ Kc7 f8V+ Fe7 Vff7 +-"

Ha a Fe7 lépést előbbre hozod Kc7 helyett,
1. He6+ dxe6
2. Fg5+ Fe7
akkor
3. f8-ra akár Hf8 akár Bf8 jöhet
Sakkozz mindennap! Vödörbe 2021.08.22 01:00:00
Csöbörből. Világos lép! A megoldást a hozzászólásokhoz várom!..
Billabong5050 2021.08.23 12:47:39
@Zod tábornok: Bh1-gyel indítva nem lenne esetleg rövidebb megoldás?
Össze kell szednetek magatokat! Világos lép! A megoldást a hozzászólásokhoz várom!..
Billabong5050 2021.05.19 13:30:46
@KilgoreTrout1: Fa4, b5, Fxb5, Vxb5+,....
Ahogy azt előző cikkünkben bemutattuk, a vasúti teherszállítás szerepének erősítése összeurópai érdek, hiszen az EU-ban döbbenetesen magas ma a közúti áruszállítás részaránya a vasútihoz képest, ami mind az úthálózat (túl)terhelésében, mind súlyos környezetvédelmi problémák (légszennyezés, zaj)…..
Forrás: https://budapestvasut2040.hu/ A pályázat 2016-ban az ITM CEF Főosztályán dolgoztam. A Főosztály feladata elsősorban a Connecting Europe Facility-val (Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz) kapcsolatos támogatói oldali pályázati ügyintézés. A Főosztálynak nem alapfeladata a pályázatok…..
Végéhez közeledik a nagy stratégia lakosségi konzultációja (március 12-éig tart, a kérdőív a címlapról elérhető), de egyéb ügyeink közepette még meg sem emlékeztünk róla! Ezt a hiányosságot pótoljuk pár koncepciócincáló felvetéssel: azon túl, hogy igyekszünk jobbat mutatni pár részkérdésben, talán…..
Billabong5050 2021.03.08 19:10:05
@bozon: "Miért kell a Nyugatinál már a 3-as metró felett lenni?"

Miért?! Mert vasúti alagutat építesz, nem metró alagutat. A vasúti alagút átmérője legalább másfél-kétszer nagyobb, mint a metró alagúté, mivel a vonatok felső vezetékről táplálnak be.
Ha az M3 alatt vezeted az alagutat, akkor a Nyugati állomása mélyebben lesz, mint a Nyugati M3 megálló. Ilyen mélységből Istvántelkig nem jön ki a felszínre az alagút.
És ennél a budai oldal még rosszabb. Mivel a Duna alatt kell átvezetni, nagyon meredek lenne az alagút lejtésszöge.