Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Turizmus Lounge

13 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Ha február akkor mindekinek a Valentin nap és a farsangi időszak jut eszébe. Pedig turisztikai szolgáltatóként  most van idő gondolkozni, sztorizni és igazán minőségi tartalmat készíteni. Számos posztolási lehetőség áll rendelkezésre, amelyek figyelemfelkeltőek és aktivizálják a…..
Turizmus Lounge Vendég szemmel 2022.01.20 20:15:43
Sok esetben látok hiperszuper szálláshelyeket és sajnos az online tükörképük nem ezt adja vissza. Rossz minőségő fotók, kevés és felületes információ, köszönetnyilvánításokkal roskadásig töltött vendégkönyv de kevés vagy szinte nulla online vélemény. A mai világban elkerülhetetlen az ütős online…..
Nyakunkon a Karácsony és sokan még azon töprengenek, hogy mivel lepjék meg rokonaikat, barátaikat. Elfogult vagyok és bátran kikiáltom, hogy utazási élményutalványt MINDENKINEK! Az utazás egy olyan meglepetés amely örökre a szívükben marad. Tudom giccsesen hangzik de ez az igazság. Bátran lefölözi…..
Az már nem lehet kérdés, hogy van-e járványügyi előírásod, az a kérdés, hogy feltüntetted-e bármilyen formában. Ha még nem volt rá idő, akkor most jött el a pillanat, hogy időt szakíts a saját, szálláshelyedre szabott COVID szabályzatod megírására. Ha már van, akkor használd útmutatóként, amely…..
Talán lassan elérkezik a MI időnk is és újra megnyithatjuk szálláshelyeinket. Ez az 1 év óriási anyagi kiseséssel járt mindenki számára, amelyhez több teltház közeli év is szűkös lesz, hogy helyrehozzuk. Soha nem tapasztalt kereslet van a belföldi utazásra. A legtöbb, amit tehetünk felkészülünk…..
Ez az oldal azért jött létre, hogy beszámoljunk Kehidakustány és szálláshelyeink eseményeiről, minden ami Kehidakustány és történelméről. Tarts velünk!..
A szálláshelyünk árainak kialakítása mellett, sokkal nagyobb figyelmet kell szentelnünk az előleg kérdéskörére. Kérjünk előleget vagy sem? Ha kérünk akkor csökken az érdeklődők száma? Ha nem kérünk akkor van-e rá garancia, hogy megérkeznek a vendégek? Nem megérkezés esetén véd-e valami,…..
Turizmus Lounge 2021.03.09 09:20:19
@Walter_Dornberger: Kedves Walter! Mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy milyen feltételekkel foglal szállást. Az előleg fizetése a vendég biztonságát is szolgálja, nem csak a szállásadóét.
Külföldön sokkal többször fordul elő, hogy az előleget nem igénylő szállodák tisztasága és szolgáltatásainak minősége megkérdőjelezhető. Pont ezért nem kérnek előleget, mert nincs más előnyük a többi szállásszolgáltatóval szemben. Persze tisztelet a kivételnek. Itthon szerencsére ez nem jellemző.
A tisztaság témájában egyetértünk teljes mértékben. Én is azt vallom, hogy egy nem megfelelően kitakarított szoba-szálláshely nem hozhat fel semmit mentségéül, nincs olyan kifogás amely a szálláshely indokául szolgálna, ennek alapnak kell lennie, ahogy Ön is említette és ha a vendégnek nem megfelelő akkor azonnal vissza kell fizetni az előleget.
Az utazás egy bizalmi alapon működő szolgáltatás. Az utazó bízik, hogy a foglalt szálláshely tükrözi majd a valóságot, bízik benne, hogy a szabadidejét - ami óriási kincs - a lehető legjobb helyen tölti el. A szállásadó pedig abban bízik, hogy a vendég megérkezik és a sok munka, amelyet azért végzett, hogy a vendégek felejthetetlen élményekben részesüljenek, elégedetten távozó esetlegesen visszatérő vendégeket eredményez.
Egészséges szinten mindenki kockáztat, az utazó a befizetett előleget, a szabadidejét, a szállásadó pedig az előre befektetett pénzt és energiát (reklám, fejlesztések stb.) de ez így van rendjén.
Jó egészséget kívánok Önnek!
Tanczer Tünde
Az elmúlt évekhez képest, soha nem tapasztalt érdeklődést láthatunk a belföldi szállások iránt. Lassan fél éve tartanak a korlátozások. Ingerszegény környezetben, szinte online telnek a mindennapok. Az emberek  mindennél jobban vágynak az utazásra, az élményekre. A választott úti cél során a lehető…..
Új fejezet nyílt Kehidakustány történelmében.    Sokak számára ismeretlen, hogy a Haza Bölcse több mint 40 évig Kehidakustányban élt. Az orvosa javaslatára, ebéd után több órás sétára indult minden nap a Kehidai erdőben található forráshoz. Az ikonikus útvonala mára már majdnem feledésbe merült.…..
A kérdőív célja az utazók (utazni vágyó emberek) igényeinek, utazási szokásainak a felmérése a pandémiás időszak függvényében. Az első korlátozások alatt felmerült a kérdés, hogy vajon az emberek miként fognak viszonyulni a szálláshelyekhez, szolgáltatásaikhoz, milyen új igények merülnek fel és…..
Bizonyos, hogy a pandémiás időszakot még sokáig fogjuk emlegetni és tanulmányozni. Milyen utóhatásai, termékei, új szolgáltatási formái maradnak velünk és melyek fognak elhalványulni?  Elkeserítő látni a közösségi médiában, hogy éttermek búcsúznak el vendégeiktől VÉGLEG. Én is érintett vagyok a…..
Januárban egy kutatást indítottam utazók részére. Kíváncsi voltam hogy, a pandémiás időszak alatt mennyit változott az emberek hozzáállása az utazásokhoz és azokhoz kapcsolt szolgáltatásokhoz. Utaznának? Hova mennének? Milyen szálláshelyre? Hol foglalnának? Milyen szolgáltatásokat részesítenek…..
Hogy miről szól ez az oldal?  Minden ami turizmus! Saját tapasztalatból, tanulmányokról, statisztikákról, vendégközpontú turisztikai szemlélettel. Utazz velem!..