Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tapi2021

0 bejegyzést írt és 8425 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
bircahang A mormogó botrány 2024.12.16 06:06:00
A mormonok friss botránya érdekes sztori. (Több mormon felekezet létezik, itt "mormon" alatt a legnagyobbat értem.) A mormonizmus alapköve a Mormon Könyve nevű szentírás. Az egyházalapító Joseph Smith, állítása szerint, az első isteni jelet 15 éves korában kapta, amikor egy angyal…..
Tapi2021 2024.12.18 18:09:47
@Alöksz Róz Unbanned: ""minden a végtelen Istenben és Istenből van" - dehogy. ezt csak ti költöttétek."

Értem, hogy nem érted, vagy már nem tudod követni, amiket írtam, levezettem neked.

Ott volt a HA. HA van Isten, és HA Isten végtelen. HA így van, akkor nem lehet másképp.
Tapi2021 2024.12.18 18:16:27
@Alöksz Róz Unbanned: "de krisztus valóságos testét kakáltam ki vagy nem?
"

Jajj. Oké, szóval, mivel - mint x-szer írtam - az átváltozás NEM anyagi, hanem szellemi (lelki), ezért fizikai, anyagi értelemben - ahogy nem Jézus vérző húsát kaptad, sőt, az első ilyennél az apostolok SEM! -, NEM is kakálhattad ki.

Összeáll lassan?

HA pedig úgy nézzük a BIG picture-t, ahogy korábban írtam, hogy HA Isten végtelen, akkor semmi nem lehet rajta "kívül", akkor meg mindenben ott van Isten, minden benne és belőle van. "Benne élünk, mozgunk és vagyunk."
Tapi2021 2024.12.18 18:23:49
@Alöksz Róz Unbanned: "és az is lehet, hogy a korábban érkezők eltérnek a korábbi tanításoktól, mert elfajzottak.
nem zárja ki ezeket semmi."

Ez igaz, de akkor az eltérők lesznek az eretnekek. Ilyen volt pl. Luther, aki sokáig katolikus pap volt.

Vagy igazolni kéne, hogy az egész egyház eltért. Mégpedig a TANÍTÁSBAN! És nem mondjuk a főpapok életvitelében vagy akár komolyabb bűnökben is. Amelyek miatt esetleg meghamisítottak egy korábbi tanítást vagy átírtak utólag egy dogmát vagy a Hiszekegyet.

Ez meg csak hazudozással és félrevezetéssel ment, ahogyan azt az ellenreformátorok, meg az áldozás példáján én is bemutattam.
bircahang Szabad szavazni? 2024.12.17 06:06:00
A liberális médiák nem tudnak dönteni, mi a helyes értelmezése a romániai liberális választási csalásnak. Az egyik verzió szerint végre sikerült lecsapni a demokrácia ellenségeire, mert nem jár nekik demokrácia, hiszen a demokrácia ellenségei eleve meg akarják semmisíteni a rendszert, azaz ha…..
Tapi2021 2024.12.18 18:00:08
@Alöksz Róz Unbanned: "a fasiszták és a kommunisták szerinted demokraták?2

Ja, még valami. Nem ugyanaz, hogy demokrata egy párt vagy, hogy elfogadja a demokratikus szabályokat!

A pártok döntő része ez alapján nem demokrata! Hiszen csak egyféle, a SAJÁT politikáját és ideológiáját képviseli, azt akarja előmozdítani. Másokét nem.

Vagyis igazából nincs is demokrata párt! Hiszen egyik sem akar mindent és mindenkit képviselni. Ami nem is lehetséges. Csak a saját politikáját.

Ergo, csak pártok vannak, amelyek egy demokratikus rendszerben versengenek egymással!
Tapi2021 2024.12.18 18:05:59
@Alöksz Róz Unbanned: " ezek mind példák. és bizony cáfolják a meghatározásodat.2

Csak, hát hamis és rossz indulatú példák, amelyen így nem példák. Csak arra példák, hogy te milyen fals és hamis módon akarod látni, láttatni a valóságot.
Tapi2021 2024.12.18 18:06:52
@Alöksz Róz Unbanned: "az mszmp-re hány százalék szavazott?"

A szocialista diktatúrában?
A modern progresszív baloldal egyik mániája a természetvédelem, az egész zöld gondolat. Valójában tipikusan olyan dolog, ami teljesen idegen a világ kb. 80 %-át kitevő szegény és mélyszegény lakosságától. A természet rendje az, hogy legyőzzük. A növényeket learatjuk, az állatokat megöljük -…..
bircahang Komcsi halandzsa 2024.12.18 06:06:00
Tudom, hogy szinte hihetetlen, de én többet olvasom/nézem a kubai kommunista médiákat, mint az ellenzékieket. Az ellenzékieket azért nem szeretem, mert ez a "minden rossz" hangulat árad belőlük, ami semmivel se jobb, sőt talán még rosszabb a hivatalos álláspontnál. Az amatőr kubai anyagokat jobb…..
Tapi2021 2024.12.18 14:23:36
@Gery1987: "Az utóbbi 200 év gyors fejlődést hozott.
Ez tény, de milyen áron?

Fenntarthatatlan, és kizsákmányoló, ez is tény."

És ezt a gyors fejlődést a kapitalista-magán gazdaság produkálta!

Nem látom a fenntarthatatlanságot, sem a kizsákmányolás növekedését akár a feudalista rendszerhez képest. Sőt, a szocialista rendszerhez képest sem!
Tapi2021 2024.12.18 14:31:42
@Gery1987: "Érdekes módon amint Kína átállt a kapitalizmusra és nyitott a külföldi tőke felé máris nem volt akkor baj vele, hirtelen nem volt gond a komcsi egypártrendszer, nem vezettek be embargot, technológiai exporttilalmat...annyira nem hogy mára a nyugat ezzel tokonlotte magát. De nem baj mert a tőkések jól jártak, akkor is ha ezt mi szivjuk meg."

Hogyan szívod ezt meg te?

Mármint Kína fejlődését?

Éppen az imént írtam, hogy arról nem Kína tehet, hogy elmebeteg barmokat választottak Európa nagy részén vezetőknek, akik nem az ipart és a mezőgazdasági termelést támogatják, hanem IDEOLÓGIAI okokból éppen az ellenkezőjét teszik!!!
Ott tesznek keresztbe a sok beteg szabályzóval az európai iparnak és mezőgazdaságnak, ahol csak tudnak.

Erről beszélt a két autókereskedő is.

A védővámok nem teszik az európai ipart, gazdaságot versenyképesebbé! Sőt!

Elmondták pl., hogy a 30%-os védővámmal azt érték el, hogy Kína ellenlépéseket tett az európai termékek ellen. Többek között a kínai "tőkések", gazdagok állnak át a kínai prémium autók vásárlására a BMW, AUDI és a többi európai márka HELYETT!
Bravó!

Szóval, ha te, mi megszívjuk, az azért van, mert barmokat juttatott a jelenlegi európai többség kormányra meg az EU-ba!
Tapi2021 2024.12.18 14:39:29
@Tapi2021: "Szóval, ha te, mi megszívjuk, az azért van, mert barmokat juttatott a jelenlegi európai többség kormányra meg az EU-ba!"

Mármint sok helyen a nemzeti kormányokba, és az EU vezetésébe, beleértve az EP-t is.
bircahang Talpramagyar kampánya 2024.12.11 06:06:00
Bármennyire is undorítő alak ez a Talpramagyar Péter, el kell ismerni: rendkívül ügyesen kampányol. Úgy képviseli a ballib célokat, hogy mindig - abszolút mindig - beletesz a mondandójába valamit, ami kiveri a biztosítékot a ballib törzsszavazóknál. Ezzel semmi se veszélyeztet, hiszen a…..
Tapi2021 2024.12.11 18:57:11
@Boldeone2: "Az akkugyártásnak pl alig van hozzáadott értéke, de veszélyes-kizsákmányoló"

Ja, juszt se menjen oda senki dolgozni!
Menjenek inkább a ... Hová is?
Tapi2021 2024.12.11 19:04:00
@vergyula: Akkor itt lenne az ideje az MNB-nek sikeres és nem összeszerelő cégek garmadáját létrehozni!
Lehetőleg olyanokat, amelyek lenyomják a nyugati konkurenciát is simán, piaci alapon.

Ja, hogy az nem megy? Pofázni könnyű...

Ez kb. az a "fotel-kibicelés", mint amikor a senki, aki nem vezetett még soha semmit, céget sem, arról mereng, milyen szörnyű diktátorok már azok, akik ERŐVEL, szigorú törvényekkel és akár karhatalommal tartanak össze több tucat népből álló országokat, vagy alkalmasint több tucat terrorszervezetből állókat.
Mintha tudnák, ez mivel jár? Vagy mintha ők biztosan jobban csinálnák.
Tapi2021 2024.12.11 19:06:41
@vergyula: Most mindenki ujjong Szíria ürügyén is, kár, hogy a legvalószínűbb forgatókönyv, hogy egy újabb iszlám (terror)állam lesz. Hű de jó lesz. De legalább nem lesz X a diktátor!
Mert más diktátorok lesznek. Akik plusz még vallási fanatikusok is.

Haladás.
bircahang Listázás 2024.12.11 12:12:00
Mint az Oszkár-díj, a Szaharov-díj, s tárai, de ma már az irodalmi és a béke Nobel-díj is ilyen: kamu. Egyetlen dolgot tükröznek: ki fontos a hatalmasoknak. Kit akarnak felemelni, s kitől rettegnek. Csak egy példa, miért nem valós mindez: Bárki komolyan hitte 2018-ban, hogy…..
Tapi2021 2024.12.11 14:28:30
@Boldeone2: "
Jó esély van rá, hogy elveri Orbánt! Minderre érdemi média és százmilliárdok nélkül!2

Ugye-ugye, hogy NEM a pénz meg a KESMA... számít!!!
Hányszor elmondtuk már ezt?!

OV-ék durván ELKÚRJÁK már a "kegyelmi ügy" óta a kommunikációjukat, és csak egyre lejjebb mennek. EZÉRT történik ez.
Maguk növesztették ki ezt a tumort. Ami IDŐBEN szépen kezelhető lett volna.

A partvonalon kívülről mi is csak nézzük ami történik. Pedig a modern világban nem az eredmények számítanak, a kommunikáció (dominálása, tematizálása) a MINDEN!

Ez a különbség az USA és az orosz narráció között is Ukrajnáról.
Az USA dominálja és IRÁNYÍTJA az erről szóló kommunikációt, az oroszok azt sem kommunikálták, hogy pl. orosz ellenes pogrom volt sok halottal Odesszában! Jóval a háború előtt. Hányan tudtak akkor vagy ma erről?

A kommunikáció MINDEN!
bircahang Csúnya, rossz szavazók! 2024.12.07 06:06:00
Nagyon szófogatlanok, haszontalanok voltak a román szavazók! Micsoda dolog csak úgy ellenzéki jelöltre szavazni! - Mars a sarokba, arccal a fal felé! akkor jöhetsz ki, ha majd helyesen szavazol - szóltak a románoknak. New Yorkból, a román alkotmánybíróság székhelyéről. A progresszív…..
Tapi2021 2024.12.08 21:33:36
@Alöksz Róz Unbanned: "ez fasiszta hőbörgés. pont hogy megvédték a demokráciát tőletek, akik a más véleményen lévőket rögtön üldözni akarjátok. "

Te fordítva raktad be ma reggel az agyadat?

Egyelőre nem a "fasiszták" vegzálják a politikai ellenfeleiket, hanem a nagy "liberális demokraták", ha nem tűnne fel évek óta.

Most sem a "fasiszták" hekkelték meg egy BLŐDSÉGRE hivatkozva a román választást, csak mert az veszélyes volt rákjuk nézve, hanem az europeer "demokraták".

Vagy nem?

Amúgy értelek én - hiszen itthon is ezt csinálnátok, ez már sokszor elhangzott -, hogy nem kell betartanotok a törvényeket vagy elismerni vereségeket, ha azt MONDJÁTOK, hogy azokat a "fasiszták, nácik, populisták... hozták, vagy ők nyertek.

Alkotmányozni is készek voltatok, akár törvénytelenül is!!! Elhangzott!!!!
Elég azt MONDANI szerintetek, hogy az előző vezetés náci volt, illegitim, diktatúra... és jól is van.

Ugye jól mondom?

KURVÁRA VESZÉLYES vizekre evezgettek ezzel! Idejében szólok.
Mert mi lesz, ha senki nem akarja majd elismerni senki más győzelmét, hatalmát, kormányzását és/vagy a jogát ahhoz, hogy bármiben mást gondoljon, mást akarjon???!

Időben gondolkozzatok el ezen. Boldiékkal együtt.
Tapi2021 2024.12.08 21:37:19
@Boldeone2: "Mondd csak, te x - faktort, való világot, Győzi showt soha nem néztél??"

Hát, nem igazán. Nem az én világom.

De nekem a Tiktok meg a hasonlók a kölykök játéka. Felnőttet még sosem láttam azt nézegetni.
Tapi2021 2024.12.08 21:39:53
@élveteg: Gondolom, már csomagolnak.
(Lófaszt.)
bircahang Mi a centrumpártiság 2024.12.02 12:12:00
A süketelés magasiskolája. A Puzsér egyre butább. Mi is a centrum? Azt jelenti nagyjából: nem mondunk semmit, s semmiről nincs határozott véleményünk...
Tapi2021 2024.12.07 11:57:46
@Gery1987: Tehát az alapelvetek az, hogy egy ellenzéki, másképp gondolkodó semmivel nem érthet egyet, azzal sem, ami jó?

Mert "HIVATALBÓL" mindent szarozni és támadni KELL? Ettől ellenzéki valaki.
Tapi2021 2024.12.07 12:00:25
@Gery1987: Megint leírom: az, hogy választott vezetők korruptak és engednek a tőkének, a tőke hibája?

Mert a választott vezetőknek nincsen más választásuk, mint zsebre tenni a pénzeket, elfogadni az ajándékokat, utazgatni a tőke pénzén konferenciákra...?
Tapi2021 2024.12.07 12:30:55
@Alöksz Róz Unbanned: Mint mindenki a "tőkés" is a SAJÁT érdekét nézi és igyekszik előmozdítani. Ez nem valami aljasság.

Ezt kéne tenniük a korrupt választott vezetőknek is. A választóik és intézményeik érdekében tevékenykedni. És nem a saját - anyagi vagy karrier, vagy más előny megszerzése - érdekükben/érdekében.

A két fél ebben hasonló és egyenlő. Mindkét oldalon DÖNTÉS, hogy megkerülik a törvényeket, szabályokat és az egyik korrumpál, a másik meg korrupt lesz.

Nem igaz, hogy a korrupcióban az elfogadó félnek nincsen más választása!
bircahang Halálszagú, bús róna 2024.12.03 12:12:00
A hisztérikus oroszfóbia kötelező divat minden európéernél. Ez a "szakértő" bácsi olyan okos ember egyébként, hogy 2 éve bizonyította: a kétharmados többséggel elfogadott alkotmány semmis, viszont a feles többséggel elfogadott meg jogállami alkotmány. A valóságban fordítva van ez: Isten…..
Tapi2021 2024.12.07 12:08:31
@vergyula: Miért? Afganisztán megtámadta az USA-t? Mikor? Hogyan?
Tapi2021 2024.12.07 12:09:13
@Alöksz Róz Unbanned: Úgy tűnik mást értünk logika és logikai levezetés alatt.
Tapi2021 2024.12.07 12:19:58
@Gery87: Én azt tartottam volna a legjobbnak, ha elmarad a háború és van mellettünk egy olyan Ukrajna, amely barátságos és előzékeny a politikai és hatalmi döntések folytán az uralma alá került nemzetiségekkel.

Egy olyan Ukrajna, amely felvállalja a SEMLEGESSÉGET, már csak földrajzi és geopolitikai helyzeténél fogva is.
És törekszik arra, hogy JÓ KAPCSOLATOKAT építsen ki, mind az EU-val, mind Oroszországgal.

Egy olyan Ukrajna, ahol nem csalják el a választásokat, és nem engedik az amerikai befolyásolást SEM. ...

Ez persze már csak álom, nem ilyen volt/van Ukrajna.

A kérdésed másik megközelítése: Oroszország (Putyin) SEMMIT nem tett ellenünk! (Igazából "Európa" ellen sem.)
Az EU-Brüsszel-Strasbourg - eddig Washington is - meg IGEN.

Akkor ki az ellenségünk?
bircahang Végső kétségbeesés 2024.12.04 06:06:00
A DK nagyon kétségbe lehet esve: elmozdult soviniszta irányba. Hiszen eddig úgy tudtuk tőlük: magyar az, aki Magyarország születik, él, adózik. Minden más nézet pedig sovinizmus. Aki pl. Romániában lakik és magát magyarnak mondja, az hazudik vagy téved, hiszen ő román! Ahogy ezt pár éve…..
Tapi2021 2024.12.04 18:19:52
@vergyula: Nem értem a kérdésedet.
Olvastad, amiket írtam? Honnan jön ez le azokból?
Tapi2021 2024.12.04 19:41:46
@vergyula: Értem.
Szerintem az itthoni, anyaországi magyaroknak nem kell plusz támogatás és kormányzati védelem ahhoz, hogy megmaradjanak a szülőföldön magyarnak. Ezt elég elhatározni.
(Az lenne a jó, ha mind többen lennénk ilyenek.)

Régen rossz, ha az itthon "ragadottak" csak azért magyarok, mert XY kormány támogatja őket.

Szerintem.

A határon túlra, konkrétan ellenségek közé kényszerített és számtalan módon meghurcolt, megalázott és száz éven át kisebb-nagyobb elánnal üldözött magyarok - lásd az ukrán nyelv- és egyéb nemzetiségeket sújtó europeer törvényeket! - helyzete kissé más.

Megint csak szerintem, értük ki kell állnia az anyaországnak, az anyaország MINDENKORI kormányainak.
(Ha már volt úgy is vagy 40-50 év, amikor nem tették...)
Tapi2021 2024.12.07 12:04:13
@Gery1987: A határon túlra kényszerített MAGYAROK viselik a választások következményeit!
Hiszen nem mindegy, egy kormány milyen nemzetpolitikát folytat!
Ha mindegy lenne szavaznának a ballibekre is, akik nagyjából leszarják, lerománozzák őket!
Az elvesztett doktorivédés-csata önkívületi állapotba sodorta a ballibek fanatikusait. Képtelenek feldolgozni, hogy Orbán Balázs fölényes győzelmet aratott a mértékadók felett. Az egyik igazikonzervatív, valami Pőszegödör Lajos emiatt egyenesen államellenes cselekedetekre szólít fel a "nácik"…..
Tapi2021 2024.12.06 18:11:38
@Alöksz Róz Unbanned: "gonosz imperialistákról, a vöröshadsereg hős honvédő háborújáról delirálnak... "

Erről kik?

Az elsőről pl. Gery. De a másikról?
Tapi2021 2024.12.06 20:10:05
@vergyula: 2002-ben a Fidesz tuti befutóra állt. Aztán jöttek az olyan dolgok, mint az MSZP szerverének feltörése, a különféle "úrizálások", az arrogancia... És...

Nem az ellenzék szavazója lett ezek miatt több. Hanem az övék lett kevesebb!
Mert ezek sokunkat zavartak.
Tapi2021 2024.12.06 20:14:30
@Alöksz Róz Unbanned: "menczer másnapi kinyilatkoztatása pont olyan volt, mint egy harmadosztályú, rossz színészekkel teli maffiafilm motiválóbeszédje... "

Katasztrófa az egész.

Pedig MP méregfoga is kihúzható (lett volna), csak hát ahhoz új embereket kéne helyzetbe hozni, alkalmazni, azok helyett, akik képességeit már erősen meghaladják ezek a konfliktusok és kezelésük.
bircahang Pápább a pápánál 2024.12.05 06:06:00
Kezdődik a liberális közvélemény megdolgozása. Valahogy ki kell magyarázni most, hogy hirtelen "béke" kell, nem "egy centi földet se Putyinnak". A legkeményebb atlantisták, mint mindig, a magyar ballib törzskommentelők között vannak, ők NATO-pártibbak a NATO vezetőségénél is. Máig nyomatják…..
Tapi2021 2024.12.06 19:43:51
@Alöksz Róz Unbanned: Rosszul tudod:

"Az Országos Rendőr-főkapitányság közleménye
2024. december 6., péntek 1:46
Budapest OS

Budapest, 2024. december 6., péntek (OS) - Az előző nap adatai számokban.

Magyarország területére 2024. december 5-én 0 óra és 24 óra között az ukrán-magyar határszakaszon 4770 fő lépett be. A román-magyar határszakaszon belépők közül 4279 fő nyilatkozott úgy, hogy Ukrajnából érkezett.

A beléptetettek közül a rendőrség 22 embernek állított ki ideiglenes tartózkodásra jogosító igazolást, ami 30 napig érvényes. Ezen időtartamon belül kell felkeresniük az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság tartózkodási helyük szerint illetékes hivatalát a végleges okmányok beszerzése érdekében.

Kiadó: Országos Rendőr-főkapitányság"

Minden nap ez a "szakszöveg".

mti.hu/nemzeti-kozlemenytar/2024/12/06/az-orszagos-rendor-fokapitanysag-kozlemenye
Tapi2021 2024.12.06 19:47:50
@Alöksz Róz Unbanned: "2. mi az a sok indiai, távolkeleti meg néger köztük? ezerszámra? mi az hogy ezeket az illegális migránsokat sem állítja meg a kormány?"

Ezt melyik ellenzéki ökör delirálja? Forrás? Számok?

"3. mi az a sok illegális migráns az osztrák határon? a magyar oldal felől? honnan teremtek oda, ha állítólag meg vagyunk védve tőlük? "

Mennyi az a sok? Forrás? Számok?
Tapi2021 2024.12.06 20:03:50
@Alöksz Róz Unbanned: Miért ne? Romániának van a leghosszabb határszakasza Ukrajnával. Több, mint 600 kilométer.

Bizonyára vannak, akiknek jobb az út Románián keresztül. Vagy nem szeretnének fél Ukrajnán keresztülutazni és kockáztatni. Átmennek Romániába az első lehetséges helyen, aztán irány a nyugat.
bircahang Jó móka 2024.12.04 12:12:00
Arra jutottam, tulajdonképpen jól döntött a kínai emberke. A perverz álművészet ellen kiváló eszköz a nevetségessé tétel. Persze megtehette, ez a pénz, amit kifizetett nagyjából vagyona 0,4 %-a (megnéztem mennyi a vagyona), persze ez se kevés, de azért nem okoz nála nyomorba esést, s a cél…..
bircahang A balib és a munkabér 2024.11.27 06:06:00
A ballibaizmus persze egy abszurd eszme, hiszen nem lehet egyszerre baloldalinak és jobboldalinak lenni (hiszen a liberalizmus a legtisztább jobboldaliság). Most egy műsorban ismét láthatjuk ezt: Az idők során folyamatosan változott a ballib hozzáállás a munkavállalói jogokhoz,…..
Tapi2021 2024.11.28 15:58:12
@fofilozofus: Ez már nagyon komplex, de az elvet már érti! Csak balos, marxista módon, ahogy szokta.
Tapi2021 2024.11.28 21:16:15
@Gery87: "A probléma a tulajdonviszonyokban van, meg az aránytalan elosztásában a tulajdon javára, a munka rovására, abban hogy a tulajdon és a munka nem egy...stb."

A befektetés és a kockázatviselés is aránytalan! Richter Gedeon vagy Ganz nem odaképzelte a gyárát, meg bele a gépeket..., hanem MEGVETTE, felépítette, és kifizette.
Amint volt miből, mert a kis cégük kitermelte a nagyobb céget.
A nagyobb cégre valót!

Ők nagyot kockáztattak, befektették amilyük volt, és KITERMELTÉK a többire valót.

A gyári munkásaik meg nem. Nem kockáztattak semmit, nem fektettek be semmit, nem tették bele a vagyonukat és mindenüket a cégbe. Csak eladták PÉNZÉRT a napi x munkaórájukat, fizikai vagy szellemi munkájukat. Aztán hazamentek, és a fizetésükből vettek maguknak, különböző tulajdonokat, ingó és ingatlan vagyontárgyakat.

Éppen annyi mértékben, amekkora kockázati és befektetői részt vállaltak adott cég működtetéséből!

Vagyis IGAZSÁGOSAN van a haszon a kockázat alapján elosztva.

Bármit zagyvál Marx. Aki szintén eltartott volt, nem vállalkozott soha, semmi hasznosra.
Tapi2021 2024.12.02 12:26:46
@Gery87: Szocinak, marxistának elmagyarázni a valóságot... mint lóval imádkozni. :-(

Annyira jó lenne egy hely a földön, ahová mind összegyűlhetnétek és megvalósíthatnátok úgy a rendszereteket, hogy azzal nem szívattok meg senkit, csak a magatokat!
Bizonyíthatnátok, hogy mennyivel jobb a ti rendszeretek. Csak nem mások rovására.
Bosszúhadjárat a mérvadók által: micsoda dolog, hogy fideszes doktorálhat! Akkora demagógia megy, hogy a gyűlölködők azt se veszik észre, hogy Rácz András "független" szakértő szerint is Orbán Balázs doktorijának 87 %-a eredeti munka - ez jóval az elvárt arány felett van. Az egész…..
Tapi2021 2024.11.29 18:45:16
@vergyula: Putyin semmilyen módon nem fenyeget minket!!!

És Európát sem fenyegette volna, csak REAGÁLNAK, arra a napról napra eszkalálásra, amit a NYUGAT CSINÁL.
Sőt, sosem tör ki a háború, ha ..., de erről már sokat írtunk.

Az EU-EP meg IGEN!!!

Lásd a legújabb cikkekben írottakat!
Tapi2021 2024.11.29 18:58:06
@vergyula: "A világháború rajta múlik. "

Már miért múlna (csak) rajta? Sosem akart háborút, csak a hét MILLIÓ Ukrajnába szakadt orosz nemzetiségi jogainak visszaadását és biztosítását Ukrajnában, és azt, hogy Ukrajna NATO tagsága ne jelentsen rájuk - és így egész Európára! - KÖZVETLEN FENYEGETÉST.

Ezt vajon miért nem kaphatták meg? Háború nélkül?!

Amikor ezt a jogot az USA magára nézve vitathatatlannak tartja. Lásd, ki merne ellenséges támaszpontokat létrehozni Mexikóban?
Avagy a nemzetiségi jogok állítólag - hahahaha - az egyik alapjog és alapérték az EU-ban.
Akkor e két dolgot miért nem kaphatta meg Oroszország?

Most is megállnának, ha érdemben tudnának valakivel tárgyalni. De a már leváltott amerikai vezetés is inkább még rátesz egy-két nagy lapáttal, FOKOZZÁK a HÁBORÚT! És ezzel nyilván azt is el akarják érni, hogy akkorára nőjön januárig, hogy Trumpnak nehogy sikerüljön egy gyors kompromisszum tető alá hozása.

Mi ez, ha nem ALJASSÁG? És tömeggyilkosság?

Szóval, akkor kin is múlik? Ki tesz/vet be napról napra egy-egy erősebb fegyverrendszert? ELŐBB!
Tapi2021 2024.11.29 19:21:28
Érdemes Domokos újabb cikkét is elolvasni, tágítja a beszűkült horizontot:

"Valójában, előbb az EU lépett a 2023 decemberében tagjelölti státuszba került Grúziával kapcsolatos tárgyalások felfüggesztéséről, amikor az ottani parlament elfogadta az oroszországihoz hasonló ügynöktörvényt, hogy megakadályozza a nyugati szervezetek „térítő” tevékenységét, ami gyakran jár a helyi viszonyok végzetes felforgatásával.

E tekintetben a posztszovjet térség országai előtt egyre inkább intőjel mindaz, ami Ukrajnában történt és történik, ami az országot irányító intézményekbe, a fegyveres testületekbe külföldi szakértők beültetésével kezdődött, a Soros-szervezetek és médiumok térhódításával folytatódott. A grúziai vezetőknek sem kellett nagy képzelőerő ahhoz, hogy a választások előtt, közben, s az utána kialakult, eléggé nyilvánvalóan kívülről (is) ösztönzött zavargások közepette arra gondoljanak: a 2013–2014 fordulóján, Kijevben lezajlott, békésnek indult, az európaiság melletti szimpátiatüntetések előbb véres összecsapásokba, végül a Washington által szervezett államcsínybe torkolltak, s ez ismétlődhet meg Tbilisziben is.

Ami pedig utána jött Ukrajnában előbb a 2014-2022 közötti, pusztító polgárháborúban, majd az orosz támadást követően, amit a Nyugat arra akart használni, hogy megrendítse Oroszországot, s közben a Varsói Szerződés idejéből a keleti tagállamokban maradt lőszerek és fegyverzet felhasználásával piacot teremtsen főleg az amiraki hadiiparnak, s új harcászati-hadászati eljárásokat próbáljon ki maga is, abban láthatóan nem akar közreműködni a grúz vezetés. Eközben, persze, nagy a nyomás rajta, s bármi megtörténhet a jövőben, amit aztán majd elmagyaráznak az ámuló népeknek a szálakat háttérből mozgatók."

bekialtas.blog.hu/2024/11/29/1316_bekialtas_gruzia_nem_akar_ukrajna_sorsara_jutni?dashboard_position=367046572
bircahang Csurka 2024.11.29 06:06:00
Pedig de, az volt: kár tagadni, Csurka antiszemita volt. Egyébként számtalan érdeme volt, de nem volt ő se tökéletes. Sok dolgot, ami ma már evidencia, ő látott meg először a 90-es évek elején már. Én nagyon kedveltem őt, a 90-es évek második felében a kedvenc magyar politikusom volt, de…..
Tapi2021 2024.11.29 13:19:43
@Gery1987: Dehogy fenntarthatatlan. Mindig jönnek új lehetőségek: a fa után a szén, a szén után az olaj, gáz, utánuk a napenergia, hidrogén, atom...
Hagyjuk már ezt a jön a világvége marhaságot.

A világvégét nem a normális jólét, a fejlődés hozza el, hanem az olyan állatok, mint akik most is csinálják és tovább fokozzák az olyan ÉRTELMETLEN, de valakik ÉRDEKÉT szolgáló háborúkat és ellenségeskedéseket, mint az ukrán háború!

Lásd az újabb ELMEBETEGSÉGET, a TOTÁLIS HÁBORÚRA, a VÉGSŐKIG (ha akarjuk, ha nem!):

index.hu/kulfold/2024/11/29/haboru-oroszorszag-ukrajna-eu-europai-parlament-nato-allasfoglalas-tamogatas/
Tapi2021 2024.11.29 13:22:48
@gigabursch: Persze, ez a belterjesség miatt van. De az ószövetségben "Isten" kifejezetten előírta a genetikailag ferdültek, tehát hibásak kinyírását.

Ma már ezzel nyilván én sem értek egyet, de így volt. A korabeli LMBTQ-sokat megkövezték. Kötelezően.

Mondjuk nem tudom a még hívő zsidók hogyan bújnak ki ezen előírás/parancs alól?
Tapi2021 2024.11.29 13:45:12
@gigabursch: Nem tudom, de nem hiszem, hogy ők hívő zsidók, izraelita vallásúak lennének.

Sőt, azt gondolom - ahogy más vallásoknál is, a keresztényeknél is -, még a zsinagógába, templomba járók jó része sem hívő. Csak kulturálisan, családi hagyományból eljárnak. Vagy a rabbik, papok, azért, mert ez a szakmájuk.

Azok válasza érdekelne, akik valóban hisznek mindenben, amit Isten számukra előírt.
A neves ballib újságíró kesereg: az emberek nem kiváncsiak rájuk. Persze csúsztat. Szerinte a dichotómia úgy áll, hogy két alternatíva létezik: a liberális újságíró alapos cikke, az influenszer hülyegyerek 10-másodperces videója. Miközben eltérés nincs, mind a kettő szubjektív…..
Tapi2021 2024.11.28 20:47:47
@Gery87: "A propaganda az "intézményesített befolyásolás".
Van ilyenje a dagadtnak is? Van hát."

Mert az ország demokratikusan TÖBBSZÖR megválasztott vezetőjeként nyilván csak néznie kellene azt a propaganda cunamit, amit az ellenfelei csinálnak ellene, 99%-ban merő HAZUGSÁGOKRA építve és merő rosszindulatból. Mivel a cél a megbuktatása.

Valahogy hasonlóan, mint Antall József. A ballib, brüsszelita, kiszolgálószemélyzetnek nyilván ez lenne az ideális.
Tapi2021 2024.11.28 20:58:57
@2024: Hazugok. Ez ennyi.

Egyébként szakmabeliként, sok munkahely után talán mondhatom, hogy nálunk sem sokkal jobb a helyzet. Valamennyivel igen, de csak azért, mert nálunk kipróbálták a baloldali, szoci, komm., marxista, antifasz világot a gyakorlatban is. Rajtunk!

A baj az, hogy gyorsan távolodik ez a világ és a 90 után születettek már nem tapasztalták meg.

Ugyanígy a nyugatiak sem. Ezért szerintük jó ötlet a balosság, szociság, komcsiság, marxizmus, antifaszizmus...!!!

Ezért csinálnak elmebeteg dolgokat. Csak ők ezt nem értik. Nekik a balosság, az internacionalizmus... ELMÉLET! Mint Gerynek. És elméletben nagyon jó!

A magyar "jobbos" szerkesztőségekben a dolgozók zöme is balos, libsi, ellenzéki.

Csak most innen kapja a fizut! Hát eljátssza a szerepét.
Ezek váltanak aztán egy perc alatt, ha váltás van, vagy őket személyes sérelem éri.
Ezt itt látom magam körül, amikor pl., mint most is, változott a helyi vezetés. A szerkesztőség maradt...
Tapi2021 2024.11.28 22:50:58
Srácok, ezt a cikket most olvastam, minden benne van, a mai EU-ról, és arról a már felfoghatatlan mértékű rothadásról, ami belülről elemészti!
És ott van egy másik bátor, tökös nép példája is, akik leszarják ezt a mindenkin uralkodni akaró, zsaroló mocskos társaságot:

"
Irakli Kobahidze georgiai kormányfő bejelentette, hogy országa legalább 2028-ig nem veszi napirendre az uniós csatlakozási tárgyalások megkezdését, de támogatást sem fogad el az Európai Uniótól. Kobahidze úgy véli, hogy az EU ártott az ország tekintélyének, mert manipulációra használta fel a csatlakozási tárgyalások megnyitásának kérdését.

A kormányzó Georgiai Álom – Demokratikus Georgia párt 2028-ig felfüggeszti a csatlakozási tárgyalások megkezdését az Európai Unióval – jelentette be Irakli Kobahidze georgiai kormányfő csütörtöki sajtótájékoztatóján.

„Ma arról döntöttünk, hogy 2028-ig nem vesszük napirendre az uniós csatlakozási tárgyalások megkezdését. Emellett 2028-ig nem fogadunk el semmilyen támogatást az Európai Uniótól” – közölte a georgiai miniszterelnök, akinek a kormánya megkapta a parlamenti jóváhagyást következő négyéves programjához.

Kobahidze kijelentette: meg kell mutatni a európai uniós bürokratáknak, hogy hazájával „nem a zsarolás és sértések, hanem a tisztelet” nyelvén kell beszélni. Mint mondta, az EU ártott az ország tekintélyének, mert manipulációra használta fel a csatlakozási tárgyalások megnyitásának kérdését. A tbiliszi kormány döntése ezt a kárt enyhíti – tette hozzá.

A kormányfő kijelentette: a georgiai nép büszke, önérzetes és gazdag történelemmel rendelkezik, ezért számára „teljesen elfogadhatatlan alamizsnaként tekinteni az európai uniós integrációra”. Annak a meggyőződésének adott hangot, hogy a georgiai nép kultúrájával és lehetőségeivel gazdagítaná az Európai Uniót, amint ez fordítva is igaz."...

Érdemes az egészet elolvasni, úgy látszik milyen mély a nyúl ürege, milyen elmekórtani eset már ez az egész EU-EP kombó.

index.hu/kulfold/2024/11/28/georgia-2028-ig-felfuggeszti-a-csatlakozasi-targyalasok-megkezdeset-az-eu-val/
A ballib mitológia fontos eleme: aki nyugatra megy élni keletről, az ezt mértéktelen liberalizmusimádata miatt teszi. A Zorbán pl. ezért nehezíti a nyugat-európai magyarok szavazását: mert mind ballib szavazó! - szól a ballib monda. A román elnökválasztás első fordulójának térképe érdekes. A…..
Tapi2021 2024.11.28 15:53:10
@GyMasa: De látod, Boldi és társai gyorsan megmagyarázzák - valós adatoktól függetlenül! -, hogy honnan, ki, miért megy ki!
Mindig azok, akik az aktuális narrációjuk szerint ki kell, hogy menjenek!

Most innen az értelmiség, Romániából a selejt. Máskor fordítva. Mikor, mi kell.
Tapi2021 2024.11.28 16:19:11
Nem vigasztal, de máshol is ugyanolyan hazug, elmebeteg a globalista, brüsszelita, pogány "elit", mint nálunk. Romániában is megtalálták, ki, mi a felelős azért, mert nem ők nyertek, hanem egy hazafi: a TIKTOK és a kínaiak!!!

"
Teljesen borult a papírforma Romániában az elnökválasztás első fordulójában. A román politikai elit teljes kudarcát hozó múlt vasárnapi voksoláson az élesen NATO- és EU-ellenes, valamint a magyarellenes legionárius mozgalom egykori vezetőit éltető, függetlenként induló Calin Georgescu és a liberális Elena Lasconi (USD) jutott be a december nyolcadikai második fordulóba. Az eredményt kül- és belföldi elemzők egy része is a kínai tulajdonban levő közösségi oldalnak, a TikToknak tulajdonítja.

Az ultranacionalista és oroszbarát Calin Georgescu első fordulós győzelme sokkolta a romániai és a brüsszeli politikai elitet. A választás másnapján az Országos Audiovizuális Tanács felkérte az Európai Bizottságot, hogy vizsgálja ki a TikTok romániai tevékenységét, mert szerintük a platform a saját közösségi alapelveit megszegve nem állította le Calin Georgescu politikai hirdetéseit. A testület álláspontja szerint a TikTok algoritmusai egyértelműen elősegítették a jelöltnek kedvező tartalmak terjedését, ami felborította a romániai választási verseny egyensúlyát, és veszélyeztette a politikai pluralizmust. ..."

index.hu/kulfold/2024/11/28/roman-elnokvalasztas-tiktok-szerepe-vizsgalatok-tiltakozasok/
A háttérhatalom óvatlan volt: "nemzetközi" "bírósága" személyzetét rosszul válogatta meg, az egyik "bíró" Netanjahu ellen is elfogatóparancsot adott ki. Pedig tudható: ezt az USA nem tűri el. A folyamat persze szerencsés, a hágai kamubíróságok ideje lassan lecseng. Most ők maguk teszik…..
Tapi2021 2024.11.28 16:06:15
@GyMasa: "És, egy önVÉDELEMnek pont az a lényege, hogy megvéded magad és a számodra fontosakat!
Az, hogyha tudod, hogy a tetteid következménye az, hogy bejönnek a zsidók és porig rombolják az országodat és válogatás nélkül írtani fogják az embereidet, nos, az NEM egy önvédelmi gondolkodás! "

És, egy önVÉDELEMnek pont az a lényege, hogy megvéded magad és a számodra fontosakat!
Az, hogyha tudod, hogy a tetteid következménye az, hogy bejönnek AZ OROSZOK és porig rombolják az országodat és válogatás nélkül írtani fogják az embereidet, nos, az NEM egy önvédelmi gondolkodás!
Tapi2021 2024.11.28 16:11:09
@gigabursch: "A negyedik: az ami 1947-tel kezdődött meg. A szokásos: népirtás, elüldözés, kiszorítósdi. "

És ez hány és hány másik hatalom, nemzet sara!!!!

Egyébként az ószövetségi "logika" alapján a földbirtoklás jogalapja valóban lehet a pőre erőszak. Végül is melyik ország nem így jött létre? Háborúkkal, harcokkal, az erősebbek határhúzogatásaival?!
bircahang Humoros szám 2024.11.27 12:12:00
A dolgokban fantáziát látó csodavállalkozó előad: Ez szinte egy tökéletes kabarészám. Megpróbálom előadni a lényegét: Szóval egyrészt van a jó nép és jó ország, a zsidók és Izrael. Őket nem szabad bántani! Persze köztük is akadnak csúnya, rossz emberek néha, ez a Netanjahu…..
Tapi2021 2024.11.28 15:40:08
@vergyula: Ez is igaz.
Tapi2021 2024.11.28 15:40:56
@Gery87: Igen, lásd fent a cikket! Is.
bircahang A szobor 2024.11.28 06:06:00
Idén júliusban nagy szenzáció volt Bulgáriában: egy teljesen sértetlen egész szobrot találtak egy építkezésen. Ez a Rupite nevű faluban volt, ami a bolgár-északmacedón-görög hármashatárnál található, a fő bolgár-görög határátkelőhelytől 12 km-re. A falu egyébként másról híres: itt jósolt a…..
Tapi2021 2024.11.28 14:13:04
bircahang Pedofilozás 2024.11.25 06:06:00
Mint a metoo kampány idején, a jobbos magyar médiák hibát követnek el: rövidtávú érdekek miatt elvesztik a hosszú távot. Akkor az volt: öröm hangulat alakult ki minden alkalommal, amikor a metoo-aktivisták megvádoltak ballib személyiségeket. Miközben éppenhogy szolidárisnak kellett volna lenni…..
Tapi2021 2024.11.26 19:36:58
@Gery1987: "Szajer esete világos. Olyan mintha én tagja lennék egy szoci pártnak, részt vennék az alapokmányának megírásában.
Majd kiderülne hogy egy tőkés geci vagyok aki bangladesi gyerekeket robotoltat egy ruhagyarban bugyer szarer... "

Hát nem tudom. Ez nem biztos, hogy jó példa. Mert egy geci tőkés miért ne tudna kiváló szoci alapokmányt, akár kommunista kiáltványt is írni? Ha van hozzá tehetsége?
Tapi2021 2024.11.27 12:04:25
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nem írtad le, milyen lenne az a "normalitás"-rendszer? Hogyan működne? Milyen elvek mentén, amiket kik fektethetnének le, milyen alapon? Stb.
Egy adott embernek milyen helyzete lenne benne? stb.
Tapi2021 2024.11.27 12:06:38
@Gery87: Ettől még tény, hogy minél fiatalabb valaki, annál befolyásolhatóbb, megronthatóbb.
Nem véletlenül vonatkoznak más szabályok a gyermek- és fiatalkorúakra.
Hatházi Mákos, a fanatikus ballib megmondóember nehezen dolgozza fel a helyzetet. Idén tavalyig még ő volt a Soros Központ által kijelölt teljhatalmú messiás. Aztán se szó, se beszéd leváltották. Pedig Mákos mindent teljesített. Napokig zokogott Mákosunk. Próbált fellebezni, de mintha csak a…..
Tapi2021 2024.11.27 11:30:31
@alöksz róz: Igen, az árak nőnek. És?
Más országokban lefelé mennek az ingatlanárak?
Tapi2021 2024.11.27 11:41:50
@alöksz róz: Egyébként minél erősebb egy gazdaság, minél prosperálóbb egy ország, annál drágábbak ott az ingatlanok! Vagyis az ingatlanárak a fejlettséget, gazdagságot is mutatják. Vagyis, gazdaságilag erős ország = magas ingatlanárak.

Tehát, ha szarért lehet házat venni, akkor tudod, hogy lepukkant helyen vagy.

Megfordítva, ha gyorsan drágulnak az ingatlanok és mégis elkelnek, mert van fizetőképes kereslet, abból tudod, hogy jó felé tartunk, egyre jobban prosperál az ország, zárkózunk fel a nyugathoz, az ottani ingatlanárakhoz.
Tapi2021 2024.11.27 11:53:01
@vergyula: Értem, hogy a baloldalnak nem tetszik, hogy a "jobboldal" elvárja a saját erőfeszítéseket is - például olyan "extrém" dolgokat, hogy legyen munkahelyed, ne dolgozz feketén, ne lakj albérletben feketén..., stb. - egy saját lakás megszerzéséhez, és ahogy megszokták, szívesebben osztogatnának a közpénzből segélyeket, de ez a kormány ezzel a gyámkodós szemlélettel szakított.

Szerintem helyesen.