Adatok
lavalova2
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Úgy látszik, soha nem fog véget érni a UPC nevetséges szappanoperája a papíralapú számlák büntetődíja körül. Júniusban álltak át elektronikus számlázásra, ami ÁSZF-módosítással járt, ami pedig kiskaput biztosít a láncra vert fogyasztóknak, hogy idő előtt lemondhatják…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Mivel látom némely előttem szóló már hozzátette tapasztalatait a UPC magasztalásához, én is hozzájárulnák néhány észrevétellel.
Rövid történet a UPC időmből: 2 évet hűséges alattvalóként töltöttem a fent említett társaságnál, közeledvén a szabadság mámorító fénye felé, elvakított a Digi csillogása. Nagy bátran fel is hívtam a szolgáltató ügyfélszolgálatát, mint elképzelésem szerint illetékes helyet az ilyen dolgok örömteli közlésére, és egy nagyon kedves és megértő hölgy fel is vette az igényemet, többszöri próbálkozása ellenére se álltam kötélnek az újabb 1 éves szerződés kedvezményes díj kapcsán. Külön kiemelve meg is kérdezetem, letelt e a szolgálat ideje? Amire a minden rendben, nem, nem tartozom semmivel, felvette a kérésem, értesítenek levélben, hol adjam le a beltérit, kábelt stb.. Így is volt, meg is tettem, eddig minden rendben. Szerződés áthúz, diadalmas mosollyal az arcomat a nap felé tartva élveztem szabad életem első napjait.
2 egész napot tartott! Jött egy levél: Felmondás miatt 79.875.- Forint hátralékom van, ki kellene egyenlíteni, mert beperelnek, mint a sz.rt.
Türelmes ember révén, egy kedves hölgy biztosított róla az ügyfélszolgálaton, hogy igen, ez így van, ugyanis mivel közben módosítottam a csomagom, kedvezményes díjra, a különbözetet ki kell fizetnem az akciós és a teljes árú szolgáltatás között.
Erről kérdeztem én miért nem tudott a előző kollegina akinél felmondtam a szerződést? Válasz: Mert Ő nem látja a számlaosztályos adatait vagy valami ilyesmi… Néhány már kevésbé kellemes hangvételű telefon után sem változott az álláspontjuk, és mint egy kedves ismerősöm, aki történetesen a UPC jogi osztályán dolgozik megbíztatott, hogy úgyis behajtják a pénzt. Mivel Neki hiszek, jó állampolgárként kifizettem a tartozást.
Ezután elkönyvelve tanulópénzként áttértem a Digi kitárulkozó karjaiba, ahol feleannyiért volt az alapon kívül még HBO max pakkom is mint a UPC alapcsomagja. 7 hónapig kölcsönös boldogságban élveztük egymást, amikor is utólag persze kiderült, hogy 3. hó környékén nem fizettem ki egy csekket. (Tanulva a UPC csoportos beszedéséből). Mivel épp nyaralni voltam hó elején, és nem értem vissza csak 14 után emiatt még nem fizettem ki az épp aktuális csekket. Ezen felbuzdulva a Digi kikapcsolta a szolgáltatást. Fel is hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi is a gond, ekkor derült fény a 3. havi csekk hiányára (épp lakást újítottunk költözés szülőkhöz majd vissza, 3 hónap no Digi, de fizettem szorgalmasan, csak az utolsó csekk veszett el visszaköltözéskor) illetve az aktuális tartozásomra. Mondom semmi gond holnap kifizetem faxolom, postázom, emailezem. Minden ok. Vagy egy hét után, amikor már minden ügyfélszolgálatost névről ismertem vissza is állították a szolgáltatást, de csak az alapcsomagot, ugyanis ilyen esetben csak újra igényléssel kapom vissza a HBOt. Mondom semmi gond az is kellene. Erre ismét csekk, különbözet (ezúttal csak kb 8000) az akciós és a sima ár közötti. Remek!
Most vettem egy sima műholdvevőt, csiszolom az angol tudásom és boldogan élek, szolgáltató nélkül.
Személyes tanulság: soha ne bízz olyanban, akinek van ügyfélszolgálata!
U.i. Bocs a sok rizsa miatt, jólesett kiadni magamból, és sok sikert minden előfizetőnek!