Adatok
darthvad
0 bejegyzést írt és 112 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Csapdaként működik egy láthatatlan mozgássérült parkolóhely a bulinegyed közepén
2017.06.30 14:45:00
A fenti képen a Kazinczy utca látható a Dob utcai kereszteződése előtt. Amit nézni kell rajta, az a mozgássérülteknek fenntartott parkolóhelyet jelző tábla a ház falán, ami ugyan nem a hagyományos, oszlopos megoldással került kihelyezésre, de azért elég egyértelműen látható. Legalább is látható…..
darthvad
2017.07.01 10:30:22
@8cadik crazy one a vannabí pank: Nem, az nem az. :) A közterület felügyelőknek sorszámmal ellátott félreismerhetetlen egyenruhájuk van.
darthvad
2017.07.04 12:13:01
@PomberMaci: Sajnos igazad van, ezt én a saját bőrömön tapasztaltam. Csoda hogy volt olyan per amit megnyertem. Bevállaltam pár ilyen parkolópert, hát soha többé... Ha nyersz akkor simán szarul jársz (ugyanis nincs normális költségtérítés, erőfeszítéseidet, idődet nem fizetik meg a köcsög parkolócéggel mert nem tudsz róla számlát adni), ha viszont vesztesz első és másodfokon is akkor meg nagyon szarul jársz.
Ellenem olyan ítéleteket hoztak, amelyek egy olyan országban ahol a jogászok a jogszabályokat ismerik és próbálják betartani soha nem születnének meg. Az egyik másodfokú ítéletemre konkrétan egy bíró mondta hogy elég furcsa döntés volt... Ha nekem ezt mondta így vadidegenként, mit gondolt róla valójában? Azt amit én, konkrétan szemét, jogszerűtlen döntés volt. A mai magyar igazságszolgáltatásnak egy apró baja van, hiányzik egy i betű az elejéről. Én mindenkinek azt javaslom ha csak lehet kerülje el ezeket az intézményeket, mert bár van egy két normális ember (olyannal is találkoztam) jó eséllyel bele fog futni egy köcsög balfaszba aki ellene ítél a legabszurdabb esetekben is. Én tervezem pl. hogy az összes eset abszurditását leírom egy kis anyagban és elküldöm az IM-be. Ha kiszínezem kicsit még könyvben is kiadhatnám, sok helyen lehetne sírva röhögni, hogy ilyen nincs és mégis van!!!
Ellenem olyan ítéleteket hoztak, amelyek egy olyan országban ahol a jogászok a jogszabályokat ismerik és próbálják betartani soha nem születnének meg. Az egyik másodfokú ítéletemre konkrétan egy bíró mondta hogy elég furcsa döntés volt... Ha nekem ezt mondta így vadidegenként, mit gondolt róla valójában? Azt amit én, konkrétan szemét, jogszerűtlen döntés volt. A mai magyar igazságszolgáltatásnak egy apró baja van, hiányzik egy i betű az elejéről. Én mindenkinek azt javaslom ha csak lehet kerülje el ezeket az intézményeket, mert bár van egy két normális ember (olyannal is találkoztam) jó eséllyel bele fog futni egy köcsög balfaszba aki ellene ítél a legabszurdabb esetekben is. Én tervezem pl. hogy az összes eset abszurditását leírom egy kis anyagban és elküldöm az IM-be. Ha kiszínezem kicsit még könyvben is kiadhatnám, sok helyen lehetne sírva röhögni, hogy ilyen nincs és mégis van!!!
darthvad
2017.07.04 12:14:35
@darthvad: fizetik = fizettetik :-o
Mindenki tudja, hogy mi aztán tényleg sima, őszinte Fidesz-rajongók vagyunk, igazi civilek - ellentétben a mindig ugyanazt a párezres (ám annál hangosabb) rajongótábort felvonultató Millával és klónjaival - nem beszélve a számlaképes bloggerkollégák ezreiről.
Úgyhogy ha valaki tiszta szívvel tud…..
darthvad
2015.04.15 01:03:22
@dunántúli gyerek: Jaja, csakhogy én nem látom azt a nagy nyereséget.
Amit én látok, hogy a Fidesz szétcseszi az országot, sok területen olyan irányt vettek a dolgok aminek nem lesz jó vége. A Maszop szörnyű volt, az ember azt hitte ennél rosszabb már nem lehet. És erre tessék. KDNP-s idióták az oktatás élén, egészségügyben SEMMI nem történik csak a rohadás folytatódik. Az ország legnagyobb problémája, a megélhetési gyerekszülés támogatása az anyagilag és szellemileg is leglepusztultabb körökben szintén agyon van hallgatva. Pedig kétszeres generációs sebességgel kétszeres mennyiségben termelik újra magukat ezek az emberek mindössze azért, mert az állam ezt támogatja alanyi jogon járó GYES-sel és egyéb dolgokkal.
A Fidesz borzalmasan arrogáns és visszataszító stílusa nyomot hagy az államigazgatáson is. Seggfejek kerülnek egyre több helyen vezető pozícióba, és **sszák szét sok helyen azt is ami még jól működött. Ma nem az kerül pozicióba aki megtermelné a 100 nyereséget, hanem aki kérdés nélkül végrehajtja a legidiótább felülről érkező parancsot is és mindenről tartja a pofáját.
Ebben az országban nem az a legnagyobb baj, hogy mi van most, hanem az hogy mi lehetne... ha csak pár évre lenne egy normális vezetés. Ezt sajnos csak kevesen látják.
A mostani Fidesz ámokfutás "eredményei" lassan érnek majd be. Az ország nem fog tönkremenni, hiába vizionálja ezt sok balos tökfej.
Egészen egyszerűen végérvényesen leszakad(t)unk csehektől, lengyelektől, szlovákoktól. A legfájóbb az hogy az átlag tömegnek ez fel sem tűnik. Egy sima mezei balkáni ország leszünk, dél-amerikai beütéssel. Lehet így élni 100 évig is, akinek nem tetszik az elmegy (sokan már el is indultak) akinek meg ez jobb mint mondjuk Afrikában vagy Ázsiában (mert annál sokszor jobb bizony) az meg majd idejön.
Ennyi :)
Amit én látok, hogy a Fidesz szétcseszi az országot, sok területen olyan irányt vettek a dolgok aminek nem lesz jó vége. A Maszop szörnyű volt, az ember azt hitte ennél rosszabb már nem lehet. És erre tessék. KDNP-s idióták az oktatás élén, egészségügyben SEMMI nem történik csak a rohadás folytatódik. Az ország legnagyobb problémája, a megélhetési gyerekszülés támogatása az anyagilag és szellemileg is leglepusztultabb körökben szintén agyon van hallgatva. Pedig kétszeres generációs sebességgel kétszeres mennyiségben termelik újra magukat ezek az emberek mindössze azért, mert az állam ezt támogatja alanyi jogon járó GYES-sel és egyéb dolgokkal.
A Fidesz borzalmasan arrogáns és visszataszító stílusa nyomot hagy az államigazgatáson is. Seggfejek kerülnek egyre több helyen vezető pozícióba, és **sszák szét sok helyen azt is ami még jól működött. Ma nem az kerül pozicióba aki megtermelné a 100 nyereséget, hanem aki kérdés nélkül végrehajtja a legidiótább felülről érkező parancsot is és mindenről tartja a pofáját.
Ebben az országban nem az a legnagyobb baj, hogy mi van most, hanem az hogy mi lehetne... ha csak pár évre lenne egy normális vezetés. Ezt sajnos csak kevesen látják.
A mostani Fidesz ámokfutás "eredményei" lassan érnek majd be. Az ország nem fog tönkremenni, hiába vizionálja ezt sok balos tökfej.
Egészen egyszerűen végérvényesen leszakad(t)unk csehektől, lengyelektől, szlovákoktól. A legfájóbb az hogy az átlag tömegnek ez fel sem tűnik. Egy sima mezei balkáni ország leszünk, dél-amerikai beütéssel. Lehet így élni 100 évig is, akinek nem tetszik az elmegy (sokan már el is indultak) akinek meg ez jobb mint mondjuk Afrikában vagy Ázsiában (mert annál sokszor jobb bizony) az meg majd idejön.
Ennyi :)
ténytár.blog
Vasárnapi zárva tartás: káosz és leépítések a bevásárlóközpontokban
2015.03.30 08:08:00
Március 22. volt az első (nem ünnepnapra eső) hétvége, amikor a vasárnapi zárva tartás miatt a legtöbb bolt nem nyithatott ki. Pangó plázák és üresen álló hipermarket parkolók, ez volt a jellemző a "jeles" napon. A nagyvárosok szélén elhelyezkedő bevásárlócentrumok…..
darthvad
2015.03.30 17:28:12
@beszélő majom: Abszolút igaz amit mondasz, kevesebb lesz a forgalom azaz több pénz marad a Zembereknél. Többet tudnak majd befektetni a Questor-nál vagy valamelyik következő cégnél, és aztán akik ellopják a pénzüket azok majd külföldön fogják elkölteni. Klassz lesz.
darthvad
2015.03.30 17:52:47
@Tudományos libsizmus: Szerintem azért fog csökkenni a forgalom, mert egyrészt jelentős a túlfogyasztás (sok kaja megy a kukába) másrészt jelentős lesz a visszaesés a szolgáltató szektorban. Aki eddig mondjuk megtehette, hogy vasárnap elmegy, vesz ezt-azt, ruhát a gyereknek stb-stb aztán beülteti a családot egy plázás kifőzdébe, az most otthon főz egy gyorsrizst 200 forintból meg 5 szelet mirelit húst 450-ért. Nyilván a kifőzdében ez nem ennyi lett volna, hanem több. A kifőzdében ki lehet tenni 1-2 embert, a pénz meg megmarad a vásárlónál. Hátránya és előnye is van. De a forgalom csökkenni fog, és nem kell ennyi ember. Nyugat-Európa jóléte sok dolgon múlik, de ezek közül az egyik az erős szolgáltató szektor. Németország nagyon rossz példa, mert bár ők ezer éve nem nyitnak ki vasárnap, viszont meg lehet nézni mennyit dolgozik egy átlag alkalmazott egy évben. Sokkal kevesebbet mint Magyarországon, ui. ott egy anyuka 4 órás részmunkaidőben is 3x annyit kap mint mondjuk az én párom 2 munkahelyen heti 60 órában. Nyilván 4 órás munka mellett vígan be lehet vásárolni bármikor, és vasárnap akármit csinálni. Franciaországban 36 órás a munkahét. Ha én minden tetves héten kapnék 4 szabad órát pluszban, nem sírnék a vasárnap miatt. De így? Szopóroller, de nagyon. Úgyhogy b.....jál + KDNP és külön semjénzsót!
Most szombat: asszony dolgozik (reggel 6-tól este 6-ig). 2 gyerek velem, még szerencse hogy átjött anyám. Kihasználtam az alkalmat, irány a bolt. Eredmény: tömeg, dugó, 2x annyi idő (ami a családtól veszett el!!!) és csomó termék ami épp már nem volt a nyomorult boltban. Volt amire 15 percet vártam mire valamelyik szerencsétlen kihozta a raktárból. Pénztárnál eszméletlen sor, pedig sok pénztár volt nyitva. Meg kell kérdeznem: ezt mi a f***ért kellett velem megtennie azoknak az arrogáns sötét bunkóknak akik egyébként az én nem kevés adómból kapják a nem kevés fizetésüket?
Most szombat: asszony dolgozik (reggel 6-tól este 6-ig). 2 gyerek velem, még szerencse hogy átjött anyám. Kihasználtam az alkalmat, irány a bolt. Eredmény: tömeg, dugó, 2x annyi idő (ami a családtól veszett el!!!) és csomó termék ami épp már nem volt a nyomorult boltban. Volt amire 15 percet vártam mire valamelyik szerencsétlen kihozta a raktárból. Pénztárnál eszméletlen sor, pedig sok pénztár volt nyitva. Meg kell kérdeznem: ezt mi a f***ért kellett velem megtennie azoknak az arrogáns sötét bunkóknak akik egyébként az én nem kevés adómból kapják a nem kevés fizetésüket?
Habár a rendszer legitimitása kérdésessé vált, azt még az ellenzékiek is hajlamosak elismerni, hogy jelenleg nincs kormányzóképes alternatíva a politikai palettán. A kormányzóképesség uralkodó fogalmának kicsit részletesebb vizsgálatával viszont könnyen bizonyítható, hogy a fentebbi meggyőződés…..
darthvad
2015.01.13 10:49:56
@raczsandor: A Technokrata: "Vezető beosztású, a társadalomban irányító szerepet játszó műszaki vagy gazdasági szakember."
Read more: www.kislexikon.hu/technokrata.html#ixzz3Oh2nUxR2
Én úgy látom az elmúlt 5 év nem a szakemberekről szólt :)
Vezetőket sem látok, csak főnököket és a kettő sajnos nem ugyanaz. Én igazából azt nem értem, csomó pénzük van (jó része a mi adónkból) és mégsem telik egy nyomorult tükörre odahaza? Jól láthatóan az elmúlt évben nem igazán sikerült ilyen eszközbe belenézniük, pedig jó lenne. Nulla önkritikával bármely ember és bármely szervezet (pl. a kormány) előbb vagy utóbb falnak fog menni.
Read more: www.kislexikon.hu/technokrata.html#ixzz3Oh2nUxR2
Én úgy látom az elmúlt 5 év nem a szakemberekről szólt :)
Vezetőket sem látok, csak főnököket és a kettő sajnos nem ugyanaz. Én igazából azt nem értem, csomó pénzük van (jó része a mi adónkból) és mégsem telik egy nyomorult tükörre odahaza? Jól láthatóan az elmúlt évben nem igazán sikerült ilyen eszközbe belenézniük, pedig jó lenne. Nulla önkritikával bármely ember és bármely szervezet (pl. a kormány) előbb vagy utóbb falnak fog menni.
„Nous ne sommes rien, soyons tout!”
(„Semmik vagyunk, s minden leszünk!”)
Eugène Pottier: Internacionálé - 1871
„I went down, down, down…”1
Nem véletlenül vettem kölcsön a Hitler utolsó napjait bemutató híres német film, a Der Untergang címét: a Fidesz végéről…..
darthvad
2014.12.10 09:55:11
@SZMLT: Abban igazad van hogy a MANYUP rendszer szar volt de ott legalább aki sokat adózott (tehát sok volt a nyugdíjjáruléka is) annak sok is volt a számláján.
Az állami rendszer sem lenne rossz ha megcsinálnák a normális számlavezetést. De úgy tűnik csak hazudták, ugyanis nincs megcsinálva és tervbe sincs véve. Rohadjanak meg. Ezzel a lépéssel is csak azt erősítik meg, hogy érdemes lett volna adót, járulékot csalni az elmúlt 15 évben. A MANYUP volt az EGYETLEN pozitívuma annak ha az ember rendesen be volt jelentve. Ezt nullázta a FIDESZ. Az jár jól, aki minimálbéren (vagy azon se) tolta, minden más feketén ment zsebbe, és aki okos ebből félretett, megtakarított. Arról nem is beszélve hogy nyilván több pénz jut normális (értsd: fizetős) egészségügyre azoknak akik elcsalják az SZJA-t és a járulékokat. Mert lássuk be százezek élnek így szürkén-feketén, egy részük így is szegényen, egy jó részüknek viszont emiatt megy marha jól.
Én egyszer kiszámoltam mennyi pénzem lenne pluszba ha nem rendesen adóztam volna az elmúlt évtizedben, döbbenetes számok jöttek ki.
Visszatérve a lényegre, a FIDESZ-nek jelenleg tényleg nincs alternatívája, és ez nagyon szomorú mert most már rengetegen vannak azok akik úgy utálják az egész bagázst mint a szart.
Egy ismerősön márciusban kezd Ausztráliában, hiányszakmában. Kíváncsi hogy boldogul, nem magam hanem a gyerekeim miatt.
Az állami rendszer sem lenne rossz ha megcsinálnák a normális számlavezetést. De úgy tűnik csak hazudták, ugyanis nincs megcsinálva és tervbe sincs véve. Rohadjanak meg. Ezzel a lépéssel is csak azt erősítik meg, hogy érdemes lett volna adót, járulékot csalni az elmúlt 15 évben. A MANYUP volt az EGYETLEN pozitívuma annak ha az ember rendesen be volt jelentve. Ezt nullázta a FIDESZ. Az jár jól, aki minimálbéren (vagy azon se) tolta, minden más feketén ment zsebbe, és aki okos ebből félretett, megtakarított. Arról nem is beszélve hogy nyilván több pénz jut normális (értsd: fizetős) egészségügyre azoknak akik elcsalják az SZJA-t és a járulékokat. Mert lássuk be százezek élnek így szürkén-feketén, egy részük így is szegényen, egy jó részüknek viszont emiatt megy marha jól.
Én egyszer kiszámoltam mennyi pénzem lenne pluszba ha nem rendesen adóztam volna az elmúlt évtizedben, döbbenetes számok jöttek ki.
Visszatérve a lényegre, a FIDESZ-nek jelenleg tényleg nincs alternatívája, és ez nagyon szomorú mert most már rengetegen vannak azok akik úgy utálják az egész bagázst mint a szart.
Egy ismerősön márciusban kezd Ausztráliában, hiányszakmában. Kíváncsi hogy boldogul, nem magam hanem a gyerekeim miatt.
darthvad
2014.12.10 13:38:55
@hosaka:
Itt van egy részletes leírás Ausztráliáról, benne van sok link, köztük van a hiányszakmák linkje is. :)
Itt van egy részletes leírás Ausztráliáról, benne van sok link, köztük van a hiányszakmák linkje is. :)
darthvad
2014.12.10 14:48:23
@Atacama: Én 18 éve egy kommunikációs tréningen vettem részt, ugyanez volt a játék, persze nem tudtuk előre. A tréner (egy akkori országgyűlési képviselő) videóra vette az egészet majd visszajátszotta és kielemezte, egyes eseteket kikockázva. Döbbenetes volt a hatás. A testbeszéd ereje, a viselkedés amit az ember saját maga sem vesz észre. Mindenki hajtotta a maga igazát, és egyetlen olyan páros vita sem volt ahol az egyik fél meggyőzte volna a másikat. Visszanézni elképesztő volt.
Ezzel kapcsolatos az amit én ma nagyon hiányolok a politikából: az önkritikát. Nulla az önkritika mindkét oldalon, de nyilván most éppen az tudja a nagyobb kárt okozni akinél a hatalom ilyen mértékben koncentrálódott.
Szerintem ha egy nagy szervezetben ennyire megszűnik a szervezet önkritikája, belső korrekciós képessége, ott előbb-utóbb óriási problémák lesznek. Ma ez az egész államszervezetre jellemző.
Azt gondolom csak valami sokkterápiával lehetne kicsit jobb irányba terelni a dolgokat. (Nem fegyveres lázadásra gondolok, vagy kivégzésekre :)
De nagyon nagy szükség lenne valami új politikai erőre, és lehet hogy nem kellene ezzel 3,5 évet várni.
Ezzel kapcsolatos az amit én ma nagyon hiányolok a politikából: az önkritikát. Nulla az önkritika mindkét oldalon, de nyilván most éppen az tudja a nagyobb kárt okozni akinél a hatalom ilyen mértékben koncentrálódott.
Szerintem ha egy nagy szervezetben ennyire megszűnik a szervezet önkritikája, belső korrekciós képessége, ott előbb-utóbb óriási problémák lesznek. Ma ez az egész államszervezetre jellemző.
Azt gondolom csak valami sokkterápiával lehetne kicsit jobb irányba terelni a dolgokat. (Nem fegyveres lázadásra gondolok, vagy kivégzésekre :)
De nagyon nagy szükség lenne valami új politikai erőre, és lehet hogy nem kellene ezzel 3,5 évet várni.
Aggasztó lenne, ha egy feleltőlen intézkedéssel felelőtlen politikusok Amerikát a digitális kőkorszakba löknék vissza. Ez szembemegy a világban zajló folyamatokkal. Szélsőségesen antidemokratikus és antiszociális. Növeli az egyébként is meglévő digitalis szakadékot és csak…..
darthvad
2014.12.09 13:49:21
Úgy döntöttem, kihagyom a fecnivé degradált, nyilván nem létező korrupciós botrány körüli észosztást, elengedtem a fülem mellett, hogy a miniszterelnök úrra nyomást gyakoroltak, és kicenzúrázták azon utolsó európai lapok egyikéből, amely még kíváncsi rá, de annyira…..
darthvad
2014.11.19 15:37:14
@Brix: Nem rosszabb ez, csak modernebb. Jó ideje azt mondom (és párszor le is írtam) teljesen világos a cél mostanság: épül a feudális kapitalizmus. Van a király, vannak főnemesek, kisnemesek, hűbérurak stb. Az egész rendszert egyvalami fog össze: a hűség a narancshoz. Aki HŰ annak van (állami) BÉRe, disznótanyája, földje, trafikja, frencsájzbolt-hálózata hátszéllel, jól menő építőipari cége, közgépe, stb.
Teljesen mindegy vki alkalmas-e az oktatás vagy bármi irányítására, nem az számít hanem az hogy a "hadsereg" része, neki is jár valami. Aztán hajrá lehet trollkodni, balogzoltánkodni minisztériumi szinten.
Én ezt otthon megtapasztaltam kicsiben is. Idióta önkormányzati vezetők, rosszindulatú hülye az okmányiroda élén stb. De nyilván jó pártkatonák. Hű béresek.
Teljesen mindegy vki alkalmas-e az oktatás vagy bármi irányítására, nem az számít hanem az hogy a "hadsereg" része, neki is jár valami. Aztán hajrá lehet trollkodni, balogzoltánkodni minisztériumi szinten.
Én ezt otthon megtapasztaltam kicsiben is. Idióta önkormányzati vezetők, rosszindulatú hülye az okmányiroda élén stb. De nyilván jó pártkatonák. Hű béresek.
Drága Barátom!
Úgy döntöttem, írok neked. Jobb híján. Mert amikor beszélgetünk, azaz beszélgetni próbálok Veled, sosem hallgatsz meg. Mindig csak lehurrogsz, kicsinyelsz, kioktatsz, nem hagyod befejezni a mondatokat, stb. Egyszóval sarokba szorítasz, elnyomsz, és leépítesz, úgy,…..
darthvad
2014.11.19 14:42:21
@Erő e-meló: Hát amit szeretnél azt nem ide fogják neked kiírni. :)
De az azért már egyre több ember számára nyilvánvaló, hogy ott lopnak ahol csak bírnak.
Sajnos én is hallottam konkrét ügyekről, de nyilván én sem fogom ide kiírni, lévén bajba kerülnének azok akik nekem elmesélték.
A nagy kérdés szerintem már csak az, hogy a sok lopkodás mellett (ami szerintem min. 30 éve folyik) merre viszik az országot. Nekem úgy tűnik mostanság vérszemet kaptak, és totális háború kezdődött, a a narancsos forradalom mindent maga alá szeretne hajtani.
De az azért már egyre több ember számára nyilvánvaló, hogy ott lopnak ahol csak bírnak.
Sajnos én is hallottam konkrét ügyekről, de nyilván én sem fogom ide kiírni, lévén bajba kerülnének azok akik nekem elmesélték.
A nagy kérdés szerintem már csak az, hogy a sok lopkodás mellett (ami szerintem min. 30 éve folyik) merre viszik az országot. Nekem úgy tűnik mostanság vérszemet kaptak, és totális háború kezdődött, a a narancsos forradalom mindent maga alá szeretne hajtani.
darthvad
2014.11.19 14:55:29
@Erő e-meló: Ők is loptak, de nem ennyire agresszíven és ennyit. Egyébként meg őket is le kellene sittelni (volt akit sikerült is...) meg a mostaniakat is. Mert ugye azért attól hogy az előző barmok (akik a devizahiteles katasztrófát is ölbe tett kézzel nézték sőt tapsoltak neki) loptak az nem legitimálja a mostaniak bűneit ugye?
Miután a kormány csavart még egyet a magyar médiavállalkozások, de leginkább az RTL Klub tökét szorító satun, és az eddig 40 százalékról ötvenre emelte a reklámadó mértékét (miért nem hetven? vagy száz? tök rendesek), és ezzel párhuzamosan az is kiderült magas rangú…..
Az MTVA is elmondta az álláspontját arról a médiatörténeti eseményről, amely az MTV szombat esti Híradójában történt. Ne várjon senki meglepetést, az MTVA semmi kivetnivalót nem talált abban, hogy a műsorvezető tények említése nélkül jegyezte meg meg nem nevezett…..
darthvad
2014.11.10 14:21:13
@lutria: Szerintem szó szerint megkapják amit fel kell olvasniuk. Pár éve volt egy cikk, hogyan néz ki a közpénzköltési televízió Híradójának szerkezete.
2011-es(!) írások: "A szakszervezet tudomása szerint a hírterületen dolgozók naponta tudnának beszámolni arról, hogy készülnek a „megrendelt” anyagok, miként lesz félreértelmezett kormányszolgálat a közszolgálatból, miért nem kerülnek be a magyar nézőket érdeklő fontos események a híradókba, miért készülnek sorozatban a hitelminősítőkkel foglalkozó riportok, vagy korábban a magánnyugdíjpénztárak gyakorlatát pellengérre állító anyagok"
"Kiderült, hogy közszolgálati híradók esetében két MTI Nonprofit Zrt.-vezető, Élő Gábor és Német Zsolt hónapok óta közvetlenül naponta utasítja az MTVA munkatársait arra, hogy milyen anyagokat szerkesszenek és hogyan."
Élő Gábor már nincs ott, de módszerek évek óta ugyanolyannak tűnnek.
2011-es(!) írások: "A szakszervezet tudomása szerint a hírterületen dolgozók naponta tudnának beszámolni arról, hogy készülnek a „megrendelt” anyagok, miként lesz félreértelmezett kormányszolgálat a közszolgálatból, miért nem kerülnek be a magyar nézőket érdeklő fontos események a híradókba, miért készülnek sorozatban a hitelminősítőkkel foglalkozó riportok, vagy korábban a magánnyugdíjpénztárak gyakorlatát pellengérre állító anyagok"
"Kiderült, hogy közszolgálati híradók esetében két MTI Nonprofit Zrt.-vezető, Élő Gábor és Német Zsolt hónapok óta közvetlenül naponta utasítja az MTVA munkatársait arra, hogy milyen anyagokat szerkesszenek és hogyan."
Élő Gábor már nincs ott, de módszerek évek óta ugyanolyannak tűnnek.
Mi folyik itt, Magyarországon? Jogos tiltakozás egy rossz döntés ellen? Civil ellenállás? Forradalom? Puccs? Idegen beavatkozás? Vagy egy kicsit mindegyik? Valljuk, be az elmúlt napok alaposan megforgatták azokat is, akik próbálják rajta tartani kezüket a hazai közélet ütőerén. A…..
darthvad
2014.11.03 08:50:42
@tesz-vesz: Elég sokat olvasok, de amit írtam nem erről szólt.
Ha jól értem tehát aki nem azon a véleményen van amin te az ciki. Csak gratulálni tudok. Szerintem ez az igazi gáz...
Ha jól értem tehát aki nem azon a véleményen van amin te az ciki. Csak gratulálni tudok. Szerintem ez az igazi gáz...
darthvad
2014.11.05 09:58:21
@tesz-vesz: Nekem jó ahogy én értem, nálad meg legyek simán hülye, nem fog zavarni.
De ha ráérsz nyugodtan magyarázd el hogyan kell jól érteni, szívesen elolvasom azt is. ;-)
De ha ráérsz nyugodtan magyarázd el hogyan kell jól érteni, szívesen elolvasom azt is. ;-)
darthvad
2014.11.10 08:51:56
@tesz-vesz: Nekem akkor is jó ahogy én értem, az hogy meg mit mondasz az tulajdonképpen nem is érdekel. Én ugyanis nem sértegettelek, te viszont analfabétának, meg korcsnak hívsz. Nos nem érdekel amit az ilyen beteg agyú büdös paraszt gondol mint te úgyhogy részemről ez volt az utolsó válasz. Az ilyen seggfejek miatt tart ott ez az ország ahol tart.
Valahogy semmi kedvem nem volt a KDNP-vel foglalkozni mostanában, pedig hiszem és vallom, hogy a boltok vasárnapi kötelezően választható zárva tartása sokkal brutálisabb és aljasabb húzás, mint az internetadó. Viszont miután a nemzetgazdasági miniszter is megszólalt az ügyben, és…..
darthvad
2014.11.07 10:51:39
darthvad
2014.11.07 11:11:24
@zizi77: Ki beszél itt plázázásról? Én arról beszéltem, hogy vasárnap elmegyek egy gyors, 1-1,5 órás bevásárlásra. Listával, felkészülten, gyorsan de nem kapkodva. Nincs dugó, nincs tömeg, szombaton viszont van.
Nem értem mire gondolsz az alatt hogy nekem fontos-e a család. Ha szombaton együtt vagyok velük, meg vasárnap is, csak akkor elugrom másfél órára akkor mi is a baj velem? Ráadásul amit vasárnap 1,5 óra alatt intézek el az szombaton min. 2 óra. Tehát még többet is vagyok a családdal. Vagy a szombati családi együttlét az munkaidőnek számít, nem elfogadható?
A közlekedési szabályoknak és a büntető törvénykönyvnek azt gondolom jól körülhatárolható, a társadalom igen jelentős többsége által elfogadott céljai vannak. Az általad hozott példa sokkal hülyébb összehasonlítás mint az enyém. Az enyém is kissé demagóg volt, de hidd el azokat akik folyamatos műszakban dolgoznak azért hogy te vagy a gyerkmekeid vasárnap is tudjanak hová segítségért menni akár az életetek megmentése érdekében, duplán felbosszantják magukat az ilyen KDNP-s baromságon. (Legalábbis akit én ismerek, az nagyon mérges) Abba belegondoltál, hogy annak aki mondjuk kórházban dolgozik, és szombaton lehúz 12 órát mekkora szívás lenne ha utána mondjuk vasárnap meg minden zárva van?
Nem értem mire gondolsz az alatt hogy nekem fontos-e a család. Ha szombaton együtt vagyok velük, meg vasárnap is, csak akkor elugrom másfél órára akkor mi is a baj velem? Ráadásul amit vasárnap 1,5 óra alatt intézek el az szombaton min. 2 óra. Tehát még többet is vagyok a családdal. Vagy a szombati családi együttlét az munkaidőnek számít, nem elfogadható?
A közlekedési szabályoknak és a büntető törvénykönyvnek azt gondolom jól körülhatárolható, a társadalom igen jelentős többsége által elfogadott céljai vannak. Az általad hozott példa sokkal hülyébb összehasonlítás mint az enyém. Az enyém is kissé demagóg volt, de hidd el azokat akik folyamatos műszakban dolgoznak azért hogy te vagy a gyerkmekeid vasárnap is tudjanak hová segítségért menni akár az életetek megmentése érdekében, duplán felbosszantják magukat az ilyen KDNP-s baromságon. (Legalábbis akit én ismerek, az nagyon mérges) Abba belegondoltál, hogy annak aki mondjuk kórházban dolgozik, és szombaton lehúz 12 órát mekkora szívás lenne ha utána mondjuk vasárnap meg minden zárva van?
darthvad
2014.11.07 11:12:42
@dr. mesterseges szinezek: Én is ettől félek, ez is csak erről szól. Otthon meg is nézem érvényes-e még az útlevelem :)
Nettó pénzbeszedés, maffiás módszerekkel. Annyira megéri, hogy éjszaka is érdemes strázsálni, hátha beáll egy balek.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
darthvad
2014.09.30 11:38:24
@whale: Ahogy a cikk írója, mi is igyekszünk betartani. De az ember néha hibázhat, a hatóság pedig sokszor feleslegesen szőrözik, kíméletlen és minden józan belátást-mérlegelést nélkülöz. Arról nem is beszélve hogy a jogalkotók sem mindig a megfelelő célokat tűzik maguk elé és vannak elég beteg jogszabályok.
Ráadásul azt tudják legjobban szivatni, aki általában szabálykövető, akinek amúgy van bejelentett munkahelye, az otthona a hivatalos lakcíme, van bankszámlája stb.
Szóval nem azt mondtam hogy ne tartsuk be a szabályokat, azt mondtam hogy amit nem muszáj azt ne fizessük be, amit lehet alkudjunk le, és húzzuk mi is az időt ahol csak lehet.
Ráadásul azt tudják legjobban szivatni, aki általában szabálykövető, akinek amúgy van bejelentett munkahelye, az otthona a hivatalos lakcíme, van bankszámlája stb.
Szóval nem azt mondtam hogy ne tartsuk be a szabályokat, azt mondtam hogy amit nem muszáj azt ne fizessük be, amit lehet alkudjunk le, és húzzuk mi is az időt ahol csak lehet.
darthvad
2014.09.30 13:31:34
@whale: Ezt a típusú büntit amiről a cikk szól nem kell befizetni. Simán kikerülhető, és mivel az egésznek a célja sokkal inkább a (büntetési) pénz hajtása, mintsem a mozgássérült helyek megfelelő használatának biztosítása, nem is kell lelkiismeretfurdalást érezni a büntetés elkerülése miatt. Én szerencsére eddig még ezt sosem "néztem be", de egy kedves vidéki barátom aki meglátogatott, majd a családjával beugrott a belvárosba, benyalta ugyanezt.
Szegény, mesélte hogy (nyári vasárnap délelőtt lévén) rengeteg hely volt, ő az egyiket kiválaszotta. Mint utólag kiderült festés lekopva, tábla iszonyú bénán kitéve. Amikor visszaért, látta a büntit, először azt hitte ötezer. El sem akarta hinni hogy az ott ötvenezer forint. Kitért a hitéből.
Természetesen javasoltam neki hogy ne fizesse be, el is mondtam szerintem mi a teendő.
Szegény, mesélte hogy (nyári vasárnap délelőtt lévén) rengeteg hely volt, ő az egyiket kiválaszotta. Mint utólag kiderült festés lekopva, tábla iszonyú bénán kitéve. Amikor visszaért, látta a büntit, először azt hitte ötezer. El sem akarta hinni hogy az ott ötvenezer forint. Kitért a hitéből.
Természetesen javasoltam neki hogy ne fizesse be, el is mondtam szerintem mi a teendő.
darthvad
2014.09.30 14:10:19
@whale: A jól működő ország és köztünk elsősorban az a különbség, hogy a jól működő ország jól működő politikusokat, vezetőket, jogalkotókat és hivatalnokokat termel ki magából, akik normális és vállalható jogszabályokat alkotnak, beleértve a bírságolás módszertanát is. A jól működő országban ezen túl jól fel van festve és be van jelölve a mozgássérült parkolóhely. Ott egyébként különös specialitás, hogy a büntetéseket is befizetik az állampolgárok. Jól is teszik.
Itt Magyarországon, ahol DIREKT nem tartják karban ezeket a parkolóhelyeket, majd DIREKT utaznak arra hogy minél többet, minél többször büntessenek, fizesse be a büntetéseket aki akarja. Attól nem lesz jobb. Sőt! Rosszabb lesz. Ugyanis amíg 200 emberből 199 morog az orra alatt, de befizeti, és csak 1-1 emberben van annyi civil kurázsi, hogy az igazságtalan és esztelen esetekbek akkor is küzd ha ez sok energiájába kerül - na addig itt nem lesz semmi változás.
Ha mindenki utánamenne az ilyen eseteknek, megfulladna benne az államapparátus, kvázi a túlélés érdekében muszáj lenne rendeznie a helyzetet. Ettől vagyunk mi csak félig balkán: rengeteg a visszásság, de ami ellen sokan fellépnek, és átlépi a média ingerküszöbét is, előbb-utóbb rendeződni szokott.
Itt Magyarországon, ahol DIREKT nem tartják karban ezeket a parkolóhelyeket, majd DIREKT utaznak arra hogy minél többet, minél többször büntessenek, fizesse be a büntetéseket aki akarja. Attól nem lesz jobb. Sőt! Rosszabb lesz. Ugyanis amíg 200 emberből 199 morog az orra alatt, de befizeti, és csak 1-1 emberben van annyi civil kurázsi, hogy az igazságtalan és esztelen esetekbek akkor is küzd ha ez sok energiájába kerül - na addig itt nem lesz semmi változás.
Ha mindenki utánamenne az ilyen eseteknek, megfulladna benne az államapparátus, kvázi a túlélés érdekében muszáj lenne rendeznie a helyzetet. Ettől vagyunk mi csak félig balkán: rengeteg a visszásság, de ami ellen sokan fellépnek, és átlépi a média ingerküszöbét is, előbb-utóbb rendeződni szokott.
Amióta a Fidesz hatalomra került, a baloldali gondolkodást meghatározó értelmiségiektől és politikusoktól mást se hallunk, csak azt, hogy mennyire rossz nekünk, illetve, hogy a demokrácia egyre inkább átváltozik „népi demokráciává”, vagy már teljesen át is változott…..
darthvad
2014.09.22 16:12:55
@darthvad: mind = mint, rendeszvény=rendezvény
darthvad
2014.09.23 11:09:37
@Andy73: Az hogy az "emútnyócévet" elkúrták teljesen igaz, a baj az hogy az előtte lévő emútnégyévet is eléggé elbarmolták, amikor Járai "ErősForint" 220 HUF/EUR mellett lebegtette a forintot, mert az alacsony infláció volt a mániája. Akkor jött be az összes német dömpingdiszkont ami erejénél fogva kinyírta a magyar feldolgozóipar 1/3-át néhány év alatt. Járai "mester" tolta az égbe a jegybanki alapkamatot, a forint védelmében, ezzel jól megalapozva a devizahitel-katasztrófát. Amit ugye Elkúrtukék a banki lobbival közösen összehoztak, támogattak.
Megjegyzem a 2010-es választáskor kb. 175 volt a CHF, akkor át kellett volna tolni az összes CHF hitelt euróba. Ezt már az új kurmány töketlenkedte el. Ezt is, és sok mást is.
Azt hogy a szavazók hülyék vagy sem nem tudom, én a 90-es években szavaztam a Fidesz-re utoljára, akkor szerettem őket. Amikor elkezdtek hazudozni az MDF-ről a székházügyben majd szembeköpték saját magukat, elpártoltam tőlük.
Mindenesetre ha annyi millióm lenne, ahány ismerősöm a Fidesz-re szavazott és durván megbánta (saját bevallása szerint hülye volt) akkor gazdag ember lennék.
Tudod az a probléma hogy ezen a mostani felfuvalkodott, arrogáns, bunkó társaságon az látszik legfőképpen, hogy teljesen elfelejtették kinek az adójából kapják a pénzüket, és mi lenne ott a dolguk. ahol most vannak. Beleértve a normális kommunikációt is.
Nekem egyébként nem rémlik hogy kétharmaddal nyert volna a kormány. Nekem az rémlik, hogy listán például a szavazatok kevesebb mint felét kapta a Fidesz, de az amúgyis torz idióta választási rendszert tovább "hajlítva" saját maguk felé 2/3-os parlamenti többséget harácsoltak maguknak.
Elnézve a választókerületek eredményeit erős a gyanúm, hogy nagyjából ugyanazok szavaztak az egyéni Fideszes jelöltekre akik listán is a Fideszre szavaztak. Így elmondható hogy a választók több mint fele nem a Fideszre szavazott, ehhez képest nem korrekt a 2/3-os parlamenti többség. Aki ezen vitázik nagyon gyenge volt matekból.
Hosszú távon pedig azt gondolom azok az igazán veszélyesek, akik sosem mondják az hogy elkúrtuk, viszont folyamatosan elkúrnak nagyon sok dolgot (nyilván nem mindent). A mostani kormányzat egyik legnagyobb és legsúlyosabb, folytatólagosan elkövetett hibája az önkritika teljes hiánya. Ahol nincs önkritika, előbb-utóbb rosszra fordulnak a dolgok.
Biztos neked egyébként sokkal jobb most mint korábban, nyilván ezért dícséred őket. El kell mondjam azonban, hogy bár nekem is inkább kicsit jobb most, nagyon sok ismerősömnek rosszabb lett. Egészségügyisek, pedagógusok stb.
No minegy nem meggyőzni akarlak hiszen az lehetetlen, de gondoltam leírom én is a véleményemet ;-)
Megjegyzem a 2010-es választáskor kb. 175 volt a CHF, akkor át kellett volna tolni az összes CHF hitelt euróba. Ezt már az új kurmány töketlenkedte el. Ezt is, és sok mást is.
Azt hogy a szavazók hülyék vagy sem nem tudom, én a 90-es években szavaztam a Fidesz-re utoljára, akkor szerettem őket. Amikor elkezdtek hazudozni az MDF-ről a székházügyben majd szembeköpték saját magukat, elpártoltam tőlük.
Mindenesetre ha annyi millióm lenne, ahány ismerősöm a Fidesz-re szavazott és durván megbánta (saját bevallása szerint hülye volt) akkor gazdag ember lennék.
Tudod az a probléma hogy ezen a mostani felfuvalkodott, arrogáns, bunkó társaságon az látszik legfőképpen, hogy teljesen elfelejtették kinek az adójából kapják a pénzüket, és mi lenne ott a dolguk. ahol most vannak. Beleértve a normális kommunikációt is.
Nekem egyébként nem rémlik hogy kétharmaddal nyert volna a kormány. Nekem az rémlik, hogy listán például a szavazatok kevesebb mint felét kapta a Fidesz, de az amúgyis torz idióta választási rendszert tovább "hajlítva" saját maguk felé 2/3-os parlamenti többséget harácsoltak maguknak.
Elnézve a választókerületek eredményeit erős a gyanúm, hogy nagyjából ugyanazok szavaztak az egyéni Fideszes jelöltekre akik listán is a Fideszre szavaztak. Így elmondható hogy a választók több mint fele nem a Fideszre szavazott, ehhez képest nem korrekt a 2/3-os parlamenti többség. Aki ezen vitázik nagyon gyenge volt matekból.
Hosszú távon pedig azt gondolom azok az igazán veszélyesek, akik sosem mondják az hogy elkúrtuk, viszont folyamatosan elkúrnak nagyon sok dolgot (nyilván nem mindent). A mostani kormányzat egyik legnagyobb és legsúlyosabb, folytatólagosan elkövetett hibája az önkritika teljes hiánya. Ahol nincs önkritika, előbb-utóbb rosszra fordulnak a dolgok.
Biztos neked egyébként sokkal jobb most mint korábban, nyilván ezért dícséred őket. El kell mondjam azonban, hogy bár nekem is inkább kicsit jobb most, nagyon sok ismerősömnek rosszabb lett. Egészségügyisek, pedagógusok stb.
No minegy nem meggyőzni akarlak hiszen az lehetetlen, de gondoltam leírom én is a véleményemet ;-)
darthvad
2014.09.23 14:30:21
@Andy73: A tények azt mutatják hogy a szavazók több mint fele nem a Fideszre szavazott. Ez a realitás.
Valóban ez a rendszer volt érvényben, de azért lehet róla véleményem ugye? Remélem jogom van azt mondani hogy ez egy rossz rendszer!
Az angolszász rendszerekről mindegy mit gondolok, mert egyrészt nem ott lakunk, másrészt az összehasonlítás felesleges. Azért azok sem olyan egyszerű rendszerek, mint első ránézésre tűnik, így az összehasonlítás sem indulhat ki csak abból ahogyan mondjuk az elektorokat választják odaát, a győztes mindent visz. Mindent visz, mégis sok más szabály gondoskodik arról hogy ne lehessen az élet minden területét gátlástalanul elfoglalni. Más kultúra.
Ami az itt és mostot illeti, majd elmesélem a családban a véleményedet annak akinek a fizetéspapírján (én is láttam) egészen más szerepel. Hátha be tud vásárolni belőle...
Valóban ez a rendszer volt érvényben, de azért lehet róla véleményem ugye? Remélem jogom van azt mondani hogy ez egy rossz rendszer!
Az angolszász rendszerekről mindegy mit gondolok, mert egyrészt nem ott lakunk, másrészt az összehasonlítás felesleges. Azért azok sem olyan egyszerű rendszerek, mint első ránézésre tűnik, így az összehasonlítás sem indulhat ki csak abból ahogyan mondjuk az elektorokat választják odaát, a győztes mindent visz. Mindent visz, mégis sok más szabály gondoskodik arról hogy ne lehessen az élet minden területét gátlástalanul elfoglalni. Más kultúra.
Ami az itt és mostot illeti, majd elmesélem a családban a véleményedet annak akinek a fizetéspapírján (én is láttam) egészen más szerepel. Hátha be tud vásárolni belőle...
Nincs oka panaszra az RTL Klubtól a Tv2-höz átcsábított egykori versmondólánynak: heti hatórás munkával több mint kétmillió forintot keres majd a TV2-nél. A Blikk legalábbis így tudja. Részlet a bulvárlap oknyomozásából:
A csatorna valóban első osztályú sztárként kezeli…..
darthvad
2014.07.14 10:44:38
@csipkefa: Nem ismerem ezt az adójogszabályt de úgy sejtem kb. annyit kapott mint amennyit előtte befizetett... EKHO és SZJA kalkulátorba bepötyögve havi 1 millát 175.000 Forint NETTÓ különbség van EKHO javára. Azaz nettóban havonta többet "spórolt" az EKHO-val aki ezt választotta mint a magyar nagyátlag összes havi nettó jövedelme.
Nyilván a nyugdíja is hasonlóan alakul, már most is sok "sztárt" lehet látni picsogni hogy milyen kevés nyugdíjat kap, és ez micsoda szemétség, egy vicc.
Hát nem vicc, főleg az a nem vicc hogy mennyi olyan ember helyett fizetem én az adót, akik amúgy simánm 5x jobban élnek nálam.
Nyilván a nyugdíja is hasonlóan alakul, már most is sok "sztárt" lehet látni picsogni hogy milyen kevés nyugdíjat kap, és ez micsoda szemétség, egy vicc.
Hát nem vicc, főleg az a nem vicc hogy mennyi olyan ember helyett fizetem én az adót, akik amúgy simánm 5x jobban élnek nálam.
darthvad
2014.07.14 11:07:08
@Intruder71: Nekem úgy rémlik az én cégem is adózik ezen felül, legalább annyival mintha EKHO-t fizetne. Munkáltatói nyugdíjjárulék stb. Maradjunk annyiban hogy ez egy kiváló spórolási forma, kevésbé pofátlan mint az EVA volt anno.
A kormány éppen értelmezni szeretné a Kúria devizahitelesekről alkotott jogegységi határozatát. Természetesen a szokásos módon, vagyis úgy, hogy véletlenül se kelljen semmit neki szakmailag megoldani, kiszámolni, dolgozzanak inkább mások, vagyis a problémáért részben valóban…..
darthvad
2014.07.02 10:25:22
@polyvinyl: Nem, nyugaton erre nincs szükség, hiszen amit a jellemzően nyugati tulajdonú bankok és egyéb cégek Kelet-Európában összeszednek (profitot azaz pénzt) azt szépen hazaviszik és sokkal jobban élnek mint mi. Nyilván ők sem oda szarnak ahol laknak.
Jellemző erre a jelenségre például egy híres mogyorókrém márka. Vegyél egyet itthon 8-900 forintért (620 gramm, akciósan esetleg 700 HUF) és vegyél egyet Németországban (1000 forint körül de 8-900 gramm, néha nagy akcióban 1000 gramm) és bontsd fel mindkettőt. Meg sem kell kóstolnod, elég lesz a látvány. Döbbenet. Nos, sajnos így működött az elmúlt húsz évben sok minden más is. Bunkók izéé... bankok, barkácsáruházak, élelmiszar-diszkontok, Tré-Mobájl stb. Új gyarmatosítás, ennyi.
A válasz tehát: ilyen lehúzás nyugaton valóban nincs. :)
És ennek kapcsán jegyzem meg ha a vasfüggöny nem omlott volna le Nyugat-Európában most korántsem élnének ilyen jól mint ahogyan. Megvesszük a német csavart, kalapácsot, lapátot, tejet, sajtot továbbá egy csomó használt szarjukat - jellemzően autókat például - amit amúgy nem tudnának hová eltenni. Fizetjük a devizahiteleket amiken marha sokat keresnek azok akik mondjuk Svájcba, frankba tolták a befektetésüket - mert ugye anno kvázi valaki megvette 140-150 HUF/CHF-ért a mi kis hitelbe felvett CHF-ünket, majd most a törlesztéshez eladja nekünk 250-ért. A hülyének is megéri, ugye? Csak sajnos mi vagyunk a hülyék, és odaát, Nyugaton van a megéri. :-o
Jellemző erre a jelenségre például egy híres mogyorókrém márka. Vegyél egyet itthon 8-900 forintért (620 gramm, akciósan esetleg 700 HUF) és vegyél egyet Németországban (1000 forint körül de 8-900 gramm, néha nagy akcióban 1000 gramm) és bontsd fel mindkettőt. Meg sem kell kóstolnod, elég lesz a látvány. Döbbenet. Nos, sajnos így működött az elmúlt húsz évben sok minden más is. Bunkók izéé... bankok, barkácsáruházak, élelmiszar-diszkontok, Tré-Mobájl stb. Új gyarmatosítás, ennyi.
A válasz tehát: ilyen lehúzás nyugaton valóban nincs. :)
És ennek kapcsán jegyzem meg ha a vasfüggöny nem omlott volna le Nyugat-Európában most korántsem élnének ilyen jól mint ahogyan. Megvesszük a német csavart, kalapácsot, lapátot, tejet, sajtot továbbá egy csomó használt szarjukat - jellemzően autókat például - amit amúgy nem tudnának hová eltenni. Fizetjük a devizahiteleket amiken marha sokat keresnek azok akik mondjuk Svájcba, frankba tolták a befektetésüket - mert ugye anno kvázi valaki megvette 140-150 HUF/CHF-ért a mi kis hitelbe felvett CHF-ünket, majd most a törlesztéshez eladja nekünk 250-ért. A hülyének is megéri, ugye? Csak sajnos mi vagyunk a hülyék, és odaát, Nyugaton van a megéri. :-o
Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója tegnap az Egyenes beszédben magyarázta Kálmán Olgának, hogy ha valakit megütnek, és egyedül van a támadójával szemben, akkor nincsen más lehetősége, mint hogy visszaüssön.
Kálmán Olga azt kérdezte Kolositól, hogy olyan volt a…..
darthvad
2014.06.13 11:22:25
@room_101: Egyetértek, a közpénz és a magánszektor között az a nagy különbség, hogy a közpénzt tőlem akkor is durván levonják ha mondjuk nézhetetlennek és felháborítónak tartom az iszonyú drága közmédia híriparát (hogy mondjuk a politikusokról szó se essék, róluk mit gondolok - maradjunk a kultúrált résznél: úgy tűnik teljesen elfelejtették kinek az adójából kapják a fizetésüket), míg azt eldönthetem, hogy az agyonreklámozott terméket veszem meg vagy valami mást vagy semmit.
Érdekes lenne kicsit feszegetni azt a kérdést, vajon a sokmilliárdot elszóró közmédia híradóját mennyien nézik? És csak azért nézik ilyen keveset mert bulvármocsokra vágynak? Vagy mert undorítóbb az egyoldalú s-nyalás mint a bulvármocsok??? Esetleg nem szeretném hogy valaki az én pénzemből hazudja a pofámba esténként hogy itt ebben az országban minden milyen tuti és Simicska Lajos, Mészáros Lőrinc becsületes tehetséges vállalkozók? Hoffmann Rózsi meg az évtized oktatáspolitikusa? Egy biogazdaság feltúrása meg jogszerű és természetes? Lézer Janinak meg kell 600e/hóért autó Lázárblokkolóval, meg több százezres hotelszoba naponta? És jajj de klassz a Felcsúti Sancsópancsa aréna?
Őszintén szólva nem gondoltam hogy lehet rosszabb kormányzás az emúútnyócévnél, de sajnos meg kell állapítsam: lehet :( A narancsnyócév. Borúra ború...
Érdekes lenne kicsit feszegetni azt a kérdést, vajon a sokmilliárdot elszóró közmédia híradóját mennyien nézik? És csak azért nézik ilyen keveset mert bulvármocsokra vágynak? Vagy mert undorítóbb az egyoldalú s-nyalás mint a bulvármocsok??? Esetleg nem szeretném hogy valaki az én pénzemből hazudja a pofámba esténként hogy itt ebben az országban minden milyen tuti és Simicska Lajos, Mészáros Lőrinc becsületes tehetséges vállalkozók? Hoffmann Rózsi meg az évtized oktatáspolitikusa? Egy biogazdaság feltúrása meg jogszerű és természetes? Lézer Janinak meg kell 600e/hóért autó Lázárblokkolóval, meg több százezres hotelszoba naponta? És jajj de klassz a Felcsúti Sancsópancsa aréna?
Őszintén szólva nem gondoltam hogy lehet rosszabb kormányzás az emúútnyócévnél, de sajnos meg kell állapítsam: lehet :( A narancsnyócév. Borúra ború...
Érdemes nem a jóistenre hagyatkozni, és felírogatni egy digitális naptárba gépjárművünk jeles évfordulóit (ébresztés egy héttel hamarabb), és akkor nem járnak úgy, mint minden negyedik autós, akinek megszüntették a kötelezőjét nemfizetés miatt. Amúgy ilyenkor miért nem…..
darthvad
2014.04.15 14:43:58
@batgirl:
Én hasonló probléma miatt találtam ide, és képzeld el elég sok embernek nem ez a fő problémája, hogy a nyomorult pár ezer forintos csekket várja, és ha nem jön meg akkor rohanjon, kaparjon azért hogy fizessen egy szolgáltatásért ami egyébként úgy mellékesen kötelező. Érdekes azt kevesen említik meg mi lenne elvárható magától a SZOLGÁLTATÓ cégtől aki a pénzemből amúgy profitot termel. Arról már nem is beszélek, hogy az ott dolgozóknak a biztosítási iparág a munkájuk, ezért kapják a fizetésüket. Kicsit többet el lehetne várni tőlük annak érdekében hogy fennmaradjon egy kötelező biztosítás. Ha szombat kora du a gyerek alvásidejében fel tudnak hívni azzal hogy nem kellene-e nekem életbiztosítás, meg kombinált befektetés, meg nem akarok-e kedvezőbb lakásbiztosítást, akkor esetleg az alatt a 60 nap alatt amíg meg lehetne menteni azt a nyomorult kötelezőt, legalább 1x meg lehetne próbálni telefonálni, nem???
Én hasonló probléma miatt találtam ide, és képzeld el elég sok embernek nem ez a fő problémája, hogy a nyomorult pár ezer forintos csekket várja, és ha nem jön meg akkor rohanjon, kaparjon azért hogy fizessen egy szolgáltatásért ami egyébként úgy mellékesen kötelező. Érdekes azt kevesen említik meg mi lenne elvárható magától a SZOLGÁLTATÓ cégtől aki a pénzemből amúgy profitot termel. Arról már nem is beszélek, hogy az ott dolgozóknak a biztosítási iparág a munkájuk, ezért kapják a fizetésüket. Kicsit többet el lehetne várni tőlük annak érdekében hogy fennmaradjon egy kötelező biztosítás. Ha szombat kora du a gyerek alvásidejében fel tudnak hívni azzal hogy nem kellene-e nekem életbiztosítás, meg kombinált befektetés, meg nem akarok-e kedvezőbb lakásbiztosítást, akkor esetleg az alatt a 60 nap alatt amíg meg lehetne menteni azt a nyomorult kötelezőt, legalább 1x meg lehetne próbálni telefonálni, nem???
A képlet egyszerű: valaki csekkett hamisított, amivel átíratta az autómat, és én még ezért fizettem is neki ezért. Kár, hogy elévült a bűne.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
darthvad
2014.01.15 10:19:08
@Pascal: Amíg nincs kipróbálva nem tudhatjuk mi történik. Mivel a médiában is megjelent az ügy többször, kényelmetlenebb az ügy.
Városi legenda? Hahhh... :)))
Nekem ezek a városi legendák százezreket hoztak a konyhára. Amit nem muszáj én nem fizetek ki, és amit nem jogosan fizettetek ki azt visszakérem. Kisregényt tudnék írni csak a saját ügyeimből. Általában be szokott jönni. A kulcs: odafigyelés, precíz utánanézés, végezetül az ütős levélírás. Vagy egy jó telefon - bejelentett hangrögzítéssel. Üt, hidd el. ;-)
Városi legenda? Hahhh... :)))
Nekem ezek a városi legendák százezreket hoztak a konyhára. Amit nem muszáj én nem fizetek ki, és amit nem jogosan fizettetek ki azt visszakérem. Kisregényt tudnék írni csak a saját ügyeimből. Általában be szokott jönni. A kulcs: odafigyelés, precíz utánanézés, végezetül az ütős levélírás. Vagy egy jó telefon - bejelentett hangrögzítéssel. Üt, hidd el. ;-)
darthvad
2014.01.15 10:30:51
@Pascal: Igen, olvastam. Megírta, hogy fellebbezett. Az az ami szart sem ér, ilyen hülyén működik az ország. Én életeben nem fellebbeztem még. Ha ordítóan nagy a hiba amit a hivatal elkövet akkor fellebbezés nélkül is rájuk lehet borítani az asztalt, ha nem elég nagy akkor kár fellebbezni el fogják utasítani.
Én írtam már levelet önkorm-i adóhatóságnak durván 10 ezres ügyben (kamat+büntetés) amire a következő válasz jött (eltettem, megvan még otthon): eltekintenek a fellebbezési illetéktől, a kamattól is meg a büntetéstől is... :) Egy szerencsém volt, rátaláltam és bizonyítani is tudtam (megtaláltam egy papírt otthon) miben hibáztak.
Én írtam már levelet önkorm-i adóhatóságnak durván 10 ezres ügyben (kamat+büntetés) amire a következő válasz jött (eltettem, megvan még otthon): eltekintenek a fellebbezési illetéktől, a kamattól is meg a büntetéstől is... :) Egy szerencsém volt, rátaláltam és bizonyítani is tudtam (megtaláltam egy papírt otthon) miben hibáztak.
darthvad
2014.01.15 10:43:19
@Pascal: Igen, ezt így kellene, de attól félek az ügynek erre a részére a Ptk vonatkozik és ott általában 5 év az elévülési idő. :(
Sajnos ebben a tekintetben ez egy veszett ügy.
Max. polgári pert indíthatna a NAV ellen (erről talán írt is) hogy a NAV trehánysága miatt nem derült ki az ügy időben de szerintem semmi esélye sem lenne.
Hidd el hogy a cikkek voltak már témák NAV-on belül csak nyilván ez számunkra vagy Tibi számára nem derül ki.
Sajnos ebben a tekintetben ez egy veszett ügy.
Max. polgári pert indíthatna a NAV ellen (erről talán írt is) hogy a NAV trehánysága miatt nem derült ki az ügy időben de szerintem semmi esélye sem lenne.
Hidd el hogy a cikkek voltak már témák NAV-on belül csak nyilván ez számunkra vagy Tibi számára nem derül ki.
Hatalmi harcok a GVH rekordbírsága mögött?
Majd’ tízmilliárd forintos (!!!) büntetést szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal a hazai nagybankok jelentős részére. A példátlan büntetés hivatalos indoklása szerint a bankok kartellként működve közösen akadályozták ügyfeleiket…..
darthvad
2013.11.21 10:24:01
darthvad
2013.11.21 10:32:15
@dimitrij: Ezt a cikket ajánlom figyelmedbe:
index.hu/gazdasag/penzbeszel/2013/07/23/igy_lehetne_megnyugtatoan_rendezni_a_devizahiteles_mizeriat/
Én inkább Lengyelországban szerettem volna devizahiteles lenni...
Arról nem is beszélek, mekkora hiba volt hogy 2009-ben nem átváltani az összes CHF hitelt EUR-ra.
index.hu/gazdasag/penzbeszel/2013/07/23/igy_lehetne_megnyugtatoan_rendezni_a_devizahiteles_mizeriat/
Én inkább Lengyelországban szerettem volna devizahiteles lenni...
Arról nem is beszélek, mekkora hiba volt hogy 2009-ben nem átváltani az összes CHF hitelt EUR-ra.
A TASZ jelenti
Hogyan lesz állami gondozott egy csecsemő, miközben vannak szülei
2013.08.28 13:38:37
Máté élete első tíz hónapjában négy különböző helyen élt, mire a gyermekvédelem gondoskodásából visszakerülhetett saját családjához. A másodfokon eljáró hatóság megállapította, hogy a családot megfelelő indokok nélkül tették ki traumák sorozatának. Egyedi esetről van szó, vagy rendszerszerű hibáról?…..
A nemzetközi hírű szakember a multidiszciplinaritás élő szobra.
Felcsút polgármesterét, Mészáros Lőrincet jelöli a kormány a Magyar Tudományos Akadémia élére, tudta meg biztos forrásból a Vakkomondor. A jelenlegi akadémiai elnök, Pálinkás József megbízatása 2014-ig szól,…..
Aki hitelt vesz fel, ne csodálkozzon, ha visszakérik – kamatostul. Egyes devizahitel-adósok viszont, úgy tűnik, csodálkoznak, hiszen a Kúria csütörtöki döntése nyomán Orbán Viktor házához indultak tüntetni. Pedig ha van valami, amiről a miniszterelnök tényleg nem tehet, az az,…..
darthvad
2013.07.09 17:05:18
@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik): Nyugi, én is csak utólag tudtam meg amit írtam.
Valóban hazugság volt amit a hiteltanácsadók mondtak.
Sajnos nekik egy érdekük volt, a hitelt eladni.
Arról ugye nem meséltek, hogy a CHF hagyományos menekülődeviza és azt sem mondták el ezzel mi jár együtt? Hogy bármilyen válság, krízis esetén mindenki akinek vagyona van ide tolja a pénzét és ettől bizony erősödik mint állat? Akkor is ha dübörög a magyar gazdaság, akkor is ha nem.
Volt ismerős aki mesélte hogy kapott grafikont a CHF elmúlt 15 évéről. Szép szép, de a lényeg a 70-es évek közepén volt amikor fékezhetetlenül erősödött a CHF éveken át. Negatív jegybanki alapkamattal sem tudták megfékezni. Erről melyik tanácsadó mesélt? Semelyik, nekem se...
Valóban hazugság volt amit a hiteltanácsadók mondtak.
Sajnos nekik egy érdekük volt, a hitelt eladni.
Arról ugye nem meséltek, hogy a CHF hagyományos menekülődeviza és azt sem mondták el ezzel mi jár együtt? Hogy bármilyen válság, krízis esetén mindenki akinek vagyona van ide tolja a pénzét és ettől bizony erősödik mint állat? Akkor is ha dübörög a magyar gazdaság, akkor is ha nem.
Volt ismerős aki mesélte hogy kapott grafikont a CHF elmúlt 15 évéről. Szép szép, de a lényeg a 70-es évek közepén volt amikor fékezhetetlenül erősödött a CHF éveken át. Negatív jegybanki alapkamattal sem tudták megfékezni. Erről melyik tanácsadó mesélt? Semelyik, nekem se...
darthvad
2013.07.09 17:08:50
@darthvad: Ja és a pénzügyi vízfejek legnagyobb hibája: volt egy pillanat, amikor a CHF hitelek katasztrófája már nyilvánvaló volt, de az euró még nem gyengült le mint állat (a hozzákötött forinttal együtt, sőt a forint jobban gyengült más okok miatt ugye...). Na ebben a pillanatban kellett volna az összes CHF hitelt EUR-ra váltani. Ettől nem szakadt volna be a forint, de jelentős mértékben mérséklődött volna a katasztrófa.
darthvad
2013.07.09 17:22:47
@boszorkányság: Sajnos igen. És amit itt kevesen említenek meg, hogy ezek az emberek többnyire egyszerűen csak hittek egy másiknak. Bíztak benne, de sajnos csalódniuk kellett :(
Beérett egy válság. A „Hitel, hitel, tessék, hitel, olcsó!” bazári lendülettel osztogatott devizahitelek fojtogatják a lakosság egy részét, akik most jogosnak érzik, hogy kiálljanak a szemét globáltőke magyarokat megnyomorító eljárása ellen és a hiteleik eltörlését…..
darthvad
2013.06.26 16:27:53
@dr Kangörény: Az MNB az állam rovatban szerepel nálam, és valóban felelős. Az alapkamat egy dolog, de hogy 2005 körül a svájci jegybank hivatalos levelet írt amiben ajánlották a svácji frank alapú hitelezés visszafogását, na az már durva. Ez a levél melyik fiókban landolt?
darthvad
2013.06.27 09:29:32
@hekhekhekhekkinen:
Nem ismersz, de véleményed az van - méghozzá rendkívül bunkó. Magadat minősíted a hozzászólásoddal.
Nem ismersz, de véleményed az van - méghozzá rendkívül bunkó. Magadat minősíted a hozzászólásoddal.
darthvad
2013.06.27 09:43:12
@sötéthülye.tahóbarom:
Ha csak az árfolyamkockázat lett volna nem lenne akkora gáz.
A probléma azzal van hogy míg a svájci alapkamat 2,75-ről 0,25-re csökkent, addig a CHF hitelkamatot a bank felugrasztotta 5-ről 7 fölé.
A hitel is csak egy termék, a bank eladta, és szart adott el, ennyi.
Az állam nem anyukája senkinek, de mint szabályozó-felügyelő-rendfenntartó azért lenne dolga.
Nem várható el minden állampolgártól hogy pénzügyi guru legyen. Ahogyan senki nem amatőr orvos. Ugye orvoshoz sem úgy mész hogy előtte 2 hónapig képzed magadat orvosi szakkönyvekből? Elmész és bízol (valamennyire...) az egészségügyi szervezetben és annak felügyeletében.
Ha csak az árfolyamkockázat lett volna nem lenne akkora gáz.
A probléma azzal van hogy míg a svájci alapkamat 2,75-ről 0,25-re csökkent, addig a CHF hitelkamatot a bank felugrasztotta 5-ről 7 fölé.
A hitel is csak egy termék, a bank eladta, és szart adott el, ennyi.
Az állam nem anyukája senkinek, de mint szabályozó-felügyelő-rendfenntartó azért lenne dolga.
Nem várható el minden állampolgártól hogy pénzügyi guru legyen. Ahogyan senki nem amatőr orvos. Ugye orvoshoz sem úgy mész hogy előtte 2 hónapig képzed magadat orvosi szakkönyvekből? Elmész és bízol (valamennyire...) az egészségügyi szervezetben és annak felügyeletében.
2013-ban elérkezett a valódi egykulcsos szja ideje Magyarországon, így aztán kiteljesedett ez az igazságtalan, pazarló és célját be nem teljesítő adónem.
A kiindulás a többkulcsos és progresszív személyi jövedelemadózás rendszere volt, amely a „minél többet keresel, annál…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz