Adatok
MatoMotor
18 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Továbbra sem ment úgy ahogy vártam a csodagép, szóval hosszas tanakodás után kipécéztem a szűrőt, hogy biztos az a gyenge láncszem. Az elméletem az volt miszerint nem tud elég levegőt szívni, és ehez társult az 50es gyári fúvóka is, szóval összeségében se benzin se levegőt nem kap eleget így lépjünk…..
Hihetetlenül boldog vagyok hogy eljött ez a nap is, egész héten ezen izgultam már, hogy milyen lesz a fogadtatása a világon egyedüli staromnak. Sajnos a videó amit terveztem nem készült el technikai okok miatt, de majd az is jön idővel.
Node akkor hölgyeim és uraim, kedves egybegyültek íme a nagy…..
Úgy döntöttem leleplezem mit takart a szombati posztom. Ez bizony egy kapcsoló, ami szépen még világít is, de hát ki tudja mit kapcsol ugyebár.
Maga a bekötése nem volt bonyolult, bár ez annak is köszönhető, hogy az áramkörén elég sokat tanakodtam szabad perceimben, viszont van még plusz egy két…..
Sajnos egy olyan motornál elkerülhetetlen a festékleverődés ami majdnem napi használatban van, főleg úgy hogy a tárolása is macerás, így 3nap után ügyesen egy rossz mozdulattal le is basztam a tankot, ráadásul jó látványos helyen. Pedig mindig vigyázok, figyelek a dolgaimra (sose tört be telefonom…..
A motoron minden is fel lett polírozva amit csak lehetett, ebből hoztam mára pár képet illetve pár megjegyzést.
Először is, hihetetlenül hálás vagyok Gábor barátomnak, hogy elvállalta eme feladatot, innen is nagyon köszönöm még egyszer, mert hihetetlen amit művelt ezekkel az 50 éves fémekkel, azóta…..
Hát eljött ez a nap is, több hónapnyi tervezés, mégtöbb hónapnyi alkatrész és egyéb dolgok beszerzése, de célba értem, és pontosan olyan lett mint amilyennek elképzeltem.
Megvolt az első utam is, de a bowdeneken állítgatni kell még bőven, mert elől semmi fék, hátul meg ránezésre satu :-D. De…..
MatoMotor
2021.03.07 12:44:33
Nagyon epic lenne, és tervben is van a gyújtás és világítás lecserélése, és akkor tuti ilyen ledes lámpát fogok venni, de sajnos ez nem az :-)
Veteránozni sose olcsó buli, ez egy nagyon fontos ámde sajnos igaz mondás. Főleg a mai világban, ahol egy alapmotor, aminek a fele kapásból cserés 200-nál indul és valahol 600 körül van a vége egy szép állapotban lévőnek. Természetesen relatív, hogy kinek mi mennyi a drága de a Simsonoknak inkább…..
Eljött a félve várt üzenet a fényezőmtől, kész a homokszórás. Ez nagyjából akkora akkora stresszfaktor volt mint amikor az ember várja, hogy felvették e az egyetemre/munkába stb. Sajnos számítottam rá hogy szar lesz, de titkon reménykedtem, hogy mégse és minden szép fasza jó. Hát kurvára nagyon nem…..
Remélem mostanra már mindenki kipihente a karácsonyi töltöttkáposztát és bejglit és mindenkinek jól indult az éve. Nekem különösen izgalmasnak ígérkezik ez az időszak, hiszen belevágtam a nagyjából két hónapon keresztül tervezett projektembe, ami a külsőre vonatkozik.
Nagyon sok elképzelés volt a…..
Előre leszögezem, hogy nem lehet a szentírást megírni, mert nem létezik tökéletes megoldás, nem vagyok olajszakértő, de megpróbálok irányt mutatni hogy mi lehet jó és mi ami abszolút felejtős.
Kezdjük a 2T olajnál
Itt annyira nem bonyolult a helyzet, kifejezetten 2 ütemű motorba kell kérni az…..
Sajnos előző héten kimaradt egy poszt, egészen egyszerű oknál fogva, miszerint vizsgaidőszakom volt, így aztán a napokat se tudtam már követni, nem hogy még írjak is de vége, sikeresen zártam ezt a félévet is, innentől jöhet a jóélet.
Szóval festés, lehet okosan, lehet szépen, lehet tartósan, és…..
Úgy gondoltam ennek a témának lehet nyugodtan egy külön bejegyzést szentelni, mivel ez az egyik legmegosztóbb téma motoros körökben, ennél már csak az olaj és a gyertyatéma a jobb, ígérem arról is lesz majd szó.
Node, folytatódik tovább a kaland, henger felfúrva, dugattyú benne, hézagolókkal fél…..
Szóval eljött ez a nap is, amikor győztest kell hirdetni eme nemes versenyben. A vártnál sajnos jóval kevesebb pályamű érkezett, de azért lehet csemegézni bőven.
Bótbajárós
Tipikus jellemzője, hogy a motorra egy indokolatlanul nagy fémkosár van felpókozva/bilincsezve/kötegelőzve vagy bármi.…..
Hát ez a nagy kérdés igazából mindig, megy megy, de nem az igazi, ez jellemzi az egész simsonos kalandom.
(A kipufogóval beelőztem magam a történetszállban, szóval az még a következő részben fog ténylegesen megvevődni, de ahoz a témához kapcsolódott és csak később tudtam beszerezni szóval…..
Kimaradt egy poszt sajnos, nagyon nagy hajtás volt az egyetemen, de végre van időm írni szóval jöjjön is aminek jönnie kell.
Két fontos dolgot kellet beszereznem ami hiányzott a motorról, az egyik egy eredeti légszűrő, a másik pedig egy rendes kipufogó.
A légszűrő azért kell mert ahogy a neve is…..
Nekiálltam az elektronikának mivel úgy volt szar ahogy volt, nem viccelek, nem túlzok, a fele zárlatos, a másik fele kontaktos, a harmadik fele nem oda ment ahova kell, és amúgyis ez is gányolva volt.
(biztosítéktáblám)
Így aztán fogtam magam és vettem egy komplett kábelköteget, ráadásul mivel…..
Az előző részben elmeséltem, hogy került hozzám ez a kis narancs Star, most belekezdek az első munkálatokba, pontosabban a motor alapos megismerésébe.
Megvolt már a motor, de a jogsit még csináltam, és mivel viszonylag tisztelem a törvényt, így nem mertem kimenni az utcára se vele, mert ahogy…..
Hol is kezdjem, nem tudom igazából. Az egész blog létrehozásában az mozgatott meg, hogy kiírjam magamból a komplett folyamatot amin keresztülmentem, és ezekből a hibákból, tippekből mások is tanulhassanak, illetve megpróbálok összeszedni mindent, amit ha én anno tudok máshogy állok neki az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz