Adatok
Khep
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nagyon későn, 1962-ben, huszonkét éves koromban tanultam meg biciklizni. Történt ugyanis, hogy az egyetem terepgyakorlatot szervezett a Mátrában, ahol vagy gyalog, vagy kerékpárral lehetett közlekedni. Indulás előtti nap kimentem a Városligetbe a kölcsönzőhöz, gondolván nem lesz ez olyan…..
Khep
2020.10.05 14:44:56
@csodalámpa: pedig nyugodtan különlegesnek érezheted magad. Egy 22-25-ös átlaghoz pirosnál megállva, elsőbbséget adva tehát több perces konkrétan 0-val való "haladással", bizony 40 körül kellene tekerni folyamatosan. Akinek ez tényleg megvan és nem csak érzésre mondja a 25-ös átlagot, ráadásul mindezt szabályosan (piroslámpánál megállás, gyalogosok elengedése kanyarodáskor, nem autók között evikélve) megcsinálja, annak továbbra is gratula.
(és persze feltételezve, hogy nem két 1 km-re lévő pont között teker, amin fix bringasáv van, pl. népliget)
(és persze feltételezve, hogy nem két 1 km-re lévő pont között teker, amin fix bringasáv van, pl. népliget)
Khep
2020.10.05 14:46:36
@Khep: és nyugodjon bele mindenki, ha tényleg átülne az autósok akár csak 50%-a bringára, akkor nekik az átlagsebessége 10 max 15 kmó lenne, mert az a realitás.
Persze akkor baromira nem jön ki a posztoló lázálmában szereplő dupla átlagsebesség bringával, ami szintiszta hazugság igy általánositva.
Persze akkor baromira nem jön ki a posztoló lázálmában szereplő dupla átlagsebesség bringával, ami szintiszta hazugság igy általánositva.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Már ott természetesen ahol az elmebeteg karigeri még nem "optimalizálta" a közlekedést.