Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ufrt00

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Veszélybe került a XI. kerület szívén sajnálatosan átfutó vasúti töltés mellett végighúzódó Hamzsabégi-parksétány a Lágymányosi-híd—Kelenföldi pályaudvar viszonylat tervezett vágánybővítési munkálatai miatt. Erről itt részletesebben írtunk már. Most fordulat következett az ügyben: a Fidesz "zöld…..
ufrt00 2021.05.03 17:24:59
@Wildhunt: A politikus bármit megtehet. Csak politikai felelőssége van. Látható. Ezek a képviselők ész nélkül, primitív gyűlöletből nemet mondtak a zöldterületté válás útjára. Érdekemberek, a szavazók csak addig érdeklik, míg hatalomra jutnak. A polgári oldal eközben láthatóan elkötelezett és amit ígér, megtart, megtesz.

Nagyon kíváncsi vagyok, Karácsony mit lép, no meg László. Vicces lenne, ha kiszabályoznák mondjuk lakóterületbe, hiszen elvileg bármibe kiszabályozható most már, és épülne valami jó kis lakópark, mint Péterhegy alatt a villamos és a patak közé épült ... :D
ufrt00 2021.05.03 17:35:01
@A kiló nem százat jelent.: Nagyon magas lóról osztod az észt, épp oly névtelenül, mint én vagy más. A helyet ismerem, talán jobban mint te, a terveket és a hierarchiát ismerem, talán jobban, mint te, a jogszabályokat ismerem, talán jobban, sokkal jobban, mint te. A személyeskedéssel és okoskodással nem leszel nagyobb fiú és nem lesz igazad, még ha azt is gondolod. Az okoskodással annyit érsz el, hogy besorolnak én és más is az okoskodó nagypofájúak közé és azt mondjuk, hogy ha te ilyen okos vagy, akkor hajrá, okoskodj magadnak, kit érdekel, hogy félrevezeted vele emberek ezreit. Pontosan úgy működsz, mint a kedvenc politikusaid, de ezt magad sem veszed észre már.

Egyetlen tényszerű észrevételre nem voltál képes. Érthető, hogy miért nem. Mert nem érted az egészet. Jajj, hát már látom, te LMP képviselő vagy vagy mi. Budapesti elnökségi tag, ráadásul. Na, kivagyunk a vízből az ilyen dilettánsokkal ... anyám borogass. Akkor te szabadbölcsészetet tanultál vagy médiaszakot, netán valami himihumi ökológust. Nem csoda, hogy nem vágod a mérnöki dolgokat, de azért a joghoz illene értened.
ufrt00 2021.05.06 15:45:25
@A kiló nem százat jelent.: Aki a másikat csak sértegetni képes, mint Te, tényszerű érve nincs, rálátása nulla, arra nem pazarlom - értelmetlenül - az energiámat. Hülyének lenned is alapjog.

Majd ha már ismered a tengely jelentését a közúti ill. vasúti közlekedésben, jelentkezz (segítek egy picit: nem, nem az a tengely, amire te gondolsz, ami a két oldalon levő kerekeket összeköti ... :D )

A tervezett közúti tengely törlése azt jelenti, amit írtam, a belvárosi tehermentesítés utolsó mentsvára: fuccs. [A felszín alatti lehozatalhoz nem kellett volna töröltetni a tengelyt ... ] És azt is jelenti amit most látsz, hogy az Andor utcának két híd forgalmát kell tudnia levezetnie nemsokára, ami képtelenség lesz, ha csak meg nem szélesedik az út egy-egy sávval. Bizony. Technikailag van rá hely, igaz, fák kuka, zöldsáv, bokrok kuka, szervizutak: kuka. Élhetőség: kuka. Persze ez mehet, mert az ottani panellakók és az ottani kertvárosiak alsóbbrendű lények, velük nem kell törődni, ezt már Kóka elvtársad megmondta: a mocsár lecsapálásáról sem a békákat kérdezik meg. Az ott lakók le vannak ejtve, így jártak, igaz, semmilyen hosszútávú tervben nem volt róla szó 50-80-100 éve, hogy ott sztráda legyen, de megnyerték az iparvasút helyett. A vidámság igazán az Egér úton jön majd, ahol a Bp-Pécs vasúti felüljárótól kezdve majd három, igen, három híd forgalmát kellene kifele az Egér útnak vinnie (+ még jön a közelbe a DBC, ami forgalmat generál, miközben az 1 viszonylatnak is valahogy oda ki kell érni, ami sávot igényel, mert a villamosnak sincs csillagkapuja ...). Hát az érdekes lesz, mert ugye, ott meg ott vagyon a természetvédelmi terület, elvtársaid épp nem oly rég bővítették, meg klímavilágvége is közeleg (2027. január 23. - lécci, a köznek kérés: minden klímavaló írassa rám addigra a tehermentes ingó és ingatlan vagyonát, elvégre úgy is mindegy lesz már 24. ;) ) no meg a hidrogeológiai védőidom is. De hát majd eldózerjátok zöld LMP-sek ezt is, mert látjuk innen is a blogból, csak a Hamzsabégi úti lakók fontosak. Minden más le van magasról ... :D Jah és persze a belvárosiak is kuka, mert bizony a Nagyszőlősin és a Egér úton kívül nincs más menekülési út a nyájas júzernak kigondolva, amikor jön befelele, ergo, betölcséreznek szépen mindenkit a BAH-ra és a Böskére, onnan meg, irány Karácsony Zöld Budapestje, a Belváros.

Hogy legyen Zöld Budapest és Zöld Belváros, kellett volna a Hamzsabégi közúti tengely, mindegy, mint mond Simicskó meg Vitézy & co.. Kéne továbbá az Andor utca régi kivezetése irányában, már ha még emlékszel az egykori sorompórendszerre, a felett egy felüljáróval Őrmezőn át (kertes házak: offkorsz itt is: kuka, de hát Hamzsabégi über alles! :) ) a régi Balatoni út felé. Továbbá kéne, hogy az albertfalvi híd levezetője ne Albertfalva és Kelenvölgy határán a felszínen épüljön ki, ahogy a Zöld Karácsony tervezi, hanem úgy, ahogy az ország: alagútban, Budafokon a fennsík pereme alatt, ebben az esetben már a természetvédelmi területtel átellenesen lehetne szélesíteni és elhúzni persze a sávokat (ha ismered a területet, mint ahogy nem, mert hát neked a város = Hamzsabégi út). De hát kit érdekel a zöld kertváros Kelenvölgs és Albertfalva, ők alsóbb rendű lények. Bezzeg a Hamzsabégi útiak, ők felsőbbrendű polgárok. [azt most hagyjuk is, hogy Albertfalvi híd nem lesz, mikor egyesek fejében már a Savoya-park bevásárló központ helyére álmodott sűrű városszövetű településrész képe forog ...]
Nem mellesleg az alagutas megoldást azért is kéne és erősíteni az ottani felszíni kapcsolatrendszert, mert Kőér-berek nemsokára szaharrá lesz építve végig, ahogy záródik a honvédségi lakótelepig a következő nagybeépítése a Tóvárosnak, ami intenzív lesz, intenzívebb, mint a Balaton út másik oldaln a villamospálya és a patak közé most benyomott rettenet a feltöltésen (hát azokat nem irigylem, de végül is biztos jó lesz ott élni a sitt és szemét felett).

A te kis egyszerű egybites világodba sajnos ezek a magasabb összefüggések nem férnek bele, csak a leugatás. így lehet élni bele a világba mindenki más kárára ...

Ha az összefüggéseket értenéd, mert lenne legalább minimális mérnöki alapod, akkor icipici esély lenne, hogy komplexen gondolkodj és az általad lelkesedéssel ünnepelt történésekre rácsodálkozz, hogy az bizony épp a belváros tehermentesítését buktatja el és további kerületi zöld városrészeket tesz fokról fokra élhetetlenné.

Mi le vagyunk tojva, nem számít a mi egészséges környezethez való jogunk, minket nem kérdeztek meg erről sem. Csak titeket. Én nem tudom, miféle baromi nagyfejesek laknak a Hamzsabégi körül, de tény, hogy minden politikai és ideiológiai rendszerbe be vagytok ágyazva, mert enélkül nem menne, hogy már 3 évtizede minden ügyetek átmegy a felsőbb szerveken.
Nem színészkednek, tényleg az életükről van szó. Miközben minden figyelem a színművészetisek tiltakozására fordítódik itthon és világszerte, kevesebb támogatást kap a médiától a XI. kerületi polgárok ügye. Pedig ez nem szimbolikus, hanem húsbavágó valós probléma...
ufrt00 2021.05.03 12:13:34
@A kiló nem százat jelent.:

"@ufrt00: Nem az út, hanem a sétány. És a cikkben is említve van, hogy közlekedési terület. És ez nincs jól. Bármikor parkká minősíthető jogilag. Ez az a vogon hozzáállás, ami biztos nem segít. Menj oda és beszélj az emberekkel. Nem kétszáz ember lakik ott, hanem többezer.
Azon vagyunk, hogy a park park legyen és úgy is kezeljük."

Te miért nem mész el Dél-Buda többi lakosához, hogy emberek, 100-1000 ember miatt ti, 100000-ek fognak szívni, amikor lesz Galvani híd és lesz Albertfalvi híd! Miért olyan különleges és felsőbbrendű ez a 100 v. 1000 ember a Hamzsabégi mentén? Akik ráadásul 100 és több éve tudják, hogy közlekedési terület mellé költöznek. Értékcsökkent a terület, ennek felelőssége mellett mentek oda lakni. Tény. Nem most ugrott eléjük a dolog. A szocializmus idején is ott volt a tervekben, lásd pl. ez auz ~ 1970-es térkép maps.hungaricana.hu/hu/BFLTerkeptar/4847/view/?bbox=-2208%2C-9509%2C12575%2C-2606
És akkor sem az ujjukból szopták, hogy ott út lesz. Pl. 1939 maps.hungaricana.hu/hu/BFLTerkeptar/2818/view/?pg=0&bbox=2541%2C-8259%2C7417%2C-5358

Nem lehet hosszútávra tervezni a mérnököknek, ha civilek és laikusok rángatják a kormányt. Te úgy akarnál szívműtétre menni, hogy a szívsebész operáljon és döntsön mindenről, vagy inkább 23 civil szervezet és 5 polgármesteri testület döntsön, hogy történjenek a vágások, kapjál.e érzéstelenítést stb.? Ugye hogy nem.
ufrt00 2021.05.03 12:14:42
@Garay Klára: Hát metrót azt láttál-e már?? :D Az bizony elkerüli a fák gyökeit és rezgést sem okoz ...
ufrt00 2021.05.03 12:23:16
@GyMasa: Pont a civilek nem akarják, hogy gyalogos átjárók létesüljenek alatta. Na erre varrj gombot! :) Egyszerűen látni kell, hogy ez a Hamzsabégi zöldközösség pont olyan, mint bármely más civilzöld szervezet, mindenre csak nemet tud mondani és senki másra nincsenek tekintettel. Önös, önző, csak a saját jólétével foglalkozó emberek. Pedig ők mentek oda lakni. Amúgy, nem elviselhetetlen a zaj, én kb. 70-80 méterre lakok vasúttól, tudom, mi hallattszik és mi nem. A tehervonatok is alig hallatszanak, mióta pályakorszerűsítés volt és van zajvédő fal. Ideiológiia, politikai hisztérikeltés folyt, ennek most vége, a spontán parkból lehet de jure is zöldterület, már ha Karácsony hajlandó majd változtatni az FRSZ-en, TSZT-n és László Imre is nem csak kamuzöld, mint ahogy eddig látszik, módosítani a kerületi terveket ... Az alapján, hogy az Országházban a zöldterület ellen szavaztak a zöldek, lehet azért aggódni ...