Adatok
Tigrisa
0 bejegyzést írt és 39 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kedves Nem-Biciglisták! Kedves négykerekű, két-és négy lábon járó Embertársaim! ;-)
Nektek szól ez a mostani kis szertelen szösszenet.
Lépten-nyomon hallhatjuk-olvashatjuk, hogy elszemtelenedtek a kerékpárosok, túl sok van belőlük, divatoznak, hülyén öltöznek,…..
Blohin mester agyfaszt kapott, Kassai kettőt hibázott, a végeredmény jó lett. Kassaié az Eb bíróhibája. Körbenéztünk, mit mondanak a drukkerek a twitteren, szerte Európában.
Kassai ténykedése nemcsak a laikusokat, de a játékvezetői szakmát is keményen felkavarta. Andy…..
Boldog új évet mindenkinek! Kicsit hosszabb kihagyás után folytassuk néhány látványos videóval. A repülőgépek technikai adatait böngészve olvashatjuk, mekkora is a mai modern gépek hajtóműveinek tolóereje. Mégis, nehéz elképzelni, hogy a puszta számok mögött mekkora erő is…..
Trianon igazságtalansága fáj. Azoknak is, akiknek a területveszteség a nemzeti öntudatuk döntő elemévé vált, és azoknak is, akik fontos, de nem kizárólagos traumaként tekintenek a békeszerződésre. Mégis, a magyar politikai közösségnek ma nincsen érvényes,…..
A következő kép igen jól kifejezni mit is érez többségében az ember ha repülőre ül és ilyenkor jogosan merül fel a kérdése, hogy tényleg én fogtam ki a legrosszabb helyet? Ti kitől/mitől irtóztok a legjobban a repülőgépen (magát a repülést nem ér írni)!? ..
Tigrisa
2011.11.23 10:10:32
@miertfoglaltmindennick?:
A kínai utazóközönség olyan, amilyen. Sokat nem tehetsz ellene. Az Air France-t sem ezért szidtam, hanem azért, mert nem marhavagoni körülmények között szeretném eltölteni azt a tizenpár órát. Utaztam már ugyanebben a viszonylatban az Austrian Airlines-szal (a legjobb volt, nem értem miért szüntették meg), a KLM-mel és British Airways-szel is - ez utóbbiban nagyon kellemesen csalódtam. Ezek a légitársaságok azon voltak, hogy enyhítsék a fent említett kellemetlenségeket, ami nyilván nem az ő hibájuk. Az AF azonban nonszensz volt. Szeretek repülni, de életemben nem örültem így, amikor leszállhattam egy gépről.
A kínai utazóközönség olyan, amilyen. Sokat nem tehetsz ellene. Az Air France-t sem ezért szidtam, hanem azért, mert nem marhavagoni körülmények között szeretném eltölteni azt a tizenpár órát. Utaztam már ugyanebben a viszonylatban az Austrian Airlines-szal (a legjobb volt, nem értem miért szüntették meg), a KLM-mel és British Airways-szel is - ez utóbbiban nagyon kellemesen csalódtam. Ezek a légitársaságok azon voltak, hogy enyhítsék a fent említett kellemetlenségeket, ami nyilván nem az ő hibájuk. Az AF azonban nonszensz volt. Szeretek repülni, de életemben nem örültem így, amikor leszállhattam egy gépről.
Tigrisa
2011.11.23 10:58:46
@miertfoglaltmindennick?: :)
Nyilván aktuális személyzetfüggő is a dolog, de azért valahol minősíti magát a légitársaságot is.
Támlások: Az üléstámla azért hátrahajtható, hogy hátra lehessen hajtani. :) A nagyobb baj az, hogy az ezzel kapcsolatos kultúra hiányzik. Pl: Nem vágjuk úgy hátra, hogy a mögöttünk lévő asztalkáról minden leröpüljön, ha kaját hoznak állítsuk fel - úgysem lehet fekve enni, vissza nem akkor hajtjuk ha jóllaktunk, hanem ha a mögöttünk lévő sem eszik már, stb. Nyilván egy rövidebb repülőutat ki lehet bírni felhajtott támlával is. Ezeken a járatokon általában nem is működik ez a funkció.
Nyilván aktuális személyzetfüggő is a dolog, de azért valahol minősíti magát a légitársaságot is.
Támlások: Az üléstámla azért hátrahajtható, hogy hátra lehessen hajtani. :) A nagyobb baj az, hogy az ezzel kapcsolatos kultúra hiányzik. Pl: Nem vágjuk úgy hátra, hogy a mögöttünk lévő asztalkáról minden leröpüljön, ha kaját hoznak állítsuk fel - úgysem lehet fekve enni, vissza nem akkor hajtjuk ha jóllaktunk, hanem ha a mögöttünk lévő sem eszik már, stb. Nyilván egy rövidebb repülőutat ki lehet bírni felhajtott támlával is. Ezeken a járatokon általában nem is működik ez a funkció.
Persze nem mind, csak 90-95 százalékuk. Mégis, nem lenne elvárható, hogy aki jogsit kap, akár a szédítő ötvenet is el merje érni? Vélemények az azonos című írásunkról...
Tigrisa
2010.07.07 15:08:12
@Krisi: Most már értem, az autósok egy része folyamatosan pánikban van.:)
Tigrisa
2010.07.07 15:23:19
@Dobó: Én úgy vettem észre, hogy a "frissjogsis" vészhelyzetkezelés a "kezeket a szem elé", valamint a "3x reakcióidős satufék" pontokban merül ki. Nem tudom, hogy az elméleti oktatás tartalmaz-e erre vonatkozó anyagot, de a mai vezetői társadalom olyan egyedekből áll, akiknek valahogy sikerült túlélnie az első néhány alapszituációt. A többiek mentek a levesbe.
A vészhelyzetek kezelésének a gyakorlati oktatás részét kellene képezni. Ehhez vezetéstechnikai tanpályák, vagy félmegoldásként szimulátorok kellenének.
Itt-ott az országban már van egy-két darab belőlük - heroin áron.
A vészhelyzetek kezelésének a gyakorlati oktatás részét kellene képezni. Ehhez vezetéstechnikai tanpályák, vagy félmegoldásként szimulátorok kellenének.
Itt-ott az országban már van egy-két darab belőlük - heroin áron.
Amikor már illik valami konkrétat ígérni, akkor kerülnek elő a látszólag költségmentes ígéretek, köztük a közjogi javaslatok, a korrupció végleges legyőzése, és az adóegyszerűsítés. Ezeknek látszólag nincsenek kárvallottjai, az ilyesmit nyugodtan el lehet ereszteni…..
A biciklis nem fog kerülni, nem fogja tolni: a biciklis az arra megy, amerre a legrövidebb.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Két érdekes autóvásárlási kísérletet figyelhetnek meg alábbiakban. Mindkét levélírónk az AAA Autócentrumnál próbálkozott, az első versenyző be is fizetett egy Astrára, a másikuk megúszta nézelődéssel:
Pénteken sikerült vásárolnom az AAA Autócentrum Kft-nél egy 1996.…..
Tigrisa
2007.12.10 17:00:01
Az előzetesen legnehezebbnek gondolt ellenfelek közül mindenkit sikerült elkerülni, de nem kaptunk meg senkit a legkönnyebbek közül sem. A mai sorsolás után kiderült, hogy nincs kvalifikáció magyar-máltai meccs nélkül. Továbbá, mint négy éve, ismét megkaptuk a svédeket, 1999…..
Tigrisa
2007.11.26 10:21:19
Kedves fikázók! Tegyük már a helyére a dolgokat! Itt van végre egy csapat, amelyik ki mer menni a pályára. A török meccs után, majdnem szétvertem a tévét - ha jól emlékszem nem barátságos meccs volt. Hetven percig szopattuk a törököket, azt se tudták hol a labda. Ha nincs az a f@sz bíró, azt a (tét)meccset simán behúztuk volna - idegenben. Ha csak normál (elvárható) szerencsénk van, a T. Európabajnok egy hármassal hazakulloghatott volna - szintén tétmeccsen. Végre van egy csapatunk, ameyik focizik is. A két vereség ellenére is, biztató volt, amit láttam. Na jó, Moldávia ellen én sem voltam eldűlve. Persze, nem mi vagyunk a favoritok a csoportban. Egy esetleges továbbjutás nagy bravúr lenne. Ha ez mégsem sikerülne, majd jönnek az "énmegmondtamjánosok" és a "fikázóbélák" - a két kersztnév birtokosaitól elnézést:). Újra eltemetjük a magyar focit, a válogatottat, a kapitányt, majd jöhet XXII. "Csodatévő" Matheus Gerzson - legközelebb, majd őt temetjük. (Békén)Hagyni kellene már pár évig valakit dolgozni, és ne adj Isten, támogatni. Ha ez a csapat együtt marad és hasonló mentalitással játszik a következő EB-selejtezőn lesz mit keresgélnünk.Csak attól félek - látva a viszonyokat, hogy addigra ez a csapat már sehol sem lesz...
Ismerjük őket, találkozunk velük minden nap. Polgártársak, akik autójukon, szimatszatyrukon, ízeltlábú-dzsekijükön vagy péküzletükön térképet viselnek: az úgynevezett Nagy-Magyarország körvonalait. Az illetők nyilván ilyen alakú Magyarországot szeretnének a mostani helyett.…..
Hát kellett neki adni valami ülőhelyet, azt értem. Erős a pártban. Végül is lehetne honvédelmi miniszter, vagy akár gazdasági, ott több kárt tudna okozni. De ne higgyük, hogy a Környezetvédelmi Minisztériumban nem tud. Különösen akkor, ha bevonja a munkába a hazai aktivistákat.…..
[Első rész itt.]Tehát eljutott hősünk a szkepszistől és a felfedezéstől a mindentudásig, súlyosbítva azzal az érvrendszerrel, hogy „azért, mert különben beverjük az arcod”. A világ azonban ettől még úgy maradt, Gyurcsány nem mondott le, a zsidók zsidultak tovább,…..
Izrael leatombombázza Iránt! Már leszerelték a fitymát a zsidó atombombáról, szörcsög a nukleáris péniszpumpa, népirtásra készül a cionfasiszta rezsim! A holokausztbiznisz bevételeiből, persze. Ütős szalagcímek, eladják a lapot. Atombombázni, az már valami, talán még…..
Akasztják Szaddámot. De nem ám majd egyszer, hanem most: egy hónapon belül. Hirtelen halál.A legnagyobb hiba, amit diktátor elkövethet, az az, hogy megbukik. Sőt, az az egyetlen hiba, mert ha hatalmon marad, akkor a többi hibája nem derül ki, vagy erénnyé kovácsolható.…..
Tigrisa
2006.12.28 23:46:34
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Szerintem a legtöbben az Indexen keresztül jutottak ide és készpénznek vették.