Adatok
dr. ac
0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Oké, ez eddig tényleg nem szenzáció.
Tegnap reggel valamivel 8 után megjelent a Napi Gazdaságban egy cikk "Zuhanás cigarettafronton - meglepődött a kormány" címmel.
Iparági elemzők ülnek ma össze a Nemzetgazdasági Minisztériumban, hogy választ találjanak arra a kérdésre,…..
dr. ac
2013.11.08 11:01:54
www.nemzetinepszavazas.hu/
Nem vagyok rosszindulatú, így nem feltételezem, hogy Bíró Zoltán, a trafikmutyi-ügyi népszavazás kiagyalója, vagy legalábbis aki a nevét adta hozzá, fideszes ügynök lenne, aki éppen a trafikmutyi legitimizálásán dolgozik. Maximálisan hajlandó vagyok elhinni, hogy ez az úriember…..
dr. ac
2013.10.21 21:20:55
Ráfér az ingyenreklám a népszavazásra, köszönet a posztért:
www.facebook.com/nemzeti.nepszavazas
www.nemzetinepszavazas.hu/
Aláírásgyűjtő helyek kerestetnek, elsősorban olyan kisboltok, üzletek, akiket az mutyiszabályozás a tönk szélére juttatott:
www.nemzetinepszavazas.hu/hol-lehet-alairni/
De mindenki maga is letöltheti és aláírhatja az aláírásgyűjtő íveket:
www.nemzetinepszavazas.hu/aktivista/
www.facebook.com/nemzeti.nepszavazas
www.nemzetinepszavazas.hu/
Aláírásgyűjtő helyek kerestetnek, elsősorban olyan kisboltok, üzletek, akiket az mutyiszabályozás a tönk szélére juttatott:
www.nemzetinepszavazas.hu/hol-lehet-alairni/
De mindenki maga is letöltheti és aláírhatja az aláírásgyűjtő íveket:
www.nemzetinepszavazas.hu/aktivista/
dr. ac
2013.10.21 21:58:40
Úgy látom a kommentelők túlnyomó többsége egyetért a népszavazással. Akkor csak az nem világos, hogy miért nem csinál senki semmit? Bíró Zoltán átverekedte a kérdéseit az OVB-n, de az ő szerepe itt nagyjából véget is ér. Ő egy - sokszor éjszakai műszakban dolgozó - magánszemély: egyedül esélye sincs összegyűjteni az aláírásokat. Ehhez segítségre van szüksége. Ha már az impotens ellenzék kifarolt mögüle, akkor legalább civil oldalról.
Aki tud, segítsen legalább egy like-kal, megosztással. Az is több a semminél, és talán eljut a hír olyanokhoz akiket a trafikmutyi kisemmizett:
www.facebook.com/nemzeti.nepszavazas
Aki tud, segítsen legalább egy like-kal, megosztással. Az is több a semminél, és talán eljut a hír olyanokhoz akiket a trafikmutyi kisemmizett:
www.facebook.com/nemzeti.nepszavazas
Dacára annak, és fenntartva mindazt amit eddig Baja kapcsán leírtam, leszögezném: a már amúgy is sok sebből vérző magyar demokrácia ezen az időközi választáson mindenképpen beláthatatlan időn túl gyógyuló sérülést szenvedett. Mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy a hvg.hu…..
A trafikosok sérelmére elkövetett rablások és betörések továbbra is élénken foglalkoztatja a (szakmai) közvéleményt, - főleg pedig az érintett kereskedőket.
A nemzeti dohányboltok számára kidolgozott arculati kézikönyv nagyon profi munka. Kár hogy biztonsági szempontból nem…..
Egyszervolt Országban valahogy átcsúszott két népszavazási kérdés a Kúrián, ami okozott némi zavart homlokráncolást a kormány és az ellenzék köreiben is. Pártunk és kormányunk nyilván rögtön a torpedóért nyúlt, egy frakciótag szerint "Még egyszer nem fogjuk elkövetni ezt…..
dr. ac
2013.10.15 17:54:32
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
"Szerintem a mutyirendszer bedöntése is max. közvetett cél, mert a kérdésekben levő korlátozásokkal az a közvetlen cél látszik, hogy veszteségbe kényszerítse a trafikokat. Ez a bosszú része, nem a 0,67%-os totyorgás."
Ismerem a népszavazás kezdeményezőjét, nem volt korábban érdekelt a dohányüzletben, tehát a bosszút mint motiváció nem tudom értelmezni az esetében.
Az ars poeticája a nepotizmus elleni harc, ahogy itt a kezdőlapon is olvasható:
www.nemzetinepszavazas.hu/
Az eredeti játékszabályokat akarta visszaállítani, azokat, amik a pályázatok beadása idején voltak - az első kérdéseit viszont visszadobta az ugyancsak politikai játszótérnek bizonyuló OVB. Erre a kekeckedésre úgy válaszolt, hogy a korábbi 4 százalékos árrésjavaslatát levitte 3.33-ra - de ez is inkább az OVB fideszes embereinek szóló fricska, nem nevezném bosszúnak.
Sikeres népszavazás esetén - szerencsés esetben már a sikeres aláírásgyűjtést követő "megelőző" törvénymódosítás következményeként - a trafikmutyirendszer gyorsan kileheli a lelkét, hiszen - ahogy mondod - ilyen (eredeti) feltételek mellett nem tartható fenn a rendszer. Éppen ezért nem pályázott számos olyan korábban ezzel foglalkozó egyén, akik a pillanatnyilag rendelkezésre álló információk alapján osztottak-szoroztak. Miután az árrés újból a trafikmutyirendszer előtti szintre csökken, már nem lesz az évszázad bulija trafikosnak lenni, és a trafikkoncesszió elveszíti a konc, hűségfalat jellegét. Ha pedig a "jutalmazottak"-nak már nem ízlik annyira a dolog, akkor lehet rá esély, hogy - a koncessziók tömeges visszaadása után - egy új, átgondoltabb rendszerben a korábban ezzel foglalkozók közül is visszakapják néhányan a megélhetésüket.
A kérdések nyilván nem tökéletesek (bárki adhatott volna be neki jobban megfelelőt), de rengeteg megkötés van, az is csodaszámba megy, hogy két kérdést is sikerült úgy megfogalmazni, hogy nem sikerült elkaszálni az OVB-nek.
Számomra az a lényeg, hogy az új trafikrendszernek nincs egyetlen pozitív hozadéka sem. (Ha mégis, akkor azt sokkal igazságosabban, transzparensebben, költségvetési szempontból kedvezőbben is meg lehetett volna csinálni.) És mivel ez a rendszer alapjaiban rossz, így vagy úgy, de támogatandónak találom az eltörlését.
"Szerintem a mutyirendszer bedöntése is max. közvetett cél, mert a kérdésekben levő korlátozásokkal az a közvetlen cél látszik, hogy veszteségbe kényszerítse a trafikokat. Ez a bosszú része, nem a 0,67%-os totyorgás."
Ismerem a népszavazás kezdeményezőjét, nem volt korábban érdekelt a dohányüzletben, tehát a bosszút mint motiváció nem tudom értelmezni az esetében.
Az ars poeticája a nepotizmus elleni harc, ahogy itt a kezdőlapon is olvasható:
www.nemzetinepszavazas.hu/
Az eredeti játékszabályokat akarta visszaállítani, azokat, amik a pályázatok beadása idején voltak - az első kérdéseit viszont visszadobta az ugyancsak politikai játszótérnek bizonyuló OVB. Erre a kekeckedésre úgy válaszolt, hogy a korábbi 4 százalékos árrésjavaslatát levitte 3.33-ra - de ez is inkább az OVB fideszes embereinek szóló fricska, nem nevezném bosszúnak.
Sikeres népszavazás esetén - szerencsés esetben már a sikeres aláírásgyűjtést követő "megelőző" törvénymódosítás következményeként - a trafikmutyirendszer gyorsan kileheli a lelkét, hiszen - ahogy mondod - ilyen (eredeti) feltételek mellett nem tartható fenn a rendszer. Éppen ezért nem pályázott számos olyan korábban ezzel foglalkozó egyén, akik a pillanatnyilag rendelkezésre álló információk alapján osztottak-szoroztak. Miután az árrés újból a trafikmutyirendszer előtti szintre csökken, már nem lesz az évszázad bulija trafikosnak lenni, és a trafikkoncesszió elveszíti a konc, hűségfalat jellegét. Ha pedig a "jutalmazottak"-nak már nem ízlik annyira a dolog, akkor lehet rá esély, hogy - a koncessziók tömeges visszaadása után - egy új, átgondoltabb rendszerben a korábban ezzel foglalkozók közül is visszakapják néhányan a megélhetésüket.
A kérdések nyilván nem tökéletesek (bárki adhatott volna be neki jobban megfelelőt), de rengeteg megkötés van, az is csodaszámba megy, hogy két kérdést is sikerült úgy megfogalmazni, hogy nem sikerült elkaszálni az OVB-nek.
Számomra az a lényeg, hogy az új trafikrendszernek nincs egyetlen pozitív hozadéka sem. (Ha mégis, akkor azt sokkal igazságosabban, transzparensebben, költségvetési szempontból kedvezőbben is meg lehetett volna csinálni.) És mivel ez a rendszer alapjaiban rossz, így vagy úgy, de támogatandónak találom az eltörlését.
dr. ac
2013.10.15 21:19:53
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
"itt most azt érzem, hogy ez visszafelé készül elsülni, pont azokon csattanva a legnagyobbat, akik a legkevésbé szolgáltak rá."
Értem, hogy mire gondolsz, viszont én rászorultabbnak gondolom azokat, akiket ez az új rendszer kisemmizett. Akik még nem zárták be a kis trafikjukat, azok közül sokaknak ez a népszavazás jelenti az utolsó esélyt:
www.nemzetinepszavazas.hu/hir/kisboltok-pultjain-dontene-ossze-a-trafikmutyit-a-nepszavazas-atyja-30.html
"itt most azt érzem, hogy ez visszafelé készül elsülni, pont azokon csattanva a legnagyobbat, akik a legkevésbé szolgáltak rá."
Értem, hogy mire gondolsz, viszont én rászorultabbnak gondolom azokat, akiket ez az új rendszer kisemmizett. Akik még nem zárták be a kis trafikjukat, azok közül sokaknak ez a népszavazás jelenti az utolsó esélyt:
www.nemzetinepszavazas.hu/hir/kisboltok-pultjain-dontene-ossze-a-trafikmutyit-a-nepszavazas-atyja-30.html
dr. ac
2013.10.16 09:35:04
@Mészáros Laci:
"lényeg: hol lehet aláírni?"
Letöltöd, kinyomtatod, aláírod/aláíratod, visszaküldöd:
www.nemzetinepszavazas.hu/aktivista/
"lényeg: hol lehet aláírni?"
Letöltöd, kinyomtatod, aláírod/aláíratod, visszaküldöd:
www.nemzetinepszavazas.hu/aktivista/
Újabb földeső nagybirtokosoknak, oligarcháknak, pártembereknek... A bíróság utasítására az NFA-nak nyilvánosságra kellett hoznia, kik kaptak idén pályáztatás nélkül, titokban állami földeket: a listán többek között kormánypárti politikusok, maffiacsaládok, gazdákat…..
Vajon minek köszönhető az, hogy sokkal kevesebb dohánytermék fogy az országban, mint akár egy évvel ezelőtt?
"A Nemzeti Adó- és Vámhivatal által közzétett adatok szerint júliusban 6, augusztusban pedig 12 milliárd forinttal kevesebb jövedéki adó folyt be a…..
Annyira szép gondolat volt, hogy védjük meg a derék magyart a dohányzás okozta betegségektől, hogy majdnem el lehetett hinni - nem, nem lehetett, de olyan jól hangzik. A rendes jövedéki adó emelésnek számos oka van, elsősorban uniós vállalás, másodsorban pedig hát igen, kell a…..
Mostanában mintha egyre több trafik kerülne bűnözők látókörébe- legalábbis folyamatosan érkeznek a jelentések betörésekről, sőt rablásokról is. Több oka is lehet a jelenségnek. Sok trafikos eleve csúszásban volt az indulással kapcsolatban, és talán elég idő és pénz sem…..
dr. ac
2013.09.30 11:14:04
A trafikkormány elhibázott szabályozásán nincs mit javítgatni, az egész rendszert el kell lehetetleníteni:
www.nemzetinepszavazas.hu/
Remélhetőleg már az eredményes népszavazás lehetősége is kijózanítja a mutyista politikusokat.
www.nemzetinepszavazas.hu/
Remélhetőleg már az eredményes népszavazás lehetősége is kijózanítja a mutyista politikusokat.
A trafikok ügyéről sokat írtunk mi is, mások is, mindenki sokat tud róluk, és még többet sejt – de vajon mi az, ami bizonyítható ezekből a sejtésekből? Most induló perünk talán választ ad erre a kérdésre. Vigyázat, jogászkodás következik!
Hogy lehet bizonyítani azokat…..
Az OBI kapcsán írtunk nemrégiben az eredeti állapotban vett termékek visszavásárlásáról, mely szokás szerencsére terjedőben van itthon - fényes jele cunamiszerűen emelkedő kereskedelmi kultúránknak. Olvasónk hasonló, a Jysk áruházban szerzett pozitív élményét osztotta…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz