Regisztráció Blogot indítok
Adatok
HJWOSYLUS

0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
HamPLÓ Kockatátra: kezdődik! 2020.05.19 18:00:25
Valamiért elfeledkeztem februárban arról, hogy gyerekkorom "új villamosa", a csehszlovák ipar remeke, a Tatra T5C5 típus akkor 40 éve állt forgalomba. Most Gerhard Haschke 1980 májusi képei segítségével pótlom ezt. T5C5 minden mennyiségben! Természetesen nem arról van szó, hogy akkoriban…..
Múlt héten fekete-fehérben HÉV-eztünk, most viszont visszatérnek a színek a képekre, és ismét villamosokat fogunk kergetni Karl Holzinger fotói segítségével. 1976 május elsejének (vegyük észre a lobogókat mindenütt!) egy pillanata a Frankel Leó és a Török utca elágazásában. Valami fennforgás…..
Annak idején az idősebbek néha meséltek arról, hogy ifjabb korukban a mindenre érvényes kombinált helyett csak - fele annyiba se kerülő - villamosbérletük volt, és hogy mekkora távolságokat tettek meg azzal átszállás nélkül, merthogy a járatok régen hosszabb útvonalakon közlekedtek. Én már az egyre…..
HJWOSYLUS 2020.05.05 11:45:03
@Hamster: Valóban dönt a kinézetét. Én mær abban a korban nőttem fel, amikor Budapesten már régen nem voltak bengáli, először a Közlekedési Múzeum modelljéről készült képeslapok láttam (az egyi
HJWOSYLUS 2020.05.05 11:51:29
@HJWOSYLUS: Folyt köv (utálom, hogy a tablet folyton k.javítja amit írok, még nem állítottam át), szóval: a modell képeslapján láttam először, ott még volt üvegezés alul. Szegeden utaztam vele először, hiányoltam is a tátrás beütést, cserébe akkor lettem villamosmániás.
A "régi képes" bejegyzések sűrűsödése remélhetőleg segít kicsit szebbé tenni az ingerszegény home office-os, távolságtartásos napokat, úgyhogy most megint egy ilyen következik. 1972 márciusában járunk, a képeket a svájci Bernhard Studer készítette. A 6-os, a 44-es, az 59-es és a 61-es villamos…..
HJWOSYLUS 2020.04.15 17:40:13
@haromegesztizennegy: én inkább úgy gondolom, hogy valami kényszermegoldás lehet, mert "egy sima egy fordított" elv alapján követik egymást az oszlopok. Vagy úgy is lehettek vele, attól függően, hogy mikor keletkezett ez az állapot, hogy már úgyse lesz rá sokáig szükség, mert hamarosan megszűnik a felszíni szakasz. Egyébként hasonló jelleggel rácsos tartó oszlopokkal sűrítették be a régi alagút szakaszt is, bár ott ez egyáltalán nem feltűnő.
HamPLÓ Hévvel a szabadba! 2020.03.30 07:00:00
A címben szereplő felszólítás a Budapesti Helyiérdekű Vasutak Rt. szlogenje volt a harmincas években. A nagy gazdasági világválság után megcsappantak a cég bevételei, ekkor találták ki, hogy felfuttatják a turisztikai célú személyforgalmat. Mivel most a valóságban nem ajánlott kirándulni, Noah…..