Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Darilh

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha fizetünk egy külön szolgáltatásért, amit aztán a szolgáltató hibájából nem tudunk igénybe venni, akkor elég jogos követelésnek tűnik visszakérni a szolgáltatás árát. Na nem úgy a Wizzair-nél! Olvasónk is bebukta a 20 eurós külön helyét, amikor a Wizzair másnak is eladta azt. A légitársaság…..
Darilh 2020.03.29 23:43:53
@Gerardus A. Lodewijk: Úgy, hogy mindig vannak, akik nem jönnek el. Betegek, (még) olcsóbb jegyet találnak, közbejön valami és nem tudnak menni. Pont erre játszanak a légitársaságok. Így fértem fel én.
A sztori sajnos így igaz, ahogy az a posztban van, és azért született, hogy megtudjam, hogy tényleg muszáj lesz benyelnem a wizzair válaszát, nem utólagos picsogásból, mint azt néhányan itt megjegyezték. Elég hangos voltam én már a reptéren is, és az ügyfélszolgálat is rögzítette a panaszt úgy, hogy akkor még a reptéren ültem, szóval bőven nem utólag jajgattam.
Darilh 2020.03.30 13:15:16
@qwertzu: The flight is overbooked. Ezt a kifejezést nem én használtam, hanem a "kapus" srác.
Darilh 2020.03.30 13:16:51
@qwertzu: az enyém volt érvénytelen a kapu rendszere szerint. A Wizz ügyfélszolgálata szerint viszont éppen az volt az érvényes. Sokra nem mentem vele, mert a kapus szava volt a döntő.