Adatok
zsero
1 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Ferrari a világ legjobb sportautója – bizonyos kategorizálás szerint. Ez többet tud, mint egy Ferrari: nem féltjük annyira.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Egységes egészségügyi határérték megállapítása igen bonyolult, mert sok aeroszolképző anyag már egészen kis mennyiségben is nagyon káros lehet. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Hiába imádom én Pandácskát, rajongok a praktikusságáért, az olaszos ötletességéért, a vászontetőiért, színtiszta nyolcvanas évekes hangulatáért, kiskutyahangon morgó 45 lóerejéért, azért a többség szemében ez mégiscsak egy pici, piros, elaggott, motorizált retikül. Nem…..
Az V. kerületben nem kell a parkolótársaságnak trükköznie. Ahol rosszul van felfestve a parkolósáv, sem az úttal párhuzamosan, sem keresztbe állva nem lehet szabályosan parkolni. Marci meg is fotózta a helyet. Ráadásként nem csak a Fővárosi Közterületi Parkolási Társulás…..
zsero
2008.08.14 10:32:12
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Honda's breakthrough engineering in the NSX was a major contributor to the design of the McLaren F1 as mentioned in an interview with McLaren F1 designer Gordon Murray (translated from original Japanese into English).[18] "The moment I drove the NSX, all the benchmark cars—Ferrari, Porsche, Lamborghini—I had been using as references in the development of my car vanished from my mind. Of course the car we would create, the McLaren F1, needed to be faster than the NSX, but the NSX's ride quality and handling would become our new design target." The NSX was marketed as the first "Everyday Supercar" thanks in part to its ease of use, quality and reliability. Murray himself remained an NSX owner for 7 years.