Adatok
6 hatalmas aranyalmafa magja
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Elolvastam ezt a cikket és nagyon elgondolkodtatott.
Nézem a gyereket ahogy békésen legózik az iskolai egyenruhában és eszembejut, hogy ma délután Mr T. milyen lelkendezve jött oda hozzám, hogy milyen ügyes volt Cs. az iskolában.
Amikor mentünk kifelé a többi gyerek szaladgált…..
Január 25-én egy újabb oktatási demonstráción vonul utcára többek között a HaHa, a PDSZ, a KÖZDEMOSZ, a HAT és a PSZ. Az eseményt viszont most nem egy szervezet, hanem négy középiskolai diák, Béres Bíborka, Kovács Zsófia, a Toldy Ferenc Gimnázium tizedik illetve tizenkettedik…..
... az kétszerre lép, írja mai szerzőnk, Dóra, aki így is tett. Sokáig dolgozott Korfun, ám a válság elsodorta a munkát, őt pedig egészen egy dubaji állatorvosi klinikáig. Ennek ellenére az álma (angol párjával együtt) továbbra is az, hogy egyszer majd rendbe jönnek a dolgok…..
6 hatalmas aranyalmafa magja
2013.04.29 14:23:08
Jótékonykodnak a Mesterszakács című műsor versenyzői és műsorvezetői. Ez két okból is jó, az egyik, hogy akciós áron kajálhatnak azok, akik megéheznek a Vörösmarty téren és/vagy kíváncsiak a szereplők főztjére. Másrészt a teljes bevételt a Fóti Károlyi Gyermekközpont…..
6 hatalmas aranyalmafa magja
2009.11.30 18:58:35
Tegnap volt Dió a vadászati alkalmassági vizsgája (VAV). Ez a vizsga nagyon fontos volt Imotnak, sőt, állítása szerinte Dió értékét ezzel is növeltük. A vizsgakövetelmény nehéznek bizonyult, úgy indult neki Imot, hogy legfeljebb emelt fővel fognak megbukni. De nem így történt,…..
6 hatalmas aranyalmafa magja
2009.11.22 09:52:19
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Pont, mintha én írtam volna. Tegnap kommenteltem is ugyanerről egy HVG-s, integrált oktatásról szóló facebookos megosztást.
A mi iskolánkban ugyanez a helyzet. Bedobva az autista a 20 fős osztályba. ahol rajta kívűl van még egy másik gyógyszerrel is kezelhetetlen hiperaktív, két magatartászavaros, meg vagy 5 3H-s. Az egész tanterem van vagy 5x4m-es, még az ajtó kinyitása is csak úgy lehetséges, hogy ketten felállnak és arrébhúzódnak, olyan kicsi a hely. Semmi segítségünk nincs. Itt van ugyan helyben gyógypedagógus. de jó, ha egy SNI-sre kéthetente egy órára sor kerül...
Alapvető problémák vannak. Nemhogy a fejlesztésre, de a legminimálisabban elfogadható órák megtartása is nehéz. Az autista fiúval már senkinek nincs közös érdeklődési köre, közös témája, nem tudják bevonni semmilyen játékba. Tehát kirekesztődik. Nem a tolerancia hiánya miatt, hanem mert lemaradt a többiektől. Ezt fel kell ismerni és nem az iskolát, a tanárt, a többi gyereket hibáztatni, hanem elfogadni, hogy hagyományos iskolában, segítség nélkül már nem tudunk vele mihez kezdeni.