Regisztráció Blogot indítok
Adatok
R.Emil (törölt)

0 bejegyzést írt és 27 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Zugügyvéd már találkozott olyan esettel, amikor az ingatlanközvetítő cég egy hivatalosnak látszó nevet vett fel, és határozatban kötelezte az állítólagosan nem fizető ügyfeleit a "bírság" megfizetésére. A másik aggályos ingatlanközvetítői trükk, hogy már az…..
R.Emil (törölt) 2009.10.05 20:38:36
@malacful: az elmélet és a gyakorlat szempontjábol tökmindegy. technikailag egyszerübb a vételárbol fizetni, ami papiron az esetek tulnyomo részében amugy sem a valoságot tükrözi.
jelen gazdasági helyzetben pedig egy ideje inkább csak kinálatrol beszélhetünk, mintsem keresletröl (tudom vannak hiénák, spekulánsok és befektetök, stb.). mire a piac átbillen ez a poszt is csak egy akta lesz valahol mélyen a süllyesztöben :)
autózz! Traffipax márpedig kell! 2009.08.09 12:29:00
Nevada korábban sokáig dolgozott baleseti helyszínelőként és sokmindent látott, amit valószínűleg egyikünk sem nagyon szeretne nap mint nap nézegetni. Érthető, hogy azon háborodott fel, hogy a halálos baleseteket okozó gyorshajtók helyett a kommentelők többsége a sebességmérő…..
Vademberre rádudálni veszélyes dolog, ezt Gábor is megtapasztalhatta a napokban, amikor a sors egy amolyan igazi gyűrött tarkójú, szétvarrt tirpákkal hozta őt össze. Most már ő is megtanulta, hogy beszállás után be kell zárni az ajtókat. Így egyrészt nehezebb onnan bármit…..
R.Emil (törölt) 2009.06.12 10:47:47
@"azta": "ha a nyakamat szorongatják, akkor mi a pontos viselkedési metodika?" - jogos védelem. erek szükülnek, nincs már beszámithato gondolkodás, ez bármikor megállja a helyét. belátásod szerint véded magad, és ha biroságra kerülne az ügy, ne felejtsd el, milyen kellemes volt ahogy szorongatta a nyakad, és nem olyanokat mondani, hogy "hát igen, igy visszagondolva, lehet, hogy kicsit erösebben ütöttem vissza, mint kellett volna."

nem, értsétek meg, vagy bele sem menni semmibe és nem posztolni, vagy belemenni, de akkor végig is kell vinni a balhét. ezt kell fél pillanat alatt mérlegelni és eldönteni.
R.Emil (törölt) 2009.06.12 10:50:51
@Bladika: KRESZ 30. § Hangjelzést adni csak balesetveszély esetében, a baleset megelőzése érdekében, valamint - lakott területen kívül - az előzési szándék jelzése céljából szabad.
R.Emil (törölt) 2009.06.12 10:54:46
@Bladika: tudod ez pont az a gondolkozásmod, hogy 30 éve megszokásbol parkolok a járdán, és felháborodok, hogy a közteres egyszer csak megbüntet. ugyanakkor egy láthatoan maffiozirol azt feltételezem, hogy törvénytisztelöen nem tart magánál semmit... szánalmas
Nem vette el Magpet kedvét az újabb sztori elküldésétől az sem, amit a múltkori belvárosi cölöpös, meg a kerékbilincses rambós posztjáért kapott tőletek többszáz részletben. Aktuális problémánk ezúttal nem az V. kerületben, hanem egy kicsit zöldebb környéken lelhető fel.…..
- prokee - Fekete Üröm 2009.04.26 08:00:00
Mert Csernobil jelentése Fekete Üröm. Ma van 23 éve, hogy felrobbant, majd összeomlott a csernobili Lenin Atomerőmű négyes blokkja. A katasztrófa bekövetkeztéről, okairól nem írnék, megtették ezt már sokan előttem. Inkább csak kiemelnék néhány dolgot: - A katasztrófa egymást…..
A KRESZ-ben meglehetősen egyértelmű szabályok vonatkoznak a szabályos parkolásra- De mi van akkor, ha valaki ennek megfelelően parkol és mégis megbüntetik? Ami pedig még megdöbbentőbb, hogy mért nem kap kerékbilincset, aki pedig megérdemelné? B.P. értetlenül áll a kérdés…..
kár-park Ez a méreg, nem a cián 2009.01.17 01:41:00
A Totalcar csapatából ketten is hosszan tudnánk ecsetelni, hogy egy húszéves Toyota Corolla felújítása mennyi pénzt, időt, energiát és vesződséget igényel. Pedig Karotta és én nem is a saját kezünkkel építettük meg imádott Hachirokuinkat. Történetünk főhőse viszont három…..
Korábban is felmerült már főként kommentek között, hogy járdán szabad-e parkolni és ha szabad, akkor milyen feltételekkel. Tivadar nem volt tisztában a szabályokkal, ezért kapott egy szép kis bilincset az autója kerekére, amit persze csak súlyos pénzekért tudott levetetni annak…..
R.Emil (törölt) 2009.01.16 20:17:03
mint bennfentes mondom:

- azoknak van igazuk, akik tudják, hogy alapesetben tilos járdán megállni. ha tábla, felfestés, stb. engedi 1000 kg tengelyterhelés felett sem nem szabad. pl régi bálna-merci 2200 kg önsulyu.

- a kerékbilincset valojában külön cég intézi, ezért készpénzes, és szolgáltatás a számlán. a kerékbilincs nem büntetés, hanem arra irányulo intézkedés, hogy a - többnyire - köcsög soförökkel lehessen találkozni.

- helyszini birság (távolléti is) 3-20ezerig.

- feljelentés 30-150ezerig. (ritkán lehet meguszni 70ezer alatt, és ha olyan az eset még büntetöpont is jár)

- a büntetés mindenképp be lesz hajtva, ha nem csekken, akkor adok modjára. a közmunka és elzárás már nem gyakorlat.

mivel megtagadta a birságot, marad a feljelentés, és majd mehet a kerületi rendörséghez sirni. ha nincs igaza, és jelen esetben természetesen nincs, mert szokások szerint közlekedik, és szarik a kreszre lehet megállapitani és morgolodni, hogy szar az egész városvezetés, az uthálozat, a parkolás, de ez van.

jobb nem valoszinü, hogy lesz, de összefogással nyomást lehet gyakorolni. aki nem képes kicsit átszervezni az életét az szivjon nyugodtan, de ki lehetne probálni otthon hagyni a kocsit, és megrohanni a bkv-t.

elöbb-utobb rájönnek, hogy ha kevés kocsi fut, kevés benzin fogy, kevesebb parkolopénz folyik be, ergo kevesebb a bevétel.
viszont elszaporodhatnak ujra a bliccelök, valoszinüleg a buszok is összeroppannak a tulterheléstöl, ami megint csak kiadás.

de lehet tüntetni is, vagy "figyelemfelkeltö" blokádot, dugot, akármit csinálni.

persze a magyar egy szarrágo nép, csak a széthuzást és moszerolást ismeri, az összetartást nem.
és persze senki nem hajlando semmilyen áldozatra.

ugyan nem érdekel a politika, mert vicc az egész, mégis gyurcsánynak volt egy nagyon igaz mondása, aki emlékszik rá öszöd után: "hadd tüntessenek, majd megunják".
Vagy már megint a végtelen valószínűtlenség hajtóművét izzították be az RTL Klubnál, vagy asztrológust alkalmaznak a programtervezéshez. Mert mégis, hogy lehet, hogy Imi pont aznap kezd el nyomozni a hamis rokkantkártyák ügyében a Mátyás téren, amikor rabosítják az RTL Klub…..
A KRESZ egyik életszerűtlen szabálya szerint buszsávban nem lehet kerékpározni, azaz a biciklista a legforgalmasabb utakon arra kényszerül, hogy a buszok és az autók közt lavírozzon, az autósok dühét és értetlenségét, továbbá fokozott veszélyeket zúdítva a nyakába. A…..
Az Európai Autómentes Napon, szeptember 22-én ismét lesz Critical Mass, de most másként. Idén nem lezárt utak és rendőri biztosítás várja majd a bringásokat, hanem mindenki szabadon, de a létszám miatt valószínűleg csoportosan fog biciklizni Budapesten, olvasható a Critical Mass…..
R.Emil (törölt) 2008.08.27 13:33:15
tipikus.... 1-2 kommentet leszámitva (ök azok akik nem valoszinü, hogy lehurrognak) megintcsak ékes bizonyitéka, hogy mitöl magyarok a magyarok. a szerelmi négyszög, hogy autos vs. bringa vs. gyalogos és a városvezetés. ezekböl a legutolso az, aki ha olvassa is, csaj röhög egy jot, mert a bringások ha meg is probálnak kiállni magukért, jobbára csak azt érik el, hogy az ilyen megmozdulásokkor magukra haragitják az autosokat és gyalogosokat. ez a fajta magyar mentalitás ugye a legintelligensebb az egész világon. elöször arrol irnék, hogy mikor gyalog közlekedek, elképesztö, hogy más gyalogosok ugy szédelegnek a járdákon (is), mintha be lennének löve, cseppet sincsenek tekintettel arra, hogy valaki nem andalogni szeretne hanem haladni. mikor bringával közlekedek, szintén azért teszem, hogy haladjak, potenciálisan gyorsabban, mintha gyalog vagy kocsival tenném. viszont ha a bringás "elcsap" egy gyalogost, akkor az esetek 90%-ában ö maga is hatalmasat esik, szoval a baleseti sérülés 45-50% mindkét fél részéröl. tudom vannak kamikaze bringások is, nem ez a lényeg, hanem az, hogy egy 50%-os tulélési esély messze nem elfogadhato, ergo erre azért figyelünk. mikor autoval közlekedek.... erre nem tudok mit mondani, mert ilyet csak akkor teszek, ha uticélom erössen a városon kivül van, amig meg kiérek nem bosszantom magam, hiszen az utazás még csak városon kivül fog elkezdödni. de kedves gyalogosok és autosok, vajon TI mikor szerveztek bármiféle megmozdulást azért, hogy felhivjátok a figyelmet ez embertelen állapotokra? igen, hétfö reggel kell, kedd reggel, és hétköznap csucsforgalomban, mert amikor senki nincs az utakon, akkor valoszinü senkinek sincs közelkedési problémája. bár gyalogosként van a legkevesebb gondom, a járdán, aluljároban a csövesek, kéregetök még mindig jobban tetszenek, mint a büz amit magukbol árasztanak. és persze a mára láthatatlanná vált zebrák, meg egyéb nyalánkságok. az autos társagalom pedig minden bizonnyal a legelégedettebb közlekedés szempontjábol, mert egyszer sem hajtanak végig a városon konvolyban, bögö motorral, minél több károsanyagot kifüstölve, dudálva.... nem, tudom, ti autosok minden nap, minden orában demonstráltok, mikor a keresztezödésben 2,5 méter elörehaladásért beálltok a keresztezödésbe, hogy ilyenkor se elöre se hátra, se jobbra se balra, se keresztbe ne lehessen menni...
dehát ti nem tehettek rola, magyarok vagytok, egymással vagytok elfoglalva, nem azzal, hogy a problémáért azok a felelösek, akikre szavaztok és aztán nyernek vagy veszitenek. a lámpákrol meg csak annyit, hogy hiába kapálodzunk a germán nyugat felé, nem olyan a kulturánk, és nem is lesz soha olyan. ehelyett meg kéne nézni hogy müködik a közlekedés kicsit délebbre az olaszoknál, görögöknél, spanyoloknál. az is europa, lehet hogy ide inkább a déli példa lenne a megoldás.