Adatok
homerosz
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem csalás, nem ámítás, Magyarországon mindent lehet. A Pannon "a szezon legnagyobb köcsöge"-versenybe a számlabefizetési díjjal nevez. Ezt azon kedves ügyfeleinek számolja fel, akik házhoz viszik neki zsebbe a dellát. A Homár érti a tréfát, de nem kedveli. Egy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nyílt levelem nekik;
Tisztelt cím!
A mai napon kézhez kapott levelükben értesítenek, hogy a továbbiakban, az önöknek fizetendő, "sárgacsekkes" készpénzbefizetéseim után 80 Ft-t kívánnak felszámolni a számlám terhére.
Természetesen, ezzel az arcátlan, indokolatlan pótdíjazással nem tudok, nem fogok egyetérteni!
Általam, a Pantel Kft-vel kötött eredeti szerződésemben ilyen díjtétel nem szerepelt, amint ilyen jellegű díjról akkor sem tájékoztattak, amikor cégükhöz, mint jogutódhoz átkerült a Pantel Kft.
Megpróbáltam az önök által hivatkozott "ÁSZF-ben" kideríteni bejelentésük "indokoltságát" és "jogosságát", de a keresett web-lapjuk nem működik.
Így a fentiek alapján, az önök által kezdeményezett egyoldalú szerződésmódosításukat nem áll módomban elfogadni!
Tehát kérem, hogy új számla kiadásával, az eredeti szerződési feltételeknek megfelelő számla elküldésével szíveskedjenek mielőbb megkeresni.
Továbbá kérem az új számlán törülni a "Kp átut feldolgozás díja" sorban szereplő 205 Ft összeget is, mivel számomra ismeretlen és általam nem kért szolgáltatást számítottak fel.
Tájékoztatom önöket, hogy ezt a levelet megpróbálom a nyilvánosság számára elérhetővé tenni, azon célból, hogy mások is lássák, mire is számíthatnak az Invitel Zrt. részéről.