Regisztráció Blogot indítok
Adatok
pitipat

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem csalás, nem ámítás, Magyarországon mindent lehet. A Pannon "a szezon legnagyobb köcsöge"-versenybe a számlabefizetési díjjal nevez. Ezt azon kedves ügyfeleinek számolja fel, akik házhoz viszik neki zsebbe a dellát. A Homár érti a tréfát, de nem kedveli. Egy…..
pitipat 2008.07.23 12:08:48
elnézést a zavarésért! üres munkahelyi délelőttömet ezen oldalon töltöttem (nem haszontalanul).
le kell szögeznem, hogy egyszeri szőke csaj vagyok:)
ez a pannonos "fricska" nagyon elmés, és ravasz. és nem utolsósorban persze roppant hasznos (nekik).
én messziről elkerülöm a pannont és a vodát (megrögzött témobilos vagyok, nem tudom miért - nem nekem esni!!)
a zuram pannonos, és csak kényelmi szempontból nem vált - lusta.
első, igen érdekes találkozásom a pannon-jelenséggel akkor volt, mikor tavasszal (én kezelem a számláinkat) meglepő módon majd' kétszer annyi volt a telefonszámla, mint szokott. nézem jobbról-balról. hopp! a percdíj igancsak megemelkedett. felhívtam az üf-et. kiderült, hogy jah, emeltünk a percdíjakon (asszem valamilyen 1200-nevű csomagot használ). csak úgy, ohne zsenír. se szó, se beszéd. az üf-es kolleganő elmondta, hogy a boltban kifüggesztett papírokon ezt elolvashattuk volna, és talán(?) a weboldalon is.
hm... érdekes, de igaza van. igenis tájékozódni kell. naponta bemenni egy pannon üzletbe (ha nincs netem), vagy neten nézegetni, hogy tudjam mennyi az annyi. vagy naponta hívni az üf-et, hogy van-e valami változás. aztán (én hülye p.csa) megkérdeztem a csajtól (szegény), hogy mi lenne, azaz lett volna, ha a csiribiri színes kis kiadvány és a többnyire üres számla 3. oldala helyett egy 5x5 centis cédulán értesítik a (nem kicsi) számlát fizető ügyfelet, hogy hahó, több lesz a számla, rileksz!
áá, ilyenre nincs apparátus - tájékozódj magyar!
épp' jó kedvemben talált, és írtam/írtunk egy levelet,hogy ez igy tök nem fer. és láss csodát!!!!! jóváírták azt az összeget, ami az emelés és a mi tájékoztatásunk között eltelt időszakban többletként kiszámláztak.
leborulok a nagyságuk előtt!

viszont, ez a 120 froncsi (ez csak vélemény, még mindig nem vagyok/leszek pannonos) olyan piti (és nem pat:)).
ha "rá akarnak szoktatni" az utalásra, akkor bele a közebébe, és csak utalva fizethessen a jóember. oszt jónapot! ha meg mégis csak van/lehet alternatíva, akkor minek érte fizetni. miért nem újrapapírból van a számla (a hajtás pajtás pl. azon számláz), vagy a színes, és annyira nem olcsó papírra nyomtatot tájékoztatófüzet? nem értem.
és ha én szeretek 30 percet sorban állni a postán (na jó, nem szeretek), ahhoz kinek mi köze?
egyébként HÉV-esnek teljesen igaza van!