Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nikó 78

0 bejegyzést írt és 313 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség - azmegb*ssza!- 2015.01.26 12:51:28
A címben szereplő szó volt az egyedüli, amit sokéves újságírói múlttal a hátam mögött képes voltam kommentben kiizzadni magamból e videó láttán. Szerintem egész jól kifejezi a látottakat. Andreas Martinsson kis műhelye csinálta a gépet és ő maga is vezeti. Szeretgeti,…..
Belsőség Heti merítés 2014.06.01 08:58:39
Suzi a tekergő(nek való) Az ezer köbcenti elképzelhetetlenül kevés. Kevés a közúton való haladáshoz. A 70 km/h haladás a maximálisan megfelelő ennek a motornak, fölötte már annyira pörög, hogy fájdalmas hallgatni. Természetesen nem tudni mennyi az a sok, mert műszerekből…..
TComment Utáljunk mindenkit! 2014.05.27 10:51:45
Az autósnak útban a biciklis, a biciklis ököllel üti az autót, de mindenek felett mindketten gyűlölik a motorosokat. És persze, a gyalogosok, hát azok baromira bosszantóak. Itt mindenki hülye? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
nikó 78 2014.05.28 00:04:37
Kifejezetten jól sikerült összefoglalni, a különböző inditatásból kreténné váló embertársaink kis csoportjait.Én azért ezeket még kibővíteném.Vidéki nagyvárosban élőként,szerencsére ritkán érint a pesti állatkert. A bécsi az sokkal gyakrabban. Érdemes kipróbálni, nagyon király, pozitív értelemben. Felénk, van a délelőtti kocsikázós szigorúan 40-45 között. Aztán a hímes tojást szállító furgonos, akit ha az ember végre letud, csak akkor látja, hogy bele van merülve mobilkészülékébe, és láthatóan nem tud két síkon gondolkodni. Végül a vasárnap hipertérugrást végrehajtó átlagautós, jellemzően 11-14 óra között.De amire a Zsolt nem tért ki, azok a kiváltó okok! Hungarikumnak kellene nyilvánítani a 30-as táblát (nekem ezektől borul el az agyam).Elképesztő mennyiségű indokolatlan sebességkorlátozás! Ami egy huszonéves suzukiból is vérlázító, hát még egy tucat hárombetűssel felvértezett reinkarnálódott tejfölösdobozból. Továbbá, a pofátlan intézményesített útonállás leánykori nevén trafipax (most nagy valószinüséggel stadionra gyűjtenek).Végül pedig sajnos, a mérhetetlen szegénység. Ami sajnos a többséget jellemzi. Rákaptam arra, hogy nézegetem ki milyen gumival jár. Elképesztő állapotúakat látok. Nyomokban mintával rendelkező téli,abszolút pályaérett neveltslick nyári. A legdurvább, ha jól emlékszem talán Michelin MX-nek hívták, a 87-es Asconámon volt még gyári szerelésű. Mindehez még hozzájön, a napi élmény, amint két tizenéves autó kedélyesen követi egymást poroszkálva,délelőtti kocsikázós stílusban én meg mögöttük eszem a kefét, és közben a nemzetgazdasági béla nyögi be a rádióból a KSH szerinti bruttó átlagbért, ami ha jól emlékszem talán 230000, és hozzáteszi, minden mennyire tuti. Egyetlen szó jutott csak eszembe.ANYÁDAT!!!
Jean Todt FIA elnök levelét megírta, de nem szerelmes könnyével sírta tele, hanem kemény szavakkal utasította rendre renitenskedő versenyzőjét, a négyszeres világbajnok Sebastian Vettelt, mondván: „Túlságosan kemény szavakkal bírálta nagy nyilvánosság előtt az új motorokat,…..
nikó 78 2014.04.17 22:41:03
Gyermekkorom óta nézem a forma1-et, nagyjából z első élményem, ahogy drukkoltam mansellnek, hogy végre VB-t nyerjen, ha jól emlékszem a williamsel.Aztán persze hidegzuhany volt Senna elvesztése, élőben a temetése elképesztő csindadarattával történt.Aztán némi schumi, majd a semmiből mika, bár coulthard-nak mindíg szurkoltam, hogy talán, egyszer.És jött a csapatutasítós schumi éra, ami tönkretette az egészet.Néha van egy-egy érdekesség pl, a brawn, de nagy jából és egészében dög unalom, vettellel, és az ő szuperautójával, meg pláne.Én is nagyon sokszor jót bóintottam a rajt után, és a befutó közben, hozzátenném, sokan vagyunk így ezzel.A monoton hangok ,és a nem fog történni úgyse semmi, ezt hozza ki az emberből.De ami engem alapvetően zavar, az az hogy eme elitkategóriát a rengeteg segédeszköözzel ledegradálják a buta szőke szintjére, aki csak arra alkalmas, hogy talán a kormányt eltudja tekergetni a megfelelő írányba az x5-ben amit apuci vásárolt, az ovi, meg a kozmetikus közé. Vicekategória az egész, hol van már mansell, senna,piquet, prost heroikus küzdelme, egymással a géppel és az aszfalttal.A ralli is megbukott, pontosan ezért, hol van már vatanen, röhrl, vagy kevésbé látványosan, sainz, mcrae, grönholm.Folyamatos a leépülés. Az embert kellene a középpontba helyezni, nem a gépet, ez lenne a titka. Tessék végre rájönni. Amíg lehet benzint készíteni a földön, addig hagyjuk már a kombi, hibrid félmegoldásokat, nekünk cirkusz kell, CPU nélkül. Test-test ellen, győzzön az aki le tudja győzni a másikat és a fizikát.
Az imént néztem végig, ahogy három technodzsekis közteres megvág egy 206-ost. A tábla szerint (ami olyan magasan van, hogy csak létráról látni) 20 méteren belül tilos megállni. A galád törvénysértő egy egész vonóhorognyit és fél lökhárítónyit belóg a tiltott övezetbe,…..
nikó 78 2014.03.28 22:49:10
@Reszelő Aladár: Hagyjuk már, ilyen nincs, ha csak 5% akkor is fizess, mindegy miért, csak fizess. Főleg most kell a lóvé plakátra, már csak egy hétig hajlandóak látens nyalni a seggünket, ez olyan mint a jól felépített szado-mazo. Mindíg kell éreztetni, ki a főnök, csak sajnos a szenvedő alany személye állandó!
Bernie Ecclestone, aki köztudottan nem lelkesedik különösebben az új motorokért, és az egész felfordulásért, amely napjainkban áthatja az egész Forma-1 Cirkuszt, a kudarcba fulladt idei első, Jerez-i teszt után kijelentette, hogy ő megmondta előre, ezekkel az új motorokkal a…..
Az Ecserin vettem kilencezerért, róla szól a poszt. Akkor a Mobil boltban egy vagyonba került a 40 km/h-t tudó S51N újonnan, de kinn, az M5-ös tövénél levő Nagykőrösi úti zűrzavarban is 15 ezerért mérték őket használtan, egy Simsonnak nem volt akkoriban értékvesztése.…..
Igaz, ami igaz, eleget hype-oljuk az osztrák audis Klausnert, aki jellemzően ügyesen terelgeti az ingolstadti tepsit. Mondjuk nem egy Kisbéres, de az Audija sem szól úgy. Klausner egyébként nagy bohóc, a közönség is szereti, bár nekem néha sok a show, és kevés a tempó. A…..
nikó 78 2014.01.06 21:24:26
@Quattroman: Nekem is ugyan ez jutott eszembe, jó kis magyar gyorsaságin így beesik nagyjából "vállon" kivitték volna.Egyébként az mindíg érdekelt volna, ha egy ilyen korú autót s1, ascona,lancia delta, vagy a mégöregebb stratos, esetleg escort MKII-őt odaver valaki, sőt egyáltalán az üzemben tartásához honnan van alkatrész????
nikó 78 2014.01.07 21:36:10
@Oldm4n: Azért ezen meglepődtem, elvégre 30+-os évjáratokról van szó.Valahol azért mindenképpen elképesztő, hogy én pl: a 21 éves széria autómhoz nagy szerencsével találtam ABS relét, egy 1db-os elfekvő készletet.De a 35 éves japán motoromhoz tizenéve nem találok fődarabot, jó az igaz nem mindennapi téma, de havonta legalább egyszer körbenézek és semmi.
nikó 78 2014.01.08 21:55:59
@Oldm4n: Köszi az infót,de sajnos ezeken már mind túl vagyok. Annó mikor 95-ben megvettem, ha valmire szükségem volt kimentem bécsbe Kawasaki központba be, ha volt megfelelő mennyiségű schilling nem igazán volt akadály. Csak 2000-ben odaadtam a hengerét egy ismerős gyökérnek aki motorfelújítással foglalkozott, tukép eltűnt a henger, és azóta tart a kálvária.Nagyjából ugyanebben az évben, megszűnt a hivtalos alkatrészellátás egyéb alaktrészből is. A britteknél sokáig futott a tipus (KH 125), 97-98-as évjárat is volt belőle, de fődarab ezekhez sincs már újként rendelhető, illetve egy pár éve ha jól emlékszem találtam potom 400 fontért, ami ugye vicc. Nincsenek vele nagy terveim, de jó állapotban van és különleges megoldásokal építették meg, ami jó árat jelent a német oldtimer piacon.Enni nem kér, szétbontani nem fogom de mindenképpen működőképesen szeretném továbbadi gyűjtőnek.
A bunkóság a sikeres üzlet titka. Egy kis késés belefér, hiszen az ügyfél semmit nem tehet. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
nikó 78 2013.10.04 22:29:32
Nekem szenvedés volt, az életemben a garantáltan utolsó jogosítvány megszerzése.21 éve vezetek,18 éves a B-s, és az A1-esem. Motorral jó 15000 km felett jártam amikor A-ra jelentkeztem az igaz, hogy 2000-ben leszáltam róla tehát újrakezdőnek számítottam.
Mivel valami gyökér kitalálta (2012-ben), hogy nem lehet külömbözetit tenni( rutin + város), illetve csak annak akinek nem telik el a két kategória között ha jól tudom 2 év. Szerintem ilyen ember nem is létezik, már csak a korhatárok miatt se. Belevágtam 140000-ért a külümbözeti csak 60 körül alakult volna, "nem voltam kicsit sem ideges". Kresz negyedszerre, hála a jó égnek online. Némi rutin, 4 óra ebből valós 1,5. Majd város 3 alkalom, nagyjából 1,5 óra alkalmankét.Mindannyian tudtuk, az oktató én is, sőt még a vizsgabiztos is hogy ez szenvedés nekem. Ezt az aki mindennap tanulóvezetőkkel dolgozik pillanatok alatt felismeri.4 hónap alatt lett meg, ebből 3-at a kresz vitt el se kedvem se időm nem volt rá.+ 1 hónap a jogsi kiállítása, szezon közepére került a kezembe, nevetséges a 21. században. A 20. században 1 hét alatt kiállították "FEJLŐDÜNK csak valamiért visszafelé".Velem, nagyon jól járt az iskola gyakorlatilag kaszáltak.Voltak még páran akiknek gyorsan meglett.De volt egy csaj aki még a mai napig küzd, mikor megláttam rutinon "vezetni" kétségeim merültek fel, hogy egyáltalán biciklizni megtanították-e. Azért be-becsúszik ilyen is.
Belsőség Te leültetnéd? 2013.09.27 10:05:27
Sok eseménynek adott helyet mostanában a Hungaroring. Ott volt a tavaszi, és a nyár végi pályanapunk, a WSR, most pedig a második Golf-nap. De ez nem csupán egy szokványos autós találkozó volt, néhány körrel egy versenypályán. Kislámpás matt egyes hátulról. Nagyon…..
A hatóság hirtelen azt kéri, hogy mutasd be az öt éve befizetett illetékről a csekkszelvényt. Ha nem, fizesd be újra. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
nikó 78 2013.08.06 22:24:19
Anno engem beszopatott a "tisztelt" önkormányzatunk, a súlyadóval ugyanígy az 5 év lejárta előtt pár hónappal.Sajna nem tudtam igazolni, befizet aztán eldob, mivel megbíztam azokban a kreténekben akik az én adómból szívják az én véremet.Hiba volt!!Az ominózus eset óta van egy köcsögöm, amibe stilszerűen a Köcsög-ék csekjeit őrzöm.Egyébként az mindenképpen elgondolkodtató, hogy a hihetetlen mennyiségű tőlünk ellopot, illeték jogcímén beszedett pénz ellenére, menyire nem működik sehol semmi.A téma nem vág szorosan ide, a hihetetlen katyvaszt, amit lehúzásnak hívok én, mindenképpen jól illusztrálja. A-s jogosítvány bejegyeztetése című végtelennek tűnő történet.Vizsga ok, vizsgaigazolás kikérés nemzeti KPM +3 munkanap, utánna irány nemzeti(vagy hogy az anyádba hívnak most)okmányiroda lezsírozva(nincs időpont nem kell várni),fotó 4500-kp-ban majd kedélyesen közlik nagyjából egy hónap mire lesz jogsi.De amit ad papírt azzal nem lehet ám vezetni(meg anyádat!!!).Majd ha megjön, a jogsi küldenek SMS-t be lehet érte fáradni.Egyszerű számítás szerint, ez nekem gyakorlatilag 3 alkalom amikor az időmet a benzint, a tetves park-jegyet rá kell erre az egészre fordítanom.Szerintem botrány ebben a nagy nemezti k.rvaannyában.18 évvel ezelőtt sikerült ugyanez egy hét alatt, még a papíralapúval mindjárt két kategóriára a megboldogult KPM-nél.Arra már ki se térek, miért kellet A1-s jogsival teljesen újravizsgáznom potom 140 ropiért.Egyetlen magyarázat van erre az egészre.Ezek azt hiszik,
A- a pénz fán terem
B- ugyanúgy lopjuk ahogy ők
Sajna valszeg mindkettőt megjelölnék bármelyik nemzeti minisztériumban.
nikó 78 2013.08.06 22:26:42
Anno engem beszopatott a "tisztelt" önkormányzatunk, a súlyadóval ugyanígy az 5 év lejárta előtt pár hónappal.Sajna nem tudtam igazolni, befizet aztán eldob, mivel megbíztam azokban a kreténekben akik az én adómból szívják az én véremet.Hiba volt!!Az ominózus eset óta van egy köcsögöm, amibe stilszerűen a Köcsög-ék csekjeit őrzöm.Egyébként az mindenképpen elgondolkodtató, hogy a hihetetlen mennyiségű tőlünk ellopot, illeték jogcímén beszedett pénz ellenére, menyire nem működik sehol semmi.A téma nem vág szorosan ide, a hihetetlen katyvaszt, amit lehúzásnak hívok én, mindenképpen jól illusztrálja. A-s jogosítvány bejegyeztetése című végtelennek tűnő történet.Vizsga ok, vizsgaigazolás kikérés nemzeti KPM +3 munkanap, utánna irány nemzeti(vagy hogy az anyádba hívnak most)okmányiroda lezsírozva(nincs időpont nem kell várni),fotó 4500-kp-ban majd kedélyesen közlik nagyjából egy hónap mire lesz jogsi.De amit ad papírt azzal nem lehet ám vezetni(meg anyádat!!!).Majd ha megjön, a jogsi küldenek SMS-t be lehet érte fáradni.Egyszerű számítás szerint, ez nekem gyakorlatilag 3 alkalom amikor az időmet a benzint, a tetves park-jegyet rá kell erre az egészre fordítanom.Szerintem botrány ebben a nagy nemezti k.rvaannyában.18 évvel ezelőtt sikerült ugyanez egy hét alatt, még a papíralapúval mindjárt két kategóriára a megboldogult KPM-nél.Arra már ki se térek, miért kellet A1-s jogsival teljesen újravizsgáznom potom 140 ropiért.Egyetlen magyarázat van erre az egészre.Ezek azt hiszik,
A- a pénz fán terem
B- ugyanúgy lopjuk ahogy ők
Sajna valszeg mindkettőt megjelölnék bármelyik nemzeti minisztériumban.
TComment Égszakadás-földindulás 2013.04.23 05:48:10
Virítsd a lóvét és mindent megkapsz: rendes ülést, arcletépést és ha nem bírsz magaddal, koporsót is. Az élményautót azonban a másik pultnál adják. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A feleségem környezettudatos életet él, szelektíven gyűjti a hulladékot, rendesen elzárja a csapot és nem égeti feleslegesen a villanyt. Gyermekeinket is ennek szellemében neveli. Én vásároltam egy kettőötvenes, kétütemű, olajat s benzint vedelő, majd kiokádó…..
Belsőség Tekert Audit vettem 2013.02.10 12:02:22
- Szevasz Tibi! Figyelj, meddig vagy bent a héten? Mert vettem egy benzines A6-ost, ki kéne olvasni belőle ezt-azt.Azonnal hallottam Novoth Tibi (ex-Boschtechnikus) fojtott hangján, hogy csak a jólneveltségnek – és barátságunknak – köszönhetően nem küld el azonnal oda, ahonnan anno…..
nikó 78 2013.02.12 00:42:32
Az utolsó mondatban van az igazság. A többség nem rom, ami németből, de inkább osztrákból érkezik.Persze vannak kivételek, mert létezik nekem is olyan ismerősöm, hogy a nyers regadó nélküli 3-as 1.9tdi golf (ausztriából 170-ért)ról azt hitte gyári fényében fog pompázni, szemrevételezéskor persze kiderült, hogy már a torony is elfogyott,annyira szétmálott szerencsétlen.Meg kell nézegetni a kinti oldalakat, egyből reálisabb a kép, mennyi is egy még használható autó ára. 4. autónk van ausztriából igaz 8,10,6,5-évesen kerültek hozzánk.Az első szerzemény volt a legdurvább 8év/38000 km, fincsi gyári állapot.Mivel sok náluk a 2.-3. autóként használt, egyáltalán nem ritka az alacsony futásteljesítmény, igaz annak meg is kérik az árát. Ez akár több százezer forintos eltérést is eredményezhet, a hazai piacon kapható, tekergetett állományhoz képest.A német autó olcsóbb, de azért azoknak tapossák is a belét.A minap vezettem az egyik német kolega W124 280T-jét, 440000km-el rohadtul egyben van (bevállalnám, csak a tetves regadójával már nem éri meg 17 évesen). Szívszorító hallgatni, amikor este elindul vele a parkolóból, és küldi padlón az autómatának.Saját elmondása szerint, ez még Mercedes, ennek bírnia kell.Már ültem jópár német mellett,egyik sem vezetett normálisan.A legdurvább, 130000-nél kiléptette a motort, a 130lovas PD-s passatból.Nem bírta,a 6. telit!!Ennyi.
Belsőség Ez a pornó, gyerekek 2013.01.30 17:57:06
Zakowski magának való ember, de kétségkívül az autósport egyik ikonikus figurája Már nem is tudom, melyik olvasónk küldte nekem privátban de arra jól emlékszem, hogy mit válaszoltam neki: ó, ez a kedvenc autóm! Aztán megnéztem a videót, sekélyes német tudásom morzsái…..