Adatok
lbalazs67
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ha az ember sokat utazik (miként azt lassan állandó szerzőnk, Steve teszi), akkor óhatatlanul sok pályaudvaron és repülőtéren megfordul. Ugyan hajlamosak lehetünk azt gondolni, hogy különösen az utóbbiak esetében egyik olyan, mint a másik, ez távolról sincs így, miként azt a mai poszt is…..
lbalazs67
2020.06.08 08:37:08
Az eurostar már 15 éve nem Waterloo-ra jár, hanem stPancrasra. Viszont az sokkal szebb, kicsit olyan, mint egy repülőtér.
A nagy döntés
A nap kérdése 2020. 03. 06. - Szerinted szükség van a határok túlzottan szigorú védelmére?
2020.03.06 05:26:32
A Századvég legújabb felmérése szerint a magyarok 80 százaléka továbbra is a szigorú határvédelem mellett állnak. A kutatás alapján megállapítható, hogy a megkérdezettek 82 százaléka értesült arról, hogy a szíriai katonai konfliktusok, illetve a török államfő nyilatkozata nyomán újabb tömegek…..
Hangsúlyozni szeretném: ez az újabb milliárdos agymenés se nem konzultáció, se nem nemzeti. Mert nekem bizony teljesen más fogalmaim vannak a Nemzetről, vagy bármiről, amit így nevezünk, mint nekik. Nemzeti lehet egy érzelem, egy eszme, egy cselekedet, egy ember, de nem egy levél. Amikor meg…..
Nemrég jelent meg, hogy hivatalosan is pozíciót kapott Vitézy Dávid, és ezzel felmerült, hogy a közeljövőben milyen változásokra lenne igény a főváros és annak agglomerációját tekintve.
Nos, röviden fogalmazva, sokra.
De ezzel nem csak az agglomeráció, hanem az egész ország így van vele.…..
lbalazs67
2020.01.27 12:32:46
@kacsa.: Nem mondanám, hogy a BKV nem drága, ha jeggyel utazunk. Nem egy jegy árát kell öszehasonlítani, mert pl Bécsben idő alapú a jegy, nálunk meg járatonként működik. Tehát ha külvárosból 2 átszállással érünk el valamit, akkor jeggyel utazva drágább, mint Bécsben. A szokásos összehasonlítás, hogy ránézünk a térképre és azt látjuk, hogy a megállóhelyek sűrűn vannak, nem tűnik elég szakmainak. A megállók a belvárosban nincsenek messze, viszont sokszor kell átszállni, érzésem szerint többször, mint mondjuk Bécsben.
„Az új híd akár 35-50 ezer autóval is csökkenthetné a belvárosi hidak, és napi 6 ezer autóval a belső Üllői út forgalmát” – ezzel az érvvel igyekszik indokolni a kormány a Galvani-híd megépítésének tervét. Az eddigi tapasztalatok viszont ezt egyáltalán nem támasztják alá.
A Galvani híd és a…..
lbalazs67
2020.01.27 11:23:33
@komolytalan samu: Pont azt mondom, hogy kicsi a P+R. Pontosabban az autósok kényszer nélkül is használnák, ha lenne nagyobb. Egyelőre én nem látom azt a méretet, ami már nem telne meg kényszer nélkül.
Ugyanígy Dunakeszin is építettek szép, jó parkolókat, de kevés. Gödön is kevés ...
Ugyanígy Dunakeszin is építettek szép, jó parkolókat, de kevés. Gödön is kevés ...
lbalazs67
2020.01.27 11:25:10
@lbalazs67: A zónán kívüli parkolóházakra én is kiváncsi lennék! Remélem a bent lakóknak is fizetniük kell!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz