Adatok
Little Paul
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ma este moziban voltunk. A film jó volt, bevallom, a végén kicsit pityeregtem is. Aztán a meghatottság hamar elszállt, köszönhetően a parkolási mizériának. Az Eurocenterben ugyanis a parkolási díj megfizetése felér egy kiábrándító kalandjátékkal. A parkolóba 17:55-kor érkeztünk, amint ezt a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Délután megint arra visz a dolgom. Most közelebb állok, mert számítok arra, hogy esetleg újra kiesik a kezemből. Megint úgy löki ki, hogy esélyem sincs elkapni. Még nehezebb kikászálódni, merthogy most még közelebb állok, sort megint feltartom. Mindez addig tart, hogy visszazár a sorompó. . Nyomom a segélyhívót, én:
- Legyen kedves felnyitni a sorompót mert a kiejtettem a parkolócédulát. És mire visszaszálltam a kocsiba lezáródott a sorompó. Legyen szives már majd a karbantaróknak is szólni mert szerintem rosszul van beállítva a gép mert már délelőtt is úgy lökte, ki hogy nem lehetett elkapni, akkor is ki kellett szállnom érte.
Hang a hangszóróból:
- Ha tudta, miért nem figyelt oda jobban!
Eldurrant az agyam, kerestem én is a diszpécsereket, hogy elmagyarázom neki hogyan kellene viselkedni de nem találtam őket és végül lehiggadtam annyira, hogy elengedtem a dolgot.
Aki járt már Európa nyugati felén az tudja, hogy nálunk kultúráltabb országban ilyen esetben ez lett volna a válasz: " Elnézést kérünk, hogy kényelmetlenséget okoztunk Önnek, azonnal megnézetjük a kollégánkkal hogy mi történt a parkolójegy-kiadó automatával".
Nem az az első, hogy az áldozatot hibáztatják, hanem magukba szállnak és megpróbálnak javítani a helyzeten.
Jól példázza a fenti történet és a rá adott kommentek, hogy a magyaroknak az első az áldozathibáztatás, a másokban való hibakeresés. A szolgáltató szemlélet teljes hiánya. Az meg sem fordul senkinek a fejében, hogy hogyan lehet jobbítani, saját magunkat jobbá tenni. Csak a "Dögöljön a szomszéd tehene" szemlélet uralkodik.