Regisztráció Blogot indítok
Adatok
jetsetwilly

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
IDDQD Checkpoint 8x06: Eidos 2022.07.21 12:16:01
Folytatjuk egykori nagy kiadókról szóló sorozatunkat, az Ocean és a U.S. Gold után egy újabb brit csoda, az Eidos Interactive került terítékre. Szőrmentén már sokszor érintettük ezt a céget, de idén egy érdekes aktualitás is adódott: a Square egy csomó régi eidosos brandet eladott az Embracernek.…..
A cím mindent elmond: alumíniumból van és legokocka formájú. Ami azonban érdekessé teszi, hogy bármelyik legókockával összeilleszthető. Bram Lambrecht dizájner álmodta meg, darabja 12 dollárba kerül.Via GeekAlerts..
Gebra beleszaladt a banki ügyintézés poklának legmélyebb bugyrába, amikor minden ügyintéző máshogy ügyintéz, majd jönnek a kitöltendő űrlapok, de hiába: a hitelkerete először megnőtt, majd megszűnt és három hét után már csak a kérdései maradtak. Az alábbi vidám és…..
jetsetwilly 2008.07.21 14:52:31
bank - egyik kutya a másik eb...

Egyik sem merö jófejségböl "gondozza" a pénzedet. (a MKB - reklámjai átmentekk "öszintébe" és szintén ezt nyomják) de van olyan ami direkt vagy véletlenül kicsit több hangsúlyt fektet az ügyfelekre mint a többi.

Nekem lassan 15 éve van folyamatos számlám egy banknál (idöközben többször váltott nevet a fuziók során) A hitelkártya bevezetésénél jó darabig hivogattak, hogy szeretnének hitel keretet biztositani nekem, minden alkalommal megköszöntem de nem kértem. A 3-4 megkeresés után kértem valakit egyel magasabbról, hogy megkérdezzem miért kell ugyan azt a marketing rizsát elmondani egy adott ügyfélnek ha az már az elsö alakalommam is elutasitotta a lehetöséget?!? Csodák-csodájára a telefonos kollegina nem ellenkezett és néhány perc után kapcsolt egy banki embert, aki megigérte, hogy többet ez nem fog elöfordulni (igy is volt), de megkérdezte, hogy mi okból nem akarok hitel kártyát. Mire elmondtam, neki, hogy nem tartom jó dolognak az elöre költést, pláne, hogy láthatják a pénz mozgásoknál - hála Istennek - nincs is rá szükségem. Ö erre próbált meggyözni, hogy "elöre nem látott esetekben" ez milyen jól tud jönn, mondtam neki, köszönöm inkább elöször összespórolom az adott összeget és utánna használom fel. Ez igy nekem megnyugtatóbb és biztonságosabb. Ráadásul mi jó nekik abban, ha túlköltök és már a kamat számitás elött berakom a pénzt a számlára? Erre közölte, hogy nyugat európában ez sok banknál komoly fejtörést okoz, mivel sokan csinálják ezt és igy a bank pénzét használják szinte ingyen. (jelzem nem most, hanem pár éve történt a beszélgetés).
Az illetö egyébként elmondta, hogy mint magánember teljesen egyetért velem, de mint a bank képviselöje természetesen nem, ezen persze ö is nevetett. Mindezek után felajánlotta, hogy ha engedem, akkor egy személyre szabottab ajánlattal megkeresnének, ha engedem. Gondoltam legyen, az ö költségük a telefon...
Nem telt el 2 nap és jelentkezett egy ügyfélkapcsolatos és az elözö beszélgetésre hivatkozva felajánlotta, hogy segit optimalizálni a számlámhoz kapcsolódó költségeket, kb. 2-3 perc alatt elmondta, mit kell tenne legközelebb ha a számlavezetö fiókba látogatok és mit kell kitöltenem, illetve ha tudunk egyezetni idöpontot akkor addigra elkészitik a papirokat.
Láss csodát tényleg igy volt. Persze nem oriási megtakaritásokról van szó, hanem csak az éves számlavezetési és egyéb dijak némi lefaragásáról, ami éves szinten pár ezer forint. Minden esetre "kedves gesztus" volt a részükröl.
SZVSZ sok függ a banktól, de sok az adott fióktól és az ott dolgozóktól. A fent emlitett de nem megnevezett banknál nekem is volt negativ tapasztalatom más fiókjukban, amit egy másikban gond és probléma nélkül megoldottak.

Arra viszont kiváncsi leszk, hogy a city miként fogja a "0 Ft"-os ajánlatával megszerzett lakossági ügyfeleket megtartani hosszú távon ha a topic bejegyzéshez hasonlókat produkálnak...