Regisztráció Blogot indítok
Adatok
b.szabolcs

19 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nehezen írom le ezeket a sorokat. Az MRSZ-en belűl működő Digital Signage tagozatnak hatalmas elismerésben volt része az MRSZ december 10-i Tisztújító Közgyűlésén.Tagozatunkat beválasztották azon 6 tagozat közé melyek a következő 3 évben képviselőt delegálhatnak az…..
 Még a héten... ha túl jutunk az MRSZ Tisztújításán, egy személyes kedvenc DS szereplő kampányait osztom meg mindenkivel. Szerintem zsenik.... Olyat tudnak amit kevesen, úgy ahogy kevesen... Ígérem érdekes lesz ..
A Titan Outdoor következő hónapban indítja el digitális hálózatát az angliai bevásárlóközpontokban. A döntésben meghatározó szerepe volt, egy az amerikai AdSpace Networks által készített, a bevásárlóközpontokban elhelyezett digitális kijelzők hatékonyságát elemző…..
Szabolcs dörzsölt és felkészült ügyfél, diktafonnal jár bankba. És milyen jól teszi, levele szerint az Erste ügyintézője alaposan félretájékoztatta, majd ezt később elismerte, majd még később letagadta, úgyhogy most lesz mivel bizonyítani az igazát, akár a bíróság előtt…..
b.szabolcs 2009.05.06 22:39:02
@rexter: látom nem igazán érted a sztorit, itt sok százezer forinrol van szó

a diszkonton vásárlás azt jelenti, hogy mondjuk 8200on veszed és elvileg a végén 10.000 ér
b.szabolcs 2009.05.12 11:45:35
@Pilgram: igazi gyökér vagy... és még információt se tudsz gyűjteni

Erste Fix10/B Kötvény
Jegyzési időszak: 2009. március 2. - 2009. április 30.

Látom az osztrákok hülyesége rád is átterjedt.
A Minicom egy igen részletes és sok területre kiterjedő Digital Signage Case Study gyűjteményt szedett össze. Nagyon ritka az ilyen részletes és mindenre kiterjedő gyűjtemény. Sok sikert a böngészéshez:http://www.minicomdigitalsignage.com/case-studies.htm..
Trend #1: A tartalom a következő fő kérdése az iparágnak Ez az év meghatározó lesz a kiemelkedő tartalmak szempontjábol. Mint iaprág, igen jó lehetőségekkel rendelkezzünk, hogy célbejuttassunk üzeneteket DOOH-n (Digital Out of Home Network) keresztül.   Az ősidőkben a…..
A Magyar Reklám Szövetség Digital Signage Tagozata összefogott, és egy közel 20 millió Forint értékű hírdetési csomagot biztosított a Mikulásgyár részére. Köszönjük a közreműködést az Infirio, Color Image Network, LookUp, Praxis Plazma, Plazmamédia, Prakticomp cégeknek...
2008 november 27-29 között első alkalommal került megrendezésre a Digital Signage EXPO Kiállítás és konferencia a SYMA csarnokban. A kiállításon több ezer látogató vett részt, akik megismerkedhettek a legújabb digital signage megoldásokkal és hírdetési felületekkel. A…..
A Samsung integrálja a TruMedia Technologies valós idejű nézettség mérő és proaktív hírdetési megoldását MaginInfo Player nevű szoftverébe. A megállapodás értelmében a TruMedia szoftvere és a Samsung MagicInfo player-t közösen értékesítik. A megoldás lényege, hogy a…..
Régi kérdés, hogy a digitális közterületi felületek, legyenek azok autópályák, autóutak, főutak vagy városi utak mellett, okoznak e baleseteket? Hát itt válasz nagyon hoszzan. Addig is ha valakinek nincs kedve végigolvasni: NEM!2008. november 6-n jelent meg a NY Times-ban egy cikk a…..
A Clear Channel élőben közvetítette teljes hálózatán az elnök választást. A valós idejű eredményeket egy RSS feed-en keresztül kapták az msnbc.com oldalról, több millió autóst és gyalogost elérve. Los Angeletől New Yorkig 250 db LED falon, 300 db Taxikon elhelyezett felületen…..
Bemutatták a Digital Signage megoldások legújabb generációját. A megoldások lényege, hogy egy távolság érzékelővel és egy arcfelismerő eszközzel kombinált rendszer képes minden eddiginél pontosabban és célzotabban eljuttatni a tartalmakat a fogyasztónak. A rendszer érzékeli a…..
Még nem épült fel... de ha felépül a világ legnagyobb Digital Signage felület jön létre, hol máshol mint Dubaiban. 2000m2, 33 emelet magas, 5 km távolságból is látható és nem zavarja a kilátást az épületből. ..
- Ne ijedjünk meg csak ez az egy angol anyag van -Out-of-Home Media (India) and The Nielsen Company have launched OOH Metrics, a research on digital OOH media in India. The study spanned six key markets of Mumbai, Delhi, Chennai, Bangalore, Pune and Hyderabad with a sample size of 14,574 in 175…..
 A napokban prezentálnom kellett DS témakörben és próbáltam keresni érdekes esettanulmányokat, tényeket, számokat és olyan anyagokat amikkel mindenkit elkápráztatok. Nem tudom sikerült e, de nagyon sok anyag összegyűlt. Érdekes volt olvasni, hogy az összes esettanulmányban…..
 Ott voltunk. Jó volt. Előadásokat tartottunk a Reklámkonferencia (fel)Jövőben szekciójában és a Reklámhéten.Érdekes volt, hogy a Reklámkonferencián, bocsánat Országos Reklám- és Marketingkonferencián, egy a második nap délutánján megrendezett szekción közel 30…..
OLED - azt mondják ez a jövő. Azt mondják nem sokára feváltja az LCD és Plazma felületek. Szerintem is. És mi az amire nagyon várok... ami forradalom lehet  a DS felületek világában, egy olyan megoldás mely az OLED technológia előnyeit ötvözi a nagy fényerővel, persze…..
Igen nehéz ez a hírdetési piac. Létrehozunk egy csomó felületet, melyeken online tartalmakat, aktuális információkat és hírdetéseket jelenítünk meg. Pont ott, pont akkor, pont olyan tartalommal, ahogy a nézők igénylik.Ezt sokan felismerték, az egész világon. Nem véletlenül…..
Most először látok egy olyan rövid ám komplex anyagot, mely úgy mutatja be a Digital Signage megoldásokat, ahogy működniük kéne.. kell, mint életünk része, mint egy olyan felület mely segíti mindennapi döntéseinket és megjelenik mindennapi éltünkben.   Köszönöm CISCO.…..
Sokat gondolkodtam rajta, hogyan is lehetne egy kicsit népszerűbbé tenni ezt az egész DS (Digital Signage) témakört.Most eszembe jutott valami új. Nézzünk meg mit lehet elérni vele... mostantol blogot is írok..Örömmel látok mindenkit akit érdekel a téma és hozzászólna, kijavítana…..