Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Realm Grinder

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az egyértelmű, hogy Vikiék hibáztak akkor, amikor 2 db külön csomagot raktak a Foxpost csomagautomatába. A szabályzat szerint ugyanis rekeszenként 1 db-ot lehet csak betenni, amire érdemes ráírni a címzett és a feladó telefonszámát, de mást nem, mivel a többi adatot tartalmazó címkét a futár…..
Realm Grinder 2020.04.07 13:21:51
@Zabalint: Ne haragudj, de esküszöm nem értem a párhuzamod. Amennyire tudom, a futárszolgálat nem vizsgálja a csomag tartalmát. Nem cserél(het)i ki, az olcsóbb terméket drágábbra. Maximum a feladó cserélheti el annak tartalmát. Vagy arra célzol hogy más címre visznek ki ugyanolyan márkájú, de eltérő árú terméket? Az óriási nagy véltelten lenne. De nem ez a lényeg. A helyes az lenne, ha aki észreveszi a hibát, szól. Sajnos empirikus tapasztalat, hogy sokan (a többség?) nem szólnak, ha a hibán éppen ők nyernek és hangosan kiabálnak, ha éppen a hibán ők buknak) lásd. poszt. Egy tökéletes világban ez így is lenne. Azonban a tökéletes világban nem lennének hibák.
Realm Grinder 2020.04.07 13:29:55
@Nick-son: Az egy eltúlzott példa volt. Mert előfordulhatna, és emiatt panaszkodhatna egy másik, aki igénybe venné a szolgálatatást, de nem tudja...
Igen, szerencsére fejlesztenek. Tapasztalom én is. PIN kód átvételhez, hogy aláírni ne kelljen, stb. Helyes! Azonban itt is kitalálják a rendszert, aminek a szabályaihoz a szolgáltatást igénybe vevő felhasználó alkalmazkodik, és nem a rendszer alkalmazkodik a kivételekhez.
Szvsz arra nem létezik fejlesztés, ha valaki figyelmen kívül hagyja vagy megszegi a szabályokat.
Realm Grinder 2020.04.08 17:04:05
@Zabalint: hát, az én magyar nyelvismeretemmel lehet gond, de szvsz olyat nem írtam, hogy rendben van, ha eltűnik egy csomag. Nekem azzal van problémám, hogy az emberek jelentős része leszarja a szabályokat, majd panaszkodik, és jogi útra tereléssel fenyegetőzik, mert mások nem óvták meg a saját hülyeségétől. Erre annyit lehet mondani, hogy így járt. Tanulópénz. Nem csak adott esetről van szó, hanem úgy nagy általánosságban mindenről. Homo homini lupust est.
András előrelátó, márkahű és van hite, így a Huawei telefonjához gyári Huawei búvártokot vásárolt, mielőtt búvárkodni indult. Első körben működött is minden, mint a karikacsapás, a telefon nem lett vizes, a halak le lettek fényképezve, mindenki boldog volt. Ám a következő nyaraláson beütött az,…..
Ahhoz, hogy később elkerüljünk egy csomó kellemetlenséget, egy csomag átvételénél érdemes megnézni a kiszállított terméket, hogy egyben és épségben megérkezett, vagy sem. Ám vannak helyzetek, amikor ez macerás, időigényes és nincs is rá lehetőségünk. Ilyen helyzetbe került Richárd is, aki egy…..
Realm Grinder 2020.02.21 14:14:04
@gdobo76: sajnos ezzel sem tudod elkerülni a fenti problémát. A merevlemezt a boltba is jó eséllyel valamelyik futárszolgálat kézbesíti.
Andrea egy nagyon fontos kérdést feszeget és még a Homárt és a szakértőket is dicséri, gyakorlatilag ilyen egy tökéletes e-mail!  Na de a lényeg: mi a helyzet a szállítási költségekkel? Sok jó dolgot irtok, gratulálunk érte! Jók a szakértők is, ezért szeretnék kérdezni tőletek én is. Szerintem…..
Realm Grinder 2019.11.20 13:32:02
Jogos reklamáció esetén minden reklamációval kapcsolatos költség az eladót terheli. Ez így is van jól. Ha nem jogos a reklamáció, akkor viszont viselje a másik=hibás fél a költségeket, ami szintén elvárható, hiszen az ő hibájából másnak költsége / kára nem keletkezhet. Nálunk (Szlovákia) ezt a fogyasztóvédelem ki is mondta.
A helyzet megoldása itt a következő volt: Bejelentette a reklamációt az ügyfél. Mi felajánlottuk neki azonnal, hogy küldünk futárt a hibásnak vélt termékért, azt ő díjmentesen elhozza. (Nekünk a futár olcsó volt, neki kényelmes. Mert ha ő ezt nem kérte volna, és ÉSSZERŰ szállítási díjon, pl. sima postai csomagként vagy futárral mezei halandóknak fizetendő díjon küldi vissza nekünk azt is téríteni kellett volna, de az még mindig drágább, mint a mi futárunk). De! Rögtön tisztáztuk is, hogy amennyiben a reklamáció elutasításra kerül, akkor az ide és a későbbi hozzá történő visszaszállítás költségét is kiszámlázzuk neki, valamint a szerviz díját is (bevizsgálás, térítéses javítás). Ha minderre szükség lesz, ezeket a költséget majd utánvéttel fogja rendezni, amikor visszakapja a javított terméket (ha kérte a javítást) vagy a hibásat (ha nem érte meg neki javíttatni). Sokan ezt elfogadták, kifizették. Akik tudták, hogy vaj van a fejükön, itt már meggondolták magukat. Voltak természetesen olyanok is, akik nem vették át az utánvétes csomagot, így bukta volt számunkra, de jelentősen kevesebb volt a kár, mint a bünti a fogyasztóvédelemtől. A kereskedő reklamációval nem jár jól, soha, semmikor.