Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ugyfeles

21 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ügyfeles A kiégés okai 8. 2020.06.15 09:45:00
Szinte kivétel nélkül kérdéssel vagy problémával érkeznek az ügyfelek az ügyfélszolgálatra. Furcsa is lenne, ha valaki csak azért keresné fel az ügyfélszolgálatot, hogy mennyire elégedett és mennyire nincs semmilyen kérdése vagy problémája. Viszont ebből az is adódik, hogy az ügyfeles általában nem…..
Ügyfeles A kiégés okai 7. 2020.06.08 09:45:00
Bár nem minden területen, de sok helyen van lehetőség előrelépésre (vertikális) vagy specializációra (horizontális) egy egy munkakör esetén, viszont az ügyfélszolgálat esetén ezek gyakran nem jelennek meg vagy nem egyértelműen, így úgy tűnhet, hogy egy ügyfélszolgálatos számára nincs valódi…..
Ügyfeles A kiégés okai 6. 2020.06.01 09:45:00
Azt könnyen beláthatjuk, hogy az ügyfélszolgálat fontos, és hasznos munkát végez. Ha más nem is, az biztos, hogy az ügyfelek elégedettsége sokkal alacsonyabb lenne, ha nem lenne valaki, akihez fordulhatnának a problémáikkal. Ugyanakkor az ügyfélszolgálati fizetés és a munkakör presztízse nem azt…..
Ügyfeles A kiégés okai 5. 2020.05.25 09:45:00
A sorozat egy korábbi részében már szóba került a munkahelyi stressz és annak hibás kezelése. A stressznek viszont van több olyan aspektusa is, amelyre érdemes részletesebben is kitérni. Az egyik ilyen a magas elvárásokból adódó stressz, és ennek a kezelése. Az ügyfélszolgálaton a mutatkozik meg az…..
Ügyfeles A kiégés okai 4. 2020.05.18 09:45:00
Mosogatás, fűnyírás, autómosás. Mind ideiglenes megoldás, rendszeresen ismételni kell ahhoz, hogy az eredmény fenntartható legyen. Egy idő után pedig úgy érezhetjük, hogy mindez egy felesleges harc az elemekkel, bármennyit mosogatunk mindig lesz több mosatlan, bármennyiszer nyírjuk le a füvet…..
Ügyfeles A kiégés okai 3. 2020.05.11 09:45:00
Ahogyan a sorozat előző két részéből már láthattuk, a kiégés okai közé tartozhat az ügyfélszolgálaton a kényszeres kommunikáció és a képzés hiánya, de most egy kicsit közvetlenebb okot fogunk megnézni a stresszkezelés hiányát. Mint minden munkakörben, úgy az ügyfélszolgálaton is aktívan jelen van a…..
Ügyfeles A kiégés okai 2. 2020.04.15 10:20:00
A sorozat előző részéből megismerhettük az ügyfélszolgálati kiégés egyik fő okát, a képzés hiányát. Ebben a részben inkább egy kicsit a szociális aspektusból közelítjük meg a kiégést. Az ember társas lény Valóban, főleg a jelenlegi elszigeteltségi trendek mellett szoktuk azt mondani, hogy az ember…..
Ügyfeles A kiégés okai 1. 2020.04.14 16:56:00
Minden munkakörben fennáll a veszélye a kiégésnek (burnout), ami súlyos probléma, és pályaelhagyáshoz, vagy rosszabb esetben idegösszeroppanáshoz is vezethet. A következő sorozatban pár héten keresztül az ügyfélszolgálati kiégés okait fogjuk jobban körbejárni pár cikk erejéig, remélve, hogy ezzel…..
2017-ben az Index írt cikket arról, hogy Svédországban végül elbukott a hatórás munkahét. Ott ápolókon tesztelték a rövidebb munkanapot, és a teljesítményre nézve valóban jó hatása volt a rövidebb munkanapnak. A buktató az volt, hogy így új alkalmazottakat kellett felvenni, mert maga a munka nem…..
Humor és ügyfélszolgálat? Elképzelhetetlen. Egyes helyeken még a tegeződést is magázással kell viszonozni üzletpolitika szerint. Vagy mégsem? A közvetlenül ügyféllel való kapcsolatban nehezen elképzelhető a viccelődés, viszont ha kellően kreatívok vagyunk (és természetesen ha illik cégprofilunkhoz),…..
Mint az köztudott tény, a történelem folyamán nemcsak egy emberfaj létezett. A Homo Sapiens Sapiens mellett a Homo Neanderthalensis, közismertebb magyar nevén a neandervölgyi ember, sokak számára ismerősen csenghet mint mára már kihalt emberfaj. Az utóbbi száz évben pedig több és több emberfaj…..
Ügyfeles Közös(s)Égi Média 2020.03.18 10:30:00
A közösségi médiát szerethetjük, utálhatjuk, de az szinte biztos, hogy hatással van az életünkre. Az ügyfelesnek ilyen szempontból nincs választása, mivel olyan csatornán kell válaszolnia a megkeresésre, ahol az érkezik. A cég közösségi média oldala például egy tipikusan érzékeny felület, amit ha…..
Ügyfeles Koronavírus az irodában 2020.03.11 10:30:00
Aki nem egy barlangban él, az már nyilván hallott az egész világon végigsöprő koronavírusról, amelynek becsületes neve a 2019-nCoV és a COVID-19 megbetegedést okozza. Magyarországon még viszonylag kevés megbetegedést jelentettek, erről az éppen aktuális hivatalos információk itt találhatók. A…..
Ügyfeles Tetszikérteni? 2020.03.04 10:30:00
Az ügyfélszolgálati munka folyamán gyakran előfordulhat, hogy nem érjük meg egymást tökéletesen, és ennek egy gyakori oka a közös szókincs és közös ismeretek hiánya. Technikai környezetben kifejezetten fontos, hogy megfelelően tudjuk segíteni és navigálni az idősebb korosztályokat, akik nem…..
Azt nem kell ecsetelni, hogy mennyire fontos, hogy egy ügyfeles mindig a lehető legjobb formáját nyújtsa. Akárcsak egy élsportolónál itt is minimális a lehetőség a hibázásra, viszont a sporttal ellentétben az idővel több lehetőségünk van gazdálkodni. Valószínűleg az alábbiakat már szinte mindenki…..
Az ember egy szociális állat, ahogy mondani szokták. Az okostelefon pedig egy kiváló segédeszköz az egymás közötti kapcsolattartás megkönnyítésére. Ugyanakkor nem csodaeszköz és a használatának megvannak a hátrányai is. Ezek közül a munkahelyi telefonhasználat ami a következő pár gondolatban…..
A fizikai munka megerőltetlő és közvetlen veszélyt jelenthet az egészségünkre, viszont az irodai munkának is megvannak a hátrányai. Ha nem vigyázunk, az egész napon át tartó ülőmunka is bőven járhat egészségkárosító hatással. Jöhet pár tipp, hogy miként óvjuk meg az irodában is az egészségünket? 1.…..
Bár egyre több weboldalon találkozni chatbotokkal, sokan viszont még nem szívesen használják őket. Ebből a cikkből megismerhető pár ok, hogy miért kerülhetjük ezeket a robot ügyfeleseket.  Most viszont arról lesz szó, hogy miért vagy mikor érheti meg befektetnünk chatbotra. 1. Azt sugallja, hogy…..
Az ügyfélszolgálat drága. Kell hozzá eszköz (általában legalább egy telefon és egy számítógép), és emberi erőforrás is. Azt pedig nem kell ecsetelni, hogy mennyire drága valójában egy alkalmazott. Az ügyfélszolgálat a legtöbb esetben van, mert muszáj, (legalábbis kívülről úgy néz ki). És ennyi.…..
Ügyfeles Ügyfeles - az elérhető 2020.01.22 08:05:00
Az egyértelmű, hogy egy ügyfélszolgálat akkor jó, ha könnyen elérhető. Ám ezt könnyebb mondani, mint kivitelezni. A legcélravezetőbb megfogalmaznunk egy egyértelmű célt, ami alapján könnyebben átláthatjuk, hogy mit is akarunk pontosan. Abban megegyezhetünk, hogy ez egy jó cél: A lehető legrövidebbé…..
Minden szolgáltató vagy eladó rémálma a panasz. A legjobb esetben semleges a kimenetel, a legrosszabbról meg inkább ne is beszéljünk. Fogyasztóvédelem, bírósági per, rossz hírnév. Jó most már tényleg ne beszéljünk erről. Beszéljünk inkább a panaszról. Arról, hogy mi okozza, hogyan tudjuk megelőzni,…..