Adatok
dw1
24 bejegyzést írt és 274 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Munkagépek dolgoznak a csepeli Weiss Manfréd úti 2885 méter hosszú kerékpárút építési munkálatain. Hat helyszínen indított kerékpárút-fejlesztési programot augusztusban a Budapesti Közlekedési Központ, a budapesti kerékpárút-hálózatot mintegy 700 millió forintból csaknem…..
Koppenhágában még a kukákat is úgy tervezték, hogy a biciklis menetközben beletaláljon az elhajított szeméttel. A CNN rácsodálkozik a biciklis városra.A Future Cities hatperces videójában Richard Quest bemutatja a soha nem látott szélességű bringautakat, a bringás infrastruktúra…..
dw1
2011.06.09 09:37:43
a városi bringázás ezekben a pillanatokban alakul át budapesten ketrecharcból közlekedéssé.
koppenhága és a dánok példája tőlünk még annyira messze van, hogy nem is értjük, ezért megbocsátható a sok - with all due respect - buta komment.
nézzétek meg, már UP is arról ír a szerdában (www.nol.hu/lap/allaspont/20110608-saveltolas), hogy mennyire felesleges a városi autópálya.
koppenhágát ugyanakkor nem lehet egyperegyben budapesttel összehasonlítani, már csak a duna szélessége miatt sem (nálunk nem fognak öt bringáshidat megépíteni és még ötöt tervezni), de még bőven sokat lehet és kell is tenni a budapesti bringás infrastruktúra megteremtéséért. ennek az első jó példája a kiskörúti megoldás, amit reméljük hamarosan több hasonló követ majd.
csomó olyan út van (pl a reitter ferenc meg a tétényi út is) ahová bringás nyomot minden további nélkül fel lehetne festeni az útra mert az út két és fél sáv széles, egy parkoló, egy közlekedő és a kettő között elfér a bringás.
szmog: egyre több autós látja azt be, hogy a biciklisek számának növekedése neki - aki autós marad - is jó, mert annyival kevesebben vannak az utakon (cinikus megközelítés: több benzin marad nekik:) és annyival kevesebben araszolnak előtte a dugóban.
koppenhága és a dánok példája tőlünk még annyira messze van, hogy nem is értjük, ezért megbocsátható a sok - with all due respect - buta komment.
nézzétek meg, már UP is arról ír a szerdában (www.nol.hu/lap/allaspont/20110608-saveltolas), hogy mennyire felesleges a városi autópálya.
koppenhágát ugyanakkor nem lehet egyperegyben budapesttel összehasonlítani, már csak a duna szélessége miatt sem (nálunk nem fognak öt bringáshidat megépíteni és még ötöt tervezni), de még bőven sokat lehet és kell is tenni a budapesti bringás infrastruktúra megteremtéséért. ennek az első jó példája a kiskörúti megoldás, amit reméljük hamarosan több hasonló követ majd.
csomó olyan út van (pl a reitter ferenc meg a tétényi út is) ahová bringás nyomot minden további nélkül fel lehetne festeni az útra mert az út két és fél sáv széles, egy parkoló, egy közlekedő és a kettő között elfér a bringás.
szmog: egyre több autós látja azt be, hogy a biciklisek számának növekedése neki - aki autós marad - is jó, mert annyival kevesebben vannak az utakon (cinikus megközelítés: több benzin marad nekik:) és annyival kevesebben araszolnak előtte a dugóban.
dw1
2011.06.14 11:41:03
@Németh András: annyit sem kell, olyan 18 ft körül lenne évente, hiszen teljesítményadóról beszélhetünk csak: criticalmass.hu/blogbejegyzes/20071123/eszerveket-kerek-bringas-fizessen-adot-ha-bicikliutat-akar-megjegyzesek-ellen (48. komment / steerio)
A TUAW-nál szétkapták az iOS 5 kódját, amiből egy rakás izgalmas részlet derül ki. Egészen pontosan ezt találták a sorok közt: iPad 3,1 és iPad 3,2. Hát mi ez, ha nem áttörés?Ugorjunk kicsit vissza az időben: amikor ugyanezek a srácok az iOS 4.3 bétáját boncolták, abban iPad…..
dw1
2011.06.09 09:40:23
@fazr600: jó én azért kivárom a végét egyrészt, másrészt most teljesen jól elvagyok a stable ios4.3-al. régen minden prebeta szart felraktam ert hajtott a kíváncsiság, mostanra ez hálistennek elmúlt.
Annak ellenére hogy ez egy bringás blog, gyanítom, hogy a Kerékagy olvasóinak nagy része ismeri a BBC TopGear című műsorát, ahol a gyakorló őrült műsorvezetők Jeremy Clarksonnal az élen minden részben csinálnak valami extrát. Az alábbi videó ugyan nem TopGear, csak a TopGear…..
Sajnos az eddigi reakciók kétkerekű társaink részéről azt az elmélet látszik igazolni, hogy abban a pillanatban, ha valaki kerékpárra ül, akkor valami oknál fogva pillanatok alatt átlényegül egy önmagát elit kaszthoz tartozónak gondoló -tessék engem kiszolgálni-…..
dw1
2011.02.04 19:32:59
@Stock: ha nem feleltem tedd fel mégegyszer a *kérdéseidet*
ez az adózás kérdés annyira komolytalan. jó fizessen adót a biciklista. itt van mennyi lenne a telejsítményadó évente: criticalmass.hu/forum/20090930/fizessunk-adot
30 forint.
a közút az közös jószág. mindenki használhatja, azért van. ne nevettesd ki magad azzal, a "biciklisek közül vannak akik nem adóznak" dumával, elég röhejes. az autó után sokkal többet kell fizetni, ez van.
neked tényleg csak az fáj, hogy annak ellenére hogy te (vagy mint említettem telente én is - mivel autózom és fizetek) néha előzgetned kell egy kerékpárost aki látszólag UGYANOLYAN joggal használ egy utat és lassít téged, holott ő nem fizet a járműve után sem, mert nem kell és nem fizet az üzemanyaga után sem.
amúgy kifejezetten jó társaságnak tűntök, lehet, hogy itt maradok köztetek.
ez az adózás kérdés annyira komolytalan. jó fizessen adót a biciklista. itt van mennyi lenne a telejsítményadó évente: criticalmass.hu/forum/20090930/fizessunk-adot
30 forint.
a közút az közös jószág. mindenki használhatja, azért van. ne nevettesd ki magad azzal, a "biciklisek közül vannak akik nem adóznak" dumával, elég röhejes. az autó után sokkal többet kell fizetni, ez van.
neked tényleg csak az fáj, hogy annak ellenére hogy te (vagy mint említettem telente én is - mivel autózom és fizetek) néha előzgetned kell egy kerékpárost aki látszólag UGYANOLYAN joggal használ egy utat és lassít téged, holott ő nem fizet a járműve után sem, mert nem kell és nem fizet az üzemanyaga után sem.
amúgy kifejezetten jó társaságnak tűntök, lehet, hogy itt maradok köztetek.
dw1
2011.02.04 20:01:40
@Stock: @Morci úr: sajnos a cm.hu kommentjeit nem tudom direktben linkelni, de az adózás témához összehasonlítás (idézet egy kommentből):
"Az útpénztár saját bevétele -pályázatokkal, külföldi teher- és személygépjárművekkel, harangokkal és csengettyűkkel (3 mrd elvonás más költségvetési fejezetektől, 250 millió befizetés az önkormányzatoktól, 4 mrd ingatlanhasznosításiból, 361 millió működési támogatás Kovács néni adójából) együtt- negyvenöt milliárd forint volt tavaly. Ehhez tett hozzá a költségvetés hetvenhat milliárd forintot Kovács néni és a kerékpáros futárok adójából."
Perillustris pedig nagyon kitartó fickó :)
"Az útpénztár saját bevétele -pályázatokkal, külföldi teher- és személygépjárművekkel, harangokkal és csengettyűkkel (3 mrd elvonás más költségvetési fejezetektől, 250 millió befizetés az önkormányzatoktól, 4 mrd ingatlanhasznosításiból, 361 millió működési támogatás Kovács néni adójából) együtt- negyvenöt milliárd forint volt tavaly. Ehhez tett hozzá a költségvetés hetvenhat milliárd forintot Kovács néni és a kerékpáros futárok adójából."
Perillustris pedig nagyon kitartó fickó :)
Ami nekünk európaiaknak a medve, az amerikaiaknak a mormota. Ők a mormotát figyelik, hogy február másodikán előbújik-e barlangjából és meglátja-e a saját árnyékát. Ha meglátja, akkor visszabújik, mert még 6 hétig tél lesz. Ellenben, ha felhős az idő, akkor itt a tél vége.…..
dw1
2011.02.04 09:16:29
@dezsiz: általában nem szoktam a képnek saját képalát adni, de most a helyzet indokolta, örülök hogy tetszik :)
"Ilyen lesz" hét van - az Urbanista és a Városban blog írt a Március 15-e térről illetve a Kiskörútról - a Kerékagy nemrég a Margit hídról, most kielemezzük a kiskörúti bringasávnak az építés alatt álló részét a látványtervek alapján. Az Astoriáig készen van a…..
dw1
2010.11.15 10:39:12
@GG81: gonosz leszek de nem az van hogy az andrássy életveszélyes és senki sem használja? ^^
dw1
2010.11.15 22:34:22
@lazacos krémes: én nem aggódnék annyira, egyrészt senkit nem itt tanítanak meg biciklizni (12>probléma) másrészt EDDIG IS (a kiskörúti bringasáv elkészülte óta méginkább) így jár mindenki. autós és biciklis is ismeri már ezt a helyzetet. a dugóban ácsorgók között eddig is elfértünk, szóval szerintem nem para.
nézzük meg gyakrolatban.
nézzük meg gyakrolatban.
dw1
2010.11.17 14:04:31
@Hidromachus Flagizallusz: dehogy rossz :)
Megtaláltuk az első nyomát annak, hogy bringás közlekedésre kijelölt út lesz a felújított Margit hídon. Az alábbi képen az északi oldal budai hídfőjénél található lehajtót láthatjuk: fotó: Hargita Nándor A lehajtó annyira keskeny, hogy egyszerre csak egy kerékpáros fér…..
dw1
2010.11.09 17:16:19
@Silent Bob: írtam feljebb hogy az útpálya szélességén nem lehetett változtatni
dw1
2010.11.09 17:19:08
@Silent Bob: emlegettek elválasztó korlátot. lesz folytatása a posztnak, remélem már holnap, utánakérdeztünk az itt felmerülteknek.
dw1
2010.11.09 17:52:17
Ismét lép egyet a MÁV Start elektronikus jegyértékesítési rendszere. Éjféltől – bizonyos korlátozásokkal – az interneten hat külföldi ország vonatai között is kereshetünk, és ülőhelyre szóló jegyeket is vásárolhatunk a legfontosabb városokba. Az érintett…..
dw1
2010.10.20 21:41:26
@erminavet: akkor hogy lesz imre?
Ez egy úgynevezett véleményposzt lesz, sok képpel és szubjektív túraleírással. Hétvégén páran elhatároztuk, hogy körbemegyünk a Fertő tó körül bringával. Augusztusban volt ugyanez a társaság a Balaton körül, onnan jött az ötlet. Reggel indultunk Sopronból Mörbisch…..
dw1
2010.10.01 16:22:20
@Myta: dacára annak amit itt olvasol, nagyon is érdemes k örbemenni, sőt, ha sopronban akartok megszállni akkor pl a vakáció nevű turistaszállást javasolni is tudom mert korrekt volt, a táj nagyon szép (bár a labancoknál egy hétre előre már nem volt szállás, így egy nap alatt mentünk körbe).
szóval menj mindenképp, de keletre indulj, a magyar szakaszt jobb nappal letudni :)
szóval menj mindenképp, de keletre indulj, a magyar szakaszt jobb nappal letudni :)
dw1
2010.10.05 13:16:44
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: a szerző abban bízott hogy ami az elmúlt 20 évben készült, az nincs a sorsára hagyva, de ennek az ellenkezője derült ki.
dw1
2010.10.05 15:10:56
A kis háromszögfejű macskacicó úgy döntött, hogy ő kinőtte a hálószobánkat, sőt kevés neki a nagyszoba, előszoba, konyha kombó is - tágítaná a teret. Erre persze nem képes, hiszen ő csak egy háromszögfejű kismacska, így aztán folyamatosan kiszökdösik. Ott tartunk…..
Meglepődve szembesültek a magyarországi kerékpárutak állapotával azok az EU-intézményi dolgozók, akik részt vettek a kontinenset átszelő Európai Kerékpáros Túrán, számolt be a Levegő munkacsoport. A Duna mentén vezető 1300 kilométeres túrán átkerekeztek Németországon és…..
Tavaly márciusban bontották fel az EuroVelo 6-os kerékpárútvonal részét képező a Bem rakparti bringautat a budai csatornaépítkezés és az ahhoz kapcsolódó villamospálya-felújítás miatt, de a március végére tervezett átadás elmaradt, mert a főváros nem tudott dönteni, hogyan…..
dw1
2010.06.11 11:58:29
@Viszketeg: 28-as az átmérője, 20-as a szélessége és miliméterben.
dw1
2010.06.11 12:16:13
@errorka: nem értem, ki érkezne a járdáról és mikor?
én csak annyit javasoltam hogy legyen odafestve egy nyílt sáv ahol már most is sokat közlekedünk, ne adj isten minden további nélkül elférünk. ezek olyan helyek ahol eddig is tekeregtünk, eddig is elfértünk vagy az autósok eddig is helyet adtak.
azért is jó a nyílt kerósáv mert ha keskeny a járműved akkor elférsz mellette (szinte mindegyik személyautó), ha meg busz megy előtted akkor amellett eddig sem fértél el jól.
a fehérvári utat én bojkottálom, maximum keresztbe megyek el rajta, több defektet is kaptam már ott, horrorisztikus ahogy kinéz, fel kéne törni a picsába a egészet 2-3 réteg mélyen és újraépíteni. be is fejezem, mielőtt belelovallom magam, külön blog kéne neki..
de szerencsére ott a kiváló bartók/tétényi/sáfrány utca amint szuperül lehet menni (na jó a sáfrány elég döcögős).
no de elkanyarodtunk a témától, ma már a rakpart több részét feltörték, hétfőre gondolom eljutnak odáig, hogy egyáltalán nem lehet gyalog sem végigmenni rajta. vajon mi lesz a gyalogosokkal/bámészkodókkal? a bringások meddig mennek még a sínen (tweetphoto.com/26620764 - és szereznek ilyen sebeket?)
az egész felújításban, leszámítva azt, amilyen lesz, az a legnagyobb gáz, hogy nem jelöltek ki terelőutakat, ki sincs táblázva, csak a helyszínen, pedig már a szabadság/margit hídnál lehetne jelezni hogy 2 kilométert lezártak a budai útból.
én csak annyit javasoltam hogy legyen odafestve egy nyílt sáv ahol már most is sokat közlekedünk, ne adj isten minden további nélkül elférünk. ezek olyan helyek ahol eddig is tekeregtünk, eddig is elfértünk vagy az autósok eddig is helyet adtak.
azért is jó a nyílt kerósáv mert ha keskeny a járműved akkor elférsz mellette (szinte mindegyik személyautó), ha meg busz megy előtted akkor amellett eddig sem fértél el jól.
a fehérvári utat én bojkottálom, maximum keresztbe megyek el rajta, több defektet is kaptam már ott, horrorisztikus ahogy kinéz, fel kéne törni a picsába a egészet 2-3 réteg mélyen és újraépíteni. be is fejezem, mielőtt belelovallom magam, külön blog kéne neki..
de szerencsére ott a kiváló bartók/tétényi/sáfrány utca amint szuperül lehet menni (na jó a sáfrány elég döcögős).
no de elkanyarodtunk a témától, ma már a rakpart több részét feltörték, hétfőre gondolom eljutnak odáig, hogy egyáltalán nem lehet gyalog sem végigmenni rajta. vajon mi lesz a gyalogosokkal/bámészkodókkal? a bringások meddig mennek még a sínen (tweetphoto.com/26620764 - és szereznek ilyen sebeket?)
az egész felújításban, leszámítva azt, amilyen lesz, az a legnagyobb gáz, hogy nem jelöltek ki terelőutakat, ki sincs táblázva, csak a helyszínen, pedig már a szabadság/margit hídnál lehetne jelezni hogy 2 kilométert lezártak a budai útból.
Azt gondolnánk, hogy a biciklitolvajlásnak két iránya van, a trükkös és a brutális. A trükkös az, amikor például filctoll házával nyitnak ki lakatot, a brutális, amikor flexszel esnek neki a láncnak. Most a két iskolát ötvöző, igazán piszkos trükk jelent meg Budapesten. A…..
Folytatódik a Szörcsháttér játék, az eheti körben - a várakozásoknak megfelelően - sokan a természet és az időjárás vad látványosságait fotózták, villámtól a Mammatus felhőn át az árvízig. LEGKEDVELTEBB FOTÓK: Angelo: Felhőcseppkő MRM: Danbo kocsit mos LEGNÉZETTEBB…..
dw1
2010.06.13 17:32:44
@romesz: úgy érted hogy a legnézettebbek közé se kerülhessen be valaki kedvenc nélkül?
nem hülyeség, bár a kedvencelést külön - de teljesen külön - nézzük.
nem hülyeség, bár a kedvencelést külön - de teljesen külön - nézzük.
Pendulum – Immersion (Warner) A Pendulumról megoszlanak a vélemények. Van egy jelentős réteg, ami meg van róla győződve, hogy ez egy szuperjó zenekar, nagyon bulizós zenével, csodálatos hangzással. Aztán van egy réteg, ami szerint régen nagyon reményteljes volt az…..
dw1
2010.05.24 22:35:58
furcsállottam az immersion kritikát a lángoló gitárokon, nem is ment mennybe itt az album, de ettől még beszéljünk róla.
furcsállottam azt is hogy a pendulumot még mindig a drum and bass keretei közé próbálják meg beskatulyázni, aztán csodálkoznak, hogy nem fér bele.
érdemes elolvasni ezt a posztot a dogs on acid fórumon ahol rob "elköszön" a sok síránkozótól, akik pont a fenti állításon csodálkoznak: www.dogsonacid.com/showthread.php?s=19eab5562727f3233007718852dedb5d&postid=7934257#post7934257
a hyc-in silico-immersion vonalból kimarad egy fontos lépés, ez pedig az koncertlemezük a live at brixton academy. a számaik élőben előadva nagyon energikusak, másképp hangzanak és most a stúdiólemez elkészülte után egyből elkezdték hangszerelni az új trackeket is az élőre - mire ideérnek a soundra, készen is lesznek, addig várjunk még az album leírásával.
az immersion számai közül a watercolour pont ugyanazt hivatott betölteni mint az előzőnél a granite, amit később a propane nightmares követett (ebben az esetben pedig a witchcraft jön).
ami nem lepett meg az a watercolour, a set me on fire az immunize és a salt in the wounds - ezeket zane lowe-nél már hallottam korábban és mind nagyon tetszett (különösen a set me on fire) - a többi tracktől eleinte nem voltam elájulva, de ha eleget hallgatom, megtetszenek azok is. a vulture biztosan helyet kap a playlistemen később, az "énekelhető" számok közül még elválik, hogy melyiket hallgatom később is.
@nehéztüzérségiágyunaszád: -nak adok igazat, szépen kereken megfogalmazta, hogy miről szól most a pendulum. széles közönségnek játszanak, headlinerek fesztiválokon és belekóstolnak sokféle stílusba drumandbass-dubstep-house-rock-trance-metál vonalon.
én azt mondom, hogy hajrá, menjenek csak előre, alig várom az élő lemezt (remélem lesz).
furcsállottam azt is hogy a pendulumot még mindig a drum and bass keretei közé próbálják meg beskatulyázni, aztán csodálkoznak, hogy nem fér bele.
érdemes elolvasni ezt a posztot a dogs on acid fórumon ahol rob "elköszön" a sok síránkozótól, akik pont a fenti állításon csodálkoznak: www.dogsonacid.com/showthread.php?s=19eab5562727f3233007718852dedb5d&postid=7934257#post7934257
a hyc-in silico-immersion vonalból kimarad egy fontos lépés, ez pedig az koncertlemezük a live at brixton academy. a számaik élőben előadva nagyon energikusak, másképp hangzanak és most a stúdiólemez elkészülte után egyből elkezdték hangszerelni az új trackeket is az élőre - mire ideérnek a soundra, készen is lesznek, addig várjunk még az album leírásával.
az immersion számai közül a watercolour pont ugyanazt hivatott betölteni mint az előzőnél a granite, amit később a propane nightmares követett (ebben az esetben pedig a witchcraft jön).
ami nem lepett meg az a watercolour, a set me on fire az immunize és a salt in the wounds - ezeket zane lowe-nél már hallottam korábban és mind nagyon tetszett (különösen a set me on fire) - a többi tracktől eleinte nem voltam elájulva, de ha eleget hallgatom, megtetszenek azok is. a vulture biztosan helyet kap a playlistemen később, az "énekelhető" számok közül még elválik, hogy melyiket hallgatom később is.
@nehéztüzérségiágyunaszád: -nak adok igazat, szépen kereken megfogalmazta, hogy miről szól most a pendulum. széles közönségnek játszanak, headlinerek fesztiválokon és belekóstolnak sokféle stílusba drumandbass-dubstep-house-rock-trance-metál vonalon.
én azt mondom, hogy hajrá, menjenek csak előre, alig várom az élő lemezt (remélem lesz).
Már biztos, hogy az illetékesek az Andrássy utat választották a kerékpározás elátkozott útvonalának. Az okok nem ismertek, az viszont igen, hogy a főváros egyik legszebb és nagy kerékpárforgalmat bonyolító útján alakították ki a balesetek tömegeit okozó bicikliutat. A…..
Mitől lesz jó egy háttérkép?A CM és a választás miatt kissé elúszva, de ma is szavazásra bocsátjuk a múlt heti termést a Szörcsháttér játékon! Úgy érzem, hogy lassan, de stabilan emelkedik a minősége a fotóknak, cserébe egyre tovább tart lekérdezni a heti…..
dw1
2010.04.28 18:08:31
@gicanyul: az az index alján volt egy kép alatt, igaz? az ahhoz a héthez tartozott, ennyi az egész. most már nincs is kint.
Egyhangúlag szavazták meg a fővárosi közgyűlés szerdai ülésén a Budapesti Kerékpáros Közösségi Közlekedési rendszer kialakítása című előterjesztést, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy a bérbicikli-rendszer előkészítését végző Parking Kft. zöld utat kapott a…..
Még le se ment a választás, és máris a jobbos ciklusok örökzöld poénján röhögünk: a teleszart szentfazékon. Vagyis azon, amikor valaki, aki amúgy féltéglával veri a mellét a kereszténységére, kurvára tököncsapja magát, pedig próbált úgy tenni, mint akinek nincs is.…..
Március 30-án tettem fel az előző videót Félpályás útlezárás címmel, nézzük azóta mi történt a rakparton! (Néhány perces videó, ezúttal zene nélkül, csikorgó fékekkel, aluljáróban helyüket kereső angol turistákkal). Az ég világon semmi. Beszéltem pár…..
dw1
2009.05.08 13:40:44
@Perillustris: vágányra gondoltam :)
dw1
2009.05.23 17:48:14
@kixkrax: nem győzzük elégszer mondani hogy kár ezen vitatkozni, ez a bicikliút ott egy elég vacak szükségmegoldás.
nem kell fenyegetőzni, de ha ennyire félted a gyermekedet akkor inkább ne is sétáljatok arra.
hidd el, nekünk sem kellemes ha cikázni kell, de mivel fosul van megcsinálva az út, nincsenek elválasztva még sárga vonallal sem a gyalogosok és a biciklisták, ezért a gyalogosokat kerülgetni kell.
van aki cikázik és csak elsuhan, van aki csenget, hogy jön, van aki udvariasan lassít és kér, hogy állj arrébb.
nekünk sem jó ez a helyzet, pláne hogy a kibaszott építkezés miatt mindkettőnk helye harmadára csökkent az egész szakaszon.
semmi keresnivalóm nincs ott? mégis hol írják hogy nem lehet arra biciklizni? merre biztosítják az európai biciklis főközlekedési útvonalnak számító szakasz terelőútját?
ne viccelődjünk már.
de nem is miattad idegeskedem. inkább amiatt, mert nem tudok normálisan közlekedni, az építkezés miatt.
nem kell fenyegetőzni, de ha ennyire félted a gyermekedet akkor inkább ne is sétáljatok arra.
hidd el, nekünk sem kellemes ha cikázni kell, de mivel fosul van megcsinálva az út, nincsenek elválasztva még sárga vonallal sem a gyalogosok és a biciklisták, ezért a gyalogosokat kerülgetni kell.
van aki cikázik és csak elsuhan, van aki csenget, hogy jön, van aki udvariasan lassít és kér, hogy állj arrébb.
nekünk sem jó ez a helyzet, pláne hogy a kibaszott építkezés miatt mindkettőnk helye harmadára csökkent az egész szakaszon.
semmi keresnivalóm nincs ott? mégis hol írják hogy nem lehet arra biciklizni? merre biztosítják az európai biciklis főközlekedési útvonalnak számító szakasz terelőútját?
ne viccelődjünk már.
de nem is miattad idegeskedem. inkább amiatt, mert nem tudok normálisan közlekedni, az építkezés miatt.
dw1
2010.03.19 09:48:33
@beked: ez az hogy ami van az sakk matt helyzet sokszor, az jól látszik, hogy win-win szituációt pl a lánchíd északi oldalán nem lehet kihozni a dologból, ott a legszűkebb.
nekem mondjuk lenne ötletem, hogy hol kellene vinni a bringautat, de arra a szakaszra az sem nyújt megoldást sajnos.
ha legalább az aszfaltot megcsinálnák normálisan és jól láthatóan felfestenék zárt vagy szaggatott vonallal hogy hol a bringaút, meg ahol lehet lekaróznák (a padok miatt ez nem is biztos hogy lehetséges) az már elég jó lenne. ehhez képest mindenképp. addig meg kerülgetem az autókat a főutcán, mert arra legalább a kerekem biztonságban van.
nekem mondjuk lenne ötletem, hogy hol kellene vinni a bringautat, de arra a szakaszra az sem nyújt megoldást sajnos.
ha legalább az aszfaltot megcsinálnák normálisan és jól láthatóan felfestenék zárt vagy szaggatott vonallal hogy hol a bringaút, meg ahol lehet lekaróznák (a padok miatt ez nem is biztos hogy lehetséges) az már elég jó lenne. ehhez képest mindenképp. addig meg kerülgetem az autókat a főutcán, mert arra legalább a kerekem biztonságban van.
Leginkább a twitterezők szoktak összetalálkozni olyan hivatkozásokkal, melyek olyan oldalakra mutatnak, ahol megjelenésében zagyva, tartalmában értelmetlen threadek kavarognak. Na az a Tumblr. A Tumblr 2007-ben indult, és akkor iziben ki is próbáltam, mert azt gondoltam, hogy biztos…..
Öltönyben rakta ez az úr a Bem rakparton a reggeli hidegben (fotó: MTI)
Négy bringás reggel negyed nyolckor a Gellért téren (fotó: Hargita Nándor)
Ha vannak fotóitok, töltsétek fel bikethestrike címkével. (Régebbi BKV-sztrájkos képek, még több bringás kép a…..
dw1
2010.01.12 11:17:57
@Xmas: van ez a szleng dolog, a biciklis szlengben "öltönyben rakni" annyit tesz: elegáns ruhában kerékpározni.
A tegnapelőtti posztban megírt szempontok egészen biztos, hogy együttesen sem bőszítették fel az angliai graffitis szcénát Banksy-val szemben, mint ami most karácsonykor történt. Banksy a karácsony előtti héten ismét alkotóútra indult, és a London Camden kerületének Regents…..
A legnézettebb kerékagy címkés fotó decemberben sistvan havas-bringás képe, bekerül majd a Kerékagy logóba!
Esik a hó! - sistvan
A második és harmadik helyezett s-works két fotója neki is grat.
Ha kerékagy címkével osztod meg a bringás fotódat egyrészt megjelenik itt az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
hévezni meg hévezzen a lusta.
szóval hello csepel!