Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Never shit the Grass

0 bejegyzést írt és 33 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nos, ha minden igaz, hamarosan élesedik a Szörcs újabb, immár publikusan elérhető verziója. Barátaink még júniusban indították útjára a keresőjüket, azzal az ígérettel, hogy - legalábbis idehaza - versenyre keljenek a nagy nemzetközi keresőkkel. Akkor még csak zárt bétában…..
Never shit the Grass 2010.01.13 18:57:34
Félelem, reszketés és káosz az utakon! Magyar tudósoknak a világon elsőként sikerült élőben párhuzamos dimenziókat létrehozni, mégpedig közlekedésrendészetileg. Naiv abszurdisztáni lakos megfigyelése szerint az újévvel beüzemelt KRESZ-módosítások egy sajnálatos sajtóhuba…..
Never shit the Grass 2010.01.04 15:27:46
Never shit the Grass 2010.01.04 17:01:39
@silent76: Köszönöm a figyelmeztetést!
2010-ben legyen vége a magyaros panaszkultúrának! nem kell mindig rinyálni, egészséges libidójú ember a budapesti tömegközlekedés szétesésének is tud örülni, ha akar. És T. akar, mert egy csajjal préselték össze. Egy Boldog Ügyfél meglepő vallomása a 139-es buszról, az év…..
Alinsky: Az általános félelem a konfliktustól és a konszenzus és az alkalmazkodás hangsúlyozása tipikus értelmiségi fecsegés. Hogyan érnél el konszenzust konfliktus nélkül? Valójában a konfliktus alapvető része a nyitott társadalomnak. Ha a demokráciát zenei darabként…..
Never shit the Grass 2009.12.09 09:39:31
A közösségi szervező Alinsky egy rendhagyó akcióról mesél:   Alinsky: A leghatékonyabb taktikáink nem csak hogy teljesen erőszakmentesek, de gyakran a puszta fenyegetés elég ahhoz, hogy térde kényszerítse az ellenséget. Hadd mondjak egy példát. 1964-ben, ami választási év…..
                 Egészen holnaig viszlát :D..
Never shit the Grass 2009.12.07 19:05:12
Hogyan kommunikál ügyfeleivel a T-mobile, ha egyszer összeomlik a mobilhálózatuk? A kérdésre ma reggel, a Nagy T-offline idején tudtuk meg a választ: az MTI-n keresztül és... Twitteren. Szerintem ez egyrészt jó dolog, másrészt viszont nagyon aggasztó, hogy egy rengeteg…..
Never shit the Grass 2009.12.04 13:01:08
Never shit the Grass 2009.12.07 10:56:39
@Dagenham: 3G hálózatok működtek, lehet ezért nem vetted észre a hibát.
(Elfoglaltság miatt egy nappal a szokásos időpont előtt.) Tizenhat héttel a játék indulása után vagyunk. 990 játékos volt aktív az elmúlt 7 napban, 715 az elmúlt 24 órában, 237 az elmúlt 1 órában. 403 játékosnak van flottája, 376-nak egynél több bolygója. A bolygónkénti…..
Never shit the Grass 2009.11.20 16:46:39
Esküszöm fogalmam sincs már arról hogy került az a mappa a gépemre, amit ma akkor találtam meg, amikor ma az új tűzoltóságomhoz próbáltam matricát keresni. Mindenestre tele van zseniális képekkel, méghozzá olyanokkal, amiket én most majd szép sorban jól megosztok…..
A tavalyi balszerencse-sorozat ellenére idén úgy tervezzük, hogy ismét nekivágunk Európa egyik legnagyobb és minden bizonnyal legrégibb múltra visszatekintő hackerösszejövetelének, a 26. Chaos Communication Congress-nek, méghozzá a H.A.C.K. zászlaja alatt vonulva!  A…..
Never shit the Grass 2009.11.18 12:56:58
nem elérhető a hspbp.org/ oldal,
kisPocok voltam. Üdv a Buherátornak!
Tizenöt héttel a játék indulása után vagyunk. 1001 játékos volt aktív az elmúlt 7 napban, 727 az elmúlt 24 órában, 276 az elmúlt 1 órában. 397 játékosnak van flottája, 375-nek egynél több bolygója. A bolygónkénti átlagnépesség 4,2 millió, az átlag pontszám 29,0 millió.…..
Never shit the Grass 2009.11.16 18:37:41
Never shit the Grass 2009.11.18 12:49:28
Azzal igazán nem lehet vádolni, hogy elfogult Star Wars-rajongó lennék. Azóta meg különösen nem, hogy a webet rendre elárasztják a viccesnek gondolt csillagháborús ökörségek. Na de a kép, amit a BoingBoing, majd Kottke postolt be, a geek generációnak olyan szintű katarzist…..
Az ünnepre és egyéb elfoglaltságaimra való tekintettel egy nappal korábban jön a heti összefoglaló. Tizenkét héttel a játék indulása után vagyunk. 1003 játékos volt aktív az elmúlt 7 napban, 666 az elmúlt 24 órában, 250 az elmúlt 1 órában. 344 játékosnak van flottája,…..
A tíz legveszélyeztetettebb faj a Galaxisban: panda, farkas, vapiti, vaddisznó, bárány, mókus, havasi nyúl, marha, lemming, rozsomák. Az alábbi ábrán látható, hogy hány bolygón haltak már ki teljesen: Itt a Földön a fenti fajok közül egyedül a panda veszélyeztetett…..
Tíz héttel a játék indulása után vagyunk. 803 játékos volt aktív az elmúlt 7 napban, 592 az elmúlt 24 órában, 221 az elmúlt 1 órában. 316 játékosnak van flottája, 289-nek egynél több bolygója. A bolygónkénti átlagnépesség 1 millió, az átlag pontszám 2,4 millió. A…..
Nyolc héttel a játék indulása után vagyunk. 725 játékos volt aktív az elmúlt 7 napban, 534 az elmúlt 24 órában, 193 az elmúlt 1 órában. 288 játékosnak van flottája, 281-nek egynél több bolygója. A bolygónkénti átlagnépesség 549 ezer, az átlag pontszám átlépte az…..
Never shit the Grass 2009.10.04 12:04:22
@Zandagort követője: Nem talált. Én vagyok kisPocok.

@malfunction: nem hiszem el a 6 önálló gyárat érthető okokból ^^
Never shit the Grass 2009.10.04 12:04:52
@Ricsi121: Válaszra én is kíváncsi lennék.
Kilenc héttel a játék indulása után vagyunk. 787 játékos volt aktív az elmúlt 7 napban, 584 az elmúlt 24 órában, 206 az elmúlt 1 órában. 307 játékosnak van flottája, 285-nek egynél több bolygója. A bolygónkénti átlagnépesség 695 ezer, az átlag pontszám 1,4 millió. Az…..
A péntek reggeli indulás óta túl vagyunk az 500. regisztráción, és folyamatosan érkeznek az újak. Eddig egy játékos érte el a 3. tech-szintet, és több, mint 50-en a másodikat. Hat komolyabb szövetség alakult, melyek a játékosoknak majdnem a felét lefedik. Változások…..
08:57-kor Zandagort flottái kilépnek a hipertérből (08:57 "itt van zandagort"), hogy megkezdjék a támadást Galaxisunk ellen: A múltkorihoz képest a bal- és a jobbszárny jóval nagyobb ívben érkeznek, meglepetést keltve nyugaton és észak-keleten (09:10 "figyelte valaki, hogy az…..
Never shit the Grass 2009.07.16 10:32:10
Kedves CU2, publikálom a hibákat, hogy mindenki hozzátudjon szólni és, mert megígértem, tehát:


Most, a játék végén bejelentenénk pár közösen talált hibát az oldalon. Vannak benne elég nagyok is, ami talán hatalmas előnyhöz juttathat játékosokat.


- végtelen nyersanyag transport
- kutató pont nincs ellenőrizve építésnél (csak a tech level)
- hajógyárat átlehet váltani magasabb fokozatúra (kutatópontok megléte nélkül)
- erőművel arra alkalmatlan típusú bolygókon (Amikor a vízerőmű táplálja a kietlen, sivatagos B bolygót?)
- flotta "transport"


aminek ellenállt:
- más levél elolvasás
- más bolygóról való transport sajátra vagy
- más flották irányítása (nem saját)
- más flották beadása közösbe (nem saját)
- más flották átvétele közösből (jog nélkül)
- rengeteg más hack :)


amit hiányolunk:
- Felderítő szondáknak ne essen a morálja, révén nincs benne személyzet. (lehet orvosolva lett már)
- oldalon belüli részletes toplista, kereshetőséggel
- szövetség / normál fórum
- chat megjavítása
- beépített ökoszimulátor (ne kelljen begépelni a bolygóink jelenlegi adatait, csak 1 link és kitölti az inputokat, vagy legalább a szóköz karaktereket ne kelljen kijavítani benne)
- térkép szövetség átszínezések (Ez időközben kész lett)
- Meglévő épületeket jó lenne valamilyen formában csoportosítani, mint pl az építkezésnél, mert nagy mennyiségnél átláthatatlan kezd lenni.
- A tőzsdét kicsit jobb szerepbe hozni, mert nagyjából senki nem használta.
- A Következő ill. előző bolygó ABC sorrendben léptessen, ne pedig ID szerint.
- A bal oldali kezelőfelületen a bolygó lista, űrhajó lista és a navigációs gombok (Birodalom, Chat, Szövetség), lehetne 'position:fixed', hogy ha a lap aljára görgetünk, ne kelljen visszamenni a lap tetejére állandóan.


Sajnos egy véletlen folyamán elírtam egy Flotta ID-t, így elvesztettünk kb 1000Nemesist és 1-200 000 kísérőhajót, van ilyen! :D
Az én hibám miatt nem sikerült így Zandagort összes nagyobb flottáját legyőznünk 1 pillanat alatt. (Kivéve a legnagyobbat, mert ahhoz kevés lett volna valószínűleg) A hibákra remélem hamar orvosolva lesznek, hogy az éles játékban senki ne kerülhessen előnybe.

ui.: Remélem a normál szerver nem lesz 4x lassabb, mert így is unalmas volt néha :)


By: Anti81, Csavez, kisPocok.
9 körül megérkeznek Zandagort flottái. A múltkorihoz hasonlóan most is észak-északnyugat felől, hiszen arra van az Androméda. Most is lesz bolygóannihilátoruk, vagyis egy mozdulattal tudnak bolygókat megsemmisíteni. És most is ez a céljuk. Ha elpusztul az utolsó bolygó, akkor ők…..
Never shit the Grass 2009.07.13 13:13:52
@pberci: Nevét kőbe véssük. :)
Pár gondolat a raktározásról. A raktározás azért lett bevezetve, hogy a magától ne nőhessen a végtelenbe egyetlen gazdaság sem. Az előző bétában volt olyan magára hagyott főbolygó, ahol mérhetetlen mennyiségű erőforrás halmozódott fel, miközben a tulajdonos hónapokig be…..
Nos.. A Torino Marseille utazásunk elég kalandosra sikerült. A GPS szerint egy sima kb 5 órás utazásnak indult, de nem úgy sikerült. Az első része olaszországban, még viszonylag sima volt, megálltunk tankolni, ahol vagy 10 percig röhögtem egy kamionoson, aki a pornófilm automatát…..
Na ennek a blognak, másodszor futunk neki, elsőre valahogy nem sikerült. Szóval ott tartottunk, hogy eljöttünk Osikjekből, a határon simán átjottunk gond nélkül. Kimmellel megfejtettük, hogy a létragyártás a jövönk, és hogy a Pissai ferdetoronynak csak alá kellene ásni, és…..
Tegnap este megvolt az utolsó előtti próba, még egy hátra van csütörtökön, és indulás, végre összeraktuk a teljes müsört, és csatlakozott a harmadik fuvós, az örök állandó vendég zenész, Jojo, aki történetesen hippi, de a jobbik fajtából, najó azért néha nagyon kiborit…..
Never shit the Grass 2009.04.01 15:31:33
Last Minute turnénapló! Turné 2009.03.31 15:50:00
Két nap.. már csak a szerda és csütörtök és indulunk az eddigi leghosszabb turnénkra.. várjuk.. nem kicsit.. természetesen sikerült most bekapnom valami nyavaját, igy köhögök, fáj a torkom, de péntekre igérem meggyógyulok!..
Never shit the Grass 2009.04.01 11:12:15