Regisztráció Blogot indítok
Adatok
petrapenovac

28 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A napokban új matricák jelentek meg az Instagram Sztorikban, amik arra ösztönzik a felhasználókat, hogy maradjanak otthon, ne menjenek ki feleslegesen az utcára, a boltba, illetve ne járjanak közösségbe, ha nem muszáj, hogy így próbáljuk megfékezni a koronavírus terjedését. Számtalan ilyen matrica…..
Ha céged már jó ideje aktív a közösségi médiában akkor Veled is előfordulhatott már, hogy elakadtál, kifogytál az ötletekből a tartalmak terén. A változatosság és a kreativitás fenntartása nagyon fontos a marketing szempontjából és szerencsére időről időre felbukkannak új tartalomtípusok, amiket…..
A Facebook tagadhatatlanul szerepet játszik a politikai és társadalmi megosztottság fenntartásában és erősödésében, elég csak a közösségi oldalon is megjelenő politikai kampányokra gondolnunk. De nézzünk csak kicsit a dolog mögé, pontosan mivel is gyakorol hatást a közkedvelt platfrom a…..
Ha követted az elmúlt hónapok világpolitikai eseményeit, biztosan olvastál az Egyesült Államok és Irán között kialakult feszültségről. A konfliktust egy Irakot ért amerikai dróntámadás robbantotta ki, amelyben egy iráni tábornok, Kászem Szulejmáni is életét vesztette, aki éppen a bagdadi reptéren…..
Van már LinkedIn profilod? Szeretnéd növelni posztjaid elérését és az aktivitást közösséged körében az üzleti platformon? Hoztunk Neked néhány tippet, amivel több interakciót tudsz kiváltani követőidből.  Az első benyomás Minden a profilod (és közvetetten céged profilja) által keltett első…..
Gyakran készítesz szöveges tartalmakat? Elgondolkoztál már rajta, hogyan javíthatnál cikkeid, bejegyzéseid minőségén? Ebben a posztunkban ahhoz szeretnénk egy kis segítséget adni, hogy hogyan tudsz jó kis cikkeket létrehozni LinkedIn-en, amik segítségével akár a profilodhoz kapcsolódó aktivitást és…..
Akár gyakorlott LinkedIn-felhasználóként, akár azzal még csak ismerkedve, mindenképp érdemes bizonyos időközönként megvizsgálnod, hogy megfelelően építed-e a kapcsolathálód a platformon. Vajon a megfelelő emberekkel lépsz kapcsolatba? Elegekhez jutnak el az általad megosztott tartalmak? Cikkünkben…..
Éppen az egyik nemrégiben megjelent cikkünkben említettük a Twitter Történetek bevezetésének lehetőségét, a LinkedIn Stories kapcsán. A Twitter esetében is voltak már erre utaló jelek, hiszen a cég felvásárolta a Chroma Lab-et, amely kifejezetten Történetek létrehozásával foglalkozik. És valóban,…..
Nagy eséllyel idén mondhatjuk utoljára, hogy a Föld lakosságának a fele még nincs jelen a közösségi médiában. A Hootsuite készített egy igen részletes elemzést a témával kapcsolatban, íme a legérdekesebb pontok: 5,2 milliárd embernek van telefonja 4,5 milliárd rendelkezik…..
A befektetés megtérülése (Return on investment, ROI) már egy ideje kulcsszereppel bír a közösségi média marketinggel foglalkozók számára. Nem is csoda, hiszen sokakban felmerül a kérdés, hogy a megszerzett követőtábor tagjai ténylegesen hajlandóak-e pénzt áldozni az adott márkára? Vajon a közösségi…..
Márkád hírnevének védelme éppen annyira tartozik a marketing feladatkörébe, mint a közösséggel való kapcsolattartás. Ha adódik egy probléma, a PR-csapat dolga, hogy gondoskodjon a megoldásról, de a marketingesek feladata, hogy a jövőre koncentrálva biztosítsák, hogy többé nem fordul elő hasonló…..
A LinkedIn nem csak az üzletemberek és az álláskeresők közösségi oldala. Milliók használják az oldalt nap, mint nap, hogy bővítsék kapcsolati hálójukat és egyengessék karrierjüket, de tudtad, hogy a LinkedIn-t akár vállalkozásod növekedésére is felhasználhatod? Bizony, hiszen új kapcsolatokra…..
Tudtad, hogy a közösségi média jelentősen csökkentheti a piackutatás költségét, sőt, akár teljesen meg is szabadíthat tőle? Bizony, a közösségi médiát erre is lehet használni. A kulcs az ügyfélszolgálatban, az ügyfelekkel való kapcsolattartásban és a vásárlók véleményének bevonásában rejlik. A…..
Talán kissé meglepően hangzik és furcsának tűnhet, ám, hamarosan a LinkedIn felületére is megérkezik az eddig Facebookról, Instagramról, Snapchat-ről ismert Stories (Történetek) funkció. Az üzleti platform a múlt héten erősítette meg, hogy már dolgozik a Stories saját verzióján, amely nemsokára…..
Korábbi cikkünkben már bemutattuk, mi is az az ROI és hogyan kell mérni, most pedig ahhoz szeretnénk tippeket adni, hogyan tudod közösségi média marketinged ROI-ját javítani. Fontos leszögezni, hogy abban az esetben érhető el látványos eredmény, ha tisztában vagy vele, jelenleg hogyan teljesít a…..
A hashtag-ek számos előnye ellenére sok cég még mindig nehéz feladatnak találja, hogy közönségük növelésére és az aktivitás fokozására használják őket. Ebben a cikkünkben összegyűjtöttük a hashtag-ek használatának legfontosabb pontjait az üzleti platformon.  Pontosan úgy, ahogy Twitteren vagy…..
Rendszeresen teszel közzé tartalmakat LinkedIn-en? Tűnődtél már rajta, hogy hogyan tudnál bejegyzéseidnek nagyobb elérést generálni? Ebben a cikkünkben ehhez szeretnénk egy kis segítséget nyújtani, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki profilodból! Milyen tartalmak sikeresek a LinkedIn-en? Ezen a…..
Hallottál már az ROI (Return on investment) kifejezésről, azaz a befektetés megtérüléséről a marketingben? Szeretnéd tudni, hogyan lehet ezt javítani? Kíváncsi vagy, vajon a megfelelő tényezőket méred-e? Cikkünkben szeretnénk egy kis segítséget nyújtani ennek megértésében. Mit is jelent a…..
Ha aktívan használod a LinkedIn-t, biztosan kíváncsi vagy rá, hogyan is teljesítesz a felületen. Ahogy a legtöbb közösségi média felületen, itt is lehetőséged van elemzéseket használni, hogy nyomon követhesd a teljesítményed. A LinkedIn a munka világának közösségi oldala, így egyértelmű, hogy aki…..
A közösségi média felé kacsintgató, vagy azt már használó cégek egyik legnagyobb félelme a negatív vélemény, ami az online térben örökre megmarad. Sok vállalkozást ez tart vissza attól, hogy ezen platformok felé nyisson, de abba gyakran nem is gondolnak bele, hogy a webes felületeken kívül is kapnak…..
A közösségi média marketing a tervezéssel kezdődik, s vannak dolgok, amiket tudatosítani kell, mielőtt az egésznek nekifognánk. Azok a cégek, amelyek aktívan használják ezeket a platformokat üzleti célokra, gyakran keresztülmennek egy szemléletbeli váltáson a kezdeti szakaszban. Ez általában arra…..
Nemrégiben a SocialMediaToday.com. arról számolt be, hogy a Facebook egy korábbi, hirdetésekkel foglalkozó szakemberének, Andrew Bosworth-nak a feljegyzése alapján fontos részleteket tudhatunk meg a platform szerepéről a 2016-os amerikai elnökválasztásban. A feljegyzésben a szakember eloszlatta a…..
Tudjuk, hogy a közösségi médiának rengeteg előnye és kihasználható lehetősége van, ezek közül most a közösségépítést szeretnénk kiemelni és bemutatni. Ha alaposan megtervezed a stratégiát, célokat állítasz fel és a hangsúlyt a vásárlóiddal ápolt kapcsolatokra fekteted, látványos eredményeket érhetsz…..
Mozgalmas hétvége áll mögöttünk, hiszen január 31-én az Egyesült Királyság kilépett az Európai Unióból, s ezzel kezdetét vette a 11 hónapos átmeneti időszak. Ez arra szolgál, hogy az ország rendezett módon hagyhassa el az EU-t és az eddigi kapcsolatok megfelelően legyenek rendezve a felek között. A…..
Hallottál már a kríziskommunikációról? Ha maga a kifejezés nem is cseng ismerősen, biztosan találkoztál már a jelenséggel. Ha ismered a közösségi párbeszédek természetét és rendkívül gyors terjedését, illetve, hogy hogyan tudsz hatásosan elhelyezkedni egy parázsvitában, rendkívül sikeres…..