Regisztráció Blogot indítok
Adatok
petrapenovac

114 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Igazán különleges kérdés, hogy egyes emberek (különösen a fiatalok) hogyan alakítják ki elsődleges hozzáállásukat bizonyos dolgok felé. Mi alapján döntenek az adott termékek, márkák és üzletek mellett? Hogyan hatnak a családtagok, a közeli barátok és a hírességek (akár influencerek) a választásaikra…..
Általában a fogyasztói magatartás három fú aspektusát szokás vizsgálni, ezek pedig a döntések termékekről, szolgáltatásokról és márkákról. Valójában azonban jóval többről van szó. A termék használatából eredő tapasztalat, a birtoklás érzése, a termékek tényleges fogyasztása mind-mind hozzájárulnak a…..
A fogyasztók bizony személyiséget kapcsolnak a márkákhoz, pontosabban személyiségjegy-szerű tulajdonságokat, amik segítenek számukra a különbségtételben és a választásban. Ez legtöbbször a márkához fűződő személyes benyomásaik és érzéseik alapján alakul ki. Ebben gyakran az is közrejátszik, hogy…..
Gyakorlatilag az emberek, fogyasztók igényei adják a modern marketing alapját. Egy cég sikere abban rejlik, hogy mennyire hatékonyan tudja felismerni és kielégíteni ezeket az igényeket. A marketingesek nem kreálnak új igényeket, azonban az tagadhatatlan, hogy nagy szerepük van abban, hogy felszínre…..
A fogyasztói döntéshozatalnak több szemlélete, vizsgálati módja is létezik. A fogyasztói modell kifejezés egy általános nézetre, perspektívára utal, hogy miért és hogyan viselkednek az egyének egy adott módon, jelen esetben a fogyasztói szokásaik terén. Ebben négy fő szemléletet szokás…..
Életünk folyamán nap mint nap döntések sorát hozzuk meg, sokszor úgy, hogy észre sem vesszük. A legtöbbször ez nem is jelent mást, mint egy opció kiválasztását kettő vagy több lehetőség közül. Más szóval, ahhoz, hogy valaki ténylegesen döntést hozhasson, legalább két alternatívának kell léteznie.…..
A Google Maps napjaink legkedveltebb térképes alkalmazása és népszerűsége egyre növekszik. Nem is csoda, hiszen folyamatosan bővül a platformba épített funkciók köre, egyre több mindennel szolgál nekünk az app. Az elsődleges funkciója értelemszerűen a navigáció volt, azonban manapság ennél sokkal…..
Mind az organikus, mind a fizetett közösségi média lehetőségekről elmondhatjuk, hogy folyamatosan változnak és apróbb finomításokon mennek át. Az utóbbi időben megfigyelhettük, hogy az organikus tartalmak szerepe és elérése egyre jobban szorul vissza, ami mögött az áll, hogy a platformok minél…..
Blogsorozatunkban elérkeztünk az ünnepi időszak utolsó, legnagyobb állomásához, a karácsonyhoz. Marketing szempontból igen sűrű ez a néhány hét, hiszen lényegében októbertől december végéig egymást követik a különböző kampányok. Ezekben viszonylag sok a közös elem, hiszen mindegyik esetben fontos…..
Az ügyfelek megtartása a közösségi médiában sokszor nem egyszerű feladat. Először is szem előtt kell tartanunk azt, hogy a felhasználók figyelme egyre rövidebb időre köthető le, egyre különlegesebb és izgalmasabb tartalmak kellenek ahhoz, hogy egyáltalán megálljanak a görgetésben. Ott van tehát az,…..
Hányszor fordult elő Veled, hogy valami igazán kiemelkedő posztra kaptad fel a fejed, amit egy cég tett közzé, miközben a Facebookot görgetted? Ugye, hogy nem túl sokszor? Nem is csoda, hiszen 2018-ban Mark Zuckerberg bejelentette, hogy az algoritmus a fontos interakciókat fogja előtérbe helyezni,…..
Abban talán minden marketingszakember egyetért, hogy a munka nagy részét – különösen mostanában – azt teszi ki, hogy megtanulunk alkalmazkodni az új és kiszámíthatatlan eseményekhez, a változásokhoz. A digitális világban percek alatt megváltozhat bármi, így nem árt rugalmasnak lenni. Bár még van…..
Előző cikkünkben a Halloween-ről írtunk, ami megnyitja a sort az év végi ünnepi készülődésben és vásárlási lázban. Az október 31-i esemény önmagában még nem ad okot ajándékok vásárlására, azonban sok cég áll elő különleges ajánlatokkal, esetleg limitált termékekkel ebből az alkalomból, sőt, normál…..
Ha aktívan használod a Facebook hirdetéskezelőjét kampányok lebonyolítására, akkor megfigyelhetted, hogy igazán sok változás ment végbe a felületen mostanában. Ebből persze könnyebb a negatívumokat észrevenni, például azt, hogy sokkal több idő szükséges a hirdetések jóváhagyásához, gyakran ok nélkül…..
Közeleg az ünnepi szezon, ezzel együtt pedig a nagy ajándékvásárlások ideje is. Ez azt is jelenti, hogy itt az idő vállalkozásunkat is felkészíteni az év talán legsűrűbb időszakára. Készültünk egy blogsorozattal, amiben végigvesszük az előttünk álló ünnepeket, méghozzá üzleti szempontból. Online…..
Előző cikkeinket olvasva már találkozhattál a Facebook Bolttal, ezzel a sok lehetőséget rejtő új funkcióval. A közösségi oldal ezen új szegmense lehetővé teszi, hogy termékeidet egy katalógushoz hasonlóan kollekciókba rendezd, amit az érdeklődők szabadon böngészhetnek, elmenthetik és megoszthatják a…..
A minél magasabb aktivitás elengedhetetlen egy üzleti közösségi média oldal esetében. A cégek törekednek rá, hogy minél inkább szóra bírják követőiket, igyekeznek fenntartani a kapcsolatot velük. Ez így is van rendjén, hiszen közösségi médiáról beszélünk. Azon túl, hogy a magas aktivitás az elérést…..
A Facebook csoportok remek lehetőséget kínálnak, hogy ápolhasd az ügyfeleiddel, vevőiddel vagy érdeklődőiddel való kapcsolatot. Ezek a zárt közösségek különleges élményt nyújtanak a tagok számára, valamint lehetőséget teremtenek az őszinte, nyitott kommunikációra, akár egymás között, akár a céggel.…..
A hashtagek már 13 éve vannak velünk. Nem is gondoltad volna, ugye? Ez idő alatt nem csak az átlagfelhasználók szokásainak, de az influencerek, sőt, a marketinggel foglalkozó szakemberek munkájának is szerves részei lettek. Szerepük van az elérés növelésében, a tartalmak kategorizálásában, de még az…..
A nehéz időszak még közel sincs a hátunk mögött, így továbbra is alkalmazkodnunk kell az új helyzet teremtette körülményekhez. Megváltozott a munkavégzés, az oktatás és a szórakozás is. Vállalkozóként és cégtulajdonosként ez azt is jelenti, hogy a szakmai rendezvények és konferenciák java vagy…..
Mondanunk sem kell, milyen rövid idő is elég ahhoz a Facebook-nak, hogy előálljon egy-egy új funkcióval, vagy változtasson valamin a platformon. Sokszor ezeket észre sem vesszük azonnal, mert mondjuk az algoritmusban áll be valamilyen változás, vagy olyan funkció alakul át, amit nem használunk…..
Korábban már írtunk a Facebook Shops-ról, amikor a cég beharangozta az új funkció érkezését. Mondhatjuk, hogy mostanra már vége a teszt fázisnak, és teljes egészében használhatjuk az új lehetőséget, ami így fokozatosan egyre több vállalkozás számára fog megjelenni. Azok az üzleti oldalak, akik már…..
Még mindig nem állt vissza az életünk a régi, normális rendbe, így az online platformok továbbra is kiemelt szerepet töltenek be a mindennapjainkban. Sőt, a helyzet újbóli súlyosodása miatt az is elképzelhető, hogy ismét vissza kell térnünk ahhoz, hogy a nagyobb tömegeket érintő rendezvényeket az…..
Míg az organikus posztok gondoskodnak a követőiddel való kapcsolatteremtésről és kapcsolattartásról, addig a hirdetések abban segítenek, hogy Facebook oldalad folyamatosan növekedhessen és minél többekhez eljuthasson. A hirdetések teljesítményét rengeteg dolog befolyásolhatja, gyakran a saját…..
Kreatív bejegyzéseket és látványos fotókat közzétenni oldaladon ma már nem elegendő a sikerért. Aktivitásra is szükség van, tehát arra, hogy a követőid reagáljanak is a posztokra, ami a leggyakrabban hozzászólások formájában történik meg. Ez rendkívül aktív rajongóbázis vagy kiugróan népszerű…..