Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Boci13

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Két fontos változást tapasztaltunk az elmúlt időszakban a budapesti reptéren: az elmúlt időszakban sokszor nehezen birkózott a tömeggel már nem csak a biztonsági, hanem az útlevélellenőrzés is, de legalább a Wizz a GH-botrány végén egyértelműsítette: igenis elfogadják a kapunál a telefonon pdf-ben…..
Boci13 2019.10.04 10:13:05
Sziasztok,olvastam ezt a problémát, és gondoltam én is leírom,hogy jártunk.Október 24 én Barcelonából Budapestre utaztunk,és október 29-én vissza Barcelonába. 29-én reggel minden ellenőrzésen átmentünk,az A19 kapuhoz kellet mennünk.Én a párom a15 éves lányom,és egy spanyol család gyereke volt velünk,akinek megszerettük volna mutatni Budapest nevezetességét.Az A 19 kapunál Kb 45-50 ember állt sorba 45 perc volt a gép indulásáig.A Malévos uriember szúró próba szerint, engedte és terelte az embereket a csomag méret ellenőrzéshez.Engem és a páromat átengetek, alányomat és aspanyol barátot félre terelték a csomag méréshez. 10 perc alatt alig haladt a sor.Én bent álltam a kordon mögött és szóltam az ellenőrzét végző " úri embernek, hogy a lányom bent áll a sorba és ha ilyen lassan haladnak nem érjük el a gépet.Erre a válasz: " Az nem az én problémám,hanem az Öné". Szóhoz se jutottam. 06:05 kor szállt fel a gép. 05:55 kor ért az ellenőrzéshez a lányom és a spanyol srác.A csomagok megfeleltek, de a malévos uri ember- ezt monda: Önök már nem szállhatnak fel a gépre ,mert a gép indulás előtt 20 percel a gépen kell tartozkodni!!! És azzal a mozdullattal vissza adta az okmányokat.Én bent a lányomék kint.Nagyon ideges lettem, és mondtam neki, hogy a ti lassu és szervezetlen munkátok miatt állunk sorba, nem a mi hibánkból.Erre ő kinevetett, és azt mondta így jártunk.Kértem a nevét,nevét nem mondta meg adott egy azonosító számot, azt mondta ez a neve.Mi vissza mentünk a lányomékhoz, próbáltam az ellenőrzésen valakivel beszélni, de senki nem állt velünk sorba.Az egyik ellenőrző személy, oda szólt nekünk aki csak a végeredményre ért oda" kisebb csomaggal kellene utazni és akkkor nem lenne ilyan probléma.-- Na eddig tartott a nyugodságom, és elkeztem kiabálni vele,...... hisz a mi csomagunkal semmi probléma nem volt.A gép elszállt mi 4-en ott maradtunk.Ja és még ahogy hallottam egy spanyol család sem került sorra.Kerestük a panasz irodát, de ott semmit nem találtunk.Gyorsan vennem kellett a másnapi járatra 4 db jegyet,sikerült 398 euroért.Kész lehuzás az egész. Teljesen kiszolgáltatott vagy, nem ember modon beszélnek veled,hiányzik az intelegencia.Pedig mi vagyünk az ügyfelek,én azt tanultam,az ügyfél az első,hisz Ő fizet.A panaszomat megírtam a wizzarnak, ennyit tudtam tenni. 2 nap múlva kaptam egy emailt a Wizzartól,hogy hogy voltam elégedett az utazással kapcsolatosan :):):) A következő nap, ugyan azzal a csomagokkal,sikerült elhagyni Budapestet.Leszálltunk Barcelonába, a spanyol barátunk gyermeke megszólalt: Soha többet nem szeretnék menni Magyarországra..... Ez egy kicsit rosszul esett nekem.De sajnos neki nem a WizzarMalév alkalmazottjára volt megharagudva,hanem Magyarországra.Sajnos nálunk ilyen megtörténhet, és senki nem tesz ellene semmit.És egyben most megköszönöm a WizzarMalév-nak, köszönjük jól utaztunk, utoljára az életembe a Wizzarral. Szép napot sziasztok.
Boci13 2019.10.05 16:14:37
@Boci13: Bocsánat a dátumot elrontottam 2019. szeptember 29 én történt
A Malév GH eddig sem pályázott nagy eséllyel a legkedveltebb cégnek járó babérkoszorú elnyerésére, de lassan inkább az aranybékasegg díjra lehet méltó (a díjat egy reklámblog találta ki, nem én). Olvasónk, Dóra (kérésére a nevét megváltoztattuk) tanulságos esete következik. Frissítés: a Wizz Air…..
Boci13 2019.10.05 15:59:49
@Mx8: Bocsánat szeptember 29 -én történt.Vasárnaphoz 1 héttel ezelőtt.
Boci13 2019.10.05 16:01:49
@Boci13: Elnézést a leírtakban elrírtam a dátumot 2019.szeptember 29 én történt.
Boci13 2019.10.05 15:57:37
@Mx8: szép napot, nem szoktam kamuzni, és nincs is érdekembe.Sajnos ez történt. Vasárnap a 06:05 ös géppel szerettünk volna vissza menni. 05 :00 órakor átmententünk a utas és csomag vizsgálatokon.Kb 5 perc alatt vásároltunk, magyar dolgokat( pálinka stb :) - amit kértek tőlunk a spanyolbarátok- 05: 10-05:15 kor írták ki a kijelzőre,hogy az A19 kapuról indul a gép.Kb 5 perc alatt értünk oda.Akkor már hatalmas sor állt.Ahogy írtam engem és a páromat beengedtek, a jobb oldali zónába 5-6 ember ment be.A többit a baloldali zónára terelték, ahol a csomagok méreteit ellenőrzik.Semmit nem mondtakbe azaz 4 en voltunk és semelyikünk nevét nem mondták be.Az ellenőrző ember leszólt telefonon,hogy itt vagyunk és azt mondták neki, hogy már nem szállhatunkbe. Ez 05: 58 perckor volt.Hangsulyozom a gép 06:05 kor kellet hogy induljon.És erre mondta az ember hogy 20 percel az indulás előtt a gépen kell hogy legyünk.Ezt én is tudom,hogy kamu.1 hónapba kb 2-3 szer utazom repülővel.De mit tudtam csinálni, a gyerekek kint mi bent.Holnap megyek vissza Budapestre, és úgy döntöttem ügyvédhez visszük az ügyet.Nem a 400 euro plusszért, hanem az eljárásért.Szép napot
Sokáig nem hittük, hogy utasalázásban a Wizz Air képes túlszárnyalni a Ryanairt, de legutóbb saját bőrünkön is megtapasztalhattuk, milyen az, amikor az elborult agyú poggyászmérő kisiparos mindenképp le akar húzni 45 euróval. Horrortörténetek a trehányul pakoló utasokra…..
Boci13 2019.10.04 10:14:41
Sziasztok,olvastam ezt a problémát, és gondoltam én is leírom,hogy jártunk.Október 24 én Barcelonából Budapestre utaztunk,és október 29-én vissza Barcelonába. 29-én reggel minden ellenőrzésen átmentünk,az A19 kapuhoz kellet mennünk.Én a párom a15 éves lányom,és egy spanyol család gyereke volt velünk,akinek megszerettük volna mutatni Budapest nevezetességét.Az A 19 kapunál Kb 45-50 ember állt sorba 45 perc volt a gép indulásáig.A Malévos uriember szúró próba szerint, engedte és terelte az embereket a csomag méret ellenőrzéshez.Engem és a páromat átengetek, alányomat és aspanyol barátot félre terelték a csomag méréshez. 10 perc alatt alig haladt a sor.Én bent álltam a kordon mögött és szóltam az ellenőrzét végző " úri embernek, hogy a lányom bent áll a sorba és ha ilyen lassan haladnak nem érjük el a gépet.Erre a válasz: " Az nem az én problémám,hanem az Öné". Szóhoz se jutottam. 06:05 kor szállt fel a gép. 05:55 kor ért az ellenőrzéshez a lányom és a spanyol srác.A csomagok megfeleltek, de a malévos uri ember- ezt monda: Önök már nem szállhatnak fel a gépre ,mert a gép indulás előtt 20 percel a gépen kell tartozkodni!!! És azzal a mozdullattal vissza adta az okmányokat.Én bent a lányomék kint.Nagyon ideges lettem, és mondtam neki, hogy a ti lassu és szervezetlen munkátok miatt állunk sorba, nem a mi hibánkból.Erre ő kinevetett, és azt mondta így jártunk.Kértem a nevét,nevét nem mondta meg adott egy azonosító számot, azt mondta ez a neve.Mi vissza mentünk a lányomékhoz, próbáltam az ellenőrzésen valakivel beszélni, de senki nem állt velünk sorba.Az egyik ellenőrző személy, oda szólt nekünk aki csak a végeredményre ért oda" kisebb csomaggal kellene utazni és akkkor nem lenne ilyan probléma.-- Na eddig tartott a nyugodságom, és elkeztem kiabálni vele,...... hisz a mi csomagunkal semmi probléma nem volt.A gép elszállt mi 4-en ott maradtunk.Ja és még ahogy hallottam egy spanyol család sem került sorra.Kerestük a panasz irodát, de ott semmit nem találtunk.Gyorsan vennem kellett a másnapi járatra 4 db jegyet,sikerült 398 euroért.Kész lehuzás az egész. Teljesen kiszolgáltatott vagy, nem ember modon beszélnek veled,hiányzik az intelegencia.Pedig mi vagyünk az ügyfelek,én azt tanultam,az ügyfél az első,hisz Ő fizet.A panaszomat megírtam a wizzarnak, ennyit tudtam tenni. 2 nap múlva kaptam egy emailt a Wizzartól,hogy hogy voltam elégedett az utazással kapcsolatosan :):):) A következő nap, ugyan azzal a csomagokkal,sikerült elhagyni Budapestet.Leszálltunk Barcelonába, a spanyol barátunk gyermeke megszólalt: Soha többet nem szeretnék menni Magyarországra..... Ez egy kicsit rosszul esett nekem.De sajnos neki nem a WizzarMalév alkalmazottjára volt megharagudva,hanem Magyarországra.Sajnos nálunk ilyen megtörténhet, és senki nem tesz ellene semmit.És egyben most megköszönöm a WizzarMalév-nak, köszönjük jól utaztunk, utoljára az életembe a Wizzarral. Szép napot sziasztok.