Regisztráció Blogot indítok
Adatok
szaeszti

6 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A társadalom nagyobb része elítéli a közösségi média használatát, azzal érvelve, hogy értelmetlen, káros, és elveszi az időt a felhasználóktól. Ezek az alkalmazások nyilvánvalóan úgy vannak fejlesztve, hogy a felhasználó minél több időt töltsön a használatával, és minél inkább függéséget okozzon.…..
A Google Play Áruházban, illetve az App Store kínálatában szép számmal találhatunk oktatás/tanulástámogató applikációkat, amelyek arra hivatottak, hogy közelebb hozzák a tananyagot a diákokhoz, segítsék a felkészülésüket, esetleg szabadidejükben bővítsék ismereteiket. Ilyen alkalmazás például a…..
Espahist LearningApps 2019.10.31 14:19:31
A LearningApps egy webkettes (web 2.0) alkalmazás, tehát a közösségre épít, a tagok részt vesznek az ötletek megvalósításában, közösen szerkesztik a tartalmat, megosztják saját tudásukat. Az egész lényege két szóban összefoglalható: tartalommegosztás és interaktivitás. A LearningApps interaktív…..
A Google szolgáltatásai közül egy újabbat szeretnék bemutatni, amely szintén rendkívül hasznos a tanári mesterséghez, ez pedig a Google Űrlapok (angol nevén Google Forms). Kétféleképpen hozhatunk létre kvízt: 1. A Google Drive oldalán belépve, a felület közepére jobb egérgombbal kattintva…..
Espahist Google Classroom 2019.10.03 22:09:18
Bevallom, már hallottam a Google Tanterem (Classroom) nevű alkalmazásról, de ideje volt közelebbről is szemügyre venni. Ez az ingyenes alkalmazás segíti a pedagógus és a diák közötti kommunikáció létrejöttét és fenntartását, a tanár számára segítséget nyújt a feladatok létrehozásában és…..
Espahist A 21. századi készségek 2019.09.26 00:32:11
A 21. századi embernek szinte csecsemőkora óta része az életének a digitális világ: a TV, a mobiltelefon és az okoseszközök egyre csak szélesedő választéke egyre mélyebb bepillantást enged egyre több embernek a digitális kultúrába. 21. századi készségeknek nevezik a digitális kompetenciá(ka)t,…..