Adatok
bútorszakértő
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Szakadt kanapét szállított az Expedo, de nem nagyon aggódik miatta
2019.09.02 10:00:00
Jó napot !
Szeretnék panaszt tenni egy cégre (Expedo), akitől rendeltem egy kanapét. 2019.07.05-én rendeltük meg, a megbeszélés alapján 2019.07.18-ra kértük a kiszállítást. A kanapé a megbeszélt időpont helyett 2019.07.29-re érkezett meg. Amikor megérkezett és kicsomagoltuk, felháborító volt a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Istenem emberek. Komolyan ha valami nemi betegség a neten át fertőzne már a népek 80%-a agyhalott lenne.
Amúgy meg ahogy a képeken látom ezek a "szakadások" a termék alján vannak. Pl az alsó burkoló szövetet pár szeggel vissza tudod ütni, a szakadást meg az asszonyod ügyesen összevarja. Pénzt úgyse kaptok vissza érte.
És ha más baja nincs akkor még olcsón megúsztátok hogy ilyen hülyeségbe fogtatok.