Adatok
Rassen Günter
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az öreg autó ciki, megbízhatatlan és állandóan szervizbe kell vinni. Ezt gondolják, akiknek még nem kellett hatvanezer kilométer után kettős tömegű lendkereket cserélni az új autójukon. És akik még nem bírták kiszámolni az értékvesztést. Vélemények az azonos című…..
Rassen Günter
2011.03.13 23:48:34
Szeretem az ilyen légből kapott marhaságokat tényként tálaló debileket, mint fentebb a macskanátha néven fórumozó is. Az alkatrészek utángyártási jogát a Caterpillar vette meg és nem kínaiak, Kínából semmiféle alkatrészt nem lehet hozzá rendelni. A nevet pedig a Tata motors birtokolja, ami a Land Roverrel együtt kerül hozzájuk, miután éltek az elővásárlási jogukkal, nehogy a kínaiak szarával azonosítsák a Rover nevet. Lehet fikázni a Rovert, akinek van pénze besétálni egy szalonba kihozni egy új autót, de az is biztos, hogy hasonló árkategóriában bármelyik kortársát messze alázza. Az angolok által tervezett motorhoz meg elég annyi, hogy az 1.4-es 400-asommal az imént egy '98-as 1.6-os E36-ot aláztam le 0-130-ig, méghozzá 3 kocsihosszal. Kíváncsiságból szoktam próbálgatni az ismerőseim birtokában való gépek ellenében, de 2000 előtt gyártott 1.6-os autók közül eddig még nem találtam olyat, ami otthagyná az 1.4-es hajtómotorral rendelkező 4.5 méter hosszú, 2 méter széles autót. A tartósságról meg annyit, hogy mióta három éve megvettem, egy pár szilentet cseréltem mindössze a Roveremen (a kötelező dolgokon kívül természetesen). Évi 15 ezret megyek egyébként.
Rassen Günter
2011.03.13 23:57:05
@Seca81: Attól, hogy a menedzsment elkúrta, még nem rossz autó. Hamarosan a Saab is erre a sorsra jut, akkor majd lehet fikázni azt is, hogy szar, mert becsődölt a gyár. De volt itt nem is olyan régen az Opel és a Volvo, a Chrysler és a nagy polip GM is csődközeli helyzetben...csak őket megmentették, a Rovert meg nem.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz