Adatok
Vitéz Nagyuram
0 bejegyzést írt és 172 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Úgy tűnik, a kormányzati kommunikáció is gyorsan változik. Néhány napja még kiplakátolták, hogy ne hordj maszkot. Azóta meghalt pár tucat ember. Más a kommunikáció is. Mondjuk a csempe lehullott, a lift nem jár, a tűzoltókészülék a földön, az orvos még felvenni sem tudja a sebészmaszkot. Orbán olyan…..
Vitéz Nagyuram
2020.04.10 14:16:33
@Nekoashi2005: "Most ideírom, ki mondta és mikor!"
Igen, tök jó, hogy a "mikor" is idekerült, hiszen itt a kontextus nagyon fontos.
Jelen esetben a koronavírus kapcsán a kommunikációs kampány közvetlenül a krízis elmélyülésének megakadályozására, az állampolgárok felelős magatartásának kiváltására irányul, ami egy JÁRVÁNYÜGYI veszélyhelyzet kapcsán nagyon fontos; 2008-ban viszont nem volt semmiféle világjárvány, ami hasonló kampányt indokolttá tett volna.
"Magyarországon tízszer annyian halnak bele a vírusba"
Nem, ezt sajnos megint nem sikerült megértened, nem halnak bele tízszer annyian a vírusba, de majd lassan és tagoltan magyarázom el újra.
Németországban a www.worldometers.info/coronavirus/#countries rendszeresen frissített statisztikái szerint 2607 ismert haláleset történt, míg nálunk 77. Az előbbi, német szám a magyar 33*-ese, miközben a németországi lakosságszám a magyarországinak csak 8,5*-ese.
A tesztelés kiterjedtsége nem a betegség "halálozási arányát" befolyásolja, hanem kizárólag a számított, diagnosztizált esetszámra vetített halálozási arányt (case fatality rate, CFR). Ha az egyik országban csak a közepesnél súlyosabb tüneteket mutató betegek jelennek meg ennek a nevezőjében, míg a másikban közel az összes fertőzött (akik többségében a lefolyás enyhe lesz, esetleg tünetmentesek lesznek), akkor utóbbi országban e számított mutató értéke is alacsonyabb lesz, akár még akkor is, ha a fertőzöttek túlélési esélyei, a betegellátás színvonala egyébként kb. hasonló.
Igen, tök jó, hogy a "mikor" is idekerült, hiszen itt a kontextus nagyon fontos.
Jelen esetben a koronavírus kapcsán a kommunikációs kampány közvetlenül a krízis elmélyülésének megakadályozására, az állampolgárok felelős magatartásának kiváltására irányul, ami egy JÁRVÁNYÜGYI veszélyhelyzet kapcsán nagyon fontos; 2008-ban viszont nem volt semmiféle világjárvány, ami hasonló kampányt indokolttá tett volna.
"Magyarországon tízszer annyian halnak bele a vírusba"
Nem, ezt sajnos megint nem sikerült megértened, nem halnak bele tízszer annyian a vírusba, de majd lassan és tagoltan magyarázom el újra.
Németországban a www.worldometers.info/coronavirus/#countries rendszeresen frissített statisztikái szerint 2607 ismert haláleset történt, míg nálunk 77. Az előbbi, német szám a magyar 33*-ese, miközben a németországi lakosságszám a magyarországinak csak 8,5*-ese.
A tesztelés kiterjedtsége nem a betegség "halálozási arányát" befolyásolja, hanem kizárólag a számított, diagnosztizált esetszámra vetített halálozási arányt (case fatality rate, CFR). Ha az egyik országban csak a közepesnél súlyosabb tüneteket mutató betegek jelennek meg ennek a nevezőjében, míg a másikban közel az összes fertőzött (akik többségében a lefolyás enyhe lesz, esetleg tünetmentesek lesznek), akkor utóbbi országban e számított mutató értéke is alacsonyabb lesz, akár még akkor is, ha a fertőzöttek túlélési esélyei, a betegellátás színvonala egyébként kb. hasonló.
Vitéz Nagyuram
2020.04.10 14:17:52
@Vitéz Nagyuram: @A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: bocs, a fenti válasz második részét neked szántam, A segg úr.
B1 BLOGCSALÁD
Tarlós István végre feketén-fehéren, mindenki számára érthetően bebizonyította, hogy mennyivel alkalmasabb Karácsony Gergelynél
2019.10.10 15:45:05
A mohácsi csatáról csak az írhasson, aki részt vett benne!..
Vitéz Nagyuram
2019.10.11 21:47:10
@nincs1itt: "wagner nem tehet róla, hogy németnek született és halhatatlan műveket szerzett!"
Felteszem, itt arra céloz, hogy Wagner antiszemita volt (ahogy pl. Luther is), ez szokott neki beakadni.
Pedig ezt értékmérőnek használni, pláne 19. századi művészek esetén elég nagy baromság.
Felteszem, itt arra céloz, hogy Wagner antiszemita volt (ahogy pl. Luther is), ez szokott neki beakadni.
Pedig ezt értékmérőnek használni, pláne 19. századi művészek esetén elég nagy baromság.
Vitéz Nagyuram
2019.10.11 22:13:53
@taga20: Primitív állat? Ezt miből vetted le.
Igen, Wagner valóban antiszemita volt, mint a 19. században még sokan mások.
Természetesen a gázkamrákhoz, a holokauszthoz viszont semmi köze nem volt, és nem is gondolom, hogy támogatta volna.
Az viszont szerintem egy kifejezetten primitív hozzáállás, ha egy művészt kizárólag a politikai nézetein keresztül ítélnek meg, pláne akkor, ha ennek csak egy ennyire kicsiny szeletét veszik górcső alá.
Igen, Wagner valóban antiszemita volt, mint a 19. században még sokan mások.
Természetesen a gázkamrákhoz, a holokauszthoz viszont semmi köze nem volt, és nem is gondolom, hogy támogatta volna.
Az viszont szerintem egy kifejezetten primitív hozzáállás, ha egy művészt kizárólag a politikai nézetein keresztül ítélnek meg, pláne akkor, ha ennek csak egy ennyire kicsiny szeletét veszik górcső alá.
Vitéz Nagyuram
2019.10.11 23:21:52
@taga20: "akkor miért ágyazott meg neki?"
"a gázkamrát és a holokamut a zsidók találták ki, mi?!"
Te, azt remélem tudod, hogy Wagner halála és a wannseei konferencia között eltelt több mint fél évszázad; és azt is, hogy nem ő írta a Mein Kampfot, sőt, az alsóbbrendű fajok elmélete sem hozzá kötődik (hanem pl. Alfred Rosenberghez)?
Wagner egyszerűen csak antiszemita volt, ahogy az ő korában még sokan mások is.
A gázkamrát és a holokausztot természetesen a nácik tervelték ki, de ehhez személyesen Wagnernek semmi köze nem volt.
Amit te itt alkalmazol, az egy végtelenül egyoldalú és ostoba megközelítés, Wagner jelentősége az antiszemitizmus elterjedtsége szempontjából is meglehetősen csekély; e nézetei az ő korában nem voltak sem különlegesek, sem egyediek.
"a gázkamrát és a holokamut a zsidók találták ki, mi?!"
Te, azt remélem tudod, hogy Wagner halála és a wannseei konferencia között eltelt több mint fél évszázad; és azt is, hogy nem ő írta a Mein Kampfot, sőt, az alsóbbrendű fajok elmélete sem hozzá kötődik (hanem pl. Alfred Rosenberghez)?
Wagner egyszerűen csak antiszemita volt, ahogy az ő korában még sokan mások is.
A gázkamrát és a holokausztot természetesen a nácik tervelték ki, de ehhez személyesen Wagnernek semmi köze nem volt.
Amit te itt alkalmazol, az egy végtelenül egyoldalú és ostoba megközelítés, Wagner jelentősége az antiszemitizmus elterjedtsége szempontjából is meglehetősen csekély; e nézetei az ő korában nem voltak sem különlegesek, sem egyediek.
Munkában a Nemzetközi Együttműködés Rendszere. ..
Vitéz Nagyuram
2019.09.21 22:19:36
@nincs1itt: A "munkaidőben" dologról csak annyit, hogy a min.elnöknek is joga van szabadságra menni (akár bármely más munkavállalónak, köztisztviselőnek). A szabadidejét pedig töltse úgy, ahogy akarja.
A jogi ismereteit a törvényjavaslatok benyújtása közben folyamatosan gyakorolhatja (korábban egyéni képviselőként; ma egy testültet, a kormány tagjaként), ezért aligha avultak el az ismeretei.
Egy szakvizsgánál jogászként is sokkal értékesebb számára az a tapasztalat, amit 1990-től máig a parlamentben és a kormányzati munka során megszerzett.
A jogi ismereteit a törvényjavaslatok benyújtása közben folyamatosan gyakorolhatja (korábban egyéni képviselőként; ma egy testültet, a kormány tagjaként), ezért aligha avultak el az ismeretei.
Egy szakvizsgánál jogászként is sokkal értékesebb számára az a tapasztalat, amit 1990-től máig a parlamentben és a kormányzati munka során megszerzett.
Vitéz Nagyuram
2019.09.21 22:44:39
@Sir Bates dö Hól: Nézd, én nem akarom az európaiakat "felmenteni" a felelősségük alól, innen Magyarországról csak annyi mentségem lehet, hogy nekünk gyarmatunk azért nem nagyon volt (*de ha mégis, akkor nem Afrikában és a Közel-Keleten); és nem mi vagyunk azok (**legalábbis nem főszereplőként), akik a mai napig ott kavarjuk a szart.
Én azt gondolom, hogy a jövő útja éppen az, hogy NE szarjunk az ottani helyzetre, hanem próbáljunk valahogy segíteni nekik abban, hogy ne legyen nekik ott rossz, ne kelljen nekik a szülőföldjüket elhagyni.
Persze ez js egy idealista álláspont...
Én azt gondolom, hogy a jövő útja éppen az, hogy NE szarjunk az ottani helyzetre, hanem próbáljunk valahogy segíteni nekik abban, hogy ne legyen nekik ott rossz, ne kelljen nekik a szülőföldjüket elhagyni.
Persze ez js egy idealista álláspont...
Vitéz Nagyuram
2019.09.21 23:05:20
@Sir Bates dö Hól: "volt gyarmattartók hasznából közvetetten részesülünk"
Részben igen, részben azért ők minket is kihasznál(t)ak, velünk is kiszúrtak, különösen a múltban. A lelkiismeretünk azért tiszta('bb) lehet.
"segíteni kell nekik, hogy ott tudjanak maradni. de ez akkor lehetséges, ha a transzatlanti régió burzsoáziája nem használja ki őket"
Én a magam részéről az osztályharcban kevésbé hiszek, mint a józan belátásban...
Részben igen, részben azért ők minket is kihasznál(t)ak, velünk is kiszúrtak, különösen a múltban. A lelkiismeretünk azért tiszta('bb) lehet.
"segíteni kell nekik, hogy ott tudjanak maradni. de ez akkor lehetséges, ha a transzatlanti régió burzsoáziája nem használja ki őket"
Én a magam részéről az osztályharcban kevésbé hiszek, mint a józan belátásban...
Felfordulás, ribillió, polgárháború és végül a bukás. ..
Vitéz Nagyuram
2019.09.17 10:05:07
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Honnan ítélhetném meg, mennyi belőle a valós"
Szóval még azt sem tudod megítélni, hogy mitől/mennyire "túlárazott", és mégis elvárnád, hogy az ügyészség csak ez alapján vádat emeljen?! Te egyébként normális vagy?!
"pont annyival gazdagszik"
Tehát csak azon az alapon emelnél vádat egy vállalkozó(i) (csoport) ellen, hogy "gazdagodnak" (nyereséget realizálnak)?!
Nem tűnt fel, hogy a szocializmusnak 30 éve vége?! Vén hülye komcsi!
Szóval még azt sem tudod megítélni, hogy mitől/mennyire "túlárazott", és mégis elvárnád, hogy az ügyészség csak ez alapján vádat emeljen?! Te egyébként normális vagy?!
"pont annyival gazdagszik"
Tehát csak azon az alapon emelnél vádat egy vállalkozó(i) (csoport) ellen, hogy "gazdagodnak" (nyereséget realizálnak)?!
Nem tűnt fel, hogy a szocializmusnak 30 éve vége?! Vén hülye komcsi!
Vitéz Nagyuram
2019.09.17 10:12:07
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem, ha egy profitorientált cég nyereséget realizál, azzal csak azt "bizonyítja", hogy egy normális, életképes vállalkozásról van szó.
Az a vállalkozó, aki középtávon se tud profitot realizálni, általában bukásra van ítélve.
A piacgazdaság nem a vesztesekről szól, komcsikám.
Az a vállalkozó, aki középtávon se tud profitot realizálni, általában bukásra van ítélve.
A piacgazdaság nem a vesztesekről szól, komcsikám.
Vitéz Nagyuram
2019.09.17 11:15:18
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "melyik gondolatom számít kommunistának"
Úgy az egész gondolatmenet, de konkrét példákkal:
""nyereséget realizál", azt magyarul lopásnak nevezik, és 20 évvel szankcionálják"
Nem nevezik lopásnak (aki nem hülye komcsi), a nyereség a tőkés vállalkozó jövedelme, a vállalkozói tevékenység ellentételezése, enélkül felkopna a vállalkozók álla.
Ezen mit se változtat az, ha közbeszerzésen induló vállalkozásokról van szó, nyereség nélkül ők is éhen halnának.
Mivel már nem a szocializmusban élünk, a vállalkozói tevékenység, a nyereségre való törekvés, nyereségszerzés eo ipso nem szankcionált, nemhogy 20 év, de büntetés se jár önmagában azért, mert nyereséget realizálnak.
"A Mészaros gazdagodása szerint túlárazottak"; "A bizonyíték, a túlárazott közbeszerzések"
Ezek is komcsi gondolatok, a "büntetendő" túlárazottság bizonyítékaként emlegetni a "gazdagodást".
Kapitalista viszonyok között ezt felróni egy vállalkozónak abszurd agyrém.
Úgy az egész gondolatmenet, de konkrét példákkal:
""nyereséget realizál", azt magyarul lopásnak nevezik, és 20 évvel szankcionálják"
Nem nevezik lopásnak (aki nem hülye komcsi), a nyereség a tőkés vállalkozó jövedelme, a vállalkozói tevékenység ellentételezése, enélkül felkopna a vállalkozók álla.
Ezen mit se változtat az, ha közbeszerzésen induló vállalkozásokról van szó, nyereség nélkül ők is éhen halnának.
Mivel már nem a szocializmusban élünk, a vállalkozói tevékenység, a nyereségre való törekvés, nyereségszerzés eo ipso nem szankcionált, nemhogy 20 év, de büntetés se jár önmagában azért, mert nyereséget realizálnak.
"A Mészaros gazdagodása szerint túlárazottak"; "A bizonyíték, a túlárazott közbeszerzések"
Ezek is komcsi gondolatok, a "büntetendő" túlárazottság bizonyítékaként emlegetni a "gazdagodást".
Kapitalista viszonyok között ezt felróni egy vállalkozónak abszurd agyrém.
B1 BLOGCSALÁD
Orbán Viktor fenyegetése: akinek nincs gyereke, az fogja eltartani azt, akinek van
2019.09.05 17:23:46
Köteles leszel munkavállalókat előállítani az államnak. Vagy finanszírozni őket...
Vitéz Nagyuram
2019.09.07 13:45:00
@alöksz róz: Frappánsnak lehet frappáns, de mit akarsz ezzel mondani? Kifejtenéd?
Vitéz Nagyuram
2019.09.07 14:09:59
@alöksz róz: A honnan ered? Szerintem a 40 év szocializmus, és a módszerváltás utáni korszak (azon belül is különösen a "gazdasági átalakulás" időszakának) gazdaságpolitikai hibái biztosan hozzájárultak ehhez. De függetlenül attól, hogyan alakult ki, a jelenben ez már adottság...
Azt viszont igazán kifejthetnéd, hogy te mire gondolsz, mert pár homályos utalásból ez még nem érthető.
Azt viszont igazán kifejthetnéd, hogy te mire gondolsz, mert pár homályos utalásból ez még nem érthető.
Vitéz Nagyuram
2019.09.07 14:40:11
@alöksz róz: "miért kampányolnak (fizetett) véleménycikkekkel amikor elkezdi valaki komolyabban piszkálni a témát"
Nézd, az eddig ismert, idepöttyintett homályos gondolatmorzsáidból (jövedelemelosztási problémák, fizetett véleménycikk stb.) nekem elsőre valami fura pszeudo-marxista beütésű összeesküvés-elmélet körvonalai sejlenek ki, sok kizsákmányolással és kevés ténybeli alappal; de e tekintetben nem szeretnék a felületes benyomásaimra hagyatkozni, mert lehet, hogy nem erről van szó.
Nézd, az eddig ismert, idepöttyintett homályos gondolatmorzsáidból (jövedelemelosztási problémák, fizetett véleménycikk stb.) nekem elsőre valami fura pszeudo-marxista beütésű összeesküvés-elmélet körvonalai sejlenek ki, sok kizsákmányolással és kevés ténybeli alappal; de e tekintetben nem szeretnék a felületes benyomásaimra hagyatkozni, mert lehet, hogy nem erről van szó.
B1 BLOGCSALÁD
Megpróbálta eltüntetni a Fidesz Navracsics kormányt bíráló nyilatkozatát
2019.08.31 13:56:06
De sikerült? ..
Vitéz Nagyuram
2019.09.01 17:21:17
@morph on deer: "Huh. Szerinted ki és mikor kezdte meg a privatizálást az országban?
Segítek: ‘90-ben az Antall kormán!
A rohadt komcsik..!"
Sajnos nem nyert, lippsikém.
"A spontán privatizáció időszaka (1987–1990)
Spontán privatizációnak az állami tulajdon tömeges magántulajdonba kerülésének kezdetét, annak még pártállami keretek között kibontakozó 1987–1990-es szakaszát szokás nevezni. Ebben hazai és külföldi magánszemélyek és vállalkozásaik igen előnyös feltételek mellett, az állami vállalatok vezetésének segítségével, többnyire azokkal társulva szerezték meg az állam tulajdonában lévő vagyont. A spontán privatizáció során egyéni érdekek alapján használták ki az erkölcsileg ugyan elítélhető, de nem feltétlenül törvénybe ütköző lehetőségeket, a joghézagokat, a rosszul megfogalmazott törvényeket, a kialakulatlan jogértelmezést. A spontán privatizáció csak az állam szempontjából volt spontán, mivel az önkormányzóvá tett vállalat önkezdeményezésén alapult, amire a kormány nem tudott érdemben befolyást gyakorolni. A spontán privatizáció tudatos vállalati döntésen alapult, ahol a vállalat vezetői saját – és olykor a vállalat – érdekei alapján maguk választották meg privatizációs partnereiket, a privatizáció módját és feltételeit."
mek.oszk.hu/02100/02185/html/394.html
Sajnos lippsikém, a hazug lippsit hamarabb utolérik mint a sánta kutyát!
Innentől kezdve a hosszú agymenésed többi része irreleváns is.
(Hazug lippsi szar.)
Segítek: ‘90-ben az Antall kormán!
A rohadt komcsik..!"
Sajnos nem nyert, lippsikém.
"A spontán privatizáció időszaka (1987–1990)
Spontán privatizációnak az állami tulajdon tömeges magántulajdonba kerülésének kezdetét, annak még pártállami keretek között kibontakozó 1987–1990-es szakaszát szokás nevezni. Ebben hazai és külföldi magánszemélyek és vállalkozásaik igen előnyös feltételek mellett, az állami vállalatok vezetésének segítségével, többnyire azokkal társulva szerezték meg az állam tulajdonában lévő vagyont. A spontán privatizáció során egyéni érdekek alapján használták ki az erkölcsileg ugyan elítélhető, de nem feltétlenül törvénybe ütköző lehetőségeket, a joghézagokat, a rosszul megfogalmazott törvényeket, a kialakulatlan jogértelmezést. A spontán privatizáció csak az állam szempontjából volt spontán, mivel az önkormányzóvá tett vállalat önkezdeményezésén alapult, amire a kormány nem tudott érdemben befolyást gyakorolni. A spontán privatizáció tudatos vállalati döntésen alapult, ahol a vállalat vezetői saját – és olykor a vállalat – érdekei alapján maguk választották meg privatizációs partnereiket, a privatizáció módját és feltételeit."
mek.oszk.hu/02100/02185/html/394.html
Sajnos lippsikém, a hazug lippsit hamarabb utolérik mint a sánta kutyát!
Innentől kezdve a hosszú agymenésed többi része irreleváns is.
(Hazug lippsi szar.)
Vitéz Nagyuram
2019.09.01 17:42:16
@morph on deer: "NEM a mindenkori kormány döntésének következménye volt"
A szocializmus idején eleve kisebb szerepet kapott a kormány a párttal szemben, de ebből nyilván nem következik az, hogy e "spontán privatizáció" gyümölcseit az akkori "tűzhöz közel állók" aratták volna le (hogy is lett Gyurcsány Ferike milliárdos, lippsikém?).
Az antalli privatizációból legalább állami bevétel lett, ebből viszont csak lopás (az állami tulajdon elkótyavetyélése.)
"A spontán privatizáció megindulását – amely talán 1986 végétől a Medicor Orvosi Műszergyártó Vállalat átalakulásától számítható – politikailag a pártállami rendszer politikai és gazdasági válsága, jogilag a kisvállalkozások szabályozása, az önkormányzó vállalatok létrehozása, néhány – korábban formális okokból hatályban hagyott – törvény, legfőképpen az 1875. évi kereskedelmi törvény [1875. évi XXXVII. tv., és az 1930. évi V. tv. (Kft.)] tette lehetővé; például technikai okokból a Kőbányai Gyógyszerárugyár (Richter Gedeon Rt.) vagy az Egyesült Izzó (Tungsram Rt.) mindig részvénytársaságként működött. Az 1987. évi 28. tvr. szerint egy jogi személy részvétele esetén már magánszemélyek és magántársaságok is részt vehettek rt.-k, kft.-k alapításában, állami jelenlét mellett. A folyamatot az 1988. évi társasági törvény és a külföldi befektetéseket szabályozó törvény, illetve az 1989. évi átalakulási törvény terebélyesítette ki, ezek a törvények adtak igazán lehetőséget nagy állami vagyonok – gyakran erkölcstelen – magánkézbe juttatására."
mek.oszk.hu/02100/02185/html/394.html
Az átalakulási törvényért, annak szándékos "hézagaiért" a felelősséget mindenképpen az akkori politikai elit viseli, ha tetszik neked, ha nem...
Persze így a hazug lippsik nem tudnak antallozni meg matolcsyzni...
A szocializmus idején eleve kisebb szerepet kapott a kormány a párttal szemben, de ebből nyilván nem következik az, hogy e "spontán privatizáció" gyümölcseit az akkori "tűzhöz közel állók" aratták volna le (hogy is lett Gyurcsány Ferike milliárdos, lippsikém?).
Az antalli privatizációból legalább állami bevétel lett, ebből viszont csak lopás (az állami tulajdon elkótyavetyélése.)
"A spontán privatizáció megindulását – amely talán 1986 végétől a Medicor Orvosi Műszergyártó Vállalat átalakulásától számítható – politikailag a pártállami rendszer politikai és gazdasági válsága, jogilag a kisvállalkozások szabályozása, az önkormányzó vállalatok létrehozása, néhány – korábban formális okokból hatályban hagyott – törvény, legfőképpen az 1875. évi kereskedelmi törvény [1875. évi XXXVII. tv., és az 1930. évi V. tv. (Kft.)] tette lehetővé; például technikai okokból a Kőbányai Gyógyszerárugyár (Richter Gedeon Rt.) vagy az Egyesült Izzó (Tungsram Rt.) mindig részvénytársaságként működött. Az 1987. évi 28. tvr. szerint egy jogi személy részvétele esetén már magánszemélyek és magántársaságok is részt vehettek rt.-k, kft.-k alapításában, állami jelenlét mellett. A folyamatot az 1988. évi társasági törvény és a külföldi befektetéseket szabályozó törvény, illetve az 1989. évi átalakulási törvény terebélyesítette ki, ezek a törvények adtak igazán lehetőséget nagy állami vagyonok – gyakran erkölcstelen – magánkézbe juttatására."
mek.oszk.hu/02100/02185/html/394.html
Az átalakulási törvényért, annak szándékos "hézagaiért" a felelősséget mindenképpen az akkori politikai elit viseli, ha tetszik neked, ha nem...
Persze így a hazug lippsik nem tudnak antallozni meg matolcsyzni...
B1 BLOGCSALÁD
A Fidesz-KDNP a vádemelés előtt egy hónappal nehezítette meg a bizonyítást a Simonka-ügyben
2019.08.22 17:07:55
Ennyire gondolják komolyan a korrupció felszámolását...
Vitéz Nagyuram
2019.08.24 23:21:48
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Én minden tolvajlást elítélek, a maszopét is és Ondó Viktor gazdádát is."
Ja, gondolom, csak a saját gazdáidét nem, ugye kedvenc gyurcsányista trollunk?!
"az EU legszegényebb állama lett"
Sajnos lippsikém, most hazugságon kaptunk, mert Magyarország nem lett az EU legszegényebb állama.
Volt rá esély, Gyurcsány "El Kúró" Ferencz országlása mellett, de azóta más idők járnak.
És pechetekre olyan idők, hogy a legbutább volt munkásőrökön, lipsiprolikon kívül mindenki átlát a hazugságaitokon.
m.portfolio.hu/gazdasag/ismet-kellemes-meglepetest-okozott-a-gdp-adat.334259.html
Ja, gondolom, csak a saját gazdáidét nem, ugye kedvenc gyurcsányista trollunk?!
"az EU legszegényebb állama lett"
Sajnos lippsikém, most hazugságon kaptunk, mert Magyarország nem lett az EU legszegényebb állama.
Volt rá esély, Gyurcsány "El Kúró" Ferencz országlása mellett, de azóta más idők járnak.
És pechetekre olyan idők, hogy a legbutább volt munkásőrökön, lipsiprolikon kívül mindenki átlát a hazugságaitokon.
m.portfolio.hu/gazdasag/ismet-kellemes-meglepetest-okozott-a-gdp-adat.334259.html
Vitéz Nagyuram
2019.08.24 23:40:07
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Most éppen Romániában egy kicsit még magasabb az infláció, mint Magyarországon, de ez holnapra változhat."
1. Ez a "legszegényebb állam" kérdése szempontjából tulajdonképpen érdektelen körülmény.
2. Az a bizonyos "szörnyű" inflációs ráta éppenséggel 4%-os, közgazdasági szempontból még bőven a tolerálható kategóriában van; a jegybanki inflációs célhoz képest csak 1%-kal tér el.
1. Ez a "legszegényebb állam" kérdése szempontjából tulajdonképpen érdektelen körülmény.
2. Az a bizonyos "szörnyű" inflációs ráta éppenséggel 4%-os, közgazdasági szempontból még bőven a tolerálható kategóriában van; a jegybanki inflációs célhoz képest csak 1%-kal tér el.
Vitéz Nagyuram
2019.08.25 01:09:07
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Ondó Viktor jóvoltából durván a végén vagyunk a sornak, nem csak úgy éppen hogy."
Haha, lippsikém – a helyzet az, hogy lebuktál a hazugságoddal.
Azt állítottad, hogy A LEGSZEGÉNYEBB állama lettünk az EU-nak, bár ezt SEMMIVEL nem tudtad alátámasztani, csak ezzel a tornasoros süket dumával.
A hazug lippsit hamarabb utolérik mint a sánta kutyát.
Még az amúgy ide nem való infláció esetében is csak azt tudtad mondani, hogy a MÁSODIK legmagasabb a mi inflációs rátánk, (az infláció persze nem az állam szegénységét mutatja, hanem az árstabilitást).
"az ország lecsúszása"
Milyen lecsúszásról beszélsz, te agyhalott libbant faszkalap, amikor az EU egyik legdinamikusabban bővülő gazdasága a mienk?
"A magyar gazdaság az utóbbi negyedévekben historikus összevetésben is nagyon gyorsan bővült. Ehhez egyaránt hozzájárult a gyors bérnövekedés, a foglalkoztatás bővülése, az uniós források költése, a magánberuházások lendületes élénkülése. Sőt, még az is, hogy a feldolgozóipar kapacitásbővítései ellensúlyozni tudták a lanyhuló európai gazdaság miatt csökkenő külső keresletet. Az állam is erőteljesen támogatta ezt a növekedést keresletélénkítő gazdaságpolitikájával: negatív reálkamattal, gyenge forinttal, laza költségvetéssel, intenzív uniósforrás-felhasználással, bérnövekedés-ösztönzéssel. Egyszóval ebben az időszakban minden összejött.
Az előző negyedévhez képest 1,1%-os volt a növekedés, ezzel immár két év fél éve (egyetlen negyedév 0,9%-os értékét leszámítva) szakadatlanul legalább 1%-os bővülést produkál a magyar gazdaság. "
m.portfolio.hu/gazdasag/ismet-kellemes-meglepetest-okozott-a-gdp-adat.334259.html
"Felrobbant a magyar gazdaság - Mindenkit megelőztünk Európában
Portfolio - 19.05.15 11:52 Gazdaság
Az idei első negyedévben kirobbanó formában volt a magyar gazdaság, ezzel pedig sikerült az Európai Uniós növekedési rangsor élére kerülnünk."
m.hirstart.hu/hk/20190515_megvan_a_gdp-bovules_eu-ranglistas_helye
Te tényleg arra alapozol, hogy az interneten csak a ballib rémhírek fognak eljutni a választókhoz?
Hát az agyhalott lippsiprolikhoz és nyugdíjas munkásőrökhöz lehet, de ők eddig is rátok szavaztak. Csakhát a pechetek az, hogy egyre kevesebben vannak, ez hamarosan már a parlamentbe jutáshoz se lesz nektek elég. Végre oda kerültök, ahová valók vagytok, a történelem szemétdombjára!
Haha, lippsikém – a helyzet az, hogy lebuktál a hazugságoddal.
Azt állítottad, hogy A LEGSZEGÉNYEBB állama lettünk az EU-nak, bár ezt SEMMIVEL nem tudtad alátámasztani, csak ezzel a tornasoros süket dumával.
A hazug lippsit hamarabb utolérik mint a sánta kutyát.
Még az amúgy ide nem való infláció esetében is csak azt tudtad mondani, hogy a MÁSODIK legmagasabb a mi inflációs rátánk, (az infláció persze nem az állam szegénységét mutatja, hanem az árstabilitást).
"az ország lecsúszása"
Milyen lecsúszásról beszélsz, te agyhalott libbant faszkalap, amikor az EU egyik legdinamikusabban bővülő gazdasága a mienk?
"A magyar gazdaság az utóbbi negyedévekben historikus összevetésben is nagyon gyorsan bővült. Ehhez egyaránt hozzájárult a gyors bérnövekedés, a foglalkoztatás bővülése, az uniós források költése, a magánberuházások lendületes élénkülése. Sőt, még az is, hogy a feldolgozóipar kapacitásbővítései ellensúlyozni tudták a lanyhuló európai gazdaság miatt csökkenő külső keresletet. Az állam is erőteljesen támogatta ezt a növekedést keresletélénkítő gazdaságpolitikájával: negatív reálkamattal, gyenge forinttal, laza költségvetéssel, intenzív uniósforrás-felhasználással, bérnövekedés-ösztönzéssel. Egyszóval ebben az időszakban minden összejött.
Az előző negyedévhez képest 1,1%-os volt a növekedés, ezzel immár két év fél éve (egyetlen negyedév 0,9%-os értékét leszámítva) szakadatlanul legalább 1%-os bővülést produkál a magyar gazdaság. "
m.portfolio.hu/gazdasag/ismet-kellemes-meglepetest-okozott-a-gdp-adat.334259.html
"Felrobbant a magyar gazdaság - Mindenkit megelőztünk Európában
Portfolio - 19.05.15 11:52 Gazdaság
Az idei első negyedévben kirobbanó formában volt a magyar gazdaság, ezzel pedig sikerült az Európai Uniós növekedési rangsor élére kerülnünk."
m.hirstart.hu/hk/20190515_megvan_a_gdp-bovules_eu-ranglistas_helye
Te tényleg arra alapozol, hogy az interneten csak a ballib rémhírek fognak eljutni a választókhoz?
Hát az agyhalott lippsiprolikhoz és nyugdíjas munkásőrökhöz lehet, de ők eddig is rátok szavaztak. Csakhát a pechetek az, hogy egyre kevesebben vannak, ez hamarosan már a parlamentbe jutáshoz se lesz nektek elég. Végre oda kerültök, ahová valók vagytok, a történelem szemétdombjára!
Azt nem lehet mondani, hogy a NER már 9 éves fennállása változatlanul hagyta volna Magyarországot és benne Budapestet, de azt is nehéz volna állítani, hogy ez előnyére vált volna. (via)..
Vitéz Nagyuram
2019.08.20 10:36:47
@6.Lenin: Így van, màr várom azt az ajvékolást, amit ezek október 13-án csapni fognak.
És még nagyobbat 14-én, amikor Gyuri bácsi is kirúgja ezeket a mihaszna semmirekellőket. (Igaz, eddig is kár volt őket alkalmaznia.)
És még nagyobbat 14-én, amikor Gyuri bácsi is kirúgja ezeket a mihaszna semmirekellőket. (Igaz, eddig is kár volt őket alkalmaznia.)
Vitéz Nagyuram
2019.08.20 10:47:21
@taga20:
Nagyon vicces, lipsike.
A bolgárokat, románokat nem előztük meg, mert előttük voltunk, előttük maradtunk, de az Eurostat adatai alapján megelőztük pl. a görögöket, vásárlóerő-paritáson vett egy főre jutó GDP-ben..
Hát a te kis kedvenceid alatt kit előztünk meg, lipsike? (És nem adósságban, mert abban sokakat...)
Nagyon vicces, lipsike.
A bolgárokat, románokat nem előztük meg, mert előttük voltunk, előttük maradtunk, de az Eurostat adatai alapján megelőztük pl. a görögöket, vásárlóerő-paritáson vett egy főre jutó GDP-ben..
Hát a te kis kedvenceid alatt kit előztünk meg, lipsike? (És nem adósságban, mert abban sokakat...)
És binturongok. Az anoákról már nem is beszélve...
Vitéz Nagyuram
2019.08.18 16:24:35
@taga20: "meséjj, merre láttál óriási fejlődést? "
Hát itthon, Szűz Mária országában, csak körül kéne nézned néha?!
www.portfolio.hu/gazdasag/ismet-kellemes-meglepetest-okozott-a-gdp-adat.334259.html
www.google.com/amp/s/www.portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html%3famp
www.google.com/amp/s/www.portfolio.hu/gazdasag/itt-a-friss-gdp-adat-ujra-nagy-meglepetes.314059.html%3famp
Hát itthon, Szűz Mária országában, csak körül kéne nézned néha?!
www.portfolio.hu/gazdasag/ismet-kellemes-meglepetest-okozott-a-gdp-adat.334259.html
www.google.com/amp/s/www.portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html%3famp
www.google.com/amp/s/www.portfolio.hu/gazdasag/itt-a-friss-gdp-adat-ujra-nagy-meglepetes.314059.html%3famp
Vitéz Nagyuram
2019.08.18 16:30:10
B1 BLOGCSALÁD
Kövér László véletlenül saját magát is kizárta a "jó magyarok" köréből
2019.08.11 13:14:24
A magyar állam már nem csak világnézetileg, hanem biológiailag sem semleges. ..
Vitéz Nagyuram
2019.08.11 18:48:24
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Már megint hazudozol, te lipsi szar?????
A Fidesz szavazók nem deprivált nyomorultak, hanem a felső középosztály és a polgári középosztály javát adják:
"A 335 ezer fős apolitikus jobboldali fiatalok olyan szavazók számára a politika kevésbé fontos része a mindennapoknak: pályakezdő, családalapító fiatalokról van szó, akik magasan képzettek, dolgoznak, jó keresetük is van – így számukra a Fidesz stabilitása már önmagában is érték és nem látnak okot arra, hogy más pártot válasszanak. (...)
A 475 ezer választót magába foglaló polgári középosztály a Fidesz legelkötelezettebb szavazói csoportja: tagjai a leginkább elégedettek a kormányzással...
Végül az 515 ezres létszámával a legnagyobb csoport a mérsékelt értékkonzervatív szavazó: olyan, döntően közép- és felsőközép-osztálybeli, magasan képzett fiatal tartozik ide, akik alapvetően elégedettek a kormányzással és a Fidesz döntéseivel"
republikon.hu/elemzesek,-kutatasok/151008-a-fidesz-szavazoi.aspx
Ezek tehát a mi szavazóink.
És titeket kicsoda támogat?!
A buzeránsok és a körmös Bauer-félék, Rosenfeld Mátyások utódai...
Csak az a pechetek, hogy a nemzeti érzelmű, normális, keresztény magyarokhoz képest ezekből sajnos elég kevés van. Ahhoz legalábbis nincsenek elegen, hogy legalább egyharmadotok legyen...
A Fidesz szavazók nem deprivált nyomorultak, hanem a felső középosztály és a polgári középosztály javát adják:
"A 335 ezer fős apolitikus jobboldali fiatalok olyan szavazók számára a politika kevésbé fontos része a mindennapoknak: pályakezdő, családalapító fiatalokról van szó, akik magasan képzettek, dolgoznak, jó keresetük is van – így számukra a Fidesz stabilitása már önmagában is érték és nem látnak okot arra, hogy más pártot válasszanak. (...)
A 475 ezer választót magába foglaló polgári középosztály a Fidesz legelkötelezettebb szavazói csoportja: tagjai a leginkább elégedettek a kormányzással...
Végül az 515 ezres létszámával a legnagyobb csoport a mérsékelt értékkonzervatív szavazó: olyan, döntően közép- és felsőközép-osztálybeli, magasan képzett fiatal tartozik ide, akik alapvetően elégedettek a kormányzással és a Fidesz döntéseivel"
republikon.hu/elemzesek,-kutatasok/151008-a-fidesz-szavazoi.aspx
Ezek tehát a mi szavazóink.
És titeket kicsoda támogat?!
A buzeránsok és a körmös Bauer-félék, Rosenfeld Mátyások utódai...
Csak az a pechetek, hogy a nemzeti érzelmű, normális, keresztény magyarokhoz képest ezekből sajnos elég kevés van. Ahhoz legalábbis nincsenek elegen, hogy legalább egyharmadotok legyen...
Vitéz Nagyuram
2019.08.11 23:18:27
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A gazdáid magyarul írni ugyan megtaníthattak, de magyarként érezni, gondolkodni aligha, ezért 10 mérföldről is látszik, hogy egy idegen szívű élősködő vagy.
A magyarok a magadfajtát kivetik magukból – jó okkal.
A magyarok a magadfajtát kivetik magukból – jó okkal.
Vitéz Nagyuram
2019.08.15 07:45:04
@vitéz Beverneky: Gazdátok nektek van lyppschykém, a Szorosz Dzsordzsi bácsi...
A hazudozásról pedig a Fletó-féle beismerő vallomás (Hazudtunk reggel, éjjel meg este...) után a helyetekben inkább mélyen kussolnék...
@Sir Bates dö Hól: "a gdp fogalmával vagy használhatóságának körével sem vagy tisztában"
A GDP-növekedés egyike azon adatoknak, amelyek azt mutatják, hogy ma Magyarországon jól mennek a dolgok, nem így a kedvenceitek idején, amikor csak az államadósság növekedése volt dinamikus...
"A magyar gazdaság az utóbbi negyedévekben historikus összevetésben is nagyon gyorsan bővült. Ehhez egyaránt hozzájárult a gyors bérnövekedés, a foglalkoztatás bővülése, az uniós források költése, a magánberuházások lendületes élénkülése"
m.portfolio.hu/gazdasag/ismet-kellemes-meglepetest-okozott-a-gdp-adat.334259.html
Szóval rátok, lyppschykém, most újabb hét szűk esztendő vár, azaz továbbra is messze lesztek a húsos fazéktól...
@csüngőhasú norvégbáró: Ha rendes szakmád lenne, és nem lenne neked büdös a munka, akkor te sem a minimálbért vagy a közmunkás-bért kapnád...
Persze Dzsordzsi bácsi bérkommentelőjének lenni biztos kényelmesebb, mint rendes munkát keresni... Ugye, te lipsi szar?
A hazudozásról pedig a Fletó-féle beismerő vallomás (Hazudtunk reggel, éjjel meg este...) után a helyetekben inkább mélyen kussolnék...
@Sir Bates dö Hól: "a gdp fogalmával vagy használhatóságának körével sem vagy tisztában"
A GDP-növekedés egyike azon adatoknak, amelyek azt mutatják, hogy ma Magyarországon jól mennek a dolgok, nem így a kedvenceitek idején, amikor csak az államadósság növekedése volt dinamikus...
"A magyar gazdaság az utóbbi negyedévekben historikus összevetésben is nagyon gyorsan bővült. Ehhez egyaránt hozzájárult a gyors bérnövekedés, a foglalkoztatás bővülése, az uniós források költése, a magánberuházások lendületes élénkülése"
m.portfolio.hu/gazdasag/ismet-kellemes-meglepetest-okozott-a-gdp-adat.334259.html
Szóval rátok, lyppschykém, most újabb hét szűk esztendő vár, azaz továbbra is messze lesztek a húsos fazéktól...
@csüngőhasú norvégbáró: Ha rendes szakmád lenne, és nem lenne neked büdös a munka, akkor te sem a minimálbért vagy a közmunkás-bért kapnád...
Persze Dzsordzsi bácsi bérkommentelőjének lenni biztos kényelmesebb, mint rendes munkát keresni... Ugye, te lipsi szar?
A NER dupla hasznot húz a bevándorlásból...
Vitéz Nagyuram
2019.08.11 08:47:13
@Oxica: Mi köze ennek Orbánhoz?
Rézműves urat, úgy tűnik, kicsit megagyalta egy-két skinhead, ami sajnálatos, de mifelénk sokan nem szeretik a cigányokat.
Ilyesmire Orbán biztosan nem bátorított senkit, a Fidesz nem cigányellenes párt, Járóka Lívia EP-alelnök is lett fideszes színekben.
Rézműves urat, úgy tűnik, kicsit megagyalta egy-két skinhead, ami sajnálatos, de mifelénk sokan nem szeretik a cigányokat.
Ilyesmire Orbán biztosan nem bátorított senkit, a Fidesz nem cigányellenes párt, Járóka Lívia EP-alelnök is lett fideszes színekben.
B1 BLOGCSALÁD
Az abszurd őrületig fokozza a kormánypropaganda a homofób uszítást
2019.08.06 13:56:32
Beleállt a melegellenes kampányba a fideszes kisegyházzá vált Hit Gyüli is. ..
Vitéz Nagyuram
2019.08.09 22:29:31
@látjátok feleim szümtükkel: szerintem ti ferde hajlamúak inkább hagyjátok Ádámot és Évát... Maradjatok inkább Ádámnál és Bélánál...
"Különös tekintettel arra, hogy a tanítás szerint Ádinak és Évinek a két fiún kívül más kölykük nem készült"
Vagy csak a Bibliát nem ismered, mondjuk egy lipsikénél nem csoda.
Ti általában a Talmudot szoktátok tanulmányozni, pedig ez még a Tórában van
"Ádám pedig megint ismerte a feleségét, és az fiút szült neki, akit Sétnek nevezett, mert azt mondta: Másik magzatot adott nekem Isten Ábel helyett, akit Kain megölt. (...)
Százharminc esztendőt élt Ádám, és fiút nemzett a saját képére és hasonlóságára, és Sétnek nevezte.
Ádám napjai, miután Sétet nemzette, nyolcszáz esztendőt tettek ki, és még nemzett fiakat és leányokat."
www.karolibiblia.hu/biblia/mozes-elso-konyve/
"Különös tekintettel arra, hogy a tanítás szerint Ádinak és Évinek a két fiún kívül más kölykük nem készült"
Vagy csak a Bibliát nem ismered, mondjuk egy lipsikénél nem csoda.
Ti általában a Talmudot szoktátok tanulmányozni, pedig ez még a Tórában van
"Ádám pedig megint ismerte a feleségét, és az fiút szült neki, akit Sétnek nevezett, mert azt mondta: Másik magzatot adott nekem Isten Ábel helyett, akit Kain megölt. (...)
Százharminc esztendőt élt Ádám, és fiút nemzett a saját képére és hasonlóságára, és Sétnek nevezte.
Ádám napjai, miután Sétet nemzette, nyolcszáz esztendőt tettek ki, és még nemzett fiakat és leányokat."
www.karolibiblia.hu/biblia/mozes-elso-konyve/
Vitéz Nagyuram
2019.08.10 08:00:26
@vitéz Beverneky: Hát te, lipsikém, meg azzal dicsekszel, hogy te nem ismered a Bibliát?
Ez elég nagy szégyen rád nézve, persze a műveltségi hiányokat el is várjuk a lipsikéktől.
Ez elég nagy szégyen rád nézve, persze a műveltségi hiányokat el is várjuk a lipsikéktől.
Vitéz Nagyuram
2019.08.10 09:37:35
@vitéz Beverneky: Mondd, te miről is beszélsz, húgyagyú libbant szar?
látjátok feleim... kollégád égette be magát azzal, hogy azt hitte, Ádámnak csak Káin és Ábel volt a gyermeke, holott ha csak Mózes könyvét olvasta volna el, akkor is láthatta volna, hogy Sét és még további fiúk és leányok is Ádám gyermekei voltak.
Ez az ő műveltségi hiánya volt, mert félinformációkra, csak a közismertebb sztorikra alapozva nem lehet a Biblia tanításáról véleményt mondani, ismerni kell a Könyvet magát is.
látjátok feleim... kollégád égette be magát azzal, hogy azt hitte, Ádámnak csak Káin és Ábel volt a gyermeke, holott ha csak Mózes könyvét olvasta volna el, akkor is láthatta volna, hogy Sét és még további fiúk és leányok is Ádám gyermekei voltak.
Ez az ő műveltségi hiánya volt, mert félinformációkra, csak a közismertebb sztorikra alapozva nem lehet a Biblia tanításáról véleményt mondani, ismerni kell a Könyvet magát is.
A gyűlöletből próbálnak pénzt csinálni...
Vitéz Nagyuram
2019.08.06 00:03:49
@morpho: "Egyébként tudományos körökben kb 10%-ra teszik a nem heteroszexuálisok számát világszerte"
Nahát, lippsikém, csak nem magadat buktattad le már megint?!
Az előbb még arról beszéltél, hogy a leszbikusok és melegek vannak 10%-nyian, most meg már a nem heteroszexuális emberekről, akik között nyilván aszexuális, biszexuális, pánszexuális és kecsketöcskölő egyaránt van, és még így sincsenek 10%-nyian.
Ezt a 10%-os arányt amúgy gondolom a CEU gender studies tanulmányaid során hallhattad, de ki kell ábrándítsalak, mert a valósághoz köze nincs. Még a leghomofilebb társadalmakban sem él a társadalom 10%-a homoszexuális kapcsolatban.
Nahát, lippsikém, csak nem magadat buktattad le már megint?!
Az előbb még arról beszéltél, hogy a leszbikusok és melegek vannak 10%-nyian, most meg már a nem heteroszexuális emberekről, akik között nyilván aszexuális, biszexuális, pánszexuális és kecsketöcskölő egyaránt van, és még így sincsenek 10%-nyian.
Ezt a 10%-os arányt amúgy gondolom a CEU gender studies tanulmányaid során hallhattad, de ki kell ábrándítsalak, mert a valósághoz köze nincs. Még a leghomofilebb társadalmakban sem él a társadalom 10%-a homoszexuális kapcsolatban.
Vitéz Nagyuram
2019.08.07 22:33:09
Na, azt hiszem, ezt most megint bebukjátok, a Coca-Cola is:
mindenszo.hu/breking-a-coca-cola-leszedi-a-plakatokat-most-kell-az-igazi-tarsadalmi-nyomas/
Legközelebb azt hiszem, jobban átgondolja majd a cég a "marketing stratégiáját" (vagy ez már PR?)...
mindenszo.hu/breking-a-coca-cola-leszedi-a-plakatokat-most-kell-az-igazi-tarsadalmi-nyomas/
Legközelebb azt hiszem, jobban átgondolja majd a cég a "marketing stratégiáját" (vagy ez már PR?)...
Vitéz Nagyuram
2019.08.10 08:08:58
@vitéz Beverneky: "szabadon, büntetés nélkül ronthatnak meg gyerekeket (!)"
Honnan veszed ezt az ökörséget, agyhalott lipsikém?
Természetesen a gyermekek megrontása halálos bűn, és minden jelentős keresztény egyházban tilos.
Aki te terjesztenél itt, az még az ötvenes éveknél is sötétebb, hazug egyházellenes propaganda.
Honnan veszed ezt az ökörséget, agyhalott lipsikém?
Természetesen a gyermekek megrontása halálos bűn, és minden jelentős keresztény egyházban tilos.
Aki te terjesztenél itt, az még az ötvenes éveknél is sötétebb, hazug egyházellenes propaganda.
Az Európai Bizottság elnöke szerint nem az történt, mint amit a kormánypropaganda hazudik. ..
Vitéz Nagyuram
2019.08.04 12:19:18
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hazudsz, lipsi szarházi.
Orbán Viktor nem irtja a magyarokat, hanem hozzájárul a haza gyarapításához.
Ellenben a magatokfajták (Rosenfeld Mátyástól Singer Ernőn és Lőwy Hermannon át Eisenberger Benjáminig) elég sokat ártottak már a magyaroknak, igazán eltakarodhatnátok már melegebb éghajlatra.
Orbán Viktor nem irtja a magyarokat, hanem hozzájárul a haza gyarapításához.
Ellenben a magatokfajták (Rosenfeld Mátyástól Singer Ernőn és Lőwy Hermannon át Eisenberger Benjáminig) elég sokat ártottak már a magyaroknak, igazán eltakarodhatnátok már melegebb éghajlatra.
Vitéz Nagyuram
2019.08.04 13:27:56
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Az egészségügyből kivont pénz miatt"
Hazudsz, te lipsi szar!!!
Senki nem vont ki pénzt az egészségügyből, többet költünk rá, mint 2010-ben. És így lesz ez jövőre is: "Az egészségügyre 770 milliárd forinttal jut több mint 2010-ben"
www.kormany.hu/hu/emberi-eroforrasok-miniszteriuma/parlamenti-allamtitkarsag/hirek/tobb-penz-jut-az-oktatasra-es-az-egeszsegugyre
"Azzal, hogy ezermilliárdokat lop?"
Nem azzal (már megint egy olcsó libbant hazugság), hanem azzal, ahogy rendberakta a gazdaságot a D-209, elkúró, libás hármas dúlása után.
"A Központi Statisztikai Hivatal jelentéseiből a héten kiderült, hogy májusban ismét nőttek a bérek, rekordmélységbe zuhant a munkanélküliség, és az ország közelít a teljes foglalkoztatottsághoz. Emellett több beruházást is bejelentettek Magyarországon"
www.origo.hu/gazdasag/20190802-heti-gazdasagi-osszefoglalo.html
Kezd már nagyon elegem lenni a libbant ármánykodásból és hazudozásból, remélem ősszel felpörgetik a lipsimentesítést...
Hazudsz, te lipsi szar!!!
Senki nem vont ki pénzt az egészségügyből, többet költünk rá, mint 2010-ben. És így lesz ez jövőre is: "Az egészségügyre 770 milliárd forinttal jut több mint 2010-ben"
www.kormany.hu/hu/emberi-eroforrasok-miniszteriuma/parlamenti-allamtitkarsag/hirek/tobb-penz-jut-az-oktatasra-es-az-egeszsegugyre
"Azzal, hogy ezermilliárdokat lop?"
Nem azzal (már megint egy olcsó libbant hazugság), hanem azzal, ahogy rendberakta a gazdaságot a D-209, elkúró, libás hármas dúlása után.
"A Központi Statisztikai Hivatal jelentéseiből a héten kiderült, hogy májusban ismét nőttek a bérek, rekordmélységbe zuhant a munkanélküliség, és az ország közelít a teljes foglalkoztatottsághoz. Emellett több beruházást is bejelentettek Magyarországon"
www.origo.hu/gazdasag/20190802-heti-gazdasagi-osszefoglalo.html
Kezd már nagyon elegem lenni a libbant ármánykodásból és hazudozásból, remélem ősszel felpörgetik a lipsimentesítést...
Vitéz Nagyuram
2019.08.06 09:46:18
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "százmilliárdokat lop egy évben"
Rágalmazgatunk, rágalmazgatunk, te lippsi szar?
Persze csak név nélkül, mert annyira bátrak vagyunk, meg persze bíróság előtt talán bizonyítani is kéne valamit.
Miért nem hazudoztok rögtön ezermilliárdról? Az nagyobb szám, az irigykedő libsiprolik még jobban felhergelnék magukat tőle.
Aztán októberben majd csodálkoztok, hogy a magyar választók (megint) nem értékelik ezt a brilliáns kommunikációs stratégiát...
Rágalmazgatunk, rágalmazgatunk, te lippsi szar?
Persze csak név nélkül, mert annyira bátrak vagyunk, meg persze bíróság előtt talán bizonyítani is kéne valamit.
Miért nem hazudoztok rögtön ezermilliárdról? Az nagyobb szám, az irigykedő libsiprolik még jobban felhergelnék magukat tőle.
Aztán októberben majd csodálkoztok, hogy a magyar választók (megint) nem értékelik ezt a brilliáns kommunikációs stratégiát...
Pedig hol van még az önkormányzati választás. ..
Vitéz Nagyuram
2019.07.22 16:40:49
@sinus67: apukám , te kevered a szezont a fazonnal
a közvéleményt kutatók preferenciákat meg szavazási hajlandóságot mérnek
de ezek őszig még rengeteget változhatnak , alakulhatnak
ha egy új jelöltet befuttatnak , sikerül a programját megismertetni , megkedveltetni a választókkal
ellenben a tényleges szavazatokat majd a választás napján , az urnáknál kell leadni , a pm-helyért a versenyben csak azokat fogják majd számlálni
azaz csalásról itt szó sincs, a közvéleményt most még legálisan meg lehet dolgozni
a közvéleményt kutatók preferenciákat meg szavazási hajlandóságot mérnek
de ezek őszig még rengeteget változhatnak , alakulhatnak
ha egy új jelöltet befuttatnak , sikerül a programját megismertetni , megkedveltetni a választókkal
ellenben a tényleges szavazatokat majd a választás napján , az urnáknál kell leadni , a pm-helyért a versenyben csak azokat fogják majd számlálni
azaz csalásról itt szó sincs, a közvéleményt most még legálisan meg lehet dolgozni
Vitéz Nagyuram
2019.07.25 18:26:53
@rdos: népirtás? hát majdnem , népességcsere , amit a ballibák akarnak
és durcizni kezdtek , hogy a kormány nem hagyja . . .
márpedig nem hagyja , és nem is fogja hagyni
mindenszo.hu/hollik-a-kormany-keszen-all-az-europai-bizottsag-altal-inditott-perre/
és durcizni kezdtek , hogy a kormány nem hagyja . . .
márpedig nem hagyja , és nem is fogja hagyni
mindenszo.hu/hollik-a-kormany-keszen-all-az-europai-bizottsag-altal-inditott-perre/
A propaganda egyelőre nem harsog nemzetgyalázásról és magyarellességről...
Vitéz Nagyuram
2019.07.25 09:28:32
@mikimackó: az a rossz hír , hogy mivel ő egy " középkori " történelmi alak
korabeli ábrázolások csak " középkori móricka-rajzok " lehettek róla
bármiféle realisztikus ábrázolás nem hunyadit ábrázolná , csak egy anatómiai szempontból korrekt homo sapienst
korabeli ábrázolások csak " középkori móricka-rajzok " lehettek róla
bármiféle realisztikus ábrázolás nem hunyadit ábrázolná , csak egy anatómiai szempontból korrekt homo sapienst
Vitéz Nagyuram
2019.07.25 15:04:41
@mikimackó: " ilyen volt hunyadi "
úgy látom libsikém , hogy komoly szövegértelmezési gondjaid vannak
mintha funkcionális analfabéka lennél
én nem azt mondtam , hogy hunyadi jános ilyen volt (így nézett ki)
hanem azt , hogy a korabeli emberábrázolás volt ezen a szinten
legalábbis többnyire , pl. nálunk , nyilván zsenik (pl. leonardo da vinci) akkoriban is voltak
ennek megfelelően , ha az aditt korabeli mintát követi a szobor
ha a hunyadit ábrázoló egykorú festmények alapján szoborta a művész
akkor így kell kinéznie , nem lehet anatómiailag korrekt emberalak , mert olyan ábrázolás nem volt
úgy látom libsikém , hogy komoly szövegértelmezési gondjaid vannak
mintha funkcionális analfabéka lennél
én nem azt mondtam , hogy hunyadi jános ilyen volt (így nézett ki)
hanem azt , hogy a korabeli emberábrázolás volt ezen a szinten
legalábbis többnyire , pl. nálunk , nyilván zsenik (pl. leonardo da vinci) akkoriban is voltak
ennek megfelelően , ha az aditt korabeli mintát követi a szobor
ha a hunyadit ábrázoló egykorú festmények alapján szoborta a művész
akkor így kell kinéznie , nem lehet anatómiailag korrekt emberalak , mert olyan ábrázolás nem volt
Vitéz Nagyuram
2019.07.25 18:23:19
Ilyen egy szabad választás: a kampány előtt lenyúlták az ellenzéki újságot. ..
Vitéz Nagyuram
2019.07.22 18:42:03
@csüngőhasú norvégbáró: " a bér sok, de a 30 40 milliós lakásár nem. ami 10 volt 5 éve.... "
a magasabb és növekvő árak a nagyobb gazdssàgi dinamizmust , élénkülő ingatlanpiaci keresletet mutatják
ez jó az építőiparnak , jó a lakástulajdonosoknak ( akár kiadni , akár eladni , akár jelzáloghitellel terhelni szeretnék a lakást )
és azon ne csodálkozzon senki , hogy a válság idején tapasztalható mélypontról felfelé mozdultak el az árak
a magasabb és növekvő árak a nagyobb gazdssàgi dinamizmust , élénkülő ingatlanpiaci keresletet mutatják
ez jó az építőiparnak , jó a lakástulajdonosoknak ( akár kiadni , akár eladni , akár jelzáloghitellel terhelni szeretnék a lakást )
és azon ne csodálkozzon senki , hogy a válság idején tapasztalható mélypontról felfelé mozdultak el az árak
Vitéz Nagyuram
2019.07.22 18:45:01
@csüngőhasú norvégbáró: " hol a gazdasági növekedés " ?
lemaradtál erről is ?
www.google.com/amp/s/www.portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html%3famp
esetleg a dk - s brossúrák mellett a gazdssági lapokat is olvassad
akkor nem fogsz a legfontosabb , legközismertebb hírekről is lemaradni
lemaradtál erről is ?
www.google.com/amp/s/www.portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html%3famp
esetleg a dk - s brossúrák mellett a gazdssági lapokat is olvassad
akkor nem fogsz a legfontosabb , legközismertebb hírekről is lemaradni
Vitéz Nagyuram
2019.07.23 09:31:22
@csüngőhasú norvégbáró: szintben nem állunk annyira jól, mert a 2002-2010 közötti rezsim mindent lerohasztott
növekedésben viszont nem állunk rosszul se a gdp , se a bérek tekintetében
itt vannak az eredmények , cáfold meg , ha tudod , de ne stadionczigányozással meg strómanozással , hanem ADATOKKAL
m.portfolio.hu/gazdasag/adozas/a-magyar-gazdasagpolitika-jovojenek-7-uj-pillere.331143.html
a minimálbér pedig csak egy adminisztratív alsó korlát , ami csak a képzetlen dolgozók esetében releváns , ha túl magas , akkor őket senkinek nem éri meg foglalkoztatni
és mehetnének közmunkára – annál a szerény de tisztes minimálbérért a valódi munka még mindig jobb
növekedésben viszont nem állunk rosszul se a gdp , se a bérek tekintetében
itt vannak az eredmények , cáfold meg , ha tudod , de ne stadionczigányozással meg strómanozással , hanem ADATOKKAL
m.portfolio.hu/gazdasag/adozas/a-magyar-gazdasagpolitika-jovojenek-7-uj-pillere.331143.html
a minimálbér pedig csak egy adminisztratív alsó korlát , ami csak a képzetlen dolgozók esetében releváns , ha túl magas , akkor őket senkinek nem éri meg foglalkoztatni
és mehetnének közmunkára – annál a szerény de tisztes minimálbérért a valódi munka még mindig jobb
Rosszul szavaztatok Brüsszelben, ezt még megbánjátok idehaza! – szajkózza egyre többet a kormány. A fenyegetés természetesen az ellenzéknek szól és természetesen hazugságon alapszik. Ez – természetesen – a legrittkább esetben szegi törvényalkotó kedvét az állampártnak...
Vitéz Nagyuram
2019.07.21 15:57:31
@rasztaszív: államegyházról nálunk nincs szó se az alkotmányban se másutt
csak említettem hogy máshol a " fejlett nyugaton " még ilyen is van
nálunk az alaptörvényben a " kereszténységre " való hivatkozás ( v. zsidó-keresztény kultúrkör ; a hymnus első sora stb. ) alapvetően kulturális-szimbolikus v orientációs szerepű
az alaptörvényünk deklarálja a szabad vallásgyakorlást is , hivatalos államegyház pedig nálunk már nincs
én nem is azért küzdök hogy legyen , de mint említettem , nekem az se fájna , ha lenne
a hagyományaink , kultúránk megőrzése szerintem nem ördögtől való dolog
csak említettem hogy máshol a " fejlett nyugaton " még ilyen is van
nálunk az alaptörvényben a " kereszténységre " való hivatkozás ( v. zsidó-keresztény kultúrkör ; a hymnus első sora stb. ) alapvetően kulturális-szimbolikus v orientációs szerepű
az alaptörvényünk deklarálja a szabad vallásgyakorlást is , hivatalos államegyház pedig nálunk már nincs
én nem is azért küzdök hogy legyen , de mint említettem , nekem az se fájna , ha lenne
a hagyományaink , kultúránk megőrzése szerintem nem ördögtől való dolog
Vitéz Nagyuram
2019.07.21 18:04:02
@rasztaszív: nem teljesen érthető , hogy ezzel mi is a probléma
a politikai pártok tevékenységüket közpénzekből finanszírozzák nálunk , és sok nyugati országban is
és a politikai propagandatevékenység működésük fontos eleme itt is, máshol is
ti. ezáltal tudnak választókat megnyerni, akik majdan rájuk szavazhatnak
de nem értem azt hogy ezzel mégis mi a bajod ?
kétségelen , hogy létezik más demokráciamodell is
amerikában a kampányokat gazdag magánszemélyek adományaiból finanszírozzák
pl. soros úr is sokat adakozott a demokrata párt javára is
ez ugyan látszólag közpénzkímélőbb de árnyoldala is van
pl. a nagylelkűséget nagyköveti posztokkal kell meghálálni
ahelyett , hogy szakemberek , képzett diplomaták kerülnének e posztokra
és arra is számíthatsz , hogy az adott pártot támogató üzleti köröknek
igyekeznek majd kedvező döntéseket hozni
szóval vagy közpénzekből fizeted a pártokat , vagy kivédhetetlen az intézményesített korrupció , a szívességekért viszontszövetségek rendszere
nekem az előbbi még mindig rokonszenvesebb
a politikai pártok tevékenységüket közpénzekből finanszírozzák nálunk , és sok nyugati országban is
és a politikai propagandatevékenység működésük fontos eleme itt is, máshol is
ti. ezáltal tudnak választókat megnyerni, akik majdan rájuk szavazhatnak
de nem értem azt hogy ezzel mégis mi a bajod ?
kétségelen , hogy létezik más demokráciamodell is
amerikában a kampányokat gazdag magánszemélyek adományaiból finanszírozzák
pl. soros úr is sokat adakozott a demokrata párt javára is
ez ugyan látszólag közpénzkímélőbb de árnyoldala is van
pl. a nagylelkűséget nagyköveti posztokkal kell meghálálni
ahelyett , hogy szakemberek , képzett diplomaták kerülnének e posztokra
és arra is számíthatsz , hogy az adott pártot támogató üzleti köröknek
igyekeznek majd kedvező döntéseket hozni
szóval vagy közpénzekből fizeted a pártokat , vagy kivédhetetlen az intézményesített korrupció , a szívességekért viszontszövetségek rendszere
nekem az előbbi még mindig rokonszenvesebb
Vitéz Nagyuram
2019.07.23 00:24:34
@rasztaszív: hogy haladtok vele ?
sikerült már szekularizálni a dán királyságot ?
hát erzsike lemondott már az anglikán egyház vezetéséről ?
csupa kínzó kérdés
sikerült már szekularizálni a dán királyságot ?
hát erzsike lemondott már az anglikán egyház vezetéséről ?
csupa kínzó kérdés
Kétsége se legyen senkinek: az Európa Bizottság új vezetése sokkal gyorsabban ki fogja húzni a gyufát Orbánnál, mint az előző...
Vitéz Nagyuram
2019.07.19 07:36:48
Kapcsolódó czikkecske:
" Nézzék meg ezeket a pofákat! Jól nézzék meg őket!
Brüsszelben az ellenzék megalakította a maga kis ellenzéki kerekasztalát. Mi csak hazaárulók kerekasztalának hívjuk, ugyanis tevékenységükben a hazaárulás lesz az alap. "
mindenszo.hu/es-akkor-megalakult-a-hazaarulok-kerekasztala-brusszelben/
" Nézzék meg ezeket a pofákat! Jól nézzék meg őket!
Brüsszelben az ellenzék megalakította a maga kis ellenzéki kerekasztalát. Mi csak hazaárulók kerekasztalának hívjuk, ugyanis tevékenységükben a hazaárulás lesz az alap. "
mindenszo.hu/es-akkor-megalakult-a-hazaarulok-kerekasztala-brusszelben/
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A kommunikációs kampányok nem feleslegesek, hiszen minden magyar polgárhoz el kell juttatni, mindenkivel meg kell értetni azt, hogy az "utca embere" mit tehet a járvány lassítása érdekében. (Otthon marad, távolságot tart, kezet most.)