Adatok
imrebátyó
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az európai vasúti közlekedésnek mai napig érdekes színfoltját jelentik az éjszakai vonatok. Mivel mi is már sok ilyennel utaztunk, és valószínűleg fogunk is, úgy gondoltuk, megosztjuk a tapasztalatainkat és a gondolatainkat a témában. Írásunk első részében a jelenlegi helyzetet mutatjuk be, a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
14 - 45 kor .meg . Szerencse , hogy a mávosokra nem hallgatva vettünk helyjegyet , mert Szlovákiában úgy megteltek a kocsik , hogy az ülések között a közlekedő utakon ültek feküdtek az emberek . Indiai fotókon látni ilyet . Hazafelé 20 án 21 ó 56 kor indult fekvős kocsiban . BORZALOM. Szerencse , hogy csak 4 en voltunk a 6 ágyra . Sztem cseh kocsik , ülni is kényelmetlen volt , meg fekvős pozícióban is . A szlovák szakaszon nagyon rossz minőségű a sin , baromira rázkódik a kocsi . A klímára nagyon oda kell figyelni , mert összevissza működik , ezért az ajtón kellett szellőztetni . Szerencsére határozott volt a kalauz és vigyázott az alvók biztonságára , mindenki csak a saját kocsijában mozoghatott . Prágában az indulás előtt 15 perccel derült ki melyik vágányról fog indulni és 10 percünk volt fölszállni a futkosó tömegben megtalálni a saját hálófülkét . Fél órába tellett , mire el tudott mindenki helyezkedni a fülkében , mert szűkek a folyosók , a hátizsákos turista , ha rossz kocsiba szállt , nem lehetett tőle közlekedni , csak a kocsivégében tudtunk irányt cserélni .