Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Sáringer Viktória

561 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A mesterséges intelligencia remek lehetőségeket kínál, de csak akkor tud igazán segíteni, ha pontosan tudjuk, mit várunk tőle. A jó prompt, vagyis a megadott utasítás, alapjaiban határozza meg a kimenetet: minél világosabb és konkrétabb a kérés, annál relevánsabb és pontosabb lesz a válasz. Ebben a…..
A prompt engineering segít megtanulni, hogyan lehet olyan hatékony utasításokat, vagyis promptokat írni, amivel az AI kifogástalanul teljesíti a kérést. Így nemcsak gyorsabb és hatékonyabb leszel, hanem olyan eredményeket érhetsz el, amikre most még talán nem is gondolsz. Most lépésről lépésre…..
Az utóbbi években az AI megjelenése alapjaiban formálta át a mindennapokat mind a magánéletben, mind az üzleti szférában. S mint minden hasonló eszköz esetében, itt is szükség van szabályokra, amik lehetnek nemzeteken átívelőek és globálisak, vagy éppen egyediek régiónként. A fejlődés nem mentes a…..
Manapság már nem lepőhetünk meg azon, ha az online tevékenységünket szorosan követik a cégek. Minden felülethez és applikációhoz tartoznak felhasználási feltételek, amiket a legtöbben átolvasás vagy gondolkodás nélkül csak elfogadnak. És bizony ezzel hozzájárulhatunk olyan dolgokhoz is, amire nem is…..
Az AI-alapú eszközök gyorsan integrálódnak a munkahelyi és kreatív tevékenységekbe. Ez azonban felveti a kérdést: mennyit érdemes költened rá havonta, hogy tényleg hasznodra váljon. Először három költségvetési szinten mutatjuk be, hogyan érhető el hatékony munkamenet: a minimális támogatástól az…..
Az ár nagymértékben függ az alkalmazott AI típusától, a vállalkozás méretétől, az eszközök számától, valamint attól, hogy egyedi fejlesztésről vagy kész megoldások bevezetéséről van szó. Az egyszerűbb, előfizetéses alapon működő AI-eszközök (például tartalomgenerátorok vagy ügyfélszolgálati…..
Nem elég beírni pár szót és remélni a legjobbakat! A jól strukturált marketingprompt-ok, vagyis az előre definiált és átgondol utasítások, rettentően fontosak az AI-alapú marketing eszközöknél, mint amilyen a ChatGPT is. A következőkben megosztunk pár keretrendszert, amiket külön-külön, vagy akár…..
Vállalkozóként vagy marketingesként azt szeretnéd, hogy a közösségi médiában megosztott bejegyzéseid valós eredményeket hozzanak? Ne aggódj, ehhez nem kell semmi újat és észbontót kitalálni, hiszen már rengeteg olyan fortély létezik, amik hozzásegíthetnek a kívánt eredményekhez. Egy nagyon érdekes…..
A közösségi média világáról gyakran a fiatalabb generációk jutnak eszünkbe, pedig az X generáció is aktív és meghatározó szereplője a digitális térnek. Bár ők még analóg világban nőttek fel, mára természetes részévé vált az életüknek a Facebook, az Instagram vagy a YouTube. Nemcsak alkalmazkodtak a…..
Az elmúlt években a mesterséges intelligencia (AI) hatalmas utat tett meg. Először még csak érdekesség volt, tesztelgettük a lehetőségeket, mára viszont már lassan az élet minden területén megjelenik valamilyen módon és hasznos is lehet online marketingtevékenységünk vagy céges feladataink során. Az…..
Napjainkra a reklámok mennyisége és elhelyezési lehetősége drasztikusan megnőtt, ami ellenállást váltott ki az emberekből. Reklámok az út melletti plakátokon, az újságban, a közösségi oldalakon, a televízióban és a rádióban… Szinte mindenhonnan ömlik ránk az információ és minden márka akar tőlünk…..
Nem tagadhatjuk, hogy az online világ és a közösségi média nagy hatással van mind szóbeli, mint írásbeli kommunikációnkra. És bizony az elmúlt tíz évben többet változott az írás, mint az előző ötvenben. A Facebookon megosztott hozzászólások, a TikTok videók feliratai és az X rövid, frappáns szövegei…..
Az X generáció ma már a társadalom érett és tapasztalt rétegét képviseli. Sokan közülük 45 és 60 év közöttiek, mégis gyakran háttérbe szorulnak a médiafigyelemben a Z generációs fiatalok mellett. Pedig ez a nemzedék formálta a világot, amelyben ma élünk, a technológiától kezdve a munkahelyi…..
Mindenhonnan azt hallani, hogy folyamatosan fejlődik a mesterséges intelligencia: már minden korosztály hallott az AI-ról, szinte az összes közösségi felületen megjelent valamilyen formában, nyilvános és könnyen hozzáférhető, és millióan használják világszerte. Olyan félelmek is léteznek, hogy a…..
A közösségi médiában jelen lenni már nem elég: elköteleződésre van szükség! Hiába nő a követőszámod vagy az elérésed, ha a közönséged nem reagál a tartalmaidra, nem kattint, nem oszt meg, nem kommentel. Az elköteleződés (engagement), az a mutató, ami igazán láttatja, mennyire hatékony a közösségi…..
Az Instagram történetek, vagyis sztorik, mindössze 24 órás élettartamuk ellenére is rendkívül népszerűek, hiszen nemcsak rövid, de látványos tartalmakról van szó. Mégis, sok marketinges úgy érzi, hogy hiába posztol történeteket, nem ér el semmit: kevés a megtekintés, alacsony az elköteleződés,…..
Nem tudod, mikor érdemes fizetni a posztjaidért, és mikor elég az organikus elérés? Cikkünk segít eligazodni! A közösségi média mai zsúfolt világában egyre nehezebb kitűnni. A hirdetési költségek folyamatosan emelkednek, miközben a büdzsék mértéke csökkenhet. Jelenleg az organikus és a fizetett…..
Az adatok korában élünk, egy olyan világban, ahol az információk értéke felér az arannyal. A mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás (ML) új dimenziókat nyitottak meg a fejlődés, az elemzés és a döntéshozatal terén. De miközben ezek az eszközök hatalmas lehetőségeket rejtenek magukban, nem…..
Te is észrevetted, hogy egyre több könyv borítóján ott virít, hogy BookTok-kedvenc? Ez nem véletlen: az utóbbi években a TikTok (azon belül is a BookTok nevű közösség) valósággal felforgatta a könyvpiacot. Olyan, mintha hirtelen az olvasás nagyon menővé vált volna: könyvek kelnek el több millió…..
A közösségi média az egészségügyben is egyre fontosabb szerepet tölt be, hiszen lehetőséget nyújt a páciensekkel való kapcsolattartásra, az egészségügyi információk terjesztésére és a márkaépítésre. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan használhatják ki az egészségügyi szervezetek a közösségi média…..
A mesterséges intelligencia (AI) térhódítása az élet szinte minden területén forradalmi változásokat hoz – a munkaerőpiacon, az egészségügyben, a jogban és a médiában egyaránt. Azonban az előnyök mellett komoly kockázatokat is hordoz, különösen akkor, ha hibás döntéseket hoz, elfogult adatokat…..
Gondoltál már arra, hogy a posztjaidnak nem csak kreatívnak és jól időzítettnek kell lennie, de teljesen hozzáférhetőnek is mindenki számára? Hogy hiába szerkesztettél gyönyörű és sokatmondó Instagram képet, egy látássérült felhasználó nem tudja élvezni a kreatív vizuális tartalmat? Vagy hogy hiába…..
A közösségi média már mindennapivá vált, rengeteg a felhasználó és nem csupán a kapcsolattartás eszközeként tekinthetünk rá, hanem egy nagyszerű marketing csatornaként is. Így nem is csoda, hogy azt is megváltoztatta a közösségi média tér, a vállalkozások hogyan dobják piacra és értékesítik…..
Elgondolkoztál már azon, hogy érdemes-e rendszeresen megosztani Instagram történeteket tartalomstratégiád részeként? Ebben a cikkben most megnézzük, mik az Instagramon megosztott történetek legfontosabb előnyei a márkák számára, mely korosztályt tudod megszólítani a felületen, és mit mondanak a…..
A közösségi média világában nem egyszerű megragadni a felhasználók figyelmét. Ehhez nemcsak megkapó vizuális tartalomra van szükség, de megfelelő szövegezésre is. Ahhoz, hogy valakiből jó szövegíró váljon, néha egészen az alapokig kell visszanyúlni. Ezúttal az időben messzire utazunk, egészen az…..