Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Sáringer Viktória

502 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A mesterséges intelligenciával működő szöveggenerátorok egyre nagyobb szerepet kapnak a tartalomgyártás világában, leegyszerűsítve a szövegírás hosszadalmas és összetett folyamatait. Legyen szó blogcikkekről, közösségi média posztokról vagy weboldalon megjelenő leírásokról, egy jól megválasztott AI…..
Napjainkban már nagyszerű grafikai és mesterséges intelligenciához kapcsolódó lehetőségek állnak rendelkezésre, hogy kiemelkedő tartalmakat gyárthassu a közösségi média felületekre. A Canva egy olyan online eszköz, ami mindig előrukkol újításokkal és fejlesztésekkel, hogy még inkább megkönnyítse a…..
Az AI szöveggenerátorok olyan hatékony eszközök, amelyek mesterséges intelligenciát használnak szövegek megalkotásához, ezáltal lehetővé téve a vállalkozások és magánszemélyek számára, hogy gyorsan és hatékonyan állítsanak elő kiváló minőségű tartalmat. Ez tulajdonképpen egy szoftver, ami az AI…..
Ez a külföldről átvett dolog már pár éve rendszeresen megjelenik hazánkban is november tájékán, azonban a legtöbb esetben össze sem lehet hasonlítani a hazai leárazásokat, fekete hónapokat vagy akár egész hetes fekete pénteki akciókat a külföldi verzióval. Ugye mindenki látott már olyan videót, ahol…..
Gondoltad volna, hogy egyetlen poszt akár a következő nagy lépés is lehet a márkád számára? Az influencer marketing ma már nem egy újdonsült, futó trend, hanem egy megkerülhetetlen eszköz, amely a megfelelő stratégia és a tökéletes partner révén segíthet márkád népszerűsítésében és üzleti céljaid…..
Az influencer marketing világa izgalmas lehetőségeket kínál, de a megfelelő partnerek megtalálása nem mindig egyszerű feladat. Ha úgy érzed, elveszel a végtelen lehetőségek tengerében, ne aggódj! Összegyűjtöttünk néhány hasznos tippet és trükköt, amelyek segítenek abban, hogy rátalálj azokra az…..
A véleményvezérek mindenhol jelen vannak. Már biztosan Te is láttál #reklám és #szponzorált címkékkel ellátott bejegyzéseket, ahol a jelentős követőbázissal rendelkező felhasználók termékeket vagy szolgáltatásokat mutatnak be követőiknek. Minden közösségi oldalon jelen vannak, a Facebooktól kezdve…..
A közösségi média világában az influencerek meghatározó erővé váltak a márkák számára. De fontos tudni, hogy nem minden influencer egyforma! Az elérés mértékétől és a követők számától függően különböző típusú véleményvezérek léteznek. A mega influencerektől a nano véleményvezérekig terjedő spektrum…..
A közösségi médiában nehéz elválasztani az igazságot a hazugságtól – csak látunk egy főcímet, már meg is van a véleményünk és gondolkodás nélkül osztjuk is tovább. Az utóbbi időben bőven volt példa ebből és most azt is megnézzük, miért is problémás ez. A lényeg a dráma és a kattintás Sokan úgy…..
Képzeld el, hogy van egy üzenetküldő alkalmazásod, ami gyors, megbízható és ingyenes. Egy olyan platform, amit bármilyen eszközön használhatsz, és ahol teljes biztonságban tudhatod virtuális levelezéseidet. A Telegramon több mint 950 millió felhasználó van jelen - azonban mostanában nem az…..
Manapság már a közösségi média platformok remek lehetőségeket kínálnak vállalkozásoknak és márkáknak a marketing terén. Az egyik legizgalmasabb opció az, ha egy tartalom virálissá válik, ami azt jelenti, hogy óriási sebességgel kezd terjedni az online térben és rengeteg felhasználóhoz eljut. Ez a…..
Napjainkban már elhíresült a TikTok-ról, hogy akár a nulláról is nagy követőbázist építhetünk a megfelelő stratégiával. Ez csábító lehet és könnyű megoldásnak tűnik, azonban rengeteg munka és tervezés szükséges általában ehhez. Pláne, ha márkaként szeretnénk sikereket elérni és közben megőriznénk a…..
Ha a közösségi média ügyfélszolgálati tapasztalatokra gondolunk, valószínűleg két verzió jut eszünkbe: a legjobb élmény, amit egy márka nyújtott és persze a legrosszabb. Például lehet, hogy hűségesek maradunk ahhoz a légitársasághoz, amelynek ügyfélszolgálati képviselője varázsütésre megtalálta a…..
Általában az emberek azt mondják, hogy szeretik körülvenni magukat pozitív dolgokkal. Ennek ellenére sokan csak negatív hírekkel találkoznak az online térben, ami komoly hatással lehet mentális egészségükre és látásmódjukra is. És könnyen kialakulhat függőség is, amikor mindent tudni akarunk a…..
A TikTok egy olyan felület, ahol bárki érhet el hatalmas sikereket egyetlen jól sikerült tartalommal. Azonban márkaként nem túl jó ötlet a szerencsében bízni és arra várni, hogy egy tartalmunk virálissá váljon. Persze tudatosan is tehetünk ennek érdekében, ami nem rossz irány, de egy alaposan…..
Egyre több a közösségi felület és a véleményvezérek száma is napról-napra nő. Az influencer marketing fogalma már egyáltalán nem újdonság, így számtalan márka dolgozik alkotókkal és sokan fontolgatják, hogy belevágnak az együttműködésekbe. Tagadhatatlan az influencerek hatása a közösségi médiára, a…..
A közösségi médiának számtalan előnye van, de egy ideje már mintha kicsit kicsúszott volna a kezünkből az irányítás és teljesen átvette volna a hatalmat. Csak megállás nélkül görgetünk, pötyögünk, nézünk, lapozunk, feltöltünk és így tovább. És megjelenik az is, hogy folyamatosan hasonlítgatjuk…..
A közösségi média stratégia kialakítása elsőre sem hangzik könnyűnek. Ez a lépés elengedhetetlen a hatékony online jelenléthez, azonban elég komplex feladatot ad fel. A stratégia kialakításánál elsődleges a célok pontos meghatározása. Hogy pontosan mik is a célok, azt nagyjából biztosan tudod, de…..
Már egészen kicsi kortól kezdve - sokszor kisbabaként is - elkezdik az online világ felfedezését a gyerekek. Első körben meséket és rajzfilmeket szoktak lejátszani nekik a szülők, majd utána jönnek a játékok, a YouTube-videók és így tovább, míg fiatal tiniként eljutnak a közösségi média használatig.…..
A közösségi média forradalmasította kapcsolatainkat, ugyanis még sosem volt ilyen könnyű a kapcsolattartás ismerőseinkkel, de egy egészen új jelenséget is szült: olyan emberekkel is szoros kapcsolatba léphetünk, követhetjük mindennapjaikat, akiket nem ismerünk személyesen. És itt nem csak a…..
Manapság már ha tetszik, ha nem, számolni kell a mesterséges intelligenciával. Az AI térnyerése egyre gyorsabb és már egyre több online felületen, így a közösségi média oldalakon is megjelenik valamilyen formában. Ez megnehezítheti a dolgunkat, hogy fel tudjuk kelteni a közönség figyelmét, így egy…..
A mesterséges intelligencia (AI) térnyerésével felmerül a kérdés, hogy ez a technológia mennyire van tekintettel a szerzői jogokra. Itt gondolhatunk mindenféle szellemi termékre az írásoktól kezdve a képi anyagokon át a zenéig és hangokig. Érdekes, de az amerikai államokban a hang nem tartozik a…..
Ma már bizony azon is el kell gondolkoznunk, hogy mit is jelent a valóság fogalma. Korábban is létezett több valóság, hiszen mindenki máshogy látja a dolgokat, de ez a kör a virtuális tér bővülésével még több részletre osztódott. Mennyire valós az, amit a közösségi médiában látunk? Hihetünk a saját…..
Habár napi szinten jelennek meg az újabb trendek és felületek, a Facebook még mindig biztos pont marketing szempontjából a folyton változó és fejlődő közösségi média térben. Ez a világ legnépszerűbb közösségi platformja, aminek folyamatosan növekszik a követőbázisa. Nemrégiben meghaladta a napi 2…..
A MET gála a divatvilág talán legfontosabb adománygyűjtő eseménye, ami napjainkban egy exkluzív, hírességek által látogatott különlegesség. Nem juthat be ide bárki és sok rajongó minden évben alig várja, hogy a megjelenő celebek milyen ruhát öltenek az eseményre, ugyanis mindig meghatározott…..