Adatok
HarryKlein
0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Juliék áprilisi utazását is elvitte a járvány. A Barvofly utazási irodánál vásárolt Qatar jegyeik árát próbálják most visszaszerezni, ami nem megy egyszerűen. Az utazási iroda ugyan megküldte a légitársaságnak a törlés és a visszatérítés kérelmét, de aztán jött a csönd. Amikor Juliék pedig nagyon…..
HarryKlein
2020.04.28 17:35:53
via GIPHY
Igazi klasszikus hibabejelentős kálvária Tamásé, aki egy különös, Digis időhurokba is belekerült, amikor egy bejelentése két nappal később bukkant fel a rendszerben. Épp ezért aznap már hiába telefonált, de úgy néz ki, hogy a helyzet attól sem lett volna jobb. A 72 órák újra és újra…..
László nem most kezdte: már hat éve fizet a saját bankszámlájáról egy olyan villanyszámlát, ami nem az ő nevén van. Ez eddig nem is okozott gondot, ám most az Elmű rosszul állított ki egy számlát, ezért vissza kéne utalnia a befizetett pénzt. És mint kiderült, ez nem megy egyszerűen, ráadásul a…..
HarryKlein
2020.03.11 14:04:13
Tékozló Homár
Szervizelés lv. 100000000: Nem működik a bluetooth távirányítás? Használjon infrásat!
2020.03.09 10:00:00
György 2019 novemberében vett Samsung tévéje nem éppen úgy muzsikál, ahogy arról az ígéretek szólnak. Nem elég, hogy a Bluetooth, illetve a WiFi vezérlés meghibásodott, a rossz élményhez nagyban hozzájárul az ügyfélszolgálattal és a szervizzel folytatott harc, ami nagyon kimerítőnek és…..
Hű mennyi Dagályos posztunk volt már! A nőket videózó kabinos, a szarszippantással súlyosbított fürdőzés, na meg a megzavarodott pénztárosok után most olvasónk szerint egy jól ismert, aktuális probléma került elő: az öltözőszekrények hibája. Rita szekrénye nem nyílt, mivel a rendszerben másik két…..
Tékozló Homár
Hátrányos megkülönböztetés az ötvenszeres parkolási díj? Az óbudai bérlő levele a parkolási társaságnak UPDATE
2020.02.04 11:00:00
December elején írta meg az Index, hogy Óbuda Önkormányzata bekeményített és elvette a bérlőktől a kedvezményes parkolás lehetőségét. Vagyis az eddigi 2.540 Ft-os éves díj helyett a bérlőknek ezentúl 82.450 Ft-ot kell fizetni. Viktor ez ügyben erős levelet írt az Óbudai Parkolási Kft-nek, amire mi…..
HarryKlein
2020.02.04 12:32:50
@GatyaPityu: Nem tévedés ez részedről? Aki nem állandó lakos, az nem szavazhat, az állandó, akinek viszont érdeke, hogy ne legyen tele a kerület az albérlők autóival.
Szóval kinek az érdeke ez az intézkedés szerinted?
Szóval kinek az érdeke ez az intézkedés szerinted?
HarryKlein
2020.02.04 14:04:54
@cmx85s: Hát igen, ez igaz, de attól még a helyi állandó lakosoknak az az érdekük, hogy minél kevesebb nem helyi lakos parkoljon. Vagyis szerintem ezzel az önkormányzat inkább a lakosokat érdekeit védi, nem feltétlenül a pénzszerzés a motiváció, bár nyilván az sem mindegy, hiszen a fizetős helyeken a kedvezményesek állnak egész nap.
Ha a bérlők is kapnak kedvezményes parkolást, akkor egy ismerőshöz bejelentkezve könnyen elintézhető ez a dolog.
Nem pro vagy kontra, csak arra reagáltam, hogy az új önkormányzat rögtön ki is baszott a lakosokkal.
Ha a bérlők is kapnak kedvezményes parkolást, akkor egy ismerőshöz bejelentkezve könnyen elintézhető ez a dolog.
Nem pro vagy kontra, csak arra reagáltam, hogy az új önkormányzat rögtön ki is baszott a lakosokkal.
via GIPHY
Ági szerint ez csak egy apróság, de egy fehér megrendelést feketében teljesíteni pont nem kicsi különbség. Sajnos a fogyasztóvédelmi jogok érvényesítéséhez ideg is kell, de mindenkinek javasoljuk, hogy vegyen egy nagy levegőt és először is mehet írásban a panasz, aztán meg jöhet a…..
HarryKlein
2019.12.02 10:38:22
Tékozló Homár
Ki ne akarna olyan fuvarozóval menni a reptérre, akinél 1 nap alatt kétszer drágul az út díja?
2019.10.18 09:26:00
Feneketlen panaszarchívumunkból előkeveredett egy nyár eleji eset, amit - mivel elég vérlázítóan hangzik, a honlap él, az árak sem változtak rajta - úgy döntöttünk, kitesszük. Egyúttal szeretnénk jelezni a repteritransfer.hu-nak, hogy nem azt hívják dinamikus árképzésnek, amit csinált, ha esetleg…..
HarryKlein
2019.10.18 10:40:02
HarryKlein
2019.10.18 14:49:32
@Bálintka.: na jó, ez mondjuk lehet, bár a 6800 huf az már közel van taxi tarifahoz mondjuk dél Pestről.
Tékozló Homár
Hurrá, csak 369 usd plusz 20000 huf, és máris van egy nem működő bicajom a postán!
2019.10.15 09:58:00
Nincs egy hete, hogy hosszasan okoskodtunk arról, honnan ismerhető fel az a webshop, ahonnan nemhogy rendelni nem szabad, de megnyitni sem az oldalát. Hát a Gearbest.com-on még a Homár gyanakvásból olvasztott és szkepticizmussal csiszolt nagyítója sem nagyon lát kivetnivalót: ez az egyik legnagyobb…..
HarryKlein
2019.10.15 11:34:40
HarryKlein
2019.10.15 20:19:55
Ugyan az akciós termékek általában gyorsan elfogynak, főleg ha olcsó eperről van szó, de mi van akkor, ha az akció csak az újságban létezik? Ha sosem volt olcsó eper? Vagy ha már egy ládával kiraktak, mehet a reklám? Nem gyanús ez?
Csak engem háborít fel teljes mértékben,…..
HarryKlein
2019.06.05 12:56:38
@Fekete Krindusz: Egyszerűen nem értem, miért kell a másikat csesztetni.
Nem az a kérdés, hogy mennyire kell igyekeznie a poszternek, hanem hogy elfogadható-e ez a kereskedelmi gyakorlat.
Nem az a kérdés, hogy mennyire kell igyekeznie a poszternek, hanem hogy elfogadható-e ez a kereskedelmi gyakorlat.
Mit tehetünk akkor, ha az applikáció rossz pakolási zónába helyez, de nem vesszük észre és ezért más összeget fizetünk a parkolásért, aztán meg jól megbüntetnek? Hát azon kívül, hogy megírjuk a Homárnak, sajnos nem sokat.
Megosztok egy terézvárosi parkolás történetet aminek az elszenvedője…..
HarryKlein
2019.05.23 19:38:12
@Snagal: Nem, legyen az, hogy kifizeted a különbözetet, meg valami adminisztrációs díjat, hogy azért érezd, hogy figyelni kell. Aztán ha esetleg ilyened van sok, akkor a sokadikat már nem fogadják el.
De ez így olyan, mint amikor valami balkáni rendőrség értelmetlen táblákkal provokál, amitől ha eldurran az agyad, akkor előkerülnek és a szabályokról magyaráznak, pedig mindenki tudja, miről szól a történet. Itt is világos.
Ha még az ügyfélszolgálatis is beismeri, hogy ez így nem frankó, akkor nem kéne valami megoldásnak lennie?
De ez így olyan, mint amikor valami balkáni rendőrség értelmetlen táblákkal provokál, amitől ha eldurran az agyad, akkor előkerülnek és a szabályokról magyaráznak, pedig mindenki tudja, miről szól a történet. Itt is világos.
Ha még az ügyfélszolgálatis is beismeri, hogy ez így nem frankó, akkor nem kéne valami megoldásnak lennie?
HarryKlein
2019.05.23 21:49:58
@Snagal: Persze, lehet kifogásokat találni, hogy miért szopat halálra a hatóság, de próbáljunk már meg arra koncentrálni, hogy ez nem egy lehetetlen feladat. Merthogy nem az.
Ló Géza ezzel a személyivel ebben a hónapban ötödször keveri össze kőbánya alsót a várral. Nem fogadjuk el a méltányossági kérelmét, viszlát.
Ló Géza ezzel a személyivel ebben a hónapban ötödször keveri össze kőbánya alsót a várral. Nem fogadjuk el a méltányossági kérelmét, viszlát.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
3x megkérdezték, hogy kérek-e refundot, mindig válaszoltam, hogy igen és kitöltöttem a form-ot.
Azóta írtak 2x, hogy nyugi, mindjárt jön a zseton, de hát sok a dolog, ugye, majd pár napja jött egy levél, hogy akkor tessék a voucher, de ha rákattintok a linkre, akkor már el is fogadtam :)