Adatok
Rodney2
0 bejegyzést írt és 215 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Orosz támadás alatt áll a kárpátaljai magyarokat magába foglaló 128. hegyi rohamdandár Dél-Donyeckben...
Orbán Viktor vajon kinek szurkol?..
Rodney2
2024.11.06 11:04:44
@AvéCézárVavan: Amíg az USA nagykövete (mint Soros ügynök) a legpofátlanabbul propagálja a buzulást és pedofíliát és oda jár a teljes ellenzéki buzi és pedofíl garnitúra ingyenebédre, addíg kussoljál. Remélhetőleg ennek hamarosan vége lesz.
A hiteltelen személyiség mintapéldája.
Ha az ember vásári komédiás, semmi gond ezzel, hiszen ez egy fontos társadalmi szerep, valós igényt elégít ki. Lehet pl. jól csinálni ezt a szerepet.
A gond az, ha a vásári komédiás elkezd panaszkodni a vásári komédiásokra, miután ő már kiesett a vásári…..
Rodney2
2024.09.23 23:25:15
@Gery87: Érdekes hogy kihagytad az összes ballib ikont TGM-től Demszky-ig.
Rodney2
2024.09.24 00:20:31
@Gery87: Mi a baj Karácsonnyal? A Baloldal csodafegyvere az utóbbi évtizedben. Mondj róla EGY jó tulajdonságot. Nem csoda hogy az ellenzékiek már egy pszichopata magyar hitlerre szavaznak inkább :(
MaGYAUR
Világ zsarnokai - politikától, ideológiától és vallástól függetlenül - egyesüljetek!
2024.09.23 12:31:22
A liberális demokráciák elleni "internacionáléról" Rényi Pál Dániel kérdezte a Pulitzer-díjas Anne Applebaumot (444.hu – 2024. szeptember 23.
„Legújabb könyve, a most megjelent Autocracy Inc. újszerű együttműködést tár fel a ma ismert modern autokráciák illetve autokrata vezetők körében. Mi…..
Rodney2
2024.09.23 23:14:25
@gigabursch: "nyugatos liberálisnál" hülyébb nincsen. Itt van elrettentő példának mindjárt ez a magyaur. Mivel Appelbaum nem teljesen hülye, legalább tudjuk, hogy ő is része a hazudozás gépezetének. Persze a Pulitzer díjat nem adják akárkiknek.
A Kreml számára Orbán csak egy fontoskodó, hasznos idióta.
A vad kommunistából vad pravoszlávvá vedlett Putyin szent küldetésének tartja, hogy legyőzze nem egyszerűen Ukrajnát, hanem az Isten, a Nemzet és a Férfi TEKINTÉLYÉT TAGADÓ, tehát a "sátáni, globalista Nyugatot".
Putyin nem akar tárgyalni;…..
Rodney2
2024.09.02 12:53:01
@Nevem senki.: furcsa dolog ez a népek önrendelkezése: albán szervkereskedőknek és ukrán náciknak jár, dolgos katalánoknak, flamandoknak nem jár. Magyarok meg rohadjanak meg mert nem kötelező a buzulás és a niggerek előtt térdelés.
Hörög a halivúdi celebvilág Trump alelnökjelöltjének kijelentése miatt, hogy „gyerektelen macskás nőknek” és "gyermektelen emberek" irányítják Amerikát.
Pedig a kijelentés teljesen igaz. Aki nem képes normál családot létrehozni, az miért akar társadalmat irányítani? Ez alól csak az képezhet…..
Rodney2
2024.08.27 05:14:22
@Boldeone2: Tudod kik a megregulázandó államok? Az USA meg Izrael. Pont ők azok akik összevissza bombázzák azokat akiket csak elérnek, simán népirtanak. A nekik nem tetsző politikusokat lehetőleg a családjukkal együtt likvidálják. Népeket, népcsoportakat lázítanak fel a kormányok ellen aztán nagy kegyesen odamennek "rendet csinálni" és persze maradnak jólelkűen,
Te mekkora debilitásig agymosott fasz vagy??? Nyilván csak zsidók képesek ennyire hülyék lenni és ezt a szar propagandát nyomni
Te mekkora debilitásig agymosott fasz vagy??? Nyilván csak zsidók képesek ennyire hülyék lenni és ezt a szar propagandát nyomni
Rodney2
2024.08.27 05:16:40
@0dzsud0: Jól kiakadtál boldira, de nehéz úgy olvasni a degenerált baromságait, hogy az ember ne váljon egyből antiszemitává.
Tényleg, fel kellene jelenteni boldit, hogy a kommentjeivel gyűlöletet kelt a zsidóság ellen :))))
Tényleg, fel kellene jelenteni boldit, hogy a kommentjeivel gyűlöletet kelt a zsidóság ellen :))))
Hiába tartották Európa erős emberének, most kénytelen volt meghajolni a többség akarata előtt. Orbán Viktor tekintélyén kétségtelenül csorba esett a február 1- i EU-csúcson, és még nincs vége a látványos visszavonulásnak, hiszen várhatóan rövidesen a magyar parlament áldását adja Svédország NATO-hoz…..
Rodney2
2024.02.05 13:20:55
@Igazamvanvagyigazamvan?: 1. tényekkel is lehet manipulálni: szelektíven tálalt tények úgyanúgy félrevezetik az embert. A nemzetközi ballib média ebben nagy, aztán meglepő, hogy elhülyül a teljes lakosság, idióta politikusokat választanak aztán együtt elpusztítják a társadalmukat és gazdaságukat (Németo, UK szép példák) 2. ha nem vagy funkcionális analfabéta, észre kellett volna venned, hogy azt írtam: abban a műsorban nem a szakterületét érintő kérdésekről nyilatkozott, hanem elkezdte nyomni az általános ballib propagandát. Ebből gondoltam, hogy hopp, ez egy ballib propgandista lett :)
Rodney2
2024.02.05 13:41:47
@birkamenet: Annyira sötéten ostoba vagy, hogy észre sem veszed hogy egy nicktolvaj debil elvtársadnak írsz. Téged pont fel kellene etetni a malacokkal mert semmi más hasznod nincsen az életben, csak szennyezed a környezetet minden létező módon. Kell hányni az ilyen genetikai hulladéktól
Rodney2
2024.02.05 16:58:27
@Rоdney_2: Te degenerált IT köcsög vagy, aki egész nap ülsz a pincében, nulla barátod és magánéleted van és arra van orgazmusod, hogy mint IT majom össze vissza hamisítasz mindent és magaddal beszélgetsz különböző nickeken. Az ilyeneket normális társadalmakban naponta villanyozzák a diliházban, de a liberális örjöngésbe te is beleférsz
"Családbarát" - vagyis NEM "nőbarát", NEM "gyerekbarát", NEM az "abúzust-elszenvedettek" barátja a Fidesz, hanem leginkább a jómódú, az atyai tekintélyt mindenekfelett tisztelő, hímsoviniszta és az orbánizmust támogató /nagy/családoké.…..
Rodney2
2024.02.04 14:34:16
@Itt a kezem nem disznófasz: Még vagy 30 éve foglalkoztam néhány csődközeli élelmiszerfeldolgozó rendbetételével (szemben Bajnaival ezek sikerültek). Maradandó nyomokat hagyott az a tapasztalat. Ne tudd meg mit esznek az emberek egyes feldolgozott húskészítményekben. Na ami abba nem jó, az megy az állati takarmányba. Aztán csodálkozunk. Egyik kedvencem volt az emberi táplálékokra alkalmazott EU szabvány egérszőrtartalom: egy bizonyos mennyiség még megfelel az EU magas elvárásainak :))) Szóval ne nyavalyogjál :)
Drága jó miniszterelnök urunk minden pénteken néphülyítési előadást tart. Ez nem nagyon szokta megütni az ingerküszöbömet, bár manapság már olyan magasan van, hogy ezt nem is könnyű. Most sikerült.
Szerinte mindenki megőrült és háborús lázban ég. Egyedül ő helikopter akar békét. Ezért is szajkózza…..
Rodney2
2024.02.04 04:24:14
@Lord_Valdez: Az USA egy az egyben hitelből/eladósodásból fizeti az ukránoknak adott támogatást amit az ukránok egy az egyben USA fegyvergyártóknál költenek el és ezzel növelik az USA GDP-t és a fegyverlobbi profitját. Az USA-ban a választásokon a szerencsétlen népek választhatnak hogy a fegyverlobbit (Demokraták) vagy az olajlobbit (Konzervatívok) támogatják.
Ukrán vezetők mondták, hogy 2022-ben tárgyalni akartak az oroszokkal, de az USA és UK diplomatái mondták nekik, hogy csak harcoljanak, majd minden támogatást megkapnak. Tudod ez az USA harcoltatja az ukránokat az utolsó ukránig (Soros doktrína :))) ) bizony nyugodtan hívható háborúpártiságnak. A balti államok vezetői szintén háború pártiak: joggal félnek attól, hogy ők lennének a következő, mert a függetlenségük óta orrba-szájba szivatják a saját orosz kisebbségeiket. Meg is érdemelnék. De amíg Ukrajnában megy a durva háború, addig kisebb az esély arra, hogy az oroszok rátenyerelnek a Baltikumra (pedig ott kellett volna kezdeni, egy hét alatt végeztek volna, a NATO pont nem tudott volna semmit se csinálni annyi idő alatt)
A Szovjetunió szétesése volt az orosz nép Trianonja. Szerintem valamennyire legitim törekvés, ha az oroszok lakta területrészeket próbálják visszaszedni. Vagy képzeld el azt, hogy a mai Magyarország a politika alakulása miatt káoszba süllyed és BAZ megye meg Szabolcs Szatmár függetlenné válik egyszerűen a megyehatárok mentén. Ott a cigányok némi román biztatásra kitalálják, hogy ők egy ősi kultúrnép és onnan kezdve az iskolarendszerben csak lovári nyelven folyhat oktatás. Cigány félkatonai szervezetek leölnek és kirabolnak magyar családokat. Közben mindkét megyében egyre több a román katonai tanácsadó és kiképző. Na akkor erről mit gondolnál :)))
Amit írsz a Golan fennsíkról és Észak Ciprusról: Putyin láthatta, hogy ugyan a nemzetközi közösség nem ismeri el jogilag, de de facto elismeri (Észak Ciprus tele van nyugati, pl német turistákkal) nincsenek szankciók az elfoglaló ellen és az USA és csatlósai nem tömik fegyverrel és bíztatják háborúra az elfoglalt részek eredeti "gazdáit", vagyis igenis OK ilyesmit csinálni. Persze ez a kettős mérce a köbön tipikus esete :(
Ezeket próbáld beépíteni a gondolkodásodba és úgy alkoss ítéletet.
Ukrán vezetők mondták, hogy 2022-ben tárgyalni akartak az oroszokkal, de az USA és UK diplomatái mondták nekik, hogy csak harcoljanak, majd minden támogatást megkapnak. Tudod ez az USA harcoltatja az ukránokat az utolsó ukránig (Soros doktrína :))) ) bizony nyugodtan hívható háborúpártiságnak. A balti államok vezetői szintén háború pártiak: joggal félnek attól, hogy ők lennének a következő, mert a függetlenségük óta orrba-szájba szivatják a saját orosz kisebbségeiket. Meg is érdemelnék. De amíg Ukrajnában megy a durva háború, addig kisebb az esély arra, hogy az oroszok rátenyerelnek a Baltikumra (pedig ott kellett volna kezdeni, egy hét alatt végeztek volna, a NATO pont nem tudott volna semmit se csinálni annyi idő alatt)
A Szovjetunió szétesése volt az orosz nép Trianonja. Szerintem valamennyire legitim törekvés, ha az oroszok lakta területrészeket próbálják visszaszedni. Vagy képzeld el azt, hogy a mai Magyarország a politika alakulása miatt káoszba süllyed és BAZ megye meg Szabolcs Szatmár függetlenné válik egyszerűen a megyehatárok mentén. Ott a cigányok némi román biztatásra kitalálják, hogy ők egy ősi kultúrnép és onnan kezdve az iskolarendszerben csak lovári nyelven folyhat oktatás. Cigány félkatonai szervezetek leölnek és kirabolnak magyar családokat. Közben mindkét megyében egyre több a román katonai tanácsadó és kiképző. Na akkor erről mit gondolnál :)))
Amit írsz a Golan fennsíkról és Észak Ciprusról: Putyin láthatta, hogy ugyan a nemzetközi közösség nem ismeri el jogilag, de de facto elismeri (Észak Ciprus tele van nyugati, pl német turistákkal) nincsenek szankciók az elfoglaló ellen és az USA és csatlósai nem tömik fegyverrel és bíztatják háborúra az elfoglalt részek eredeti "gazdáit", vagyis igenis OK ilyesmit csinálni. Persze ez a kettős mérce a köbön tipikus esete :(
Ezeket próbáld beépíteni a gondolkodásodba és úgy alkoss ítéletet.
Rodney2
2024.02.04 13:07:36
@Lord_Valdez: Te annyira a Kijevi Szaddam propaganda anyagaiból dolgozol, hogy inkább hagyom :(
Ha egy politikus erősnek és sikeresnek mutatja magát a választói előtt, akkor jó eséllyel elnyeri a bizalmukat és ezáltal a hatalmat is. Ez ugyan közhely, de a közhelyek azért vannak a politikában, hogy komolyan vegyék azokat az érintettek. Orbán Viktor és tanácsadói rendkívüli erőfeszítéseket…..
Rodney2
2024.01.14 20:25:55
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Buzigyerek én pl elolvastam és meg is állapítottam, hogy a dollárbaloldal már csak ilyen selejt bloggereket tud harcba küldeni :))) Ez olyan, mint valamelyik hírportálon egymás alatt volt két hír: 1. az oroszok már néhány nőt is a frontra küldtek a börtönökből 2. a Kijevi Szaddam szerint be lehetne sorozni 100 ezer ukrán nőt is és a frontra küldeni, hiszen vannak akik járnak edzésre meg futni, elbírnak egy hátizsákot. Nyilván jól állnak az ukránok a katonának való emberanyaggal. Tényleg az utolsó emberig harcoltatja őket az Amerikai Demens Hitler
Rodney2
2024.01.14 20:29:18
@tatárfejű kutya: Ez miattad van, mert egy éhenkórász koldus vagy és nem fogyasztottál eleget, már csirkefarhátra se tellett, így elmaradt az ÁFA bevétel. Nekem van pénzem elég, engem nem zavart az infláció. Teljesítettem a rám tervezett adóbevételeket :)
Rodney2
2024.01.14 22:17:09
@birkamenet: Mivel szellemi fogyatékos vagy, nem szoktam veled vitatkozni, de felhívnám a figyelmedet, hogy több "ukrán" vezető is nyilvánosan kifejtette, hogy a céljuk minél több orosz megölése (beleértve az "u kraina" nevű fiktív államban és USA gyarmaton élő etnikai oroszokat is) Ezért ágyúzták azokat az árvaházakat is ahonnan az oroszok kimenekítették a gyerekeket és amiért az USA csicska Hágai Bíróság Putyint háborús bűnösnek nyilvánította (más bűnt nem találtak :)))) ) Ebből levonhatnád a következtetést, hogy kik is a népirtó nácik, de sajnos nincsen agyad :(
Az egyik legtipikusabb demagóg érv műsorba emelve:
Leginkább a nyugati rendszer legitimálására használatos: a rendszer jó, hiszen magasabb az életszínvonal.
Korábban ennek radikális alakja volt: az emberek Kubából úsznak át az USA-ba és nem fordítva, szóval aki kritizálja az USA…..
Rodney2
2024.01.13 05:44:58
@Gery87: Ezt a sztrájk dolgot egyszer gondold át: tipikusan a közpénzből fizetett alkalmazottak szoktak sztrájkolni: tanárok, egészségügy, vasút és egyéb tömegközlekedés, stb. Néha itt ott egy kis ipar is persze. Ezzel az a baj, hogy a sztrájkolók az adófizetőktől akarnak több pénzt. Megnézném a szolidaritásodat, amikor egy egy sikeres tanár vagy vasutas szrájk után neked mint adófizetőnek a kormány adóemelés formájában kiszámlázná az elért béremelést.
1990-ben kiszabadultam Belgiumba egy nagyon jó nevű tudományos kutatóintézetbe. A helyi mentorom vért hányt attól, hogy a vasutasok állandóan sztrájkolnak, miközben egy kalauz többet keres mint ő, az agyvelő tudományos kutató. Nem nagyon érzékeltem a szolidarítást, inkább azt hogy vannak olyan szakmák amiknek nagyobb a zsarolási potenciálja mint másoknak és ezzel szépen vissza is élnek. Ez inkább egy törvényileg támogatott bűnszövetkezetre emlékeztet (azért szövetkeznek, hogy a piaci béreknél többet zsarolhassanak ki, amit nem tudnának megtenni, ha a törvény nem támogatná őket)
1990-ben kiszabadultam Belgiumba egy nagyon jó nevű tudományos kutatóintézetbe. A helyi mentorom vért hányt attól, hogy a vasutasok állandóan sztrájkolnak, miközben egy kalauz többet keres mint ő, az agyvelő tudományos kutató. Nem nagyon érzékeltem a szolidarítást, inkább azt hogy vannak olyan szakmák amiknek nagyobb a zsarolási potenciálja mint másoknak és ezzel szépen vissza is élnek. Ez inkább egy törvényileg támogatott bűnszövetkezetre emlékeztet (azért szövetkeznek, hogy a piaci béreknél többet zsarolhassanak ki, amit nem tudnának megtenni, ha a törvény nem támogatná őket)
Rodney2
2024.01.13 05:47:23
@erol: Ez a hozzászólásod olyan volt, mintha egy búvárharangban élnél a CEU pincéjében és a világot csak a debileknek készített Soros-Sorvezetőkből ismernéd.
Rodney2
2024.01.13 05:57:49
Németország:
www.portfolio.hu/gazdasag/20231216/bajban-europa-legnagyobb-gazdasaga-egyre-tobb-a-munkanelkuli-657053
danubeinstitute.blog.hu/2024/01/03/bajban_europa_motorja_valsagban_a_nemet_ipar?utm_source=kozelet&utm_medium=link&utm_term=2024_01_07&utm_campaign=inda_kozelet
index.hu/kulfold/2024/01/10/nemetorszag-vasutassztrajk-bervita/
Erről nehéz azt gondolni, hogy jó irányba mennek a dolgok. Szerencse hogy az ukrán népirtó nácik támogatására jut pénz, ja meg buzipropagandára.
Mondjuk ha valaki 30 évvel ezelőtt eltöltött 1 évet Németországban és most visszamenne, akkor olyan sokkos állapotba kerülne a változásoktól, hogy ápolásra szorulna. Kb így lehet mérni a hanyatlást, nem úgy hogy mennyivel keres többet éppen most valaki valahol. Dinamikus vs statikus kép. De hát egy ballibnél az agyhalál a belépő kritérium. (nálam megvan ez a tapasztalat, csak én közben is voltam, így fokozatosan láttam a változásokat, tavaly mégis megdöbbentem, hogy hova jutottak)
www.portfolio.hu/gazdasag/20231216/bajban-europa-legnagyobb-gazdasaga-egyre-tobb-a-munkanelkuli-657053
danubeinstitute.blog.hu/2024/01/03/bajban_europa_motorja_valsagban_a_nemet_ipar?utm_source=kozelet&utm_medium=link&utm_term=2024_01_07&utm_campaign=inda_kozelet
index.hu/kulfold/2024/01/10/nemetorszag-vasutassztrajk-bervita/
Erről nehéz azt gondolni, hogy jó irányba mennek a dolgok. Szerencse hogy az ukrán népirtó nácik támogatására jut pénz, ja meg buzipropagandára.
Mondjuk ha valaki 30 évvel ezelőtt eltöltött 1 évet Németországban és most visszamenne, akkor olyan sokkos állapotba kerülne a változásoktól, hogy ápolásra szorulna. Kb így lehet mérni a hanyatlást, nem úgy hogy mennyivel keres többet éppen most valaki valahol. Dinamikus vs statikus kép. De hát egy ballibnél az agyhalál a belépő kritérium. (nálam megvan ez a tapasztalat, csak én közben is voltam, így fokozatosan láttam a változásokat, tavaly mégis megdöbbentem, hogy hova jutottak)
Szépen lehozta a napi sajtó, hogy a decemberi infláció 5,5% volt, a 2023-ra vonatkozó átlagos infláció pedig 17,6%. Magyarázatot sehol sem kínáltak mellé. Na majd ez a blog...
Nekem is van „megfejtésem” az Orbán-rendszer (vagy a NER rendszerének) mibenlétét illetően, láttam és hallottam számos elemzést, de néhányan szerintem egy kicsit túlbonyolítják: egyszerű és következetes rendszerről van szó, ami néhány kulcsszóval jól jellemezhető. Nem szabad naivnak lennünk és…..
Rodney2
2024.01.10 16:25:35
@tesz-vesz: Kérdezd meg Donáth Annát vagy Cseh Katkát te degenerált szellemi fogyatékos f@sz.
Rodney2
2024.01.10 16:27:59
@tesz-vesz: Neked mindenki megafonos aki nem Gyurcsány seggéből vagy a CEU pincéjéből bérkommentel?? Ezért van állandóan kétharmada a fidesznek mert ti olyan végtelenül ostobák vagytok, hogy elképesztő.
Rodney2
2024.01.10 22:57:17
@0dzsud0: Szia Tesó :)
De tényleg elképesztő. Ehhez hány diploma meg PhD kell és persze városinak is kell hozzá lenni :)
A 2022-es választás után felhívott egy volt főnököm aki később SZDSZ színekben volt valami helyettes államtitkár gazdasági területen. Azt mondta, hogy ő tulajdonképpen megérti, hogy a vidék tiszta fideszes, mert ő is egy kisvárosból való ahol a környéken soha nem volt rendes munkahely és megfelelő infrastruktúra és a 2012-2020 időszakban ez életükben először megoldódott, mindenkinek jut munka aki dolgozni akar és sok minden nagyot fejlődött. Ha arra téved egy ballib aktivista és elkezd magyarázni a jogállamiságról vagy a buziházasság szükségességéról akkor hamar előkerül a kapa és kasza vagy elengedik a kutyát :))) Aztán még egy hasonló hátterű emberrel lezajlott ugyanez a beszélgetés az ország egy másik részéről. Ehhez jött az Öt című műsorban Ceglédi és Hont hasonló véleménye. És ezt sem képesek megérteni. Csak a TV1 a felelős mert internet sincsen. Hát nyilván...
De tényleg elképesztő. Ehhez hány diploma meg PhD kell és persze városinak is kell hozzá lenni :)
A 2022-es választás után felhívott egy volt főnököm aki később SZDSZ színekben volt valami helyettes államtitkár gazdasági területen. Azt mondta, hogy ő tulajdonképpen megérti, hogy a vidék tiszta fideszes, mert ő is egy kisvárosból való ahol a környéken soha nem volt rendes munkahely és megfelelő infrastruktúra és a 2012-2020 időszakban ez életükben először megoldódott, mindenkinek jut munka aki dolgozni akar és sok minden nagyot fejlődött. Ha arra téved egy ballib aktivista és elkezd magyarázni a jogállamiságról vagy a buziházasság szükségességéról akkor hamar előkerül a kapa és kasza vagy elengedik a kutyát :))) Aztán még egy hasonló hátterű emberrel lezajlott ugyanez a beszélgetés az ország egy másik részéről. Ehhez jött az Öt című műsorban Ceglédi és Hont hasonló véleménye. És ezt sem képesek megérteni. Csak a TV1 a felelős mert internet sincsen. Hát nyilván...
A gyáva értékelte saját és kormánya dilettáns munkáját a sleppnek. Aki fél, az könnyen és gátlástalanul hazudik. A hazugság a gyengék és gyávák fegyvere!..
A XX. században sziklafal és szakadék közé szorított magyarság örömmel felajánlja tapasztalatait a jelenben a szakadék szélére szorított Európának – mondta a házmester az ő szájával. Hallod, haldokló Európa? Megmenekültél!..
A lakosság a Kádár-korban hozzászokott a "kis foci, kis pénz"-elvhez amihez aztán a Fidesz visszatért, vagyis ahhoz az ígérethez, hogy amennyiben az állam biztosítja, hogy ne legyen nagy infláció, nagy munkanélküliség, ugyanakkor az egészségügyi szolgáltatás és a nyugdíj meglegyen, akkor a nagy…..
Nem az a baj, hogy a miniszterelnök hülyeségeket beszél. Nem tehet róla, ez jön belőle természetesen. Számos embert ismerek, aki hülyeségeket beszél - bizony olykor még velem is előfordul!
Elvégre szólásszabadság van, mindenki azt mond, amit akar, amit tud. Ráadásul egy sereg dolog, ami első…..
Rodney2
2022.07.27 20:23:19
@Lorrh: A balti országokban euró van és 20% körüli infláció. Valakik valamit nagyon elkúrtak, de az nem Orbán volt, ő általában akadályozni szokta a degenerált barom döntések meghozatalát
Rodney2
2022.07.28 13:29:41
@Lorrh: igen, de az ilyesmivel kevesebbet árt, mintha lelkesen csatlakozna a gáz és olajembargóhoz, willkommenskulturozna pár millió niggert vagy bevezetné a kötelező óvodai nemváltást. Ugyanakkor elviszi az ellenzéki közbeszédet ilyen értelmetlen / terméketlen irányba, addig se tudnak értelmes kritikát megfogalmazni. Szerintem ki van ez találva
Rodney2
2022.07.29 08:56:42
@belekotty: nyilván Orbán Viktor rasszista fasiszta diktátor miatt (ha már hallottál ballib degenerált barom pénzügyi szakembert arról értkezni, hogy azért kell az euróhoz csatlakozni, mert az megvédi a zembereket az inflációtól, akkor erről beszélgessetek egy kicsit, ja és üzenem hogy pl Spanyolországban is 10% felett van az infláció)
Magyarországi diplomaosztón aligha mondtak eddig olyan kemény beszédet az ország állapotáról, mint amit Jaksity György közgazdász olvasott fel a Budapesti Corvinus Egyetemen – írta meg a 444. A lap szerint Jaksity nem kezdett harcosan, mert eleinte a karrierje legfontosabb állomásait sorolta. Aztán…..
Rodney2
2022.07.27 11:43:47
@Rubasov et.: @midnight coder:
Nézd meg a nyugati fejlett demokratikus országok sajtóját. Gyakorlatilag csak ballib propagandát nyom mindegyik. Elvétve van jobboldali, konzervatív médium, azokat általában lenácizzák és ennyi.
Van egy jó barátom, aki Bécsben a legnagyobb médiacsoportnál volt "Resortleiter" (bizonyos témákért felelős főszerkesztó féle a csoport összes médiatermékére). Balliberális zsidó újságíró létére azt mondta nekem 2014-ben (!!!), hogy ha ő megírná az őszinte véleményét a migráncsolásról, akkor soha többet az életénben semmilyen osztrák újságba nem írhatna, még jobboldaliba se (nem náci volt, csak tele volt a töke azzal ahogy bizonyos nigger migránsmaffiák terrorizálták az osztrák közvéleményt pl ilyen baromságokkal, hogy a Mohr im Hemd nevű tipikus osztrák édességet (pl Dobos torta) nevezzék át mert rasszista és sérti a kibaszott nigger majomemberek önérzetét). Anyira behányt a sajtó diktatúrától, hogy ott is hagyta az egészet, azóta sikeres vállakozó. Szintén ő mondta, hogy amikor jobboldali kormány került hatalomra, akkor az állami TV-ben megmaradt a régi ballib propaganda brigád és fullban fúrták a jobbos kormányt, míg korábban fullban támogatták a balos kormányt. Független közmédia a baráti überfasza Ausztriában
Nézd meg a nyugati fejlett demokratikus országok sajtóját. Gyakorlatilag csak ballib propagandát nyom mindegyik. Elvétve van jobboldali, konzervatív médium, azokat általában lenácizzák és ennyi.
Van egy jó barátom, aki Bécsben a legnagyobb médiacsoportnál volt "Resortleiter" (bizonyos témákért felelős főszerkesztó féle a csoport összes médiatermékére). Balliberális zsidó újságíró létére azt mondta nekem 2014-ben (!!!), hogy ha ő megírná az őszinte véleményét a migráncsolásról, akkor soha többet az életénben semmilyen osztrák újságba nem írhatna, még jobboldaliba se (nem náci volt, csak tele volt a töke azzal ahogy bizonyos nigger migránsmaffiák terrorizálták az osztrák közvéleményt pl ilyen baromságokkal, hogy a Mohr im Hemd nevű tipikus osztrák édességet (pl Dobos torta) nevezzék át mert rasszista és sérti a kibaszott nigger majomemberek önérzetét). Anyira behányt a sajtó diktatúrától, hogy ott is hagyta az egészet, azóta sikeres vállakozó. Szintén ő mondta, hogy amikor jobboldali kormány került hatalomra, akkor az állami TV-ben megmaradt a régi ballib propaganda brigád és fullban fúrták a jobbos kormányt, míg korábban fullban támogatták a balos kormányt. Független közmédia a baráti überfasza Ausztriában
További kormányzati iránymutatásra van szükség...
Rodney2
2022.07.27 11:17:33
Rodney2
2022.07.27 11:29:32
@midnight coder: A holokauszt szindrómás zsidók és megélhetési rettegők ugranak rá. Sajnos ismerek elég sok ilyet. Látom a posztjaikat. Nem is hallották olvasták Orbán eredeti szövegét, mert azt bizonygatják, hogy a magyar is kevert nép. Hát Orbán pont azt mondta, hogy igen, a környező EURÓPAI népekkel keveredés az tök jó és rendben van, az ad elég diverzitást ami előny, a máskultúrájú majomemberekkel együttélés az amit itt Magyarországon a többség nem támogat. Ha egyes nyugati országokban szeretik a muszlimnigger gettókat, az az ő problémájuk, de ne kényszerítsenek minket ilyen helyzetbe. Orbán ügyes, mert innentől kezdve akkor is rá fogok szavazni, ha százezermillió forint lesz a rezsi és személyesen lopja el halott anyukám járókeretét. Te meg nyugodtan szavazzál a majommigráns importáló Soros-ügynökök összefogására... (az megvan, hogy Magyar György hazaáruló ügyvéd fél évig volt Brüsszelben kiképzésen és amikor hazajött, akkor kezdte el az Összefogás és az előválasztás megszervezését?? Szerencsére akkorát buktak hogy még Brüsszelből is látszott, de ahogy Tordai Bence nyilatkozta a napokban, ha nem akkora balfaszok és alkalmatlan idióták, akkor szerinte április 3-án nyerhettek volna)
Arra számítok, az év végéig kiderül az ukrajnai frontharc fejleménye.
Amerika bukta már az egészet, kb. ott tartunk mint Vietnámban 1970-ben: Amerika még tartja a fővárost, az ottani bábkormányt és kontrollálja az ország nagyobb részét, de az észak-vietnámiakat már képtelenség megállítani.…..
Rodney2
2022.07.26 12:52:47
@Deak Tamas: ez pont így van. És jelenleg sajnos ő az esélyesebb :(
index.hu/kulfold/2022/07/26/boris-johnson-nagy-britannia-kormany/
Azért tényleg elképesztő, hogy milyen degenerált idióták vannak mindenfelé a politikában az érett demokráciákban
index.hu/kulfold/2022/07/26/boris-johnson-nagy-britannia-kormany/
Azért tényleg elképesztő, hogy milyen degenerált idióták vannak mindenfelé a politikában az érett demokráciákban
Rodney2
2022.07.26 13:20:19
@Deak Tamas: Ha figyelted, már kölcsönösen megfenyegették egymást atomcsapással...
Majd ha Londont sikerül eltalálni, akkor azt a "nyugat" rasszista támadásnak fogja nyilvánítani, mert a Soros egyetemeken a "tudósok" kiszámolják, hogy az országos számarányukat messze meghaladó szinesbörű halott lett.
A UK nevű mega elkúrást van szerencsém kb 30 éve figyelni, tényleg csak idiótaságokat csinálnak és rombolnak (persze ez ott progressziónak számít)
Majd ha Londont sikerül eltalálni, akkor azt a "nyugat" rasszista támadásnak fogja nyilvánítani, mert a Soros egyetemeken a "tudósok" kiszámolják, hogy az országos számarányukat messze meghaladó szinesbörű halott lett.
A UK nevű mega elkúrást van szerencsém kb 30 éve figyelni, tényleg csak idiótaságokat csinálnak és rombolnak (persze ez ott progressziónak számít)
Rodney2
2022.07.26 13:24:33
@Madarász Henrik: Ezt már rég megtehették volna, fogalmam sincs hogy miért nem próbálkoznak. A jelenlegi szankciós szint és a nyugati fegyverszállítások + "kiképzők" már régen indokolnak tetszőleges mennyiségű és minőségű rombolást. Van néhény nyamvadt hiperszonikus rakétájuk, azt használva sikerülne is és erődemonstrációnak is jó (nyilván van valami fasza USA légvédelem Kiev körül amit nem reklámoznak, de a hiperszonikus rakéta ellen az nem jó)
Élet magamban - Réka blogja
"Úgy le vagy fogyva... Hogy nézel ki?" - én és a skinny shaming
2022.07.20 14:14:00
Igen, vékony vagyok. Igen, sportolok. És ez jól van így. Vagy mégsem?
"Úgy le vagy fogyva... Hogy nézel ki?" – hellószia skinny shaming
Ugye, hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy csak azokat bántják a testük miatt, akiken van néhány kiló felesleg? Hát nem.
"Nincs rajtad mit…..
Az egyének életmód-szabad megválasztását hirdető beat és hippi nemzedékkel szemben a férfisoviniszta populizmus (amelynek szimbóluma lehetne a hippik hosszú hajával szemben a rövidre vágott „katonás” frizura, vagy egyenesen a bőrfejűség, a „skinhead” jelenség) ellentámadásba lendült.
Nemcsak a…..
Rodney2
2022.07.22 00:30:02
@Almandin: a gyerekkori nemváltásnak az az alapja, hogy serdülőkor előtt még hormonkezeléssel meg lehet teljesen változtatni a kis szerencsétlent és nagyjábol úgy fog kinézni mint a másik nem, vagyis nem lesz feltünő a dolog. Ezzel szemben a felnőtt kori nemváltás olyan szörnyeket erdményez, mint az elhíresült USA orvos-tábornok, amitől egyszerűen hányni kell :(
Az árnyoldala viszont az, hogy gyerekkorban még nem igazán tudja a kicsi hogy mi is ő (a nemi érés előtt). Többgyerekes családokban gyakran előfordul, hogy a kisebb testvér az eltérő nemű nagyobb testvért imádja és olyan akar lenni mint ő nemileg is, úgy is öltözik, stb. Aztán ahogy jön a serdülőkor ez a probléma megoldódik. Na ezért kell a Soros NGO-kat és hasonló horror szervezeteket kitiltani az óvodákból és iskolákból, hogy azok ne halásszák ki az ilyen gyerekeket és dumálják rá a nemváltásra (az ilyen rohadékok biztosan arra kapják a bónuszt, hogy hány gyereket sikerül egy életre megnyomorítani)
Az árnyoldala viszont az, hogy gyerekkorban még nem igazán tudja a kicsi hogy mi is ő (a nemi érés előtt). Többgyerekes családokban gyakran előfordul, hogy a kisebb testvér az eltérő nemű nagyobb testvért imádja és olyan akar lenni mint ő nemileg is, úgy is öltözik, stb. Aztán ahogy jön a serdülőkor ez a probléma megoldódik. Na ezért kell a Soros NGO-kat és hasonló horror szervezeteket kitiltani az óvodákból és iskolákból, hogy azok ne halásszák ki az ilyen gyerekeket és dumálják rá a nemváltásra (az ilyen rohadékok biztosan arra kapják a bónuszt, hogy hány gyereket sikerül egy életre megnyomorítani)
A "vármegye", a "főispán", (az állampolgárokat akár botütéssel is büntető) "csendőr" elnevezések az Orbán kormánynak azt a szándékát fejezik ki, hogy "ne előre, hanem hátra" menjen Fidesz-Magyarország. A férfisoviniszta, nacionalista Hadiállam fanatikus hívei megvetik korunk Jog-alapú…..
Év elején dörmög nekem egy barátom, hogy van megtakarítása, vesz fel hozzá kedvező hitelt, és vesz rajta lakást, mert ez jó befektetés. Mit szólok hozzá? A devizahiteles időszakban megszoktam az ilyen kérdéseket, és az elvárt reakció a lelkes bólogatás, mert a kérdező nem a véleményemre kíváncsi,…..
Rodney2
2022.07.18 14:20:16
@Exploiter: Na ez pont így van, ahogy írod.
Még annyi van, hogy ahogy az USD kamatokat emelik, úgy vonul ki a devizába fektető máshonnan és a részvénylufik sem élnek örökké :( Most még csak vidám dzsembori van, jövőre jön a java (világszinten).
Még a fogyatékos elkúrt úrfi kedvéért: április 3-án az értelmes emberek arról szavaztak, hogy ebben a kurva nagy nemzetközi káoszban és elkúrásban ki csinálja a válságkezelést a következő 4 évben: az Orbán banda vagy pedig a teljesen felfoghatatlanul bármire alkalmatlan MZP-Gyurcsány-Jakab-Fegyőr-SzabóTímea-TordaiBence-JámborAndrás-SzélBernike szellemi fogyatékosokból, pszichopatákból és harmadrangú bűnözőkből álló horrorkoalíció. Nyilván elkúrt debil az utóbbira szavazott mert olyan hülye mindenhez, mint amekkora pofája van :(
Még annyi van, hogy ahogy az USD kamatokat emelik, úgy vonul ki a devizába fektető máshonnan és a részvénylufik sem élnek örökké :( Most még csak vidám dzsembori van, jövőre jön a java (világszinten).
Még a fogyatékos elkúrt úrfi kedvéért: április 3-án az értelmes emberek arról szavaztak, hogy ebben a kurva nagy nemzetközi káoszban és elkúrásban ki csinálja a válságkezelést a következő 4 évben: az Orbán banda vagy pedig a teljesen felfoghatatlanul bármire alkalmatlan MZP-Gyurcsány-Jakab-Fegyőr-SzabóTímea-TordaiBence-JámborAndrás-SzélBernike szellemi fogyatékosokból, pszichopatákból és harmadrangú bűnözőkből álló horrorkoalíció. Nyilván elkúrt debil az utóbbira szavazott mert olyan hülye mindenhez, mint amekkora pofája van :(
"Orbán gyáva." "A kabinet egymásnak ugrasztja a munkavállalókat és a munkáltatókat." "A kormány kibújik a felelősség alól" - Ilyen és ezekhez hasonló kritikákat hallunk nap mint nap, mióta bejelentésre került: a munkáltatók megkövetelhetik alkalmazottaiktól a koronavírus elleni védőoltást. Vajon…..
Rodney2
2021.11.13 19:37:43
@taga20: Egyébként az első lesifotó amin Lölö és Andika kézen fogva andalog, valahol Pugliában készült ami az egyik kedvencem (volt, amikor még nem jutott minden négyzetméterre egy nigger migráns Soros Gyuri igyekezetének és pénzének hála). Nászút meg Dubaj. Fene érti ezeket.
Rodney2
2021.11.13 19:51:27
@birkamenet: Látom nagyon megviselt, hogy nem vitted semmire és egész életedet egy északbalkáni pöcegödörben kell töltened :)
Rodney2
2021.11.13 21:44:12
@taga20: Most éppen Athén :)
A gyilkosságra adott parancsot a törvényhozó és szabályalkotó igyekszik a maga ideológiai csomagjában elhelyezve átértelmezni, azt hazudva róla, hogy a gyilkosság nem is gyilkosság.
Amikor az eretnek lelkét kell megmenteni az örök kárhozattól, amikor néhány órás testi kínszenvedés semmit nem…..
Rodney2
2021.11.08 01:18:29
Azért megnéznélek egy ilyen helyzetben, hogy nem hajtod végre a parancsra gyilkosságot. Erre téged kivégeznek parancsmegtagadásért és jön valaki aki végrehajtja a gyilkosságot (mert mindig lesz olyan aki elvállalja a bármit). Lose-lose :(
Nürnbergi perben egyetértünk. Nem csak a katyni mészárosokat hiányolom, hanem a Bomber Command teljes állományát, sőt pl ezen az alapon aki ledobta az atombombát azt ugyanúgy fel lehetett volna akasztani.
Az utolsó bekezdésedről meg a Puzsér egyik cikke jut eszembe:
index.hu/velemeny/2021/11/06/cseh-laszlo-megtoretese-szabadulasa-es-tanusagtetele/
Véletlenül kifelejtette a sportoló gyerekek szüleit, azok hol a faszban voltak/vannak?? Nem azok "adják el" a gyerekeiket a reménybeli siker érdekében?? (gyerek panaszkodik, még otthon is kap egy pofont)
Nürnbergi perben egyetértünk. Nem csak a katyni mészárosokat hiányolom, hanem a Bomber Command teljes állományát, sőt pl ezen az alapon aki ledobta az atombombát azt ugyanúgy fel lehetett volna akasztani.
Az utolsó bekezdésedről meg a Puzsér egyik cikke jut eszembe:
index.hu/velemeny/2021/11/06/cseh-laszlo-megtoretese-szabadulasa-es-tanusagtetele/
Véletlenül kifelejtette a sportoló gyerekek szüleit, azok hol a faszban voltak/vannak?? Nem azok "adják el" a gyerekeiket a reménybeli siker érdekében?? (gyerek panaszkodik, még otthon is kap egy pofont)
Rodney2
2021.11.08 14:51:38
@midnight coder: Ez azért van, mert a zsidók fontosabbak, mint a többi ember. Vagy nem tudom... és innentől kezdve tetszőleges összeesküvés elmélet is csak a jéghegy csúcsát próbálja láttatni
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz