Adatok
:Nick: (törölt)
0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Amikor egy-egy céges weboldal készítésekor felmerül a keresőoptimalizálás, mindig el kell magyarázni, hogy a Google mi alapján dönti el, hanyadikok is leszünk a találati listában. Persze ilyenkor nem jöhetek egy több órás kiselőadással, hanem valami sokkal egyszerűbb, érthető…..
:Nick: (törölt)
2009.04.23 00:31:03
@Konrad: annak csak 1 összeget kell mondani és fizessen
Megint egy kis keresőoptimalizálás, mondhatnánk, de most azért annyire nem. Sokkal inkább keresőmanipulálás az, amiről beszélni szeretnék. Ez pedig konkrétan az eltérített találatok esete a keresőkben.Egészen pontosan arról van szó, hogy rövid távon nyerő stratégia lehet nagy…..
:Nick: (törölt)
2009.03.28 08:49:27
@Mária: lehet én vagyok hülye, de hol keresik a gazdik?
A megadott kifejezés(ek)hez kapcsolódó kulcsszavak. - kapcsolódási fok alapján rendezve Súgó
akciós kutyatáp 1 - 3 12,00
Nincs elegendő adat
Nincs elegendő adat
A megadott kifejezés(ek)hez kapcsolódó kulcsszavak. - kapcsolódási fok alapján rendezve Súgó
akciós kutyatáp 1 - 3 12,00
Nincs elegendő adat
Nincs elegendő adat
:Nick: (törölt)
2009.03.28 09:53:35
@Flashzee:
Title: TESCO akciók, akció, szórólap, termékek, hírek, újdonságok, áruházak, telefonszám >> GlobalPlaza.hu (11 words/89 chars)
META description: TESCO, 11 áruházlánc, hipermarket, multinacionális vállalat, áruházláncok, hipermarketek akciós újságainak termékei egy oldalon, összehasonlíthatóan, leellenőrizve, akció rendőrség, elérhetőség, telefonszám, honlap, e-mail cím, megközelítés (23 words/218 chars)
META keywords: TESCO tesco, tesco akció, tesco budaörs, tesco ügyfélszolgálat, panasz, reklamáció, garancia, tesco színes, tesco value, tesco telefonszámok, tesco áruházak, tesco elektronika, tesco információ, akciós újság, leaflet, szórólap, tesco szupermarket, tesco hipermarket, tesco S-market (33 words/249 chars)
Title: TESCO akciók, akció, szórólap, termékek, hírek, újdonságok, áruházak, telefonszám >> GlobalPlaza.hu (11 words/89 chars)
META description: TESCO, 11 áruházlánc, hipermarket, multinacionális vállalat, áruházláncok, hipermarketek akciós újságainak termékei egy oldalon, összehasonlíthatóan, leellenőrizve, akció rendőrség, elérhetőség, telefonszám, honlap, e-mail cím, megközelítés (23 words/218 chars)
META keywords: TESCO tesco, tesco akció, tesco budaörs, tesco ügyfélszolgálat, panasz, reklamáció, garancia, tesco színes, tesco value, tesco telefonszámok, tesco áruházak, tesco elektronika, tesco információ, akciós újság, leaflet, szórólap, tesco szupermarket, tesco hipermarket, tesco S-market (33 words/249 chars)
:Nick: (törölt)
2009.03.28 11:58:48
@Bond, JamesBond:
2008 febr 01-én ez volt nekik
Title: TESCO akciók, akció, szórólap, termékek, hírek, újdonságok, áruházak, telefonszám >> GlobalPlaza.hu (11 words/89 chars)
META description: TESCO, 11 áruházlánc, hipermarket, multinacionális vállalat, áruházláncok, hipermarketek akciós újságainak termékei egy oldalon, összehasonlíthatóan, leellenőrizve, akció rendőrség, elérhetőség, telefonszám, honlap, e-mail cím, megközelítés (23 words/218 chars)
META keywords: TESCO (2 words/5 chars)
bárki meg tudja nézni, rágyúrtak a nagy márkákra jól teszik...az ember azt csinálja, amit hagynak neki
pl office depo
Title: OFFICE DEPOT akciók, akció, szórólap, termékek, hírek, újdonságok, áruházak, telefonszám >> GlobalPlaza.hu (12 words/95 chars)
META description: OFFICE DEPOT, 11 áruházlánc, hipermarket, multinacionális vállalat, áruházláncok, hipermarketek akciós újságainak termékei egy oldalon, összehasonlíthatóan, leellenőrizve, akció rendőrség, elérhetőség, telefonszám, honlap, e-mail cím, megközelítés (24 words/224 chars)
META keywords: OFFICE DEPOT office depot, budapest, debrecen, soroksár, market central, papír, irodaszer, akció, akciós papír, iroda berendezés, nyomtató patron, fénymásoló, LCD monitor, hőkötő, vásárlás (23 words/166 chars)
2008 febr 01-én ez volt nekik
Title: TESCO akciók, akció, szórólap, termékek, hírek, újdonságok, áruházak, telefonszám >> GlobalPlaza.hu (11 words/89 chars)
META description: TESCO, 11 áruházlánc, hipermarket, multinacionális vállalat, áruházláncok, hipermarketek akciós újságainak termékei egy oldalon, összehasonlíthatóan, leellenőrizve, akció rendőrség, elérhetőség, telefonszám, honlap, e-mail cím, megközelítés (23 words/218 chars)
META keywords: TESCO (2 words/5 chars)
bárki meg tudja nézni, rágyúrtak a nagy márkákra jól teszik...az ember azt csinálja, amit hagynak neki
pl office depo
Title: OFFICE DEPOT akciók, akció, szórólap, termékek, hírek, újdonságok, áruházak, telefonszám >> GlobalPlaza.hu (12 words/95 chars)
META description: OFFICE DEPOT, 11 áruházlánc, hipermarket, multinacionális vállalat, áruházláncok, hipermarketek akciós újságainak termékei egy oldalon, összehasonlíthatóan, leellenőrizve, akció rendőrség, elérhetőség, telefonszám, honlap, e-mail cím, megközelítés (24 words/224 chars)
META keywords: OFFICE DEPOT office depot, budapest, debrecen, soroksár, market central, papír, irodaszer, akció, akciós papír, iroda berendezés, nyomtató patron, fénymásoló, LCD monitor, hőkötő, vásárlás (23 words/166 chars)
Például a kritikus tömeget elérő elégedetlen vendégről:(Most pedig megyek, és csinálok magamnak egy kávét:) -> Ide kattintva elérheted az összes Égitársaság képregénykockát <-Lehet ám reklámozni mindenütt, meg belinkelni mindenféle oldalakra, blogokba! ..
:Nick: (törölt)
2009.03.10 08:18:12
Mitől szép egy webszájt? Nyilván vannak objektív és szubjektív paraméterek is.Van, aki szerint a nagyon finom és elegáns megoldások tesznek széppé egy oldalt. Megint mások szerint nem annyira a technikai háttér, inkább az összebenyomás, a külcsín, a trendek ismerete…..
:Nick: (törölt)
2009.02.05 15:39:05
:Nick: (törölt)
2009.02.19 21:13:39
Ha valaki elkezd a weben böngészni, akkor nagyon hamar szembesül azzal, hogy a céges oldalakat két nagy csoportra tudja bontani. Az egyik fajtában azok vannak, amelyeknél a tartalom egyszerre csak egy-két képernyőt foglal el, és menüpontok segítségével lehet megtalálni az…..
:Nick: (törölt)
2009.02.17 20:36:20
:Nick: (törölt)
2009.02.18 15:27:00
@Mária:
"Konverzióról hallottál már?"
köszönöm kérdésed, igen (az arrogáns lenéző, kioktató stílusod nem igazán jön, be de ezt csak zárójelben...)
a marketing és a usability nem ugyanaz és én nem mosnám össze a kettőt
usability-vel viszont lehet segíteni a marketing célok elérését, azonban hiába terelsz jó marketinggel egy tonna látogatót az oldalra, ha az használhatatlan és nem történik konverzió, hanem csak a bounce rate nő az egekig
"Konverzióról hallottál már?"
köszönöm kérdésed, igen (az arrogáns lenéző, kioktató stílusod nem igazán jön, be de ezt csak zárójelben...)
a marketing és a usability nem ugyanaz és én nem mosnám össze a kettőt
usability-vel viszont lehet segíteni a marketing célok elérését, azonban hiába terelsz jó marketinggel egy tonna látogatót az oldalra, ha az használhatatlan és nem történik konverzió, hanem csak a bounce rate nő az egekig
:Nick: (törölt)
2009.02.19 15:56:44
Egy viszonylag bonyolult regisztrációs folyamattal rendelkező szolgáltatáson kísérlem meg bemutatni, hogyan lehet rávenni egy netezőt arra, hogy akár tíz lépésen keresztül se unjon rá a regisztrációra. Tesztszájtunk az Emlékgéphez és a Futrinkához hasonló emlékmegosztó…..
:Nick: (törölt)
2009.02.17 20:45:27
A kommentekhez egy hozzáfűzni való: mindenki, aki az én nevemben helyez el kommenteket, azt megkérem, hogy válasszon más nicket. Köszönöm. Szaszinko (Azért nem minden izzadós fiú undorító :-) -Szaszinko) "A hétvégére…..
:Nick: (törölt)
2008.07.14 21:08:15
Az Orange augusztus 7-én Franciaországban piacra dobja az első eldobható mobilt, és ha a készülék népszerű lesz, akkor Európa más országaiban is beindulhatnak az eladások, írja az MTI. A mobil neve BicPhone, de az egyszer használatos golyóstollakra, öngyújtókra, borotvákra…..
:Nick: (törölt)
2008.07.13 13:41:08
A fenti mondat nyugodtan lehetett volna a mai melegfelvonulás mottója. Hülye volt ott mindenki.Hülye a szervező. Először is azért, mert nem tanult a tavalyi esetből. Másodszor azért, mert azt a hamis látszatot kelti, mintha a meleg közösség egészét képviseli, miközben egy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az eredményes keresőoptimalizálás legfontosabb összetevője a nyelvileg igényes, eredeti, gazdag, leíró tartalom.
A Google által vizsgált, és a találati listában előkelő helyeken szereplő oldalak szinte mindegyike minőségi és hasznos szöveges tartalmat biztosít látogatóinak. A Google és a hozzá hasonló többi kereső is folyamatosan olvassa, tárolja a weboldalak szöveges tartalmát és ennek alapján is értékeli, hogy a konkurens weboldalak közül, melyek kerüljenek előrébb a találati listán.
Minél egyedibb és vonzóbb a weboldal tartalma, annál eredményesebb a kereső értékelése.
További fontos szempont, hogy a keresőoptimalizálással összhangban minden egyes kiválasztott kulcsszóhoz információban gazdag, és releváns szöveges tartalom kapcsolódjon.
Ezért kell minél lényegre törőbbnek, maximálisan hitelesnek, és tökéletesen megírtnak lennie.