Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gombaszöginé

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ma aztán összejött minden a szaftos Wizz-botrányhoz: szokásos minimálszolgáltatás üzemzavar esetén, totálisan fogalmatlan utasok, kamu félrebeszéléssel kommunikáló légitársaság, az egészet kampánycélra felhasználó kormánypolitikusok. A történet mellett leírjuk azt is, hogy mit lett volna célszerű az…..
Gombaszöginé 2019.06.24 15:38:19
@heidt: "Nyomorult" svájciak.

Évekkel ezelőtt az osztrák vasút hibájából lekéstük a svájci vonatot. Zürichben a pályaudvaron AZONNAL külön ÖT pultot nyitottak a lemaradt utasoknak.
Azonnal megjelentek a vasúti alkalmazottak a tett színhelyén.
Átfoglalták a jegyet azonnal buszra, ami elvitt Münchenbe, természetesen RailJet vonatra ingyenesen minden átfoglalva.
A vasutas dolgozók mindenkinek adtak 2-3 frank aprópénzt, hogy a pályaudvari WC-t használhassák.
A buszhoz átkísérték a csoportot(!), és a vasúti dolgozó addig ott maradt, amíg mindenki fel nem szállt.

Mint látható, csupán akarás kérdése, a vasút tetszés szerint cserélhető repülőre. :))))
Nem kellett 06-90 számot hívogatni, önként, magától akarta megoldani a szolgáltató.