Regisztráció Blogot indítok
Adatok
a fekete krindusz

0 bejegyzést írt és 182 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Attila nagyon megörült, amikor ilyen áron ilyen teljesítményű fúróra bukkant, ám az öröme csak addig tartott, amíg fúrni nem kezdett vele. A pontos mérés pedig egész mást mutatott, mit amiért ő fizetett. Rákerestünk a gyártóra és szinte semmit sem találtunk, ami mondjuk ezek után nem…..
a fekete krindusz 2020.08.01 20:42:58
@ladiskoko: szándékosan hazudsz, vagy te is a következő funkcionális analfabéta vagy?

" ami természetesen az eladó közelében lesz kijelölve." Hazugság! Természetesen a TE lakóhelyed szerinti testület az illetékes. MINDIG!

" Ez az utaztatási költség már a viszonylag kisebb összegnél nem éri meg." Most az igazadat hajtod, vagy sem? Az időd, ha csak a homárra fordítottat nézzük, az nem költség?

"Ha a másik fél meg sem jelenik, akkor természetesen "lőttek" a tárgyalásnak is. '' Hazugság! Természetesen megtartják a tárgyalást nélkülük is. Sőt, óriási helyzeti előnyben vagy, mert csak a te sztoridat fogják figyelembe venni és az alapján adják ki az ajánlást. Az ajánlással kettő dolgot tudsz csinálni: ad1: toalett papír, ad2: lebegteted a bíróságon, amit perdöntő bizonyítékként FOGJÁK értékelni, további hasszadalmas szakértői vizsgálatra nincs is szükség.

" természetesen lehet menni bíróságra" stimmel. mi tart vissza?

"Azt meg tudjuk, hogy így drágább lesz a leves mint a hús. " Hazugság! Tudjuk, hogy ha übiztos vagy az igazadan, akkor a per nyertese nem jöhet ki belőle mínusszal. Még a fentebb bekamuzott Seduxen árát is visszafizettetik.

"erre alapozzák a tevékenységüket." azért ilyenekkel ésszel, mert ha nem a Haldokló Homárra írod, beazonosítanak és nem tudod bizonyítani, akkor nagyon megszívathatnak.

"Csupán az a kérdésem, hogy hogyan lehet törvényesen "kiszúrni" az ilyen alávaló tevékenységet végző szemetekkel?" Prevenció. Nem utólag lepődünk meg, hogy a gagyi, olcsó fúró annyit is ér, illetve az ingyenes állami szolgálatatás pontosan annyit is ér, amennyibe kerül.
Kedves olvasók! A kommentekben többen is kérdeztétek, az elmúlt két hétben miért nem került ki új poszt. Ennek az az oka, hogy a vírushelyzet kirántotta az eddig biztos talajt a lábunk alól, és egyik pillanatról a másikra kétségessé vált a blog jövője. 15 év nagyon sok idő, és sok munkánk van a…..
a fekete krindusz 2020.07.26 23:58:27
@a fekete krindusz: *amilyen az valójában.
a fekete krindusz 2020.07.31 17:27:26
@A nickben nem engedélyezett karakter található: pár éve hallotunk róla utoljára, amikor rákerült a nagyadósok NAV-listájára. Pár villanása volt a facebookon, amikor vélelmezhetően ittasan írt a semmiről.
Kékszalagon, ha minden igaz, inkább mint segítő, vagy szerevező vett részt 2010-től. update: ezt most vissza is szívom, a '16-os eredménylistán megtaláltam .

Én nem lennék meglepődve, ha börtönben ülne...
Juliék áprilisi utazását is elvitte a járvány. A Barvofly utazási irodánál vásárolt Qatar jegyeik árát próbálják most visszaszerezni, ami nem megy egyszerűen. Az utazási iroda ugyan megküldte a légitársaságnak a törlés és a visszatérítés kérelmét, de aztán jött a csönd. Amikor Juliék pedig nagyon…..
a fekete krindusz 2020.05.14 12:55:21
@SZIGMA: tűpontos! Bizony, Szily csinálta jól, aki rájött, hogy a blog nem közmű, hanem legfontosabb feladata a szórakoztatás. Szórakozott a kommentelő törzsközöség, igen, cseteléssel. Az örökké a posztoló hibáztató hozzászólókra nagyon könnyen ráakasztották a troll kifejezést. Közben pedig annyi történt, hogy a troll helyiértékén kezelte a vázolt sérelmet.
Persze, vannak fogyasztói jogok, meg elvek és szar olvasni, hogy "szarjál rá, engedd el", vagy "dobd ki a kukába". A troll jól látta, hogy a legfontosabb elv, vagy érték az időnk. Mérlegre helyezed és a másik oldalon a jogaid vannak. Mivel minden jog annyit, amennyire az érvényesíthető, így a bölcs (troll) belátja, hogy tudni kell veszíteni. Ebből következik, hogy fantasztikusan mulattunk a posztolók vergődésén, aki vélt, vagy valós jogait hajtotta, kvázi gereblyézve a semmit.

Külön gratulálok a kenyérpirítós példához. Bár vicces, hogy pont kenyérpirítól nem találtam posztot, de kiváló példa. A proli vergődik, posztol, telefonál, mailezik, mert jogai vannak, meg elvei, a troll pedig azt mondja, hogy a kenyérpirító az fogyóeszköz. Vagy ami leginkább fogy, az a kenyérpiritóba fektetett idő és az energia. Megkapja a poszter a lebaszást, reakcióként egyesek levonják a következetetést, hogy azért tart itt ez az ország, mert mindenki irigy és az áldazatot hibáztatja. A kör pedg bezárult.
a fekete krindusz 2020.05.15 10:57:21
@Usermail317: ...és még mindig nem esett szó a prevencióról, fel sem merült, ez döbbenetes. Hiba lenne nem észrevenni, hogy 1989 óta az állam nem áll mögötted. A fogyasztóvédelem, bármilyen rövidítés alatt is futott, ott követett el nagy hibát, hogy rosszul kommunikálta saját magát és kompetenciáit. Az a hamis látszat alakult ki az emberekben, hogy mindenféle felelősség nélkül szabad fogysztani, már bármi gond van, ott a fogyasztóvédelem, az úgy is ingyenes, majd ők kardoznak értem és izzó pallosként lecsap a szolgáltatóra és még szarrá is büntetik őket. Nincs ilyen a mai világban. Amivel tényleg foglalkozhattak volna, az a saját kompetenciáik tisztázása, prevenciós kampányok, de nem tették. Helyette dilettáns látszatcselekményeket végeztek és szépen lassan kiherélték magukat.

Miért nincs potens szerv, ami ténylegesen szakcionál? Nincs rá politikai akarat. Makróban kell gondolkodni. Lássuk be, ez nem Fehéroroszország. Bármennyeri is szar ezt beismerni, de az EU-ban nem létezik, hogy ne a kedvező vállalkozói környezet kialakítása legyen a cél. Amig a hazugság csak nagyon specifikált esetekben felróható jogilag, addig ezt nem várhatjuk el. El is, mint minden más, csak vice versa működhet.
a fekete krindusz 2020.05.15 18:41:41
@Usermail317: szó nincs arról, hogy vegyünk el felelősséget a cégektől. Ha a vásárló vásárló felelős a döntéséért és vásárlás ELŐTT mérlegel és megfontolva dönt, abból nem következik az, hogy minden felelősség az övé és a cégek csak röhögnek a fogyasztói panaszokon. Sőt. a megfontolt döntés szüli a megbízható helyről történő vásárlást és a megbízható szolgáltató kiválasztását. Amig a vásárló nem hajlandó kompromisszumra, addig nincs miről beszélni. Amig addig tart egy mérlegelés, hogy vétalár szerint rendez az árukeresőn, ha már szóba került, kiválasztja a legolcsóbbat, de persze jöjjön meg lehetőleg tegnapra, legyen 101%-os a minőségi, azonnal vegye fel a telefont az ügyfélszolgálat, lehetőleg 20 percen belül válaszoljon az emailre és két nap alatt fizessen vissza mindent, de persze jöjjön is el érte. Ha alkatrész kell, legyen azonnal, vasárnap is.
Amig az ár alapján döntünk, addig nem beszélhetünk tudatosságról.

"Viszont különbség van aközött, hogy valaki felelőtlenül fogyaszt, vagy csak simán átverik. "
javaslom, mutass kérlek öt olyan posztot, ahol a posztert konkrétan átverték. Biztosan lesz ilyen és próbáljunk meg hónapok, akár évek után, hideg fejjel megvitatni, hol is lehetett volna elkerülni, megelőzni a bajt.
Ha egy jól működő, stabil, megbízható laptopra vágysz, akkor elég csalódott leszel, amikor a laptopod nem működik jól, nem stabil és a legkevésbé sem megbízható. Olvasónk lassan két hónapja szenved az újra és újra megjelenő, váratlan kékhaláltól, a szerviz pedig elég döcögősen kezeli a…..
a fekete krindusz 2020.05.06 12:20:34
@Derontulon: megdöbbentő, hogy fel sem merült a windows újratelepitése. Nyilván az adatvesztés miatt ehhez nem fűzi érdeke. Ugyanez lenne az eredmény a cserénél is.
a fekete krindusz 2020.05.07 10:59:35
@Derontulon: azért ilyet is ritkán olvas az ember fia, hogy a dell pont a garanciája miatt lenne feketelistás.
Névvel visszaélni egyszerű átverésnek tűnik. Végy egy megtalálható, ismert webshopot, kicsit alakítsd át a nevét, esetleg rakd bele az ÁSZF-be az eredeti céget és már várhatod is az eltévedt vásárlókat. Ez történt a Prime Home bútorbolt esetében is, akik először meglepődtek a vásárlók…..
a fekete krindusz 2020.04.22 14:56:38
@Attila F: tényleg remélem, hogy megjelenik a posztoló és választ ad egy kérdésre.

Van 2 szcenárió: van egy cég, amelyik Primehome néven működik a shoprenteren, de a posztolóhoz hasonlóan tisztességes. Illetve van egy Krindusz BT, amely átverésből él, de tudomást szerez róla. Vajon melyik választja a poszter?

Ha erre válaszol, rögtön kiderül, hogy "alapvetően miért írt"
a fekete krindusz 2020.04.23 10:24:17
@kétszerkettes: akkor jó :)
a fekete krindusz 2020.04.23 17:15:17
@Lesből Támadó Szárítókötél: talált-süllyedt a kommented eleje.

Poszter, miért nem jelentkezel ?
Olvasónk egy olyan parfümös csalásba futott bele, ami azt mondja, hogy ők azért nem csaltak, mert előre szóltak, hogy csalni fognak. Szimpatikus üzleti modell. A Premium Perfume Shop márkás parfümöket kínál kedvező áron, mármint ezt állítja magáról, ami eleve hogyan lehetséges, ugye. Már a kezdő…..
a fekete krindusz 2020.04.17 12:20:49
@Rejtélyes: "Neten rendelés, 14 napig bármikor" nem bármikor.
"ha nem, akkor chargeback" igen drága mulatság tud lenni, ha elhajtják a chargeback-kérelmedet a picsába.
a fekete krindusz 2020.04.19 11:33:43
@Amaryllis dyna: kivel akarnál összefogni és milyen célból?
Olvasónk úgy érzi, jogos elvárás egy villanyborotvától, hogy ha borotválkoznak vele, attól ne menjen tönkre. De sajnos az eMAG szerint éppen ez történt: a javítást és cserét azzal az indokkal utasították el, hogy a nem megfelelő használat következtében ment tönkre a egy hónapja használt Philips…..
a fekete krindusz 2020.04.15 21:00:19
@bowhunter:
az megvan, hogy a DAS-nál nem ritka a szörnyen dilettáns ügyvéd?
Az egyértelmű, hogy Vikiék hibáztak akkor, amikor 2 db külön csomagot raktak a Foxpost csomagautomatába. A szabályzat szerint ugyanis rekeszenként 1 db-ot lehet csak betenni, amire érdemes ráírni a címzett és a feladó telefonszámát, de mást nem, mivel a többi adatot tartalmazó címkét a futár…..
a fekete krindusz 2020.04.06 14:23:54
@Nick-son: itt szerintem nem klasszikus foxpost visszáru lesz, mert ez a bolt nem is szállít velük. Szerintem a poszter kihisztezte, hogy ne kelljen címre küldenie, hanem vegyék fel az automtából.
a fekete krindusz 2020.04.06 15:21:51
@Drago Brutic1: plusz 1 :)

Azonban ne felejtsd, hogy előtte természetesen megtekintetted, szemügyre vetted és érzékszervi vizsgálatnak vetetted alá. A vizsgálat során - különös tekintettel a szaglószervi elemzés eredeményére - megállapítottad, hogy a tulajdonjogodat képező szeszesistal közvetlen fogyasztásra alkalmas. (...) majd egy rendkívül magas színvonalút huggyoztál.
via GIPHY Igazi klasszikus hibabejelentős kálvária Tamásé, aki egy különös, Digis időhurokba is belekerült, amikor egy bejelentése két nappal később bukkant fel a rendszerben. Épp ezért aznap már hiába telefonált, de úgy néz ki, hogy a helyzet attól sem lett volna jobb. A 72 órák újra és újra…..
a fekete krindusz 2020.04.03 12:23:33
via GIPHY Olvasónk sok sok csata után nyert háborút az iStyle szervizeseivel. Hiába kötött monitort a Mac Mini-re, kép semmi, a megoldás újra és újra semmi, végül 3 szervizelés után kapott egy tanácsot, ami működni látszik. Mellé pedig ajándékként egy átbökött borítást. 2019 márciusában…..
a fekete krindusz 2020.03.31 13:25:20
@Szubrina: kúrós Iván szokta mondani, hogy nyaljon az, aki nem tud baszni.
a fekete krindusz 2020.04.01 11:51:04
@aptijankót kedvelő Kompínó: Isten éltessen még nagyon sokáig. Hiányoztál innen. Nekem legalábbis...
a fekete krindusz 2020.04.02 11:45:02
@peter3374: hülyézni lehet, észrevenni azt, hogy túltola az hogy csakéztis neki lesz igaza és övé lesz utolsó szó, az kiváló észrevétel, de szexuális beállítottság miatt valakit picsázni, az sok. Ő sem hívott még senki sem prűd lófasznak.
Zoltán garanciális mikrofonja továbbra is jól működik, ám a hozzá tartozó, azzal együtt használt állvány már kevésbé. A kereskedő segítőkész, de a nagyker szervize nem tud mit kezdeni a problémával. Sőt, szerintük a törésre nincs garancia sem, úgyhogy továbbküldtük a levelet a fogyasztóvédelmi…..
a fekete krindusz 2020.04.01 20:08:13
@FDToth: sosem értetted ...
A céges vásárlásaidnál éppen te szoktál érvelni azzal, hogy amúgy ugyanolyan garancia jár neked is, mert benne volt a nagyker, vagy szerviz által kiállított garanciajegy. Olyankor nem számít, hogy másik jogi személy?

@Látens Inszinuáció: köszönöm, veszettül igyekezni fogok kiváló ügyvéd lenni. Még valamivel több, mint egy év kell...
Azért az megnyugtató, hogy vannak jelenségek, amiket egy világjárvány sem tud eltörölni. Ilyen a tévesen kiírt ár, na meg probléma idegesítő kezelése. Olvasónk a 48 darabos, citrom illatú Finish mosogatógép tablettát szerette volna megvenni a termék alatt feltüntetett 2399 Ft-os áron, ám a…..
a fekete krindusz 2020.04.01 10:49:17
@duplasuzy: miből gondolod, hogy fordítva nem tévednek? Abból, hogy nem szokott belőle hír lenni ?
Idén február elején elkezdődött a hagyományos velencei karnevál, majd a koronavírus járvány miatt hamarabb véget is ért. És valószínűleg az after party is elmaradt. Ahogy olvasónk befizetett útja is, aminek törléséről egy e-mailt is kapott, illetve az infót, hogy vagy novemberben pótolja, vagy nem…..
a fekete krindusz 2020.03.24 17:31:38
@axolotl77: A fodrászat ebben az analógiában úgy nézne ki, hogy a fodrász előre elkéri a nyírás árát és megegyeztek az időpontban. Azonban a fodrász előtte felhív azzal, hogy baj van, belevágtak az egyik ügyfél fülébe, tiszta vér a padló, fel kell mosni, csúszik, balesetveszélyes , de jöjjön vissza egy órával később, ha már az felszáradt.
a fekete krindusz 2020.03.24 17:43:30
@axolotl77: világos. Ha baleset történik, elcsúszol , kitöröd a nyakad, vagy összekoszolod a ruhádat akkor azért ki lesz a felelős?
a fekete krindusz 2020.03.24 18:14:55
@axolotl77: miért vállalnád át a felelősséget a fodrásztól, ami amúgy az övé lenne? Tán mert tisztában vagy vele te is és megérted, hogy a csúszós padló az különleges helyezet, amiről nem tehet ?
via GIPHY Olvasónk még azelőtt elindította a hitelkérelmét, hogy kiderült, december 31--ig nem kell fizetni a lakossági fogyasztási hitelek törlesztőrészleteit. Nem erre alapozott akkor, amikor a felvette a kapcsolatot a Cetelemmel és úgy tűnt, hogy nem is lesz gond a folyósítással. Jó adós, jó…..
a fekete krindusz 2020.03.24 12:30:36
@WatchFun: miért érzem azt, hogy mégiscsak van összefüggés a moratórium és a hirtelen jött hitelkérelmed között?

Azt azért nem árt tudni, hogy ez nem úgy történt, hogy 18-ig sehol semmi, aztán Viktor kiállt a teraszra és bejelentette. Néhány nappal előtte, már tudtak a jelentős bankok róla és áldásukat adták. Nyilván ez kiszivároghatott, mert indokolatlanul megugrott a hitelkérelmek száma előző csütörtöktől, amit nem indokolt a kialakult helyzet.
a fekete krindusz 2020.03.24 16:54:51
@WatchFun: jó, de akkor mi volna a lényeg? Mert arra még mindig nem jöttünk rá.
a fekete krindusz 2020.03.24 18:05:28
@WatchFun: de mégis menet közben? Az világos, hogy a személyiségi jogokat nem tiszteled ,ez rendben van, megértem. Rendőrként naponta ki vagy téve ennek, nyilván kell kompenzálni. Azonban te is írodm hogy a banknak joga van elutasítani. Ezt a jogot miért vitatod? Korrektséget kérsz számon? Te sem voltál korrekt az ügyfelesekkel. Szerinted ők feltétlenül ott akarnak szereplni a telefonodban letölthető mp3-ként?

Az előzetes hitelbírálatról: te nagybetűvel, hogy elben ugyan, de "MEGADTA a hitelt".
Nem. Előzetesen azt vizsgálták, hogy formailag megfelelsz-e, vajon érdemes-e veled foglalkozni? Van é magyarországi lakhelyed? Van é munkahelyed? Mennyit keresel? Mennyi adósságod van? Még mindig nem néztek bele semmi adóslistába, te sem igazoltál semmit, de előzetesen jó lehet. Akkor ha te lepapírozod ÉS ha a bank azt mondja hogy mehet, akkor mondhatod, hogy "MEGADTA A HITELT".
27 éve rendőr vagy, bármikor elmehetsz nyugdíba, év végéig 0 forintot kapna a bank vissza, miért is látna benned fantáziát?

A tejről a közértben: 200 forintért beteteszed a kosárba, de közben a rádió bemondja, hogy mától a tejet csak 190-ért lehet adni és elég csak két hét múlva kifizetni. Te odaadnád a tejet, ha senki sem kényszerítene rá ?
Olvasónk egy játék vásárlásánál találkozott azzal a jelenséggel, amikor a webshopban elírt ár (jelen esetben pénznem) súlyosan más, mint amennyinek szánták. A 35 EUR helyett 35 Ft-ért árult játék nem hangzik rosszul, láttunk már ilyet, ott volt tömeges H&M fiaskó is, ahol a pár száz forintos…..
a fekete krindusz 2020.03.20 11:18:03
a fekete krindusz 2020.03.20 11:48:21
@Lalikám: Te Lalikám és ilyenkor hol marad az elv, ami olyan gyakran szó kerül ?
Mindenki nehéz helyzetbe került, ez nem kérdés, de az egész biztos, hogy a turizmusból élők most rendesen és joggal pánikolnak. Nem könnyű jól dönteni és jól kezelni az olyan helyzeteket sem, amivel H. és családja szembesült. A debreceni apartman tulajdonosa (így március 17-én, amikor a helyzet már…..
a fekete krindusz 2020.03.18 10:34:20
@XII.Hadosztály: 14 napon belül. Kvázi felmondtad a szerződést.
a fekete krindusz 2020.03.18 15:26:04
@Túl sok felhasználó: heles, köszönöm.
via GIPHY Olvasónk és a másfél éves Nikonja egy jótállási helyzetbe keveredett. A szerviz először nem talált hibát, majd a második körben közölte, hogy megvan, de nem garanciális. A Nikon a szervizre mutogat, majd elhallgat.  Elromlott a 18 hónapja vásárolt, középkategóriás Nikon D7100-as…..
a fekete krindusz 2020.03.17 12:37:45
@juhaszvik1: itt:
service.nikonrepair.eu/metrixdirect/loginhu.htm

szerintem amikor nyitsz egy jegyet, akkor kapsz bejelentkezési adatokat.
a fekete krindusz 2020.03.17 12:56:29
@FDToth: addig jó, ha a megbizott szerviz javit garanciában. Amint a megbizott szerviz elhalt a picsába, mert elbasztad a gépet, azonnal nekiállunk jogviszonyt vizsgálni. Hogyisvanez ?
a fekete krindusz 2020.03.17 17:55:31
@pitypanglepke: "Arra pedig, hogy első alkalommal még a hiba észleléséig se jutottak, a cégvezető úr egy porszívóügynököt megszégyenítő, végtelen ciklusban ismételt mellébeszéléssel tudott csak reagálni."

ezt lennél bővebben?
A Homár elég sokszor felhúzta már magát az elmúlt 15 évben, hiszen volt mint. Inkorrekt kereskedők, csalók, ügyfelet hülyének néző szolgáltatók, büdös hús, kis faszenes, volt itt már minden. Olyan helyzet, mint a jelenlegi viszont még sosem. A járvány pedig úgy látszik, hogy a pénzéhes, nyerészkedő…..
a fekete krindusz 2020.03.17 17:33:54
via GIPHY Hogy lehet egy szerződés élő, amit lemondtak és ezt még vissza is igazolták? Krisztián több szolgáltatónál is sikerrel lemondta kórházban ápolt nagyapja előfizetéseit, aztán rendezte a végszámlákat és kész is volt. Kivéve a Telekomnál, ahol a novemberi befizetés után azt hitte, szintén…..
Tamás márciusi utazását egy hirtelen jött lehetőség miatt pár hónappal az indulás előtt lemondta. A lehetőség egy műtéti időpont volt, amire régóta várt és ismerve az ilyen listákat, teljesen érhető, ha inkább a gyógyulás mellett döntött. Mivel volt stornóbiztosítása, úgy gondolta, egyszerűen…..
a fekete krindusz 2020.03.05 15:10:38
@Terézágyú: nem az a gond, hogy gmail, vagy citrom, vagy akármi más. A gond az, hogy mindig, csak és kizárólag a rossz hír veszik el, vagy nem érkezik meg.

Ha pozitívumról van szó, akkor a legsüketnémább ügyfél is virtuóz módon kezeli a gmail levélszemetét, vagy promócióit. Ha rossz hír, vagy nem fűződik hozzá érdek, akkor ugyanez a virtuóz ügyfél támadja a leghangosabban a kézbesítési vélelmet. Ha akar valamit a bank, biztosító, szolgáltató, akkor lesszives ajánlott levelet küldeni, vagy bizonyítani, hogy elolvastam az emailt.
Norbert nagyon bízott a gyártó szép szavában, ezért elég csalódott, hogy az új Asus laptopot másfél év alatt ötször kellett szervizbe küldenie. Végül az elállás mellett döntött, de tavaly november óta nem kapta vissza a laptop árát. Kérdés: mit tehetünk, ha a munkaeszközünk az, ami ilyen sokáig…..
a fekete krindusz 2020.03.04 14:38:54
@atal: pontosan. Kártérités csak előre lefixált feltételek mellett lehetséges. Kiváló példája a kötbér.
a fekete krindusz 2020.03.04 17:43:19
@atal: látod, idáig fajul. Éppen ezért nem véletlenül vannak a kártéritési igények a biróság hatáskörébe utalva.
via GIPHY Nem lehet elégszer elismételni a kellékszavatossági jogokat, vagyis azt, hogy ha hibás a cucc, amit vettünk, milyen lehetőségeink vannak és mire nem kötelezhetnek. Ha a hibát a kereskedő is elismeri, első lépésben jön a javítás, vagy a csere. A csere itt teljesen ugyanolyan, de hibátlan…..
a fekete krindusz 2020.03.02 18:20:28
@Danielel: írd meg kommentben
Coming out: a Homár anyja is vett már teleshopos mágneses derékaljat, meg bevásárlókocsit is és hát azoknak is pont az lett a vége, amire számítani lehetett. Olvasónk sem tudta lebeszélni az anyukáját arról a "mindenki számára megfelelő, univerzális, fájdalmakat megszüntető" tartásjavítóról, aminek…..
Attila garanciális laptopja úgy járta meg az Extrem Digital-on keresztül a HP márkaszervizét, hogy a hibát ugyan kijavították, de csináltak helyette egy másikat, nehogy hiányérzete legyen. Ezek után Attila úgy pattant le az EDigital ügyfélszolgálatáról, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Az…..