Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Antenna

0 bejegyzést írt és 35 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Áprilisban indul a budapesti közbringa hálózat, Buppáék telepítik az első dokkolókat a belvárosban. ..
Antenna 2014.03.10 14:28:55
Ki szúrta karon Zách Danit? És mennyit csalnak össze biztosítási csalásokkal? Valamint: hogyan adj el autót, mert nem tudsz. Az Égéstér 106. adásának kommentposztja.Itt a direktlink a letöltéshez, ha netán kéne. ..
Ez az Égéstér 100. adásának kommentposztja. És ha netán kíváncsiak rá, itt a horgászdal! ..
A Bubi, azaz a fővárosi kerékpárkölcsönző – ha nem csúszik újra – fél év múlva indul, a Budapesti Közlekedési Központ viszont már készül a növekvő biciklis forgalomra. A város több pontján új forgalmi rendet alakítottak ki, hogy megkönnyítsék a kerékpárosok…..
Antenna 2013.11.19 16:42:58
@cso zsi: nem. Lehelen lemész a Mohácsig ott megfordulsz, Lehelen vissza a Róbert Károlyig, ott jobbra kanyarodsz.
Antenna 2013.11.19 16:49:42
@MAC-Ka: az emberi figyelmetlenségre és gyökérségre semmi nem megoldás. Pl Szondi - Csengery. Csengeryn STOP tábla, mégis rendszeresen kell vészfékeznem autóval és bringával mert lassítás nélkül jön ki elém. Aki nem ennyire figyelmes az meg belehajt és a sarki bolt kirakatáig viszi magával az illetékest. Értem mit mondasz és ahhoz hogy működjön az elképzelés az egyirányú megnyitásával, tényleg az kell hogy bringások is és az autósok is sokkal körültekintőbbek legyenek. Az hogy világítás, keresztutcákba benézés az alap kell legyen. Ezt viszont nem tudod törvénnyel szabályozni. Feszültséget fog generálni, aztán mindkét oldal megszokja a helyztet és megoldódik. Nekem tapasztalatom a Pozsonyin van a 13 szívében és ott tökéletesen elfér az egyirányú meg a bringás sáv.
Antenna 2013.11.20 09:15:22
@cso zsi: tudom hogy ez a jelenlegi helyzet, DE itt jön az a bizonyos de... ha valamiért kényelmetlen nekem a torlódás és kényelmesebb balra fordulni akkor már szabálytalankodhatok? Ugyanez igaz a bringásokra is. Ha egy utcával tovább kéne mennem akkor inkább menjek be szabálytalanul a szűk egyirányúba? Tehát az egész felvezetés arra volt jó hogy logikusnak lássátok az alkalmanként szabálytalanságot, holott ez mondjuk elkerülhető egy okos forgalomszervezési döntéssel. Egyébként ma befelé próbáltam megfejteni a Lehelen lévő táblákat hogy mit jeleznek, hogy lehet balra fordulni de megmondom őszintén még bringán haladva közepesen gyors tempóban is értelmetlen volt. Első tábla olyan volt mintha beküldene a Gömbbe, majd onnan az Ütegbe. Viszont ott szintén nem tudsz a Róbert Károlyra balra kanyarodni. Egy nagyon hatásos látványos kommunikációval könnyen csökkenthető lenne a dugó. Nem szeretek német példával élni, de ott a csapból is az Umleitung csöpög, minden helyi média leírja hogy hol milyen elterelés van.
Én arra lakok, tudom mik a lehetőségek, de mondjuk aki arra téved vagy ritkán jár arra az esélytelen hogy ott eligazódjon.
A hétvégi tömegjelenetek után kialakult kisebb hírvihar után mára sűrű piktogramozás jelent meg a Margit híd úttestjén. A Kerékpárosklub áldozatos szakmai munkájának és a BKK-val való együttműködésének gyümölcseként végre sűrűn és jól láthatóan jelölték ki a…..
Antenna 2012.03.28 15:17:27
@cyd: azért azt te is érzed hogy egy autóst nem fog perceken át feltartani akármennyire lassú bringás se. ;) Én sokáig bringa sávot használtam ott, de kb 10 fok fölött azokban az időpontokban mikor arra járok akkor tömeg van. Biztos csak a kedvemért gyűlnek.
Antenna 2012.03.28 15:30:42
@cyd: magán a hídon nem, inkább a felhajtás, lehajtás okozna torlódást és problémákat. Illetve a hídfőkön túli utak, utcák egyebek elérése. Egyébként 2 éve télen nyáron bringázva sokkal kevesebb konfliktusom van azokon a szakaszokon ahol nincs bringaút és emiatt az autók közt közlekedek, mint ott ahol bringaút van és azon megyek. Képzelj el egy séltáló utcát ahova bemész autóval. Ott se az egyenesen haladó bringás a gond hanem a bambuló, gondolataiba elmerülő gyalogos. Nos kb ez a brinagút ahol nincs elválasztva a gyalogos forgalomtól.
Antenna 2012.03.28 16:03:40
@Clandestino: váááááháháháháá! Mert a hollandok aztán baromira ott járnak. Kb mintha egy tehéncsordát próbálnál végigkergetni egy ösvényen.
Appleblog Szevasz Microsoft Office! 2011.08.04 15:20:00
Tavaly került fel a gépre, tesztelésre kaptam, de egyszerűen képtelen voltam egyetlen értelmes mondatot is kiizzadni magamból. Az Office 2011 ugyanis olyan valószerűtlenül szarul működött a gépemen, hogy azt hittem, a: ez valami vicc, b: én értek félre valamit.Lassú volt, még egy…..
Az elmúlt napokban voltak pillanatok, amikor pusztakézzel tudtam volna lekaratézni az összes Apple-termékemen sorakozó digitális kódot. A következő hibajelenségekre figyeltem fel: eltűnt az iPhone-ból az usb-s tethering, de nemcsak nálam, hanem a hétvégi nyaralóban található…..
Antenna 2011.07.19 13:59:06
Mai tematikus napunk a szoknya köré szerveződik. Mármint nem szoknyákra vadászunk, hanem szoknyás biciklisekre. 2010-ben úgy tűnik, a sztereotípia az utcán már megdőlt. Vajon mit gondolnak, akik még nem próbálták? Törvénytisztelő tili-tolizás a Margit-híd vakondjáratán.…..
Egy hónapja volt a verseny, amin közel 1500-an indultatok: a postok végében elhelyezett információmorzsákat felcsipegetve kellett eljutnotok a végső íráshoz, amiben benne volt a kérdés és a titokzatos emailcím: aki elküldte a helyes választ, eséllyel pályázott a T-Mobile által…..
A múltkor írtam, hogy megjöttek a muscle car-könyveim, többen követelték a sztorikat, hát akkor most lássuk a kedvencemet. Mellesleg én az olvasást szimultán csinálom, tehát a vécén a nagyon képes sztorizós America’s Legendary Performance Cars-t tanulmányozom, a kanapén…..
Antenna 2009.07.07 09:42:15
@okta: :D ez jóó
Antenna 2009.07.07 09:44:38
@gnme: ez egy apple alu billentyűzet... nice thing!
Euroring, időmérés, két eltökélt majom és két kicsi, de erős Alfa. Nincs más megoldás, csak a verseny. Házon belül állítottuk egymással szembe őket. A 155 lóerős Mito új, erőtől duzzadó és modern, de vajon megállja-e a helyét a sokat látott, ordas 150 lóerős 145 QV-val…..
Antenna 2009.05.05 18:27:05
@gzp: elhiszem hogy nem rozsdásodnak... a 146om is csak a kipufogónál döglődik néha...

Viszont a nemAlfások szemében a olasz autó nem más mint szarolaszrozsdaboglya. :)

Egyébként érdekel majd hogy mennyiben volt a top felújítás!
Antenna 2009.05.08 16:44:07
@LAPoska: én nem szeretem a tuning csodákat. Gyári formáról és gyári autóról beszélek. Alfába se tetszik a tuning csoda.
Három órát álltunk az M7-esen. Rosszabb is lehetett volna - sütött a nap, szinte már piknikhangulat volt, a vadkerítésen belül voltak akkora bokrok, amiket ki lehetett nevezni vécének, egyszóval senki sem panaszkodott és idegeskedett. Időnként jött egy rendőrautó a leállósávban…..
Antenna 2009.05.05 14:53:59
@burnsie: "és rohadtul útálom, hogy aki 110-es szarakodik az mi a fasznak veszi meg a matricát, miért nem megy főúton."

Amíg ezt nem huzamosabb ideig a belső sávban teszi addig nincs baj.
Antenna 2009.05.05 15:32:05
@fakocsi: nem vagyok pályán villogó fajta, sőt... de a te közlekedés kultúrád se jobb mint az övék.

Büszke Manhattan Portage-tulajdonosként persze nem szívesen javasolnék más táskát. (Ok, esetleg a Rickshaw vagy a Timbuk2 jöhet még szóba nálam.) Egy negyedik cég, a MobileEdge viszont meglátta a lehetőséget a sok unott képű reptéri geekben, és olyan laptoptáskákat dobtak…..
Antenna 2008.07.23 15:15:59
Az enyém egy brenthaven pro 1.
Igazi roadwarrior táska :D
www.brenthaven.com/catalog-premium-pro-i-apple.html

Mivel sokat utazom ezért kell egy táska amibe belefér a mac mellé egy töltő, egy meg egyéb cuccok ami kellhet. :D
Once I was a scuba diver in the sea of words. Now I zip along the surface like a guy on a Jet Ski. - Nick Carr mereng mostanában azon, hogy vajon a Google tényleg elbutította-e. Pontosabban, azzal, hogy a web, mint állandóan jelen lévő információforrás, átalakította-e a gondolkodását.…..