Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Assassin76

0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Pár nappal ezelőtt az Index már spoilerezett kicsit, most eljött az idő, hogy hivatalosan is megerősíthessük: a blog.hu mától mobilsablonnal is elérhető!  Ezentúl, ha kedvenc blogodat mobilon nézed, akkor a telefonokra optimalizált verzióval fogsz találkozni. Csak a lényeg:…..
Ma éjfélig ingyenesen letölthető a Gameloft oldaláról advent alkalmából a Dungeon Hunter HD androidos verziója.   http://wapshop.gameloft.com/php5/wifi/dl_web_tnb/promo/buyfull.php?adid=147084 A játék motorja 5 mega, a további cuccott a netről húzza le a játék, tehát…..
Sajnos pont nem derül ki a levélből, merre található ez a Baumax, de biztos a vasárnapi légnyomás tehetett arról, hogy a 18:00-ra kiírt záráskor már dolgozó nem volt az áruház területén, bár 10 perccel korábban még beengedték naiv ügyfelet: Tőlünk légvonalban 1,5 km-re…..
Assassin76 2009.05.21 12:48:13
Dolgoztam eladóként, és igen, teljesen normálisnak tartottam, hogy ha 18:00-ig vagyunk nyitva, akkor a 17:59-kor beszédelgő vevőt kiszolgáljuk. Sőt, ha valaki zárás után pár perccel esett be, és még nem zártuk a kasszát, akkor azt is kiszolgáltunk (kisker bolt, nem nagy áruház), mert tudtuk, hogy ez a módja annak, hogy a vevő elégedetten távozzon tőlünk. Nem rinyáltam túlórapénzért, nem rinyáltam azért, hogy később érek haza, cserébe én is elvárom, hogy ha én esek be zárás előtt nem sokkal, akkor engem is kiszolgáljanak máshol. Persze ezzel visszaléni bunkóság, de a posztban nem is erről volt szó.
A 18:00-i zárás nem azt jelenti, hogy akkorra már a dolgozóknak átöltözve az utcán kell lenniük, hanem azt, hogy addig fogad az adott üzlet vevőket. Az eladói/pénztárosi munkakör az ezzel jár, ezt bele kell(ene) kalkulálni, ha valaki eladónak/pénztárosnak megy. Azt hiszem, nem ez az egyetlen munkakör, ahol kevés pénzt fizetnek, és sokszor kell kicsit tovább bent maradni.
Most már nem eladó vagyok, hanem egy másfajta szolgáltatói lánc ügyviteli rendszerét fejlesztem.
Amikor a központba eljutott a híre, hogy egy ügyfelet zárás előtt negyed órával azért nem szolgáltak ki, mert "sajnáljuk, a kassza automatikusan lezár", nos igen elcsodálkoztam, mert az ügyviteli rendszerben én ilyet nem programoztam le... :-) Mellékesen az ott dolgozókat ezután az akció után rendesen megb...ták, szerintem nagyon helyesen. Hiszen hazudtak az ÜGYFÉL-nek, akinek a pénzéből ők a fizetésüket kapják.
Hogy ezt az egyszerű tényt, miszerint az ÜGYFÉL pénzéből él a pénztáros is, még mindig nem képesek felismerni az emberek, az szomorú.
Bazz, ha az ügyfélnek sürgősen kell valami, fejlesztés, kimutatás, most sem húzok haza, mert lejárt a munkaidőm, és most sem fizetik meg a túlórát, de most sem rinyálok emiatt, ez van.
Volt arra is példa, hogy másik telephelyen "saját szakállra" dolgoztak a pénztárosok, olyan jellegű az ügyvitel, hogy van lehetőség a játékra, és nehéz utólag bizonyítani. Amikor emiatt jelentősen lecsökkent az adott telephely forgalma, a tulajdonosok szó nélkül bezárták a helyet, mondván, hogy jobban megéri bérbeadni, mint működtetni. Aztán a dolgozók meg itt verték magukat, hogy hát, ők ezt nem gondolták volna... Hiába lett nekik jóelőre szólva, hogy adjanak enni az oroszlánnak is, ne vigyék haza az összes kecskét. Így jártak, nem tudom sajnálni őket.
Ez van, ez egy ilyen világ, valahol mindenki az ügyfeleiből és, és igen, szerintem még egy pénztárosnak is ésszerű határokon belül meg kell tennie mindent, hogy az ügyfél elégedett legyen, csak ezután várhatja el, hogy máshol is hasonlóképpen viszonyuljanak hozzá.
Tavasszal nem csak a gyalogosok és az ücsörgők lepik el a város utcáit és tereit, hanem egyre többen veszik elő biciklijeiket és motorjaikat is. Ez utóbbiak figyelmébe ajánlom a Moschino bukósisak kollekcióját, amely a Peace&Love fantázianevet viseli. Mindkét nem számára…..
Gábor kétségbeesett, mert úgy érzi bármit is tesz, a Capital Partners minden áron el akar neki adni valamit, amire neki semmi szüksége. Tanácstalanságában hozzánk fordult és bár nem akar a hatóságokhoz fordulni, ha másképp nem megy, úgyis az lesz a vége.Most már naponta zaklat…..
Ha érzéketlenül tipizálni szeretnénk a szakítóson megjelenő posztokat, akkor ez egy ún. folyamatkövető szakítás: pénteki találkozások, hétfői szakítás, keddi férfikönnyek. Mert az informatikusok szíve sincs ám…..