Adatok
fantika
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
olyasmi, mint amikor a kommunizmus alatt az ember befizetett autóra, oszt várt. És várt. Meg még várt egy pár hónapot. Turpilla agusztus végén fizetett, azóta az előbb vázolt programot bonyolítja. Reformdühe ahhoz volt elég, hogy hetek elmúltával most már néha fölvegyék a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
aki eszetlen, az megérdemli sorsát. Olvasom a sok-sok negatív tapasztalatot, és akkor hol veszek bútort? Hát az Askoban. ...és én sem jártam különbül, mint mások. Május 10-én vettünk egy szekrényt. A kiszállításnál kiderült, hogy 2/3 része törött. Természetesen nem a vevőszolgálat hívott, hanem a szállítással megbízott cég. Az ügyfélszolgálat a telefont nem vette fel. Hívom este a központi számot - és felveszi az ügyfélszolgálat. Első teendője, hogy jól letol, miért nem a saját számukat hívom. Hát, mert nem veszik fel. Na nem részletezem tovább, lassan két hónapja bútor nincs (amit kifizettem, és azóta használják a pénzemet, ígéret a késedelmes hetekre -1% nekem is volt). Kínomban kitudakoltam a gyártó nevét, írtam nekik is e-mailt, érdeklődve, hogy vajon miért nem küldik már az áruháznak az én bútoromat... kitaláltátok: válasz 0. És a ráadás, hogy a szekrény teteje nem volt rakátron, azt külön kellett rendelni 8 hetes szállításra. Az pedig most jár le, de hír az nincs. Oda is fizettem 30% előleget!
Jó annak, akinek pozitív a tapasztalata, de másokat lebeszélnék a cégnek még a tájékáról is!
Fantika