Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Lollipop15

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Olvasónk a terrafon.hu-ról rendelt és fizetett, ám a kiszállításról szóló visszaigazolás kamunak bizonyult, a visszautalás pedig még mindig nem történt meg. A webáruházról közben összegyűlt jó pár hasonló sztori, a vélemények alapján már a rendőrségi feljelentés is megvolt. Mi is írtunk nekik, de…..
Lollipop15 2019.09.24 16:28:03
@The Good Boy:
Azt ugye te sem gondolod, hogy egy megrendelés csak úgy "elfelejtődik" és azért kerül később szállításra ?
Egy Euronics méretű cégnél, attól függetlenül, hogy betelefonálsz az ügyfélszolgálatra, a raktárban dolgozók ebből semmit nem fognak észlelni és nem azért kerül rögtön másnap átadásra megrendelés.
A garanciajeggyel kapcsolatban meg egyszerűbb e-mailt írni, amiben leírod a termék gyártási számát, meg hogy nem találod az e-számlát és pótolva lesz mindkettő. Ezzel főleg a saját idődet spórolnád meg ilyen helyzetekben. A garanciajegy meglétéről a gyártó vagy a beszállító gondoskodik és mivel megrendelés esetén eredeti csomagolásban kerül kiszállításra a termék, így az Euronics dolgozóknak semmilyen rálátása nincs a garanciajegyre.
Amúgy arra gondoltál már, hogy esetleg te rendelkezel olyan e-mail címmel(pl: freemail, citromail), ahová nehézkesebben jutnak el az e-mailek ?