Adatok
Brand safety blog
17 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Márkák biztonságos tartalmi környezetben
Az IAB is felismerte a márkabiztonság fontosságát
2019.11.14 13:21:07
Az Indamedia Sales kezdeményezésére Magyarországon 2019 a Brand Safety éve, amelynek keretében párbeszédre invitáltuk a hazai média meghatározó szereplőit, a márkákat, a tartalomgyártókat, szakmai szervezeteket és mindenkit, akit érdekel, hogy biztonságos tartalmi környezetben böngésszen neten.
A…..
Márkák biztonságos tartalmi környezetben
Megbíznak bennünk, nem tartanak attól, hogy kattintásokért cserébe kiforgatjuk a mondandójukat
2019.07.17 16:49:59
Mikortól beszélhetünk prémium tartalomról? A minőségi tartalom mellett milyen egyéb elvárásoknak kell megfelelnie egy oldalnak, hogy a felhasználó abszolút biztonságban érezhesse magát, míg olvassa a cikkeket? Hogyan védhetjük meg az újság renoméját, illetve garantáljhatjuk a márkák számára a…..
Márkák biztonságos tartalmi környezetben
Biztonságos tartalmi környezethez Quality Placement dukál
2019.06.14 14:27:15
Logoval láttuk el a legjobb helyen megjelenő hirdetési helyeinket, amelyek láthatósági értékei (viewability) meghaladják a 65%-ot. Néhány jól elhelyezett hirdetés esetén ez a szám jóval 80% felett van.
A Quality Placement minőségbiztosítási tájékoztatója és a kategóriába tartozó zónák listája ide…..
Márkák biztonságos tartalmi környezetben
Prémium hirdetés csak prémium tartalom mellett hiteles. A kettő nincs meg egymás nélkül
2019.05.21 16:38:56
Miért érdemes programmaticot vásárolnia egy kisvállalkozásnak az ország kezdőlapján? És miért éri ez meg az Indexnek? Mégis mitől lesz prémium egy hirdetés? És mitől lesz biztonságos? Vándor Attilát, az Inda-Labs Zrt. vezérigazgatóját kérdeztük.
Miért előnyös a programmatic a kiadóknak?
Vannak…..
Márkák biztonságos tartalmi környezetben
Álruhába bújt hirdetések, pornószájtok társkereső fizimiskával
2019.05.10 16:58:22
Miközben egy-egy márka kommunikációja során alapvető kritérium, hogy annak imidzse ne sérüljön a tartalmi környezet miatt, ugyanez a kiadványok részéről is létező igény: ne romoljon a portál megítélése a megjelenített hirdetések miatt.
A kiadóknál a fentiek kontrollálhatósága más dimenzióba került…..
A digitális tér működtetése mind tartalomgyártói, mind pedig felhasználói szempontból egyre nehezebb, miközben mindenki az egyszerűséget hajtja, a userek egyszerűen jól használható környezetet szeretnének.
A márkabiztonságot 2017-ig mindenki garantáltnak vette, majd a 2017-ben kipattanó…..
Az interneten a hirdetők és hirdetések dzsungelében milyen eszközökkel tehetünk rendet?
Kiadványok márkavédelme
A reklámipar és a hatalmas digitális hirdetésszolgálók olyan automatikus hirdetési technológiákat fejlesztettek ki, amelyek különböző algoritmusok segítségével érik el a…..
Hogyan teremthető a hirdetők számára biztonságos tartalmi környezet, és ezzel egyidejűleg hogyan terjeszthető ki a kiadványok tartalmi minősége a hirdetésekre is?
A hirdetők számára 12+1 pontban határozták meg a kerülendő tartalmi kategóriákat. Az Indamedia Sales a Whitereporttal közösen készített…..
Márkák biztonságos tartalmi környezetben
A brand safety egy biztosítás, ahol a megelőzés a fő szempont
2019.04.08 09:43:05
Incze Kingával, a Whitereport mediabrowser megalkotójával készített interjút a Napi.hu a februárban publikált első hazai brand safety felméréssel kapcsolatban. A beszélgetésben a brand safety kihívásai és veszélyei mellett sorra veszik többek között azt is, hogy egy vállalatnak milyen szempontokat…..
2019-ben az Indamedia Sales megbízásából a Whitereport elkészítette az első hazai brand safety felmérést. 21 szakértői interjút készítettek, 15 hirdetővel és 6 médiaügynökséggel vették fel a kapcsolatot, hogy kiderüljön, a szakma mit tart fontosnak az online médiavásárlások alkalmával.
A TELJES…..
A magyar weben a tartalom lehet színes, egyedi, változatos, izgalmas, újszerű, formabontó, gondolhatunk róla más és mást. A tartalmi környezetről viszont ugyanazt: legyen biztonságos.
Ha te magad vagy a márka, és elvárod
Ha képviseled a márkát, és keresed
Ha nagy elérésű tartalomgyártó vagy,…..
Márkák biztonságos tartalmi környezetben
Brand safety kerekasztal az Evolution-ön
2019.02.27 09:24:34
Márkabiztonság – nemzetközi trendek, hazai helyzet - címen rendeznek kerekasztal beszélgetést 2019. február 27-én délután 15 óra 50 perctől az Evolution konferencián.
A konferencia résztvevői a felvezető előadásban betekintést kapnak az első hazai brand safety kutatás eredményeibe, a kerekasztal…..
Márkák biztonságos tartalmi környezetben
Nem lehet félvállról venni a Brand Safety kérdéskörét
2019.02.27 09:24:32
Márkabiztonság témában készített interjút a Digital Hungary Ziegler Gáborral, az Indamedia vezérigazgatójával.
A márkabiztonsági elemzéseket végző szoftveres megoldások nem megfelelő tudásúak, nem képesek a szövegértelmezések megfelelő elvégzésére, arra pedig esélyük nincs, hogy egy tudósítást…..
2017-ben sorra pártoltak el a nagy cégek a Youtube hirdetésektől. Hogy miért? Mert hirdetéseik olyan tartalmak mellett jelentek meg, amelyek mellett ők ezt finoman szólva sem szerették volna. A legnagyobb port az AT&T mobilszolgáltató visszalépése kavarta, akik a becslések szerint a korábbi…..
Márkák biztonságos tartalmi környezetben
Öt érdekesség, amik segítenek megérteni a márkabiztonság lényegét
2019.02.26 23:58:55
Egyre több márkatulajdonos lép fel, és tartja nagyobb kontroll alatt a marketing büdzsé elköltését. – Nem mennyiségi szempontokat mérlegelve, hanem inkább a minőségi mutatókat felülvizsgálva.
1. Egy jó márka felelősséggel jár
Abban az esetben, ha a márkánk egy megkérdőjelezhető tartalom mellett…..
Az Indamedia Sales a hazai helyzet első felmérése után iparági kezdeményezést hirdet meg: legyen 2019 a Brand safety éve!
Az Indamedia Sales és a Whitereport felméréséből kiderült, a hazai hirdetői döntéshozók (marketingvezetők, hirdetőoldali médiaspecialiták és média-ügynökségek) számára a…..
A 2017-ben kipattanó Youtube-botrány után több száz cég döntött úgy, hogy visszahívja hirdetéseit a legnagyobb videómegosztó portálról. A kilépők sora napról napra szaporodott. És bár a Brand Safety örökzöld slágertéma volt addig is Nyugaton, a világ ekkor találkozott először testközelből azzal a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz