Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Brand safety blog

17 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az Indamedia Sales kezdeményezésére Magyarországon 2019 a Brand Safety éve, amelynek keretében párbeszédre invitáltuk a hazai média meghatározó szereplőit, a márkákat, a tartalomgyártókat, szakmai szervezeteket és mindenkit, akit érdekel, hogy biztonságos tartalmi környezetben böngésszen neten. A…..
Mikortól beszélhetünk prémium tartalomról? A minőségi tartalom mellett milyen egyéb elvárásoknak kell megfelelnie egy oldalnak, hogy a felhasználó abszolút biztonságban érezhesse magát, míg olvassa a cikkeket? Hogyan védhetjük meg az újság renoméját, illetve garantáljhatjuk a márkák számára a…..
Logoval láttuk el a legjobb helyen megjelenő hirdetési helyeinket, amelyek láthatósági értékei (viewability) meghaladják a 65%-ot. Néhány jól elhelyezett hirdetés esetén ez a szám jóval 80% felett van. A Quality Placement minőségbiztosítási tájékoztatója és a kategóriába tartozó zónák listája ide…..
Miért érdemes programmaticot vásárolnia egy kisvállalkozásnak az ország kezdőlapján? És miért éri ez meg az Indexnek? Mégis mitől lesz prémium egy hirdetés? És mitől lesz biztonságos? Vándor Attilát, az Inda-Labs Zrt. vezérigazgatóját kérdeztük. Miért előnyös a programmatic a kiadóknak? Vannak…..
Miközben egy-egy márka kommunikációja során alapvető kritérium, hogy annak imidzse ne sérüljön a tartalmi környezet miatt, ugyanez a kiadványok részéről is létező igény: ne romoljon a portál megítélése a megjelenített hirdetések miatt. A kiadóknál a fentiek kontrollálhatósága más dimenzióba került…..
A digitális tér működtetése mind tartalomgyártói, mind pedig felhasználói szempontból egyre nehezebb, miközben mindenki az egyszerűséget hajtja, a userek egyszerűen jól használható környezetet szeretnének.   A márkabiztonságot 2017-ig mindenki garantáltnak vette, majd a 2017-ben kipattanó…..
Az interneten a hirdetők és hirdetések dzsungelében milyen eszközökkel tehetünk rendet? Kiadványok márkavédelme A reklámipar és a hatalmas digitális hirdetésszolgálók olyan automatikus hirdetési technológiákat fejlesztettek ki, amelyek különböző algoritmusok segítségével érik el a…..
Hogyan teremthető a hirdetők számára biztonságos tartalmi környezet, és ezzel egyidejűleg hogyan terjeszthető ki a kiadványok tartalmi minősége a hirdetésekre is? A hirdetők számára 12+1 pontban határozták meg a kerülendő tartalmi kategóriákat. Az Indamedia Sales a Whitereporttal közösen készített…..
Incze Kingával, a Whitereport mediabrowser megalkotójával készített interjút a Napi.hu a februárban publikált első hazai brand safety felméréssel kapcsolatban. A beszélgetésben a brand safety kihívásai és veszélyei mellett sorra veszik többek között azt is, hogy egy vállalatnak milyen szempontokat…..
2019-ben az Indamedia Sales megbízásából a Whitereport elkészítette az első hazai brand safety felmérést. 21 szakértői interjút készítettek, 15 hirdetővel és 6 médiaügynökséggel vették fel a kapcsolatot, hogy kiderüljön, a szakma mit tart fontosnak az online médiavásárlások alkalmával. A TELJES…..
A magyar weben a tartalom lehet színes, egyedi, változatos, izgalmas, újszerű, formabontó, gondolhatunk róla más és mást. A tartalmi környezetről viszont ugyanazt: legyen biztonságos. Ha te magad vagy a márka, és elvárod Ha képviseled a márkát, és keresed Ha nagy elérésű tartalomgyártó vagy,…..
Márkabiztonság – nemzetközi trendek, hazai helyzet - címen rendeznek kerekasztal beszélgetést 2019. február 27-én délután 15 óra 50 perctől az Evolution konferencián. A konferencia résztvevői a felvezető előadásban betekintést kapnak az első hazai brand safety kutatás eredményeibe, a kerekasztal…..
Márkabiztonság témában készített interjút a Digital Hungary Ziegler Gáborral, az Indamedia vezérigazgatójával. A márkabiztonsági elemzéseket végző szoftveres megoldások nem megfelelő tudásúak, nem képesek a szövegértelmezések megfelelő elvégzésére, arra pedig esélyük nincs, hogy egy tudósítást…..
2017-ben sorra pártoltak el a nagy cégek a Youtube hirdetésektől. Hogy miért? Mert hirdetéseik olyan tartalmak mellett jelentek meg, amelyek mellett ők ezt finoman szólva sem szerették volna. A legnagyobb port az AT&T mobilszolgáltató visszalépése kavarta, akik a becslések szerint a korábbi…..
Egyre több márkatulajdonos lép fel, és tartja nagyobb kontroll alatt a marketing büdzsé elköltését. – Nem mennyiségi szempontokat mérlegelve, hanem inkább a minőségi mutatókat felülvizsgálva. 1. Egy jó márka felelősséggel jár Abban az esetben, ha a márkánk egy megkérdőjelezhető tartalom mellett…..
Az Indamedia Sales a hazai helyzet első felmérése után iparági kezdeményezést hirdet meg: legyen 2019 a Brand safety éve! Az Indamedia Sales és a Whitereport felméréséből kiderült, a hazai hirdetői döntéshozók (marketingvezetők, hirdetőoldali médiaspecialiták és média-ügynökségek) számára a…..
A 2017-ben kipattanó Youtube-botrány után több száz cég döntött úgy, hogy visszahívja hirdetéseit a legnagyobb videómegosztó portálról. A kilépők sora napról napra szaporodott. És bár a Brand Safety örökzöld slágertéma volt addig is Nyugaton, a világ ekkor találkozott először testközelből azzal a…..